Podczas dzisiejszej sesji Rady Powiatu Tatrzańskiego wśród wielu ważnych tematów zgłaszanych przez radnych pojawiła się też kwestia błękitnej, unijnej flagi, która zagościła w towarzystwie biało-czerwonych barw narodowych wraz z flagą naszego powiatu.
Radny Piotr Bąk zadając pytanie staroście zaznaczył, że to pytanie jest ze sfery symbolicznej, bo "symbole są też ważne". Przypomniał, że na ostatniej komisji budżetu obecny był wojewoda. - Pan wojewoda podziwiał wygląd sali. Doszło do zmiany w symbolice. Dotychczas mieliśmy w prawym rogu sali trzy flagi biało-czerwone, które przez dominację tych barw narodowych nadawały tej sali taki szczególny wymiar. W tej chwili mamy flagę państwa polskiego, mamy flagę powiatu i mamy tak zwaną flagę Unii Europejskiej.
Radny dodał, że flaga Unii Europejskiej "nie istnieje w polskim porządku prawnym". Jego zdaniem jest to tylko "zwyczajowo stosowany symbol". - Dlatego że w traktacie lizbońskim pierwotnie była tak zwana, tekst z tak zwanej konstytucji europejskiej, gdzie była flaga, prezydent i hymn Europy. Ale z tego się wycofano. Aktualnie w akcie prawnym stanowiącym Unię Europejską nie ma mowy o fladze UE. Owszem później został podpisany taki protokół przez część państw, które uznały ten symbol za flagę Unii, ale Polska tego nie podpisała - wyjaśnił radny Piotr Bąk.
Dodał, że to "co najmniej niestosowne" by wyróżniać jakąś organizację międzynarodową, ponieważ Polska należy do wielu organizacji typu Pakt Północnoatlantycki NATO czy Organizacji Narodów Zjednoczonych.
Chce flagi NATO
- Jeżeli ma być flaga organizacji międzynarodowej to obok tej tak zwanej flagi UE powinna być flaga Paktu Północnoatlantyckiego. Jeżeli jeszcze chodzi o te odczucia estetyczne, to wydaje mi się te rozwiązanie, to oczywiście jest indywidualny odbiór, że to rozwiązanie które było, było dobre. Dominowały barwy biało-czerwone. Można by tak zaaranżować, by pozostały, a w innym miejscu umieścić te flagi organizacji międzynarodowych. I mam pytanie, czy to już jest ostateczne, czy takie chwilowe? Ta sala jest czymś czym powiat może się chlubić. Dobrze żebyśmy w miejscu które akceptujemy wszyscy i którego symbolika jest jednoznaczna i piękna obradowali bo to na pewno służy obradom.
Starosta Andrzej Skupień wyjaśnił krótko, że zmiany, także zmiany wystroju sali obrad to coś normalnego. I że to nie koniec zmian, jakie się pojawią niebawem. - Jjesteśmy wszyscy współgospodarzami tej sali, zmiany mogą następować. Zmiany są jeszcze przed nami. Nie ma na przykład godeł naszych gmin na sali. To by wypadało, bo są godła partnerskich powiatów. Flaga UE nie powinna nas drażnić - zaznaczył Andrzej Skupień.
Głos zabrała też Agata Wojtowicz przewodnicząca Rady Powiatu Tatrzańskiego. - Na całe szczęście jest to indywidualne podejście. Pan radny mówił o fladze europejskiej i polskiej, a ja chciałam zwrócić uwagę na piękną flagę powiatu. Bardzo dziękuję, że ta flaga pojawiła się na tej sali, bo to podnosi rangę i sprzyja obradom na tej sali - dodała Agata Wojtowicz.
