Polecamy
Zapraszamy na unikatową wystawę broni. Codziennie od 10.00 do 18.00 w siedzibie Związku Podhalan w Zakopanem. Wystawa potrwa do niedzieli. Zapraszamy

Reklama

2018-01-01 19:30:00

Zakopane

Sylwester marzeń nie dla mieszkańców os. Zborowskiego (WIDEO)

Reklama

Podczas kiedy kilkadziesiąt tysięcy osób bawiło się pod sceną na Równi Krupowej, mieszkańcy os. Zborowskiego przeżyli prawdziwy horror. Wybuchające między blokami i samochodami petardy. Zanieczyszczenia klatek schodowych, pijaństwa na skwerkach i próba włamania do samochodu. Rozochoceni sylwestrowicze nie zwracali uwagi na interwencje mieszkańców i ostrzeżenia, że wszystko jest nagrywane.

Reklama
Komentarze Facebook
Dodaj komentarz
Wysłanie komentarza oznacza akceptację regulaminu komentowania na łamach 24tp.pl
maniek 2018-01-10 09:53:57
moze trzeba dodac jeszcze, ze zwolnione został z pracy osoby, które też reportaz robiły... Za prawdę...
2Manek 2018-01-06 09:49:44
Tymczasem w całym kraju nie doszło do żadnego aktu wandalizmu wypadku czy bójki zdarzenie wydarzyło się tylko w Zakopanem niszcząc kilkudziesięciu tysiącom ludzi sylwestra.Katastrofa ewidentna wina Kurskiego który wykazał się brakiem upilnowania grupki pijanych obywateli.@góralen folken z premedytacją pisze anty artykuły które mają na celu wytworzenia w umysłach jednostek klapy cokolwiek by rząd zrobił.Słabe to wszystko macie..od dumy,honoru po patriotyzm.
góralen folken 2018-01-06 07:50:22
Seba z Karyną za kasę z 500 plus pojechali na sylwka w Zakopanem. Brajanka i Dżesikę zostawili z dziadkami Mirkiem i Grażyną. Pod Morskim Okiem zapomnieli, że może się ściemnić i zrobili awanturę krzycząc jakie chamstwo w tym TOPR-ze, Karyna wróciła radiowozem bo niby zgubiła soczewki których nigdy nie nosiła. W knajpie na Krupówkach rozpili zakupioną w biedrze flaszkę bo przecież nie są frajerami by przepłacać. Podczas imprezy dostali orgazmu podczas występu Zenka, mieli też przy sobie flagę biało-czerwoną z napisem Bobki Wielkie skąd pochodzą ale nikt nie rozwieszał to oni też nie. Wracając zaopatrzeni w zajumane w hotelu ręczniki wepchnęli się bez kolejki i bez miejscówek do pociągu i z rechotem na ustach odjechali patrząc jak na peronie grzecznie w kolejce stoją frajerzy z biletami.
Zgroza 2018-01-04 16:25:54
Dajcie juz sobie spokoj bylo super kazdy zrobil i co tyle pyszczycie ludziska wredne tbs tylko macie ciasne klitki i mamroczecie tylko to brac i sprzatac a nie dyskutowac gosci byscie chcieli miec zaxdroscicie bialce bukowinie a tyle macie do dyskusji
ZAINTERESOWANY 2018-01-04 15:24:12
CIEKAWE CO KUPI SOBIE TEN OD DESPASITO ??? 3 HELIKOPTERY UŻYWANE ROBINSON??? CZY JEDEN NOWY?
Janosik 2018-01-03 18:33:20
Dajcie już burmistrzowi spokój bo chłopina starał się jak najlepiej a po Sylwestrze 1 stycznia w dzień wolny od nauki i pracy p. wiceburmistrz powinna razem z nauczycielkami z tego regionu sprzątać po balu - byłby to dobry przykład dla młodego pokolenia. Ta młodzież została przecież przez tych pedagogów wyszkolona.
normal 2018-01-03 12:54:00
abc - moze i pacjent zmarl albo i nie. ale trzeba byc po srodku tego wszystkiego. po pierwsze ul.krupowki od lat borykala sie z tym problemem co teraz ul.zborowskiego, po drugie wynajmujacym kwatery takze nie dziwne widoki nawalonych ludzi o 3 rano robiacych rozne dziwne rzeczy, z tym sie kazdy predzej czy pozniej spotkal.. ale jak ktos nagle widzi taki tlum, jest emerytem to moze doznac szoku... co by nie mowic o naszych osiedlach, z calym szacunkiem ilekroc jest chec np postawienia jakiegos placu zabaw dla dzieci w roznych czesciach miasta to "mile panie" zawsze narzekaja, ze beda miec glosno, ze to nie miejsce dla dzieci itd.. po trzecie tutaj chodzi o nauke na przyszlosc. ktos tu kiedys pisal ze w gdansku czy gdzies wprowadzono takie kontenery do ktorych daje sie puste butelki i ludzie pisza nr telefonow w srodku na karteczkach a za to jest losowanie nagrod. dobry pomysl, zniwelowaloby to napewno chociaz troche balagan. po czwarte najwiekszy rwetes narobili goscie, ktorzy przyjechali na 1 noc, byz moze nawet i tacy, ktorzy mieszkaja w okolicy a nie dalecy turysci, stawiali auta gdzie popadnie a przeciez tak nie powinno byc. . i co straz pozarna ma starnaowac auta w takiej sytuacji? no musialaby nie ma wyjscia. ale aby tego uniknac i chcac robic takie imprezy masowe na taka ilosc osob potrzeba niestety juz zamknac zakopianke od godz 17. zrobic jakies parkingi w szaflarach etc i dowozic ludzi autobusami. innego wyjscia nie widze. moze sie bedziecie smiac ale innej rady nie ma.. logistycznie trzeba to bardziej doprawcowac i bedzie cacy. no i problem z WODA miasto powinno zauwazyc, ze to nie Nowy Jork.... niestety za duzo apartamentowcow, ktore pobieraja duzo wody nalewaja sobie do prywatnych basenow.... a rureczki cieniutkie.... Zawinil tutaj tez remont dolnej rowni. to fakt. byc moze gorna rownia bylaby trafniejszym rozwiazaniem bo wiecej miejsca. jednak co by nie mowic - Sylwester kazdemu sie podobal, kazdy wyjechal z zadowolona mina, trzeba widziec pozytywy. Wiele osob tutaj narzeka a bo to TVP i dlatego tak, juz z gory wszystko przekreslaja. Niestety warszawski sylwester sie nie udal TVN no to trzeba na cos zwalic..... Pozdrawiam
Prra zakonczyc temat 2018-01-03 12:37:18
Ustalenia
Scena Mega
Technologia Mega
Strefa taneczna Zabezpieczona Mega innymi słowy najlepiej w ojczyznie.

Stan poza barierkami to juz interesujące dla prokuratury.

