Zapraszamy
Zapraszamy na debatę przed drugą turą wyborów z kandydatami na burmistrza Zakopanego Agnieszką Nowak Gąsienicą i Łukaszem Filipowiczem. Czwartek, 18 kwietnia godz. 18.00 Kino Giewont. Relacja wideo LIVE.

Reklama

2016-05-22 10:57:22

Reklama

Zakopane

Znowu dym na Tuwima. Butla na podwórku

Czwarty już raz w ostatnich tygodniach przy ul. Tuwima, w opuszczonym budynku, który kupił deweloper, powstało zadymienie.

Na miejsce po godz. 10:30 przyjechały cztery strażackie wozy, a także policjanci. Na szczęście tym razem zadymienie nie było groźne.


Godzinę wcześniej z budynku przez okno wyrzucane było wyposażenie. Na podwórku leżała też butla z gazem.

Dwie butle, które niedawno zostały przyłączone łańcuchem do rynny zniknęły.

Przypomnijmy, że budynek palił się już trzy razy. Deweloper, który go kupił chce na tym miejscu wybudować apartamentowiec.

p

Kup e-wydanie Tygodnika Podhalańskiego.

Reklama
Komentarze Facebook
Dodaj komentarz
Wysłanie komentarza oznacza akceptację regulaminu komentowania na łamach 24tp.pl
wiolka 2016-05-26 16:41:03
Każdy z nas mierzy innych swoją miarą. Niestety niektórzy bardzo niska, co widać po wpisach "dewelopera". Ponad to marzy On o apartamentowcu jako szczycie postępu i nowoczesności, a straszy ludzi Bogiem jakby żył w czasach Średniowiecza
Dewopl 2016-05-26 14:04:05
Sowa vel Zajazd Przeszła Pani sama siebie. Co to za głupoty Pani wypisuje. Bóg patrzy i ukara.
sowa 2016-05-24 23:20:37
Jack niech deweloper stawia ale nie kosztem uciążliwości dla najbliższych sąsiadów. Plany zagospodarowania zatwierdzone za czasów Majchra umożliwiają deweloperom wolną amerykankę na małych działkach mogą postawiać moloch które nie tylko zasłoni widoki sąsiadom ale zacieni ich domy, że do końca życia będą mieszkać w piwnicy nie widząc słońca. Dlatego to nie jest złośliwość sąsiedzka ale dbanie swoich praw które im się należą. Tego typu działalność deweloperska jest niezgodna z urbanistyką i urzędnicy w Starostwie nie mają prawa zatwierdzać takich molochów. Jeżeli to robią to znaczy mają w wspólny interes z deweloperem.
rufus 2016-05-24 21:20:53
@Jack
Sąsiedzi złośliwi? Troszkę to odwrotna sytuacja jest jeżeli developer pierwsze co robi to straszy starszą osobę że jej gaz jakimś sposobem odetnie bo idzie przez ich działkę i jak się nie podoba to niech sprzeda dom. Nastepnie rozpala ognisko przed domem zostawiając je bez nadzoru (2 metry od drewnianego domu). Potem przywozi radyjko i puszcza "Fire" Scootera na loopie przez całą noc. Następnie dzień przed wigilią demoluje chałupe wybijając wrzystkie okna i wyrzuca to co w środku na zewnątrz. Potem wynosi łatwopalne przedmioty na strych który dziwnym trafem godzinę później zaczyna się palić. Następnie zakrywa folią okna (na pierwszym piętrze tym razem) i przeprowadza "remonty" (czytaj piła motorową coś nacina w środku) i znowu dziwnym trafem godzinę później pierwsze pietro tym razem zaczyna się palić. Potem "życzliwy" developer zwoźi butle gazowe i przypina do słupa. A na sam koniec przynosi jeszcze jedną (tym razem mała butlę) którą wyrzuca przez okno piwniczne na widok policji. Po tejże interwencji policji dziwnym trafem piwnica staję w płomieniach. Ale nie, sąsiedzi złośliwi bo wysłali jedno pismo do urzędu :) Do czego zresztą mieli pełne prawo. Jednym słowem developer sobię gangsterkę urządza a władze miasta są bezsilne...
Jack 2016-05-23 22:16:44
cyt. Deweloper, który go kupił chce na tym miejscu wybudować apartamentowiec.
odp. i wybuduje ! Takie życie.
A sąsiedzi jak byli złośliwi, zawistni itd to zawsze będą bruździć.... na złość robić.
W Krakowie to już nawet 3 kg pies wielkości kota przeszkadza sąsiadom.
Bądźmy bardziej życzliwi . Nie doszukujmy się złego , patrzmy na dobre strony .
Austria w kurortach narciarskich - hotele .
Tam mamy jeździć ?
Trochę luksusu a nie stare chałupy.
Jestem za developerem !
Hejgorol 2016-05-23 18:10:01
Jo zek se mysle ze wy wszyscy .... jesteście, co moje to moje i wara obcym hej
Zosia 2016-05-23 16:49:06
och, moi Państwo....w Zakopanym w piękną pogodę jak zawsze jest dużo turystów - miedzy innymi moja Rodzinka i ja. Od ponad 30 lat jeździmy do tego miasta. Widzimy jak się zmienia. Chodzimy po górskich szlakach gdzie spotykamy grupy turystów. Spędzamy średnio w tym mieście licząc 3 tyg w lecie i 2 tyg w zimie. Nocowanie na niektórych kwaterach daje się nam we znaki. Trzeba płacić dużo ,,dutków'' a starania wynajmujących dają wiele do życzenia. Zimno po chałupach.... Zakopane nie musi akceptować turystów z całego kraju i nawet z za oceanu ... Pomyślcie o problemie który jest głębszy czyli : skażone powietrze - tzw." czarne chmury " Zakopanego !
Gdzie żeby w tych czasach używać koksu, węgla, ropy naftowej - stare piece w domowych piwnicach. Moi kochani - na dziś trzeba ograniczyć spalanie tymi rzeczami . To jest właśnie podstawowy problem z którym nie może poradzić sobie Podhale. Zatwierdzajmy projekty geotermalne, a nie cofajmy się do średniowiecza. Pamiętajmy Tatry - chrońmy je !
Matt O_ł 2016-05-23 15:52:12
Proszę mnie nie atakować bezpośrednio tylko odnieść się do meritum.Obornik was to obchodzi co kto pisze a i butle też nie wybuchają ot tak sobie.Pewnie myślicie,że ogień wpadnie do środka i ją rozerwie.Ha,ha,ha
Matt Z_ne 2016-05-23 15:01:28
Nieudolny odgapiaczu nicków, otóż mylisz się.