Symbolika unijnej flagi, której obecność przy polskich barwach narodowych tak drażni radnego Piotra Bąka jest dość prosta. Na europejskiej stronie european-union.eu
"Szmata". "Symbol unijnej kolonizacji". Tak prawicowi politycy od lat mówią o unijnej fladze. Dziś honorowe miejsce tuż przy polskich barwach narodowych, w jakim stanęła flaga UE krytykował radny Prawa i Sprawiedliwości, prezes Klubu im. Władysława Zamoyskiego, wieloletni harcmistrz, były burmistrz Zakopanego, były starosta tatrzański. Ma rację radny Piotr Bąk, że symbole to ważna rzecz. Tym ważniejsza, że za naszą wschodnią granicą giną ludzie, cywile, wojskowi. Giną dzieci, kobiety, starcy. Trwa wojna. Narracja godząca w jedność Unii Europejskiej, podważanie jej symboli, które mają silne, chrześcijańskie korzenie i świadczą nie tylko o jedności naszej europejskiej wspólnoty, ale o przynależności Polski do dużego, mocnego, międzynarodowego organizmu jest działaniem mało patriotycznym. Kto skorzysta na osłabianiu i rozbiciu Unii Europejskiej? Odpowiedzcie sobie Państwo sami.
to już nie Polska
2025-03-29 11:52:05
Polexit jesteś chyba zaślepiony miłością do lizania komuś tylnej czeęści ciała. Chyba za długo pracowałeś w Izraelu i przedkładasz interes syjonistów nad Polską Rację Stanu. Czyżbyś pracował tam tak długo że dorobiłeś się emerytury w szeklach? Dla mnie celem nadrzędnym jest odzyskanie suwerenności a nie podzielenie narodu na zwolenników zwasalizowania Polski amerykanom czy niemcom czy komukolwiek. Jeżeli ktoś uważa że Polska musi być kolonią jednego czy drugiego mocarstwa bo jesteśmy za słabi to niech wyjedzie tam gdzie będzie się czuł bezpiecznie, choćby do Izraela, a nam Polakom niech pozwoli budować silną i suwerenną Polskę.
cyklista
2025-03-29 08:11:59
@Polexit, co to, to to: zachwalarz ?
Chyba nie byłem na tej lekcji języka polskiego.
Polexit
2025-03-29 06:24:53
To już nie Polska żeby oddzielić fikcję od Prawdy trzeba poznać wszystkie strony danego tematu,nie trzymać się stronniczo jednej jak to jest w twoim przypadku , Szczerze wprowadzenie euro przyniosło podwyżki towarów,cen i usług nawet szwaby jakoś się wcale nie cieszą z tej waluty.to że dobry wujek sam wspomógł szwabich to wiadomo .ich bogactwa pochodzą z grabieży całej Europie głównie Polski
Polexit
2025-03-28 22:57:57
To już nie Polska przestań się tłumacz ,Celem nadrzędnym jest przywrócenie Polski do rangi między narodowej jaką była przed panowaniem kłamliwego tuska..Czyli sojuszu ze Stanami zjednoczonymi ,Ja jako były wojskowy nie widzę innej obccji,wzdrygam się na samą myśl by gwarancję bezpieczeństwa udzielał Polsce wróg za między z którym walczymy od ponad tysiąca lat, który chce dla naszego dobra śmierci naszych dzieci ,na to przyzwolenia mojego Nie ma
Polexit
2025-03-28 22:11:30
Dziadek muszę ci przyznać rację szabat Szalom
to już nie Polska
2025-03-28 22:00:37