Dziekuje do widzenia
smakosz 2018-01-03 12:24:38
Sołtysa fibi sołtysa
To nie ja 2018-01-03 09:50:52
To nie ja tu dyskutuje. Ktoś się podszywa pod moje posty. Pewnie ?animator? z forum
Fibi 2018-01-02 23:05:13
Motocyklisto czyscicielko powierzchni płaskich... pisz co chcesz... mnie to lata :)
To jest zazdrość kochana ino zazdrość... spójrz i Ty na swoj celulit i wielkom dope i +50tke w kalendarzu... ha ha ha...
Lepszego Burmistrza to miasto nie będzie dlugo miało... tak mówi ulica nie tylko ja...
Ten hejt to zweryfikują wyborcy.
Póki co ... :)
Miłość, Miłość w Zakopanem
Polewamy się szampanem :)
Hej wypili my wszyćkie drinki aż do dna :)
Tyś w chałupie siedziała :)
abc 2018-01-02 23:01:33
normal
tak Sylwester się udał
Operacja także się udała tylko pacjent zmarł.
normal 2018-01-02 22:43:12
Ja uwazam Sylwester udal sie, zawsze beda niezadowoleni. Zazdrosc zzera niektorych.... Niestety jest jeden problem jeszcze:WODA otoz w niektorych ulicach brakowalo rano wody. Na dluzsza mete miasto nie wytrzyma takiego naporu ludzi. Wodociagi nie sa przystosowane na to. TO jest male miasteczko a nie Nowy Jork, apartamentowce, baseny, sauny pobudowane ale nikt nie mysli o WODZIE. potem mieszkancy tylko cierpią. .... cisnienie wody tragiczne na wyzszych pietrach wrecz brakowalo wody. Pozdrawiam
Fibi 2018-01-02 22:42:29
Paw a co babki nie dało się eksmitować na Święta coby mieszkanie wynająć.. dlatego taki wqrwiony l. Tak sie turyści smieją z tych pseudo aparyament?w co to tam wynajmują.
W kazdym bloku jest domofon drzwi na cztery spust zamknięte i pieprzenie ze sami wlazili do klatek. Owszem wchodzili bo mieli klucze... albo ktoś ich wpuscił... na pokoj...
Komu było zle w tego sylwestra mógł pod sejmem protestować razem z Ubywatelami przecież Zborowskiego to ziomy ...
leśny 2018-01-02 22:40:05
Fibi
A u nas o mały włos nie pobili komendanta TPN
motocyklistka 2018-01-02 22:33:04
@Fibi - cyt: (...)"kika "inyterwencji" nie wypowiadaj się proszę bo jak zwykle zbyt dużo alkoholu szkodzi i jeszcze trzeźwiejesz skoro nie wiesz jak była naprawdę sytuacja podczas sylwestra.
kolejny cyt: " popatrzcie ogolnie w syatystyki jak to się ma do innych miast.." - pani już podziękujemy za komentarze.
Tak na marginesie, statystycznie co setna osoba na świecie rodzi się z mniejszym mózgiem, który z wiekiem dodatkowo kurczy się. @Fibi trafiło na ciebie, do tego dochodzi wiek, spustoszenie wywołane z nadmiarem alkoholu i skutki tego czytamy poniżej w komentarzu. Reszta z tej statystyki to "dobrze" bawiący się podczas sylwestra chamy i wandale.

Szczęśliwego nowego roku, mam nadzieje już z nowym Burmistrzem!
paw 2018-01-02 22:21:39
Fibi dawaj adres, bo widzę, że lubisz odchody, to ci przyniosę. Jeszcze trochę pod blokami zostało. A może Fibi sprzątało Zborowskiego i temu takie zadowolone, bo fuchę podłapało od burmistrza.
Ale tak w ogóle Fibi, to po komentarza widzę, że pasujesz poziomem to tego tłumu srającego po blokach.
motocyklistka 2018-01-02 22:05:44
@Fibi, a owszem sylwestra spędziłam w domu, w kulturalnym towarzystwie. Mimo możliwości uczestniczenia w tej nieodpowiednio zorganizowanej imprezie w dogodnej miejscówce, nie skorzystałam, ponadto oprócz jednego wykonawcy, który bardzo krótko zaszczycił nas na scenie reszty nie dało się słuchać.
Fibi 2018-01-02 21:26:35
@motocyklisto czyscicielko piwierzchni płaskich a caluj mnie ta rzyć...
Żal Ci dope ściska boś w domu siedziała :)
Ludzieeee popatrzcie ogolnie w syatystyki jak to się ma do innych miast w kraju i za granicą a pozniej pomyje wylewajcie.
We Francji cholota policjantkę zaatakowała. Gdzieś w Polsce ktoś został zabity... tak też było u nas dawniej. Tu zadnego morderstwa, "kika "inyterwencji to pryszcz przy tej ilości ludzi.
Marudom zasze zle...
Blokersy to rosvzeniowy naród...
Mam wywalone ns ich niedogodności...
Jestescie i tak w znikomej mniejszosci... porostu bul dopy ...
ministrant 2018-01-02 21:20:21
raz na 10 lat to ok ale cyklicznie to nas wykonczy, strasznie igracie z losem droga Władzo kolejne naj i rekordy moga sie skonczyc słabo
Byw 2018-01-02 20:33:08
A Kurski mówił że było super. Ponad200 interwencji policji. Kilkunastu zatrzymanych. Zastanę ulice, klatki schodowe, chodniki. Interwencja policji przy bramie wejściowej na plac przed sceną. Gdyby nie to startowali by się ludzie. Kurski _ było super.
motocyklistka 2018-01-02 18:24:08
@Fibi, prostaczko wejdź temu nieudacznikowi do du...
Scena i te "gwiazdy", to nie wszystko aby móc powiedzieć, że sylwester był udany, a tak naprawdę WIELKA porażka. Mam nadzieje, ze Pan Burmistrz za to odpowie.
obywatel rP 2018-01-02 18:21:45
TP dziekuje ze o tym piszecie bo to co sie dzieje z naszym miastem przechodzi wszelkie pojecie a to miasteczko to wizerunkowy gwózdz do trumny.
slepne 2018-01-02 18:12:10
Najwiekszy strup miasta zakopane i najpaskudniejsze miejsce Wesole miasteczko nie do wiary.
bezradny 2018-01-02 17:53:37
Dokładnie to samo stało się z Majchrem pod koniec pierwszej kadencji. Zapomniał kto go wybrał i zaczął gwiazdorzyć. Na Sylwestra Dorula wolał odstawiać medialny popis - przedstawienie. A mieszkańców zostawił z odchodami turystów. Może kadencja burmistrza powinna trwać dwa lata. Bo potem im odbija.
ale heca 2018-01-02 17:22:48
Ukraincy w nocy szturmowali granit gdyby nie Zak -cop spalili by granit..
Tragedia UL> Kosciuszki 2018-01-02 17:18:42
Ktos obrzucił biuro posła koktajlem m. pis i 15 lat za terroryzm
miasto penetrowało 90 tys rozbestwionych ludzi jest sylwestr marzen.
Mieszkamy przy ul>Kosciuszki naprzeciw wesolego miasteczka(w sumie kilka rodzin).Huk, wymiociny libacje obok zabytku który jest "barem" to norma. ) ) policji 0 S.M. Policja sciga miski na krupowkach bo to park kulturowy. 300 metrów od UM Zakopane rozpada sie najsławniejszy "zabytek " w kraju i wegier czy słowak zoorganizował najwieksza samowole i 0 reakcji. Chce sie nam rzygac tak jak podpitym klientom na katapulcie.
W sylwestra wesole miasteczko zagłuszało nawet wystepy sylwestra z tvp.
w prasie czytamy ze to nielegalne. To chyba impreza masowa wymaga zgłoszenia.
Burmistrzu ratuj nas, redakcjo ratuj nas. To dramat i wstyd. To centrum miasta.
100 lat w nowym roku i mocy sprawczej bo w miescie zle sie dzieje. Sylwester z tvp miałobyc wisienka na torcie ale sam tort jest ciezko strawny.
Mieszkancy zborowskiego my sylwestra mamy codzien do okolo 1 w nocy.
Burmistrzu proponuje maly spacer w centrum to sie Pan Przerazi a jest Pan Włodarzem ma Pan Władze.
My Pana wybralismy . Kto jest włascicielem terenu i tego syfu??Wesole miasteczko jest sławniejsze od giewontu dramat!!!!!!!!!
abc 2018-01-02 15:56:03
Widać, że burmistrz nie potrzebnie buduje toalety i TPN niepotrzebnie ustawia TOI TOI-e bo jest dużo osób typu Fibi, które chętnie by chciały widzieć na swoim domu rozmaite odchody "bawiących się gości". Niech tylko Fibi napisze swój adres. Wtedy, gdy będę przechodził, to może przynajmniej z psem przybędę, aby ten mógł przyozdobić domek Fibi tak jak Fibi sobie tego życzy.
student 2018-01-02 14:49:44
w miasteczku był alternatywny sylwester z muzykom techno troche sie dzwieki mieszały ale było grubbo jak na filmach w US TEZ TAK BYWA JAK BRAKUJE PRĄDU PARE DNI:)
Sławomir 2018-01-02 14:13:44
po raz kolejny do znudzenia specjalnie dla Pana Doruli