Moderacja tutaj jaka jest taka jest, ale jednak jest i zaręczam, że nie można tutaj pisać tego co się komu żywnie podoba.

I jeszcze raz napiszę, bo może nie zrozumiałeś wcześniej języka polskiego (widać po ostatnim Twoim wpisie jak i wielu poprzednich, że masz z tym problem, co dodatkowo tylko potwierdza, że w szkole orłem nie byłeś i już na pewno nim nie zostaniesz), tylko idiota da się nabrać, na serię wpisów niby pozytywnych, dotyczących całkowicie negatywnego zjawiska jakim jest budowa wielkich budynków deweloperskich w Zakopanem. Choć by pojawiło się tutaj 1000 wpisów, chwalących deweloperkę, ludzie w Zakopanem mają jej dość i nic tego nie zmieni.
detektyw obornik 2016-05-23 14:29:42
mat zne, nie każdy może tu pisać, co mu sie żywnie podoba. Bo co z tego, że napisze co mu sie żywnie podoba, jak moderator publikuje tylko poglądy rysa janowskiego1 i uorcyka.
maro555 2016-05-23 14:11:49
Widać, że wpisy popierające budowę są pisane albo przez jedną osobę albo na jej zamówienie. Dewoloper powinien sobie zdać sprawę, że podkładanie butli gazowych sąsiadom 20 metrów od ich domów to narażenie ich życia i zdrowia, to są metody gangsterskie . Mieszkałem w tej okolicy 20 lat i nie myślałem że będziemy tu mieć 'pruszków' i 'wołomin'.
Matt Z-ne 2016-05-23 14:09:42
Każdy może tu pisać o mu się żywnie podoba a wam detektywom obornik do tego.
Matt Z_ne 2016-05-23 12:26:04
Widzę, że 90% wpisujących się poniżej, to nowe nicki z czego kolejne 90%, bezczelnie rzuca się w oczy, jako nieudolnie wymyślone przez tę samą osobę. Dochodzi do tego, styl pisowni większości tych komentarzy i mamy jak na talerzu, że te wpisy robi ta sama osoba lub co najwyżej kilka tych samych.

Przecież to jest tak oczywiste i tak rzuca się to w oczy, że chyba tylko jakiś ćwierćinteligent by się na to nabrał. Dawno nie widziałem takie żenady.

Pomijając to wszystko, czy deweloper na prawdę myśli, że jak zrobi "pozytywny szum" wokół deweloperki, to sytuacja się zmieni i nagle wszyscy dookoła będą popierali jego budowę?