Polexit, nie pisałem że EURO było silną walutą międzynarodową tylko że miało takie aspiracje w zamyśle ustanowienia. Przecież główną motywacją wprowadzenia ECU było uproszczenie rozliczeń międzynarodowych w ramach UE i wyeliminowanie ryzyka kursowego. Kiedy stwierdzono że eksperyment w rozliczeniach międzypaństwowych zakończył się sukcesem, wdrożono wersję cywilną w postaci EURO co wszyscy podróżujący i rozliczający się w ramach UE przywitali jak wynalezienie koła. EURO szybko stało się symbolem zjednoczonej, silnej gospodarczo Europy i zlikwidowało jakby nie patrzeć chaos wynikający z funkcjonowania wielu narodowych walut w rozliczeniach wewnątrz unijnych, który jakby nie patrzeć blokował szybki rozwój gospodarczy. Niestety szybko padło ofiarą swojego sukcesu gdyż między innymi Irak czy Iran zaproponowali Europie rozliczanie transakcji surowcowych w EURO (z pominięciem badziewnego dolara który tak naprawdę jest wart tyle co płótno na którym jest drukowany, to jedno, a po drugie po co tracić na wymianie na dolara jak można się rozliczać bezpośrednio w jednej walucie EURO i maksymalizować zyski)... Jak już wiemy z historii między innymi rękami krajów europejskich (Polska jako wzorowy sługus i wasal również uczestniczyła) Irak został zniszczony... Iran obłożony sankcjami... Libia z marzeniami Kadafiego o walucie opartej na złocie zepchnięta na dno gospodarczego wasalstwa... Syria zdewastowana i strącona do poziomu wojskowej hunty... Teraz pozostał już tylko finalny akord w postaci zrujnowania Europy, rozbicia UE, upadku gospodarczego i upewnienia się że migranci dopełnią dzieła zniszczenia. Trwało to trochę dłużej niż z pojedynczymi krajami Bliskiego Wschodu, nie zorganizowanymi w blok gospodarczy, gdyż zjednoczona Europa była zbyt silna by po prostu sfingować atak na statuę wolności i zorganizować krucjatę do walki z "europejskim terroryzmem". No i jeszcze ten biedny Iran po drodze... a netaniahu ciśnie...
Polexit już nie będzie potrzebny, poczekaj do końca roku...
"Bardzo długo pracowałem w Izraelu szekle jako walutę Nie wymienialną trzeba było wymienić na dolary lub marki"
Myślę że gdybyś bardzo długo pracował w jakimkolwiek kraju Bliskiego Wschodu poza Izraelem i Arabią Saudyjską mógłbyś bez problemu rozliczać się w EURO i transferować. Izrael to bardzo zły przykład na neutralny wobec dolara kraj.
"waluta stanowiła odzwierciedlenie gospodarki poszczególnych krajów"
Poczytaj o Breton Woods i Planie Marshalla to dojdziesz dlaczego poszczególne gospodarki były "silne".
dziadeek
2025-03-28 21:26:26
Czytam te poniektóre wpisy ile to nam ta UE daje i niezbyt pochlebne myśli pchają mi się do głowy o autorach tych wpisów.
To tak jak by ograniczyć wiedzę o krowie tylko do tego, że mleko daje.
Taka "plotka" znaleziona na businessinsider - KE poinformowała, że w 2021 r. wyemituje obligacje długoterminowe o wartości około 80 mld euro, które uzupełni krótkoterminowymi eurobonami, aby pokryć pozostałe wymogi w zakresie finansowania.
Jak myślicie kto to będzie spłacał?
A o długu publicznym co to nam eurokraci szeroką rzeką wlewają to słyszeliście?
Dług publiczny UE osiągnął 16 136,9 mld USD.(dane z września łońskiego roku)
Nie kto inny, a pani Bieńkowska w Onet głosiła że że z każdego przekazywanego Polsce unijnego euro, do Niemiec wraca aż 86 centów.
Ta cała UE tak się bawi klockami jak bawił się ZSRR.
I tak skończy jak ZSRR.