https://www.youtube.com/watch?v=BshjJCdNgAg
Bosko 2018-01-02 13:59:45
Dziekujemy było wspaniale, chrzescijanin tanczył tanczyło jego ciało!!
Dziekujemy burmistrzowi chcemy wiecej chcemy wiecej moze ze slowakami moze za rok peknie 100 000 a cale miasto zaleje stolec bo wody brakło przy 90 000 oficjalnych tzw"Gosci:
tak za rok znowy i tak juz do konca swiata i o jeden dzien dłużej
hej hej bawmy sie teraz premia gratulacje było wspaniale hurra hurra a mieszkancy zborowskiego w ramach rekompensaty powinni dostac karnet na wesole miasteczko hey hey bum

no to paaa
Ha ha... 2018-01-02 13:43:09
"Jak są braki i problemy w nauczaniu na korepetycje.
Życzę w Nowym Roku 2018 poprawnej gramatyki i ortografii." @Nie-Fibi, Komorowskiemu też proponowałeś i życzyłeś( a raczej życzyłaś Beatko}?
Ps. pajac ma rację, Jak się kasiniokom na Zborowskiego i Łukaszówkach nie podoba, mogą wracać, skąd przyjechali. Albo nie wynajmować na lewo mieszkań na Sylwestra. Nikt inny wam nie srał po klatkach ani po balkonach!!!
pajac 2018-01-02 12:50:07
Było super świetny sylwester ...a mieszkańcy Zborowskiego zawsze mogą wrócić do Limanowej ...tam będzie cisza i spokój nikt was tu nie trzyma na siłę...i wesołych świąt
Zakaopiańczyk 2018-01-02 12:41:07
Takiego chamstwa, buractwa, debilizmu jakie zjechało w tym roku to nie było chyba jeszcze:((
Impreza zgłoszona i zabezpieczona na 10 tys ludzi a było kilka razy tyle. Impreza nie zabezpieczona odpowiednio.
Sam widziałem jak policja interweniowała ale nie dawała rady przy tylu ludziach.
Nie-Fibi 2018-01-02 12:40:03
To Fibi
Jeżeli nie znasz naszej ojczystej gramatyki, liter etc. to nie zabieraj głosu bo przynosisz WSTYD dla miejscowych.
Chyba, ze na co dzień w swoim życiu posługujesz się takim językiem to życzę dobrego samopoczucia,
/język typowego wsioka z wsioków, który ma wszystkich wsioków pod sobą/.
Twój język jest prostacki, prymitywny i nie do przyjęcia.
Jak są braki i problemy w nauczaniu na korepetycje.
Życzę w Nowym Roku 2018 poprawnej gramatyki i ortografii.
rafał majka 2018-01-02 12:16:42
Czesław Lang organizuje impreze dla kilkunastu sportowców w getrach i kaskach i Zakopane przypomina twierdze. Wszedzie porzadkowi, wszedzie policja barierki itp. Górna Rówiem to lepsze miejsce no ale kurskiemu drzewa przeszkadzaly. Od Burmistrza wara bo to człowiek z funkcja reprezentatywną .jak prezydent ordery usmiechy itd. Chciał chłop dobrze ale naród krewki.
Sylwester fajny ale debil z nozem i kupa na balkonie juz nie do konca. Ja lubie takie klimaty jak przyszła mgła i opadł pył pofajerwerkowy to było jak sin city...partyzantka straszna i to morze ludzi na tzw. fazie:) a ten swond spalenizny i plastiku..takie rzeczy tylko w erze do sceny sie nie dopchałem ale lepiej było poza barierkami:)