Ten, pożal się Boże deweloper to musi być wyjątkowy burak, skoro na takie niskie zagrywki się decyduje, na które i tak nabrać się może co najwyżej osobnik o ilorazie inteligencji podobnym do tego dewelopera.
Honoratka 2016-05-23 11:00:32
Poziom większości komentarzy jest żenująco niski. Zgadzam się z Barabaszem, który w moim odczuciu się nie myli co do swojej opinii, że są one w większości pisane przez developera lub jego znajomych... Osobiście bardzo ubolewam nad faktem, że policja i pewne instytucje w tym mieście nadal są tak bardzo bezradne w obliczu Pana, który nazywa się "deweloperem". Prawy i Sprawiedliwy: uważasz, że budynek na ponad 40 mieszkań, czyli dwa razy taki jak na początku owej ulicy nie jest molochem? Gdzie działka ma zostać zabudowana niemal na całej swojej powierzchni. Chyba mieszkasz w Falowcu w Gdańsku, że takie brednie wypisujesz!!!
Barabasz Agnostowski 2016-05-23 10:18:18
Panie Zrezygnowany i inni komentujący, ja również jestem za rozwojem naszego miasta, ale przy poszanowaniu jego kultury i historii. A że to jest możliwe, niech świadczy przykład z sąsiedniej ulicy - Willa Światłomir przy ul. Żeromskiego. Jak widać wcale nie trzeba wyburzać starych budynków, można przywrócić im dawną świetność. Nie wiem czy zmienił się tam właściciel czy dotychczasowy postanowił odrestaurować tę piękną willę, w każdym razie wielkie brawa dla niego. Ale oczywiście jest jedno "ale". Otóż na tym nie da się zarobić tak, jak na "deweloperce". Zakładam, że jesteśmy ludźmi dorosłymi, w miarę rozgarniętymi. Nie mydlijmy więc sobie oczu. Tu nie chodzi o nowoczesne budynki i postęp. Tu chodzi wyłącznie o kasę! To chciwość deweloperów posunięta do granic głupoty (nie boję się tak powiedzieć, bo szpecenie miasta szkodzi wszystkim, im również) sprawiła, że Zakopane wygląda jak wygląda. To miasto mogłoby być (i powinno być) wyjątkowe, tymczasem staje się "nowoczesnym blokowiskiem". Jeśli się to komuś podoba to... no cóż, kwestia gustu.
A co do wiosny, to jej zwiastunów - zielonych liści na drzewach już niedługo nie będzie można za bardzo w Zakopanem można zobaczyć. Bo przy okazji upiększania miasta nowymi inwestycjami deweloperskimi zostanie wycięta resztka drzew.
Pozdrawiam!
B.A.
Miśka 2016-05-23 10:08:06
Moja opinia na temat nowych inwestycji jest pozytywna. Ruiny stare domy - bałagan przed nimi.....nie remontowane To przecież też straszy turystów. Nie cofajmy się do " kamienia łupanego". Jeżeli jest możliwość wejścia w Nowe - to czemu NIE ! . Będzie apartamentowiec no i będzie super. Mamy Chochołów i co z tego ? Mamy skansen ..... i dużo problemów. Patrzmy w przyszłość, a nie cofajmy się ! Brońmy Tatr . Ładne lokum szybciej ściągnie do Zakopanego polskiego i zagranicznego turystę niż pokoje w obskurnej chałupie ! Jeśli ktoś ma ochotę obrzucać kogoś obelgami, siać defetyzm i zamieszanie - prosze udać się do piaskownicy. Pamiętajcie stare nie znaczy ładne !!!!
Zrezygnowany 2016-05-23 09:09:32
Jak miło widzieć wpływ wiosny! Wszyscy tryskają miłością do siebie ;)
Panie Barabaszu czy wie Pan, że Świat się rozwija? A dzięki temu jeździ Pan samochodem, kupuje w sklepach itp... Idąc Pana tokiem myślenia z większości przywilejów powinnismy zrezygnować bijąc się w pierś, że podążamy wraz z rozwojem? Niestety gdyby Świat się nie rozwijał dinozaury biegałyby po ulicach, chociaż nie, bo ulic by nie było a my nie znalibyśmy koła! Niestety przetrwają ci, którzy najlepiej przystosują si? do zmieniającej się rzeczywistości na świecie inaczej wymrą jak te wlasnie dinozaury.
Klonkoln 2016-05-23 09:04:28
Barabasz wróć do epoki kamienia łupanego. Jestem za budowa nowych i nowoczesnych budynków.
Barabasz Agnostowski 2016-05-23 07:42:37
Założę się, że pozytywne komentarze na temat nowej inwestycji w miejsce starego budynku wpisuje albo sam deweloper albo jego znajomi, bo naprawdę nie wierzę (albo bardzo chcę nie wierzyć) że jesteście aż takimi głoopcami. Deweloperzy to najwięksi (obok naszych skorumpowanych i niekompetentnych urzędników) szkodnicy tego miasta. Oszpecili Zakopane w zasadzie nieodwracalnie. Brzydki tatuaż da się usunąć. Potworków wybudowanych przez deweloperów raczej zburzyć się nie da. Starych willi odbudować również. A przy okazji pewnie znów zostanie wyciętych kilka drzew. Coraz mniej zieleni, coraz więcej betonu. W takim kierunku idzie Zakopane. Smutne...
Arnold 2016-05-23 07:10:23
Lepiej mieszkać obok ekologicznego apartamentowca niż obok śmierdzącej szopy. Jakby obok mnie budowali to bym sie cieszył, wartość działki leci do góry. Same plusy.
sowa 2016-05-23 00:55:20
Były radny to ty cymbale brałeś udział w zatwierdzaniu planów zagospodarowania w Zakopanem tych idiotyzmów opracowanych przez Majchra aby jego syn deweloper mógł budować kolosy na małych działkach.
gogo 2016-05-22 23:23:21
Tym którzy tak wychwalaja apartamentowce życzę żeby doswiadczyli ich sąsiedztwa. Zastanawiam się kiedy odpowiednie wladze zainteresują sie tymi pozarami,które zawsze wybuchają po wizycie osób w tym domu.
Były radny m 2016-05-22 19:18:54
Trzeba założyć jakiś komitet na rzeczy budowy tego obiektu, wychodzi na to że Zakopiańczycy chcą mieć ekologiczne i nowoczesne budynki.