Polexit
2025-03-28 20:19:13
Lolo domniemywam że jesteś osobą młodą skoro tak zachwalarz Unię europejską,Z perspektywy czasu członkostwo w tej skorumpowanej uni przyniosło Polsce więcej szkody niż pożytku.Nie będę się rozwodził na tematach startych bo szkoda czasu ,ustosunkuje się do nowego tematu jakim jest dodanie kompetencji w sprawach suwerenność obronnej unii europejskiej, Jestem ciekaw jakie głupoty przytoczysz
Polexit
2025-03-28 19:39:47
To już nie Polska nie miałem czasu by odnieść się do twojego komentarza byłem po prostu w pracy .euro nigdy nie było silną walutą w przeciwieństwie do marki niemieckiej czy dolara amerykańskiego .Bardzo długo pracowałem w Izraelu szekle jako walutę Nie wymienialną trzeba było wymienić na dolary lub marki by przetransferować je dalej,waluta stanowiła odzwierciedlenie gospodarki poszczególnych krajów ,po przyjęciu euro przez Unię europejską wszystkie transakcje odbywały się tylko w dolarze amerykańskim.euro było wiecznie podrabiane tak jak szekle jako waluta miejscowa
24tuba propagandowa
2025-03-28 18:31:52
@Głupi Tępaku, ty tym swoim wywodem próbujesz z nas zrobić idiotów?? Przecież to, co wypociłeś, jest w tekście Rafała Gratkowskiego, poza tym, my, prawdziwi myślący Europejczycy wiemy o tym bez tych waszych głupich wywodów, usiłujących nam wcisnąć kit, że obecna UE jest promaryjna, religijna, wyznaniowa i kierująca się jedynie wartościami chrześcijańskimi. Może jeszcze napisz mi, że twórcą i ojcem założycielem Europejskiej Wspólnoty Węgla i Stali, poprzedniczki Wspólnoty Europejskiej, w końcu UE był Czcigodny Sługa Boży Kościoła katolickiego Robert Schuman. Bo na pewno o tym nie wiem.
Plus minus
2025-03-28 18:20:24
Flaga mu się nie podoba ale pewnie chętnie by skorzystał z mandatu w europarlamencie gdyby taki mu się przytrafił. Pisowscy jazgoczą na unię ale europieniążki biorą garściami. Taka to dwoistość istnienia. Wstydu trzeba nie mieć żeby przynależeć do tego środowiska
GT
2025-03-28 17:22:17
Tak tylko podpowiem panu Bąkowi że flaga UE powstała z inspiracji chrześcijańskiej. Błękit i złote pięcioramienne gwiazdy pochodzą wprost z woalu Matki Boskiej. Dwanaście gwiazd to referencja między innymi do dwunastu apostołów. Autorem projektu przyjętego przez Radę Europy był Arsene Heitz z Alzacji. W jego zamyśle europejska flaga była sztandarem Maryi, do której Kościół odnosi słowa biblijnej Księgi Apokalipsy św. Jana: "Niewiasta obleczona w słońce i księżyc pod jej stopami, a na jej głowie wieniec z gwiazd dwunastu". Na dodatek Komitet Ministrów Rady Europy zatwierdził flagę jednogłośnie 8 grudnia 1955 roku, w dniu Święta Niepokalanego Poczęcia NMP.."
Lolo
2025-03-28 15:24:14
Czy ci naslani muzułmanie są teraz z nami w pokoju? Jakoś pieniądze turystów z Dubaju wam nie śmierdzą, na Krupówkach nawet są potrawy halal. Tak samo euro brane od UE nie śmierdzą tym w europarlamencie, i za te euro na UE plują. Jeśli podajecie jakieś argumenty, to podajcie ich źródło bo na razie same kłamstwa piszecie i propagandę spod znaku sierpa i młota
Czytelnik
2025-03-28 14:59:19
Jest demokracja i każdy może wygłosić swoją opinię. Ci co krytykujecie p.Bąka- .czyli popieracie to wszystko co obecnie robi UE i chcecie uchodźców? Brawo p. Piotrze. UE tak - ale nie w takiej postaci jak jest obecnie bo kto obserwuje to widzi co się dzieje. Potraficie tylko komuś łatkę przypiąć.