Szczesliwego !!!!!!!!!!!!!!!!!!11
uczestnik 2018-01-02 12:08:46
Przeczytałem wszystkie komentarze pod artykułem związanym z sylwestrem w Zakopanem. Widziałem też kilka imprez w tym mieście, jako tu urodzonym, od festiwalu folkloru ziem górskich , uniwersjadę 93. skoki narciarskie , zimowe grzanie EB, papieża pod skocznią 97 aż po sylwestra z 2016 roku i teraz 2017. Większość z tych imprez odbywała się z atmosferze spokoju i kultury. Ostatnia impreza pokazała lekki chaos i przerost nieodpowiednich zachowań zainteresowanych imprezą w stosunku do sylwestra z 2016r., gdzie stałem pod sceną, był spokój, luz, widać było występujących, choreografię i słychać muzykę, aż miło było uczestniczyć w tej zabawie. Teraz stałem za kratkami płotu z rewitalizacji równi, występujący za ciężkie pieniądze byli wielkości pinezki, nawet telebimy ich zbytnio nie powiększały, wszechstronnie uzdolniony Brzozowski prosił wielokrotnie uczestników spod sceny by nie napierali na płoty, ze względu na bezpieczeństwo. Zaplecze tej imprezy faktycznie wyglądało jak slumsy w Bangladeshu, obwiśnięte przystanki z półpijanymi lub pijanym "uczestnikami imprezy", otoczonymi kordonami plastikowych kubeczków , puszek, butelek szklanym różnej pojemności i różnego przeznaczenia.Myślę, że przy dzisiejszym " demokratycznym zachowaniu" obywateli warto wyciągnąć wnioski: dołożyć toalet przenośnych, porobić sektory przy scenie, nie robić imprez w miejscu gdzie trwa budowa, zwiększyć armię policyjną , dostawić koszy , wydzielić strefy parkowania samochodów. Ogólnie rzecz biorąc czuje się zawiedziony tym sylwestrem marzeń i myślę, że nie tylko ja.Taniej by było, żeby tzw hiciory zaśpiewały jako covery " gwiazdy" mniejszego formatu albo żeby negocjować twardo warunki z artystami wyższej półki, w końcu te tzw zagraniczne sławy nie są aż tak rozchwytywane, jeśli kontrakt z Panem od despasito zawarto po połowie 15 grudnia płacąc mu powyżej 400 tyś PLN. Teraz już rozumiem skąd taki nacisk na płacenie abonamentu. Nasza Maryla też mogła dać ze siebie więcej , chyba, że jej wiek nie pozwala ale wtedy niech może odejdzie na emeryturę za 800 zł , takie składki niskie wpłacała do ZUS-u. Za zorganizowanie takiego mega sylwka- 90 tyś luda na równi , 8 mln przed szklanym ekranem niezłą premię dostanie Pan Kurski i podległe mu dyrektory, a Zakopanemu zostanie lekki niesmak, stos śmieci , opłata klimatyczna, która częściowo uleciała w powietrze z nielegalnie wynajmowanych pokoi i zaczopowany ekstrementami gości Sewik
.
Fibi 2018-01-02 11:55:25
To są te qurwione Blokersy co yo babki nie mogli eksmitowac coby mieszkanie turystom wynajonc....
Przecież tam jest siedlisko lewych mieszkań po wynajem..
Wiem bo mieszkali tam znajomi znajomych... i tak mowili.
Co takie zdziwko ze turysci chodzilu po klatkach... jedno mieszkanie i ludzi 20stu.
Mam to w dopie.
Było super
Dorula The best... Sykwester Marzeń...
Milość w Zakopanem vzy Wam sie podoba czy nie..... :)
majcher 2018-01-02 11:34:52
Sylwester marzen za roh na harendzie pod domem pana D.
no komment 2018-01-02 11:25:10
Wokół blaszanego plptu nowo posadzone drzewka i pseudo plot fruwały w rytmie dysco jak wszystkonz reszta podczas sylwestra w naszym miescie. Pora na spacer Panie Leszku.
qaz 2018-01-02 11:01:12
@Adamul - bo nie ma różnicy między Kaprun, a Ibizą ? Dlaczego znów wracamy do ilości zamiast jakości ? Większe środki na kosze, na WCty, a przede wszystkim na ochronę i izbę wytrzeźwień. Wtedy do paru podskakiwaczy podchodzi 4-6 ochroniarzy i po kłopocie. Jak się rozejdzie fama, że bydła nie da się robić to już tu nie przyjadą. A na razie mamy, że wystarczy być agresywnym i można zjechać na dół (Włosienica).
Tesko 2018-01-02 05:03:12
Wokół blaszanego płotu z rewitalizacji równi SYF niedosprzatane butelki etc. Czy to będzie czekało do wiosny???
X2 2018-01-01 23:51:11
https://youtu.be/a3faVDxDZOs Dobra reklama, faktycznie !!!
X2 2018-01-01 23:45:27
Wielkie turystyczne miasto.. taak.. szkoda ze wam nie srali pod domem, nie zarzygali okien.. nagie dziewczyny spały na ławkach, towarzystwo na klatkach koczujące, bójki, koleżka jeden z drugim latali z nożem i mieli fun, a my co mamy poradzić ? Nie dość ze jeden wielki huk i hałas przez pare dni, liczę tutaj próby i pseudo sylwestra marzeń. Zanim powiecie coś kreatywnego to pomyślcie co czuliśmy. Osoby starsze, dzieci, niemowlaki itd nie wspomnę o zwierzętach :) ładna mi reklama miasta.. ciekawe kto teraz wszystko posprząta ? Najechało się hołoty, z opowiadań Doruli miało być dużo mniej :) on z tego kasę ma i ?reklamę? a my syf i wc pod domem :) trochę wyrozumiałości ludzie !!!! Polak przyjechał i pokazał co potrafi ;) jak chcecie organizować taka masówkę to najpierw zorganizujcie kible, miejsce dla ludzi.. i tolerujecie chociaż trochę mieszkańców :) nie tylko osiedla ale także całego Zakopanego i okolic, nie tylko ceprom należy się sylwester.
skandal !!! 2018-01-01 23:22:47
Blokersi Powinniście zrobić wyższe ogrodzenia , najlepiej murowane ! Kupili mieszkania za czopke gruszek i zawsze mają najwięcej do powiedzenia !
Konrad 2018-01-01 23:16:42
Przy takiej ilości ludzi należy zapewnić przynajmniej:
-zwiększoną ilość koszy na śmieci (choćby tych prowizorycznych, przeznaczonych na imprezy masowe właśnie),
-zwiększoną ilość toalet (toi toi),
-jeszcze bardziej zwiększoną ilość patroli Policji i Straży Miejskiej.