Mieszkam na Żeromskiego i też mi nie przeszkadza taki budynek. Bardziej to C.O.S. odpięło od rzeczywistości.
Wijeksk 2016-05-22 19:01:15
Moze jak powstanie taki budynek to wreszcie zrobią chodniki.
Antoni weks 2016-05-22 15:43:39
mieszkam w tej dzielnicy, mi nie przeszkadzają nowe budynki, przynajmniej nie dymią i maja parkingi podziemne.
TomekTomkow 2016-05-22 15:18:50
Dlaczego nie budują? Ile mam czekać? Niech sie miasto rozwija i razem z nią geotermia.
Warszawiak 888 2016-05-22 15:15:54
Niech już budują i o co cała afera? Idźcie wyżej zobaczyć co Centralny ośrodek sportu wybudował. To jest regionalne ? 150m od TPN. Chętnie kupie tu apartament.
Posrednik z-ne 2016-05-22 15:01:42
Jakbym miał doradzić to doradzam mieszkańcom nr 13 aby zadzwonili na nr z plota i złożyli ofertę sprzedaży swojej nieruchomosci. Tylko teraz dostaną tyle ze sobie gdzieś indziej dwa takie domy postawia. :) chciałbym w tym pośredniczyć :)
Danielllo 2016-05-22 14:35:32
Jest nr na płocie wystarczy zadzwonić i wszystkiego można się dowiedzieć, ja projekt oglądałem w biurze u dewelopera, wszystkim udostępniają.

Projekt zakłada odtworzenie drewnianego domu, jak dla mnie wszystko ok. 9 lat mieszkam na tej ulicy i trzeba nowe budynki budować inaczej same się rozsypią.