Do Lolo
2025-03-28 14:52:53
Ta... Chrześcijańskie filary? I dlatego nam tu na siłę pod groźbą kar muzułmanów wciskają tym samym narażając, jak to piszesz na stepowy chaos i przemoc. Większość z tego co Polska otrzymała poszło na sąsiadów i ich zbrojenie. A jak Polska jest zadłużona. Dwa razy więcej niż nasi sąsiedzi w stanie wojny.
Polexit
2025-03-28 13:01:46
Po zaangażowaniu się sił pokojowych w konflikt na Bałkanach już widać było rywalizację pomiędzy angolami a szwabami o panowanie w uni,Kto dostrzegał te zależności był przeciwnikiem przystąpienia Polski do tejże uni .z prostej przyczyny dla nowych państw przystępujących była przewidziana druga kategoria ważności
Lolo
2025-03-28 12:26:18
Od wejścia do UE Polska wpłaciła 87 mld eur a otrzymała 245 mld eur. Nie róbcie dezinformacji bo łatwo to sobie sprawdzić. Przypomnę że flaga unijna ma elementy maryjne, a u filarów unii jest Chrześcijaństwo, filozofia grecka i prawo rzymskie. I to jest nasze dziedzictwo a nie stepowy wschodni chaos i przemoc.
Wszystko jest na pokaz
2025-03-28 12:03:26
Piotr ma w 100 % rację i wcale nie jest to przekaz antyunijny
różowy trampek
2025-03-28 10:59:36
@xxx, najlepiej dowiedz się ile Polska od wejścia do UE wpłaciła składek a ile dostała Tych tfu tfu ojro i wszystko!!!! :)))
xxx
2025-03-28 10:27:48
#różowy trampek - a ty wiesz jakie wyniki gospodarcze UE były koło 2010r, a jakie są dzisiaj ? Nawet te przed rozpoczęciem wojny ?
uncle Don
2025-03-28 09:12:03
ZBiR też ma piękną flagę !
Lolo
2025-03-28 09:10:32
Opcja prorosyjska po ostatnich wyczynach pomarańczowego d... zaczyna dostawać wiatru w żagle. Będą wam mieszać w głowach żeby i wmawiać że Polska się nie rozwinęła. Wszystko po to, żeby rozwalić wszystko, co budowaliśmy przez ostatnie 20 lat, dając w zamian chaos i ruski mir. Miejsce Polski jest w Europie i nic tego nie zmieni.
różowy trampek
2025-03-28 08:38:28
@xxx, a pamiętasz np. jakie drogi czy chodniki były w 2004 r. czy jeszcze śmigałeś na stojąco pod stołem? :)))
dziadeek
2025-03-28 08:26:35
To nie Piotr Bąk i jemu podobni są wrogami UE. To samozwańcze Komisje Europejskie i przerost biurokrzcji, czyli Eurokraci są największym wrogiem numer jeden dla Europejczyków!
Nie potrzeba być wnikliwym obserwatorem, żeby zauważyć że UE jest reprezentacją zachodnich oligarchów.
Daje też do myślenia, że ci co niedawno bili pokłony przed czerwoną flagą z sierpem i młotem teraz identycznie się zachowują przed niebieską z gwiazdami.
W ciekawych czasach nam przyszło żyć!
swoj
2025-03-28 08:13:55
Brawo Panie Piotrze,natomiast Jędrus nas co raz to bardziej rozczarowuje.
zbooj
2025-03-28 08:08:54
Panie Piotrze. Pana partia ma 20 europosłów i już Panu to nie przeszkadza. Ludziom też przeszkadza widok nieudolnego radnego zajmującego się bzdetami a nie problemami powiatu.
różowy trampek
2025-03-28 07:45:24
@ to już nie Polska, trampek mówi, że Unia Europejska powstała po to, aby gospodarczo niszczyć USA a toto wypisuje, że oni na tym korzystają :)))) jedno jest pewne mianowicie to, że wszyscy przeciwnicy grają w drużynie putina!!!