Byłem w sylwestra w Zakopanem i - choć szerokim łukiem ominęliśmy scenę 'dwójki' - zdarzyło się nam również odwiedzić Krupówki. Masakra. Nie dziwi mnie ani trochę fakt dużej ilości śmieci (bo niby gdzie ci ludzie mieli je wyrzucić, skoro pojedyncze, stylowe kosze są przepełnione nawet w normalne dni?!). Zachowanie ludzi było tragiczne ale to nie zwalnia miasta z przygotowań do imprezy (właściciele sklepów natomiast przygotowali się na własną rękę, oklejając witryny kartonami - też fajnie).
Przegieliscie PPPałe 2018-01-01 22:55:22
Nie ma żartów sa ludzie dla których to impreza zycia ale bezpieczenstwo to bezpieczenstwo kropka.
Pan Dorula nie odrobił lekcji z zeszłego roku. Pamietacie skoki 2001 gorzka lekcja pokory a teraz barierki policja setki ochroniarzy.walter hofer dał ultimatum albo bezpiecznie albo wcale. Wiem bo pracowałam wtedy dla c.o.s. Pan Burmistrz musi zrozumiec my home is my castle.
Ja nie uzurpuje sobie prawa do komentowania czy to dobrze czy zle dla miasta, ile kto zarobił i jak sie bawił.
Płace podatki , ciezko pracuje i nie wiem dlaczego moim kosztem słełniaja sie sylwestrowe marzenia.
Pół miliona dla człowieka który spiewa z playbacku ...no to może nieco skromniej ale wiecej ochrony.
Prawda jest taka ze nikt nad niczym nie panowal. 90 tys - 10 000 ze specjalnej strefy..ludzi robiących co i jak chcą to patologia to nie jest normalne. To nie tylko os. Zborowskiego ale ul.Kosciuszki, Nowotarska, cała Zeromskiego i Tuwima praktycznie zablokowana zatarasowane wjazdy do garazu a ruscu przechodzili samych siebie. .Ciche przyzwolenie w zwiazku z Sylwestrem Marzeń, dantejskie sceny na pkp, morskim oku, krupówkach. To jest rozumiem koszt propagandy. dlaczego Burmistrz odgrodził sie od suwerena wielkim płotem???równi i równiejsi?Oczyma wyobrazni widze gratulacje i konferencje jak super było..BYLO SUPER ALE DLA OKOLO 10 TYS LUDZI DZIEKUJE LOVE PIS
Adamul 2018-01-01 22:53:35
Musicie się zastanowić poważnie gdzie mieszkacie...bo to jest Zakopane!zawsze tak było i tak będzie....jeśli wam nie pasuje możecie się przeprowadzić do innego miejsca gdzie jest spokojnie!nikt wam nie broni ale jeśli nie możecie albo nie wiem coś innego to trzeba to zaakceptować!!
i tyle na ten temat!!!
alan 2018-01-01 22:26:56
Tyle impreza Sylwestrowa zmieniła, że dawniej rozwalali Krupówki a teraz poszli wydalać i rozrabiać między bloki. Tylko teraz na imprezę zjechało się tej hołoty 10 razy tyle. I dla oszczędności nie miał tego kto pilnować. Powinien za to burmistrz ponieść odpowiedzialność karną. Bo to jest narażanie życia ludzkiego. Ja zostałem przez burmistrza oszukany. Zaprosił na imprezę całe miasto mieszkańców i gości, a ja nie mogłem tam nawet na piechotę dojść bezpiecznie. Dziady zapraszają całe miasto i robią strefę bezpieczną dla małej garstki osób. To ja pierniczę takiego burmistrza. Albo się robi imprezę, albo popisy przed wyborami. A w tym wszystkim to chyba najważniejszy był numer pana Doruli o północy. I chyba właśnie po to był ten cyrk.
misioł 2018-01-01 22:16:06
Równia Krupowa wpisana jest do rejestru zabytków. Pytanie, kto z konserwatorów, i kiedy wydał decyzję o dewastacji Równi Krupowej. Czy Pani konserwator miejska wydała zgodę na zabudowę zabytku sceną plenerową i niszczenie jej?
prosze bardzo 2018-01-01 22:13:05
tak było generalnie w całym miescie dziekujemy za sylwestra marzen !!!

https://www.youtube.com/watch?v=BshjJCdNgAg
klakier 2018-01-01 21:48:46
ale wstyd to sa jaja a Vel Dorula w garniturku sepleni o kurorcie
osrany ten kurort mamy
dziadek 2018-01-01 21:11:14
Hihaha!
To wszystko przez tego co wymyślił kalendarz. Czy to ważne który mamy rok albo jak się jutrzejszy dzień będzie nazywał? To wszystko po to, żeby zarobili producenci i handlarze petardami. Narobiło się przez to jeno kłopotów, huku i zwady między ludziskami.

Znalezione w sieci: " A ja mam informacje do Pani Prezydent miasta naszego kochanego Warszawy, po co tyle wydanych pieniędzy na sylwestra, czy nie ma co z nimi zrobic? Tyle jest rodzin potrzebujących w Warszawie, ciągle się mówi , że nie ma pieniędzy na remonty, na drogi, na żłobki , na przedszkola, byłyby, gdyby nie te bezsensownie wydane w noc sylwestrową. Przyjada wielcy artyści , wystąpią 10 min. i inkasują taką kasę, że powstałby z tego żłobek."
Mam dobrą i złą wiadomość. Następny Sylwester już za 365 dni!
Szczęśliwego Nowego Roku!
Goska 2018-01-01 21:02:10
Do Viking : Ty chyba od poprzedniego burmistrza jesteś Burmistrz Majcher też chciał zrobić Aspen z Zakopanego. Bogaci mieli przyjeżdżać ciekawie to brzmiało. Kiełbasa wyborcza to była. A jeśli chodzi o sylwestra na dolnej równi bardzo dobrze że jest w jednym miejscu poprzednie lata pijani chodzili po całym mieście i jeszcze gorzej dymili. Sikanie, wymiociny i śmieci to naprawdę niska cena nie było krwawych bujek. Sądzę że na następny rok będzie osiedle wygrodzone. A piane bić i roztrzasac to pewnie będą radni opozycyjni. Pewnie lepiej by to zrobili.
Mieszkanka 2018-01-01 20:40:49
No tak biedoki tylko to maja bo przyszli w zokopane za torami i tyle zabkuja tyle maja do powiedzenia no wsxyscy to odczuli ale te pare h mozna odpuscic i dajcie se spokoj. Bylo zaje fajnie
Stanisław 2018-01-01 20:40:05
Ja sądzę że gatunek homoblokers bardzo broni swojego terytorium legowego do wysiadania jajek. A ten gatunek potrzebuje ciszy spokoju i kontemplacji do wysiadania. Musimy tu zrozumieć że ten gatunek nie znosi ingerencji jakiego kolwiek obcego stada. Potrafi walczyć o 1 cm swojej przestrzeni życiowej. Zdarza się że atakują się wzajemnie powoduje to konflikty na pokolenia. Tu mamy sytuację niewyobrażalną rezerwat został naruszony przez liczniejszy gatunek cepersapienshuliganos który jest gatunkiem migrujacym. Całkowicie zrozumiałym jest że instynkt homoblokers tu weźmie górę i obrona swgo terytorium jest najwazniejdza.
xyz 2018-01-01 20:38:00
"głęboko prowincjonalnymi rejestracjami", "tałatajstwo z 500+, bez grosza przy duszy" - gratuluje Ci chamstwa i prostactwa.
Zarobiłem w tym tygodniu dzięki tej imprezie 22 000 zł. Dziękuje. Szczególnie dziękuję młodym ludziom którzy m.in. 500+ mogli pokazać Zakopane dzieciakom.
Szanujcie ludzi bo na tyle ile było osób to nic a nic się nie stało złego.
Totalni zakochani w zachodzie niech zobaczą jak wyglądało u nich.
viola 2018-01-01 20:34:45
widać niektórzy cieszą się z tego, że turyści obsrywają nasze miasto, najważniejsze pieniądze, dlatego proponuję panu Andruszkiewiczowi,dla którego najważniejsza jest zabawa, aby poszedł i posprzątał te gówna i żygociny po balowiczach, a dopiero później wypowiadał się że inni tylko narzekają
olek 2018-01-01 20:11:17
ale przynajmniej dutkow nazostawiali
Viking 2018-01-01 20:04:11
No, Dorula się doigrał i chyba w tym roku zapłaci stanowiskiem za tego Sylwestra. Jak można organizować imprezę oficjalnie na 10000 osób spodziewając się kilkudziesięciu (było podobno nawet 90 tys.). Brak odpowiedniej ilości Policji, ochrony, miejsc parkingowych o podstawieniu przenośnych toalet nie wspomnę (wszystkie krzaki, płoty w okolicy uwalone). Czy Sylwester pod Tatrami byłby czy nie i tak turystów byłby komplet. Tylko tyle, że byliby to normalni goście (jak co roku) a nie tałatajstwo z 500+, bez grosza przy duszy często pierwszy raz w Zakopanem. Zobaczcie jakie samochody przyjechały, 30% pełnoletnich z głęboko prowincjonalnymi rejestracjami. O twarzach ich kierowców nie wspomnę. Zakopane nie jest przygotowane na takie imprezy, ani drogi, ani parkingów, ani połączenia kolejowego. Sprowadzajmy dalej największe dziadostwo, akceptujmy wybryki gimbusów na MO to z pewnością przyciągniemy wartościowych klientów z kasą do dobrych pensjonatów czy hoteli.
Ten Sylwester zrobił więcej złego niż dobrego, za co powinniśmy podziękować Doruli jesienią. Ciekawe ile utraciliśmy klientów. Niech Policja dobrze sprawdzi trzeźwość wyjeżdżających "gości", może przynajmniej części uda się w przyszłości uniknąć.
kazek 2018-01-01 19:53:37
Nie było sylwestra źle jest sylwester też źle. Nie ma stoków narciarskich źle gdy będą stoki narciarskie też będzie źle. Zamieszkajcie na Krupówkach co sobotę tak mamy a wy 1 noc nie możecie wytrzymać żenada z Państwa strony. Jak nie pasuje to za rok wyjechać za miasto do cichej miejscowości i wrócić po sylwestrze. Przesadzacie Państwo puknijcie się w głowę 1 noc to była.
Nana 2018-01-01 19:46:02
Blokowcy zawsze będą narzekać bo nic z tego nie macie i na tyle os i tak było spokojnie uważam a pan Dorula wkoncu zrobił że Zakopane miasto a nie wieś na które non stop wieszano psy gratuluję sylwestra ja mieszkam pod skocznia i nie narzekam lubię ten tłum który żyje wtedy całe miasto
yeti 2018-01-01 19:40:21
Skur.... wsadzali petardy do pustych butelek i rzucali po osiedlu.