Podatków nie płaci? Nielegalnie pieniądze zdobywa? Jeżeli tak jest to jesteśmy wszyscy zagrożeni bo po prostu zaczną dziać się wypadki i poumieramy.
Prawy i Sprawiedliwy 2016-05-22 14:33:40
Ależ panie, jaki moloch? Z tego co mi wiadomo to ma być piękna rezydencja z apartamentami a deweloper cechuje się ładnym stylem.
Piękne zabytki widziałem ostatnio w dol. Strążyskiej, blisko gór, pięknie zachowane! A ta rudera szpetna ma być określana tym samym mianem co prawdziwe np. Witkiewiczowskie piękno Podhala? Słyszałem, że budynek zostanie odtworzony dzięki czemu pewnie nie będzie już straszydłem!
och jak miło mieć tak prawych i sprawiedliwych sąsiadów, którzy pewnie sami stoją za tymi ciągłymi aferami z ogniem!
sowa 2016-05-22 14:14:23
Tytusddg napisz gdzie jest wyłożony projekt, bo zapewne w myśl głupiego prawa budowlanego oprócz stron które sobie dobiera starostwo nikomu nie udostępnią projektu.
Prawo i Sprawiedliwość podpisujesz się pod tym tytułem a nie wiesz co znaczy prawo i sprawiedliwość. Czy to jest zgodne z prawem i sprawiedliwe stawiać moloch blisko istniejących domów którym zasłonięte będzie światło słoneczne i ludzie będą żyć w piwnicach po to tylko aby taki deweloper robił na tym kasę i nie płacił jeszcze podatków. Tych wszystkich deweloperów należy sprawdzić , skąd mają pieniądze i czy płacą podatki, bo deweloperka jest to pralnia nielegalnie zdobytych pieniędzy.
Góralcieśla 2016-05-22 12:51:59
Niech już ruszają, będzie robota dla górali. Przez 2 lata z 50 osób. Oni zatrudniają ludzi z regionu. Ja im kibicuje.
Waldek z Kat 2016-05-22 12:44:04
Powini ta szopę wyburzyć bo zagrożenie stwarza. Jest tam geotermia?
Prawy i Sprawiedliwy 2016-05-22 12:08:23
To skandal, że sąsiedzi są sobie wilkiem zamiast zaakceptować fakt, iż miasto się rozwija i w przyjaźni współpracować i nie robić problemów, tak po ludzku! Choć mieszkańcom tej ulicy chyba bardziej ludzkie są intrygi i zatruwanie ludziom życia! Pewnie sami zapruszają ogień bo w łapę nie dostali za nie robienie problemów. Ehh prości ci ludzie...
Tytusddg 2016-05-22 11:58:11
Projekt jest wyłożony do konsultacji społecznych, mi sie podoba. Kupie sobie tam apartament.
Tytusssr 2016-05-22 11:54:46
Trzeba zburzyć budynek i po problemie.
Architekt k 2016-05-22 11:52:30
Wątek z butlami jest śmieszny. Przecież nie da sie ich zdetonować od tak. Patrząc co COS wybudował to projekt tego dewelopera tu cudo architektury i tak powstanie to niech powstaje.
Honoratka 2016-05-22 11:46:26
Butle wcale nie zniknęły tyko zostały przypięte z tylu domu, żeby się w oczy nie rzucały!!!
Adult 2016-05-22 11:37:07
My mieszkancy Zakopanego chcemy nowych nowoczesnych budynkow. Niech budują.
Grubbyko 2016-05-22 11:31:24
No i dobrze niech buduje byleby do geotermii sie podłączył.
sowa 2016-05-22 11:25:13
Deweloperzy zniszczą całkowicie Zakopane i to przy pomocy urzędników zakopiańskich. Za pierwszym razem podpalenia deweloper powinien zostać zobowiązany do zabezpieczenia budynku aby więcej nie miało miejsca podobne zdarzenie.
Deweloperzy chcą realizować swoje szkodliwe inwestycje dla mieszkańców Zakopanego naciągając prawo i łamiąc je a urzędnicy UM i Starostwa pomagają im. Kiedy i kto rozliczy tych przestępców.
  • NIERUCHOMOŚCI | wynajem
    DO WYNAJĘCIA LOKAL NA PIZZERIĘ W ZAKOPANEM. 502 658 638
  • SPRZEDAŻ | różne
    SPRZEDAM SIANO W BALACH. 502 658 638
  • NIERUCHOMOŚCI | wynajem
    DO WYNAJĘCIA PLAC POD MAGAZYN. 502 658 638
  • NIERUCHOMOŚCI | wynajem