xxx
2025-03-28 07:42:26
Gdyby UE nie wariowała w wielu aspektach nie byłoby tematu. Poparcie dla skrajnej prawicy nie wzięło się z niczego. Naprawdę wydaje się komuś, że ludzie aż tak zgłupieli i uwierzyli w kiełbasę ? Tak ciężko to zrozumieć ? Czy trzeba iść w zaparte do końca ? Dziwnym trafem zaczyna się pojawiać w mediach "skrajna lewica" - normalnie cud. Przecież to było cool i trendy. Proponuję przypomnieć sobie do czego wchodziliśmy w 2004r. jakie wtedy były wyniki gospodarcze, a jakie są dzisiaj. Parę prezentacji w PowerPoincie i mydlenie oczu nie zmieni tego. UE ma dużo zalet, ale wady przysłaniają zalety. UE wytrzeźwieje to i zalety zaczną ważyć więcej.
gasienica z lasa
2025-03-28 06:55:17
Panie harcerzyku Bąk gdyby nie ta flaga juz byś pan po Rosyjsku gadał .... wiem ze panu i panu podobnym prawicowym marionetkom przeszkadza Unia pewnie wolicie na Białorus albo Węgry bo tam mentalnie wam bliżej ,to wiemy.....
Plpl
2025-03-28 05:15:04
Mnie się nie podoba flaga Watykanu na Krzeptowkach. Ta flaga nie istnieje w polskim porządku prawnym. UE daje pieniądze, a Watykan kradnie
robo
2025-03-28 00:42:01
Bo POLSKI już nie ma . eurokołhoz zawłaszcza państwa , dyktatura i bieda . a motłoch tego nie widzi , ogląda niemieckie media i sika ze szczęścia jak biednieje . morlinki i czteropak harnasia
ivo
2025-03-27 23:24:10
Mówi jak Nawrocki,Co za upadek "autorytetu" lokalnego filozofa.Nic diwnego, że powiat leży mylił zawsze zadania
to już nie Polska
2025-03-27 22:30:45
"Kto skorzysta na osłabianiu i rozbiciu Unii Europejskiej? Odpowiedzcie sobie Państwo sami."
To ja sobie sam odpowiem. Najwięcej zyskało już USA... a to jeszcze nie koniec...
- gospodarczo, gdyż zneutralizowanie silnej i konkurencyjnej gospodarki UE zlikwidowało aspiracje wspólnej waluty EURO do ekspansji i mimowolnego wyrastania na głównego konkurenta dolara do waluty rezerwowej świata. Słabnąca waluta rozlatującej się UE nie stanowi już praktycznie zagrożenia gdyż jej dni, jak i UE, są już policzone. Jak wiemy każdy kto ośmielał się podważać hegemonię petrodolara kiepsko kończył... Kadafi, Husajn...
- osłabiona i zwasalizowana Europa jest idealnym konsumentem dóbr i surowców ze Wschodu, gdzie USA będzie pośredniczyła w handlu na zasadzie monopolisty (nord stream, porty czarnomorskie, rurociągi ukraińskie) - kwestie dogadywane obecnie w ramach rozmów "pokojowych"
- geopolitycznie, gdyż silna i zjednoczona UE mogłaby się nie dać wciągnąć w konflikty ze Wschodem i nie dałaby się skłócić z sąsiadem który daje jej tanie surowce i jednocześnie udostępnia ogromny rynek zbytu dla swych produktów i technologii. Zgodna współpraca gospodarcza Europy z blokiem wschodnim (Federacja Rosyjska, Białoruś, Ukraina...) zapewniłaby EuroAzji pozycję mocarstwową. Tylko rozbicie tej współpracy, sabotaż migracyjny, wieloletnie niszczenie elit