Wesole miasteczko napieprzało do 4 rana to jest masakra to jest koszmar w tv pis tego nie oberzymy.

Jestesmy zawiedzeni postawą U.M Zakopane. Dolna Rówien sie na to nie nadaje. apeluje do Pana Leszka Doruli o przeniesienie tej imprezy bo w koncu bedzie nieszczescie. Wesole miasteczko to dla nasz koszmar ile jeszcze mamy wyslac petycji i co sie musi stac. Młody człowiek wychodził po rynnie spadł w połowie drogi.
Apelujemy o reakcje władz miasta czytam na onet 500 mln za gwiazde a ile wydano na ochrone mieszkanców.
Ludzie zachowali sie jak zwierzeta na oczach policji parkowali na pasach i wysepkach. No koment
Sławomir 2018-01-01 19:34:03
To skoki narciarski też proszę odwołać mi też sikają gdzie popadnie jestem mieszkańcem ulicy Bronisława Czecha. I od lat tak mamy. Nie przesadzajcie państwo robicie z igły widły. Co wy myślicie że mieszkacie w miasteczku na peryferiach. Sprzedać mieszkania i wyprowadzić się do jakiejś wsi z 20 mieszkańcami tam będziecie mieć spokój.
obserwer 2018-01-01 19:33:59
Miasto organizuje sylwester - narzekają, miasto nie organizuje sylwestra - też narzekają, jak tu komu dogodzić ???
Mieszkancy Zborowskiego 2018-01-01 19:23:47
Panie Burmistrzu ja rozważam pozew przeziw Panu. Zgloszono impreze dla 10 tys os. Było 90 piejecie z zachwytu. Nie dodzwoniłem sie na policje. Dom w którym mieszkam został wrecz osaczony przez hordy nacpanych i pijanych ludzi-Panskich Gosci tak jak Pani Merkel zaprosiła swoich gosci.
To co wyprawiacie z Zakopanem to wstyd i hanba. Wstyd i hanba. ) wniosków z zeszkego roku gdzie policja ochrona.
Strefa bezpieczenstwa dla 10 tys ludzi a reszta. U.M miasta jak forteca a co z nami. Czy Pani i spiewajaca wice burmistrz jestescie normalni rozumni. Policja na alejach była w szoku az szkoda chłopaków ledwo stali na nogach. To co sie działo w tym miasteczku wesołym to jakies piekło. Inna muzyka ze sceny inna z miasteczka . Dziesiatki młodych ludzi biorących narkotyki pod naszymi oknami. Pan czuje odpowiedzialnosc jest Pan Panie Burmistrzu Góralem czy kasiniakiem ??????
Dosc zakłamania ta impreza to jakis stan wyjatkowy to gdzie parkowano i jakie problemy z przejazdem miała straz pozarna karetki to takie rzecz w kinach sie oglada Drogi Włodarzu
Wesole miasteczko to dla nas wyrok jak to mozliwe ze to dziala to wstyd Pan nic z tym nie robi. W centrum miasta mamy doczynienia z przestepstwem a pan podskakuje na scenie w rytmie disco a mieszkancy kwiczą dosyc tego zrobimy pikiete zablokujemy ten syf!!!!
oszołomów nie brakuje 2018-01-01 19:14:17
Blokersi kasinioki zawsze narzekali i narzekać będą !
Hahahah 2018-01-01 18:51:19
Ale policja dalej będzie opowiadać ze było spokojnie ze nic się nie dzialo
PO myje 2018-01-01 18:34:58
Pokolenie 'róbta co chceta "
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Załaduj więcej
  • NIERUCHOMOŚCI | wynajem
    Do wynajęcia na dłużej apartament 42m, 2 pokoje, duży taras. Zakopane Olcza. 1800zł media
    Tel.: 606854231
  • TURYSTYKA I WYPOCZYNEK
    GÓRALSKI DOMEK - Zapraszamy do Cichego - spokojnej miejscowości, kilkanaście kilometrów od Zakopanego, gdzie czeka gotowy na Wasz przyjazd góralski domek "z duszą". Do dyspozycji: obszerny salon z tv, w pełni wyposażona kuchnia, 3 sypialnie (jedna 4-osobowa i dwie 2-osobowe, z możliwością dostawki) oraz 2 łazienki. Na miejscu parking.
    Tel.: 507 171188.
    WWW: www.goralskidomek.podhale.pl
  • PRACA | dam
    Potrzebny MŁODY PRACOWNIK DO PRZYUCZENIA (PRACE BUDOWLANE), na start 18 zł/ha + ubezpieczenie. 791 669 932.
  • PRACA | dam
    Restauracja "Tarasy Gubałówka" zatrudni: POMOC KUCHENNĄ. Miejsce pracy: Zakopane. WYMAGANIA: - Aktualna książeczka zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych; - Optymizm, sumienność i zaangażowanie, punktualność; - Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu; - Dyspozycyjność. OFERUJEMY: - Umowę zlecenie; - Atrakcyjne warunki zatrudnienia. Aplikacje prosimy przesyłać na adres e-mail: rekrutacja@pkl.pl
  • PRACA | dam
    Sklep obuwniczy w Zakopanem zatrudni ekspedientki.CV oraz list motywacyjny proszę przesyłać na adres email lub zgłoszenia telefoniczne.
    Tel.: 697069380
    E-mail: tatrzanski@dworek.biz
  • NIERUCHOMOŚCI | wynajem
    Wynajmę miejsce na stoisko regionalne ul. Pardałówka
    Tel.: 500370970
  • PRACA | dam
    RESTAURACJA W ZAKOPANEM ZATRUDNI: OSOBĘ DO PRACY W KUCHNI. Praca w weekendy, święta, wakacje, możliwość noclegu. 601 533 566, 18 20 64 305
  • PRACA | szukam
    dietetyk, intendent z pełną znajomością programów żywieniowych RW i PZ. 669 364 691
  • PRACA | dam
    Zatrudnię młodą i energiczną dziewczynę do obsługi w restauracji w Bukowinie Tatrzańskiej.