    DO WYNAJĘCIA HALE NA WARSZTAT SAMOCHODOWY, LAKIERNIĘ, PRALNIE, HURTOWNIĘ, MAGAZYN. 502 658 638
  • USŁUGI | budowlane
    USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE, ŁAZIENKI, ZABUDOWY, ADAPTACJA PODDASZY, REMONTY, DOCIEPLENIA BUDYNKÓW, FASADY. 693 206 403.
  • USŁUGI | budowlane
    USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE, DOMY OD PODSTAW, POKRYCIA DACHOWE, SZALUNKI STROPOWE. 693 206 403.
  • USŁUGI | budowlane
    REMONTY I WYKOŃCZENIA. 660 079 941.
  • SPRZEDAŻ | budowlane
    DESKI ŚWIERKOWE, dł. 5 m, gr. 53 mm. DRZEWO OPAŁOWE BUK. 660 079 941.
  • USŁUGI | budowlane
    ADAPTACJA PODDASZY, OCIEPLENIA WEŁNĄ MINERALNĄ, SUFITY PODWIESZANE, ZABUDOWY GK, WYKOŃCZENIA WNĘTRZ. 660 079 941.
  • USŁUGI | budowlane
    USŁUGI MINIKOPARKĄ 2.5 TONY - 722 307 227.
  • SPRZEDAŻ | budowlane
    Sprzedam KANTÓWKĘ, KROKWIE, DESKI, GONTY i OPAŁ - 788 344 233.
  • USŁUGI | budowlane
    REMONTY I WYKOŃCZENIA WNĘTRZ KRÓTKIE TERMINY GWARANCJA NA WYKONANE ROBOTY. 602839607
    Tel.: 602839607
  • PRACA | dam
    PENSJONAT "Willa Park" W CENTRUM ZAKOPANEGO ZATRUDNI OSOBĘ DO SPRZĄTANIA I RZYGOTOWYWANIA ŚNIADAŃ. 509 578 689.
  • NIERUCHOMOŚCI | sprzedaż
    Zakopane sprzedam wydzielone udziały w kamienicy na Krupówkach. tel 660797241 b12.pl.
  • NIERUCHOMOŚCI | sprzedaż
    Zakopane - DOM na ulicy Grunwaldzkiej. 660 797 241
  • NIERUCHOMOŚCI | sprzedaż
    Zakopane -sprzedam dom na ulicy Stachonie 660797241 b12.pl.
  • PRACA | dam
    Pensjonat w Zakopanem zatrudni POKOJOWE - 666378357
  • NIERUCHOMOŚCI | sprzedaż
    Działka pow. 41ar do zabudowy położona w Lipnicy Wielkiej pod Babią Górą. 603071487, 609325040.
  • NIERUCHOMOŚCI | sprzedaż
    Las z drzewostanem pow. 41ar w Lipnicy Wielkiej 603071487, 609325040.
  • NIERUCHOMOŚCI | sprzedaż
    APARTAMENT Za Strugiem, Zakopane - 607 506 428.
  • PRACA | dam
    Zatrudnię TYNKARZA I POMOCNIKA przy tynkach maszynowych. 730 39 73 01.
  • PRACA | dam
    Poszukujemy osób do pomalowania drewnianych balkonów w obiekcie turystycznym w Zakopanem. Osoby zainteresowane prosimy o kontakt pod numerem telefonu: 693 692 100. 693692100
    Tel.: 693692100
  • KUPNO
    SKUP STARYCH SPAWAREK. 536269912.
  • RÓŻNE
    OBWOŹNY SKUP ZŁOMU - dojazd do klienta. 536269912.
  • USŁUGI | inne
    PROFESJONALNA WYCINKA DRZEW, GAŁĘZI Z PODNOŚNIKA I Z UŻYCIEM LINY. 889 105 476
  • USŁUGI | budowlane
    FLIZOWANIE, REMONTY, WYKOŃCZENIA. 882080371.
  • USŁUGI | budowlane
    KAMIENIARSTWO. 882080371.
  • USŁUGI | budowlane
    KAMIENIARSTWO, ELEWACJE, OGRODZENIA - WSZYSTKO Z KAMIENIA. 509 169 590.
  • USŁUGI | budowlane
    USŁUGI BLACHARSKO-DEKARSKIE, KRYCIE I PRZEKRYCIA DACHÓW, KOMINY, BALKONY, RYNNY, GZYMSY, FASADY. 889 388 484.
  • USŁUGI | inne
    WYCINKA, PRZYCINKA DRZEW W TRUDNYCH WARUNKACH - 691 317 098.
  • NIERUCHOMOŚCI | sprzedaż
    POLE - 1.6 HA i 42 AR. 505 429 375.
  • NAUKA
    NATIVE SPEAKER - JĘZYK ANGIELSKI - nauka face to face lub online, PRZYGOTOWANIE DO MATURY - Zakopane, okolice - 605 069 173
  • USŁUGI | budowlane
    TYNKI MASZYNOWE. 604 857 880.
  • USŁUGI | budowlane
    MALOWANIE DACHÓW I ELEWACJI. 602 882 325.
  • USŁUGI | budowlane
    OGRODZENIA, www.hajdukowie.pl. 692 069 284.