    Tel.: 660172232
    E-mail: restauracja@burymis.pl
  • PRACA | dam
    Stanowiska kucharza oraz pomocy kuchennej w małej restauracji przy pensjonacie w Zakopanem. Godziny pracy do ustalenia. Dla kobiety zakwaterowanie na miejscu. Prosimy o kontakt telefoniczny lub o przesłanie CV.
    Tel.: 600 250 202
    E-mail: hotel-pp@gabrysia.com.p
    Inne: JAR, Jaszczurówka 30, 34-500 Zakopane
  • PRACA | dam
    Roznoszenie ulotek oraz promowanie wycieczek jednodniowych
    Tel.: 606286379
  • MOTORYZACJA | sprzedaż
    KIA SOUL, 2010 r., pierwsza rejestracja 2011, serwisowany Aso, bezwypadkowe, 1.6 benzyna,
    Tel.: 604 504 738.
  • SPRZEDAŻ | zwierzęta
    GĘSI i KACZKI. Tel 514 700 510
  • PRACA | dam
    ZATRUDNIĘ DZIEWCZYNĘ JAKO SPRZEDAWCĘ W SKLEPIE ZABAWKOWYM W ZAKOPANEM. Praca na stałe.
    Tel.: 609 097 999.
  • PRACA | dam
    Karczma Giewont w Bukowinie Tatrzańskiej przyjmie do pracy kucharza /kucharkę i pomoc kuchenną tel 660087077,
    Tel.: 664498283
  • KOMUNIKATY
    Na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Nowy Targ oraz na stronie internetowej www.ugnowytarg.pl znajduje się wykaz nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży: - w trybie przetargu nieograniczonego dz. ewid. 7 o powierzchni 0,2205 ha w miejscowości Łopuszna objęta Księgą Wieczystą nr NS1T/00120012/8 położona w bezpośrednim sąsiedztwie stadniny koni oraz dworu Tetmajerów. Cena wywoławcza nieruchomości 41 400, 00 zł. W trybie bezprzetargowym dz. ewid 5502/3 o powierzchni 0,0570 ha w miejscowości Ludźmierz powstała z podziału dz. ewid. 5502 objętej Księgą Wieczystą nr NS1T/00085076/6 położonej w bezpośrednim sąsiedztwie zabudowań w pobliżu ścieżki rowerowej. Cena nieruchomości: 8 922, 35 zł brutto.
  • PRACA | dam
    RESTAURACJA W ZAKOPANEM ZATRUDNI: POMOC KELNERSKĄ i KELNERKĘ. Praca w weekendy, święta, wakacje, możliwość noclegu. 601 533 566, 18 20 64 305
  • PRACA | dam
    Przyjmę do pracy bufetową, na stałe lub na sezon. 502 271 486
  • MOTORYZACJA | sprzedaż
    Do sprzedania używany samochód Ford Focus 2007 kombi
    Tel.: 695906596
    E-mail: lukasz_banas@gazeta.pl
  • PRACA | dam
    Przyjmę do pracy Panią na pełen etat na Stoisko pod Gubałówkę z galanterią skórzaną dyspozycyjną ,mile widziane doświadczenie w handlu. W wieku od 20-45 lat.Stoisko w okresie zimowym ogrzewane.Dobre wynagrodzenie
    Tel.: Telefon:660719519,
    E-mail: budzuu@wp.pl
  • MOTORYZACJA | kupno
    Skup aut całych i rozbitych. Dojazd do klienta nr tel 880084653
    Tel.: 880084653
  • PRACA | dam
    Przyjmę krawcową do szycia kurtek skórzanych.Nowy Targ praca stała.
    Tel.: 601508717
    E-mail: Waciop@interia.pl
  • PRACA | dam
    Przyjmę do pracy hydraulika,praca stała,dobre wynagrodzenie
    Tel.: 604961477
  • PRACA | dam
    Zatrudnię na stanowisko pomocnika produkcyjnego przy szyciu odzieży skórzanej.
    Tel.: 603607832
    E-mail: anna133@interia.eu
  • PRACA | dam
    Zatrudnię osobę do obsługi gości na RECEPCJI w Kościelisku. Wymagana znajomość obsługi komputera.
    Tel.: 697655655
    E-mail: anna133@interia.eu
  • PRACA | dam
    Firma Informatyczna zatrudni absolwenta o kierunku informatyka lub pokrewnym z wykształceniem średnim lub wyższym, posiadającego prawo jazdy kat. B , praca w okolicach Nowego Targu. Zainteresowanych prosimy kontakt : praca@nowytarg.webd.pl, tel. 504252727.
  • PRACA | dam
    Hotel Murowanica poszukuje recepcjonistów na pełen etat, zatrudnienie na umowę o pracę. Chętnych prosimy o kontakt
    Tel.: 182063362
    E-mail: kontakt@hotel-murowanica.pl
  • NIERUCHOMOŚCI | wynajem
    SZUKAM DOMU NA DŁUŻSZY OKRES - ZAKOPANE, najchętniej centrum -
    Tel.: 513 920 918.
  • PRACA | dam
    Zatrudnię tynkarzy, praca okolice zakopanego, umowa o prace, wysoka stawka dla ekip i dla pojedynczych pracowników, zapraszam do kontaktu.
    Tel.: 880321683
  • PRACA | dam
    Praca na budowie przy dociepleniach (Zakopane i okolice).
    Tel.: 500 160 574
2018-06-22 15:01 Z zamiłowania do broni 2018-06-22 14:16 Kolejny śmiertelny wypadek w Tatrach 2018-06-22 14:03 Muzyczne zakończenie roku szkolnego 2018-06-22 13:00 Stypendia dla najlepszych 2018-06-22 12:09 Przestróg nigdy za wiele 1 2018-06-22 11:02 Za potrzebą biegając po parku 2018-06-22 10:01 Co dalej z obwodnicą 4 2018-06-22 08:37 Czas na WAKACJE! 2018-06-22 08:00 Kadeci w więzieniu 2018-06-21 22:16 Grupa Autoremo partnerem motoryzacyjnym nowotarskiego hokeja 2 2018-06-21 21:00 Ośrodek za zamkniętymi drzwiami 2018-06-21 19:53 Kolej tak, autobus nie za bardzo 4 2018-06-21 18:37 Poczwórna stłuczka na Nędzy Kubińca 3 2018-06-21 18:05 Budżet i różne punkty jego widzenia 1 2018-06-21 17:33 Program „Wakacji w Mieście 2018” 2018-06-21 17:30 Ścieżka z poślizgiem 7 2018-06-21 17:24 Kadeci na szlaku konfederatów 2018-06-21 16:44 Miasto szykuje się na Powitanie Lata 2018-06-21 16:25 Nie daj się podstawionemu wnuczkowi 2018-06-21 16:00 Jakość na talerzu 2018-06-21 15:59 Prasa płynie (wideo) 2018-06-21 14:47 Wielkie zmiany na księżowskich posadach 21 2018-06-21 14:08 Ortografia im nie straszna 2018-06-21 14:06 Gala stypendystów 2018-06-21 13:07 Uwaga na Barszcz Sosnowskiego 3 2018-06-21 12:40 Remontują chodnik 2018-06-21 12:21 Nowotarskie spotkanie z poezją 2018-06-21 11:28 Spiskie granie dla Martynki 2018-06-21 11:25 Robotnicy generują korek na zakopiance 10 2018-06-21 10:43 Jak wesele, to tylko po góralsku 2018-06-21 10:04 Seniorze - nie daj się oszukać 2018-06-21 09:54 Edukacyjna debata w Kościelisku 1 2018-06-21 08:23 Łąki Łan pod ścianką i z konkurs nagrodami 2018-06-21 07:49 Dziś z „Tygodnikiem Podhalańskim” - kolejny numer „Gazety Targowej” 2018-06-21 07:40 Skandal obyczajowy z duchownym w roli głównej 2018-06-20 23:07 Poszukują kierowcy, który zabił dziewięciolatka 2 2018-06-20 21:00 Rezydent 21 2018-06-20 20:03 Radni grosze liczą 2018-06-20 19:14 Gdzie znaleźć wysokiej klasy akcesoria meblowe 2018-06-20 18:30 Burmistrz Przybyło pensji nie ubyło 2018-06-20 17:32 Śmierć na traktorze 5 2018-06-20 17:03 Kształty góralki, smakowita Helenka i wino (wideo) 1 2018-06-20 16:16 Zakopiańczycy pożegnali Barbarę Wachowicz 2 2018-06-20 15:19 Bezpieczny samochód przed urlopem 2018-06-20 14:34 Bo liczy się nie tylko nauka 2018-06-20 13:24 Na przystani ruch (wideo) 3 2018-06-20 11:42 Przesiądź się i nie stój w korku 1 2018-06-20 11:38 Nie żyje Yaśmina Strzelecka 2018-06-20 10:05 Nie dajmy się oszukać na wnuczka 1 2018-06-20 09:40 Rozwiń swoją firmę z programem #StartUP Małopolska
NAJPOPULARNIEJSZE ARTYKUŁY
NAJCZĘŚCIEJ KOMENTOWANE
OSTATNIE KOMENTARZE
2018-06-22 13:42 1. Wcześniej Tesco za darmo dawało worki na segregacje i to było moim zdaniem bardzo dobre rozwiązanie i miało sens oraz sprzyjało segregacji. Jeżdżenie po jakiś wyspach ekologicznych bezsensu. 2018-06-22 13:16 2. Dawniej były pojedyncze stłuczki. Teraz wielokrotne - świadczące o wzroście zamożności społeczeństwa. Tylko się cieszyć. 2018-06-22 13:14 3. Kopcie tunel pod wsią - bo żadnego innego rozwiązania nie ma. Folkloru nie da sie objechać żadną obwodnicą. 2018-06-22 12:34 4. Pytam zakopiańskich policjantów, przy okazji Straży Granicznej i Miejskiej też, kiedy wreszcie wyeliminują z Krupówek oszustów obywatelstwa rumuńskiego narodowości cygańskiej? Tych, co od sześciu lat najpierw grzecznie wręczają różyczkę, następnie wymuszają, niejednokrotnie natarczywie, nachalnie, arogancko i w sposób nieznoszący sprzeciwu pieniądze. Szczególnie od bezbronnych, zdezorientowanych i osaczonych przez nich dzieci z wycieczek szkolnych bądż grup kolonijnych. Ostatnio kilka dni temu doszło do wydarzenia , kiedy dorosła cyganka, w towarzystwie dwójki bądź trójki nieletnich swoich "krewnych" dokonała kradzieży w kwocie 20 zł od jednego z dzieci, a jak się jej zwraca uwagę, staje się agresywna, wulgarna, atakuje bezpardonowo, zaczyna nawet dochodzić do rękoczynów. Na co jeszcze czekają wyżej wymienione służby, aż w końcu dojdzie do samosądów, żeby polała się czyjaś krew? 2018-06-22 11:57 5. Ciekawe czy abp podją jakieś kroki by ograniczyć do minimum przypadki pedofilii u swoich podwładnych? 2018-06-22 11:55 6. Jeżdżę codziennie rano do Zakopanego i jest porażka totalna. Ja stoję za mostem w białym Dunajcu 10-15 min bez ruchu A od strony Zakopanego auta jadą cały czas, ci pajace co kierują ruchem stoją gadają ze sobą w tel patrzą. Wakacje się zaczynają i jak tak będą kierować to rzeczywiście do Zakopanego pojedziemy 1,5 godz z nowego A z Zakopane 25 min Mam nadzieję że to zmienią bo jak wstawia światła jeszcze na moście to kaplica... 2018-06-22 11:49 7. Słyszę głos z plebanii. Byłem na nie jednym takim pogrzebie i formalnie nie było takiej potrzeby z kartką. Pierwszy raz, to Człowiek przeżył obóz koncentracyjny i niezbyt pochlebnie się wypowiadał o Bogu i nie życzyłsobie księdza. 2018-06-22 11:27 8. Tobi a napisłeś kartkę i zaniosłeś do parafii, że chcesz święcki pogrzeb. Żeby potem nie było jaki On był dobry... i jeżdzenie do kurii że nie chcą mu zrobić pogrzebu>>> :))))))) Myśle, że nie zaniosłeś kartki bo się BOISZ :) Jęzor silny, działenie 0% :))))) 2018-06-22 11:24 9. Skomunikować autobus z rozkładem pociągów! To takie trudne? 2018-06-22 11:22 10. A mogliśmy już jeździć obwodnicą, omijającą nie tylko Chochołów. Ech, ludu boży...
WARUNKI W GÓRACH
POGODA W WYBRANYCH MIASTACH REGIONU
Reklama
Polecamy

Bojcorka

Pożegnania

FILMY TP

Album TP