2024-04-18 13:30 Ten film tętni muzyką Amy Winehouse. Mamy dla Was bilety 2024-04-18 13:00 Zapraszamy na debatę kandydatów na burmistrza Zakopanego. Przygotowania trwają (WIDEO) 2024-04-18 12:24 Akcja szczepienia lisów 2024-04-18 12:08 Kiedy warto zdecydować się na ogrodzenie panelowe? 2024-04-18 12:03 Poranny śnieg w Zakopanem (WIDEO) 2024-04-18 11:08 Najciekawsze gadżety dla firm - Nr 4 cię zaskoczy! 2024-04-18 11:04 Poznaj możliwości kosiarek akumulatorowych Kärcher 2024-04-18 11:00 Jestem z miasta, to widać - przekonuje kandydat na burmistrza (WIDEO) 3 2024-04-18 10:00 Kolejna akcja pomocy pogorzelcom z Chabówki 2024-04-18 09:30 Chloe Gong wraca do Szanghaju. Finał dylogii o Lady Fortune. Mamy dla Was książki 2024-04-18 09:09 Czy ktoś widział Maksia? 2024-04-18 09:01 Wichrówka pełna tajemnic (WIDEO) 2024-04-18 08:30 Wiosenne wianki w Zawoi 2024-04-18 08:00 Dlaczego Urząd Miasta chroni skazaną naczelnik 7 2024-04-17 22:27 Kocha Tatry, teraz potrzebuje Waszej pomocy 2024-04-17 21:41 Piękne widoki i niesamowity podjazd rowerowy. Z tego słynie Gliczarów (WIDEO) 2024-04-17 21:12 Debata przed drugą turą wyborów w Zakopanem 19 2024-04-17 21:00 Dziadek wiedział, że będę lotnikiem 2024-04-17 20:26 Góralscy studenci mogą starać się o stypendium 2024-04-17 20:00 Nowe strony internetowe parków narodowych 1 2024-04-17 19:30 Przy cmentarzu na Olczy wycięto drzewa 8 2024-04-17 18:44 Dramatyczna walka o życie mężczyzny w Jurgowie 2024-04-17 18:00 Sushi na dowóz w Krakowie - Najlepsze propozycje dla różnych gustów 2024-04-17 18:00 Miasto Dzieci Świata zaprasza całą Polskę do sprzątania świata 1 2024-04-17 17:31 Ruszyły zapisy do tegorocznej edycji Biegu po Oddech 2024-04-17 17:30 Tradycyjny pogrzeb na Podhalu - jak wygląda? 2024-04-17 17:20 Tradycja jest naszą godnością 2024-04-17 17:15 Utrudnienia w ruchu podczas Pieniny Ultra-Trail 2024 2024-04-17 17:00 Oświetlenie LED - czy warto w nie inwestować i ile można zaoszczędzić 2024-04-17 16:32 Znamy trenerów reprezentacji Polski w skokach na sezon 2024/25 (WIDEO) 2024-04-17 16:30 Biżuteria premium - czym się cechuje, czy warto w nią inwestować 2024-04-17 16:23 Takie spojrzenie na piłkę nożną w Zakopanem. Bitwa o stadion (WIDEO) 5 2024-04-17 16:00 Suknia ślubna - jaką wybrać na ślub na Podhalu 2024-04-17 15:46 Zrobiło się nam trochę zimowo w Zakopanem (WIDEO) 2024-04-17 15:30 Kolejny Prolog Wiosny Jazzowej w Stacji Kultura Zakopane 2024-04-17 15:07 Ostry zakręt w Hyrnym 2024-04-17 14:59 Jutro nie wejdziesz do Wąwozu Kraków 2024-04-17 14:30 Teatr "Rabcio" wznawia "Małego Księcia" 2024-04-17 14:08 Samochód utknął pod mostem 2024-04-17 13:47 Radni w Bukowinie o planach zagospodarowania przestrzennego (WIDEO) 1 2024-04-17 13:09 Montaż pasm świetlnych - jak się do tego przygotować? 2024-04-17 13:02 Z czym nosić bomberkę damską? 2024-04-17 13:00 Kto zadał sobie tyle trudu, by śmieci upchać w takim miejscu? 6 2024-04-17 13:00 Sposoby na pięknie wyglądające paznokcie! 2024-04-17 12:55 Dom na wąskiej działce - jak wybrać odpowiedni projekt? 2024-04-17 12:15 Uważajcie przed majówką! Oszuści nie śpią! 2024-04-17 11:34 Był przymrozek, teraz trochę cieplej 2024-04-17 11:30 Oszczędzaj na rachunkach dzięki pompom ciepła w Krakowie 2024-04-17 10:42 Kolej uszkodziła wodociąg w Rabce 7 2024-04-17 10:34 Fotowoltaika - poznaj jej największe zalety w 2024 roku!
NAJPOPULARNIEJSZE ARTYKUŁY
NAJCZĘŚCIEJ KOMENTOWANE
OSTATNIE KOMENTARZE
2024-04-18 12:49 1. Wiktorio Karpińskiego zatrzymano, aby odwrócić uwagę od afery z udziałem ex ministra Jana K. Ardanowskiego w aferze tak zwanej "Eskimosa" gdzie 100 milionów zł. wyparowało. A teraz za nie uzasadnione zatrzymanie państwo polskie będzie mu musiało wypłacić odszkodowanie . 2024-04-18 12:22 2. Proszę o przedstawienie dowodów z walki z deweloperami. 2024-04-18 12:17 3. a co się dziwicie przecie jednego z więzienia wyciągneli i do Brukseli wysłali a tam ciepła posadka za duże pieniądze ale żeby chociaż za Polską głosował to nie bo ta opcja polityczna nie głosuje za Polską i polskimi interesami 2024-04-18 11:51 4. Watycha robi brudna kampanię. Urządza spotkania live z mieszkańcami i blokuje wszystkich niewygodnych lub tych co mogą zadać pytania, których nie chce. Jego sztab podzielił mieszkańców na gorszy i lepszy sort, na tych z miasta i tych nie z miasta. Niestety ale to widać, ze obecny burmistrz boi sie oddać stołek. 2024-04-18 11:32 5. No rzeczywiście bidulek. A te wstrętne dewelopery kopią pod nim dołki. A dlaczego nie spaceruje z Panem Bartłomiejem. Wszak stołki już podzielone. Mogliby razem oprowadzać po swoich domenach. No i selfiaczek byłby bezcenny. 2024-04-18 11:30 6. Skup się na tym co tu i teraz. Za bardzo odbiegasz od lokalnej rzeczywistości. To ma być burmistrz Zakopanego, a nie prezydent. Chyba za dużo oglądasz republiki, bo plujesz na innych, tych trzeźwo i normalnie myślących. Wracając do samej kandydatki, to wystarczy zobaczyć na jej Facebooku jaka jest arogancka i jak traktuje swojego przeciwnika. Zero kultury, prostackie podejście i typowe pisowskie zagrywki. Jak takie ma być zakopane za jej kadencji, to ja się stąd wyprowadzam. 2024-04-18 11:28 7. Panie Polo - proszę nie szerzyć dezinformacji. Bo z tego co Pan pisze wynika, że mentalnie jesteś jeszcze w Czechosłowacji. Poroniec ? 3liga? Stadion z naturalną nawierzchnią ? Owszem było tak prawie 10 lat temu. Obecnie klub od kilku lat nie istnieje a 3 liga to tylko wspomnienie. Co do trenerów, nie wiem jak było. Obecnie od dłuższego czasu zmieniły się władze w klubie. Odkąd moje dziecko jest w klubie opłacamy składki poprzez system klubowy. Drugi fakt, główny stadion COS z nawierzchnią naturalną jest objęty terenem budowy hali lodowej- poza tym nie posiada on zaplecza sanitarnego ani szatni, przez co staje się bezużyteczny podczas meczów ligowych. Zresztą zarządca obiektu nie kwapi się aby boisko było doprowadzone do porządku nawet do treningów. Co do samego pomysłu stadionu na Orkana - pomysł jak najbardziej może okazać się dobry, ale czy faktycznie obiekt potrzebuje tyle torów do biegania przez co samo boisko traci na wymiarach i staje się nieużyteczne dla seniorów ? Dobrym przykładem jest Nowy Targ, gdzie dało się to wszystko pogodzić gdzie można biegać i można grać w III lidze. Także, zanim coś napiszesz, zweryfikuj swoją wiedzę - bo jest mocno wybrakowana. 2024-04-18 10:14 8. Może ktoś postawi pytanie: Jak to się stało, że przeoczono, w badanym wg Burmistrza ( wywiad w wp.pl) parku, 100 chorych drzew? 2024-04-18 09:59 9. @ xyz podstawa to umieć korzystać ze znaków interpunkcyjnych. racja bo @franek napisał "wycięto" a stan faktyczny pokazuje że wycięto faktycznie. A postawienie kropki na końcu zdania czy trzech kropek w moim przypadku nie zmienia stanu faktycznego , Twój wpis dotyczył mojej stylistyki ... a temat artykułu o legalności wycinki ... chyba, to mieszkańcy informowali. ps można się lewą ręką podpisywać ... można nie jest to zabronione . nawet najważniejsze Ustawy w kraju ... 2024-04-18 09:47 10. miernoty też
WARUNKI W GÓRACH
POGODA W WYBRANYCH MIASTACH REGIONU
Reklama
Polecamy

Pożegnania


REKLAMA


FILMY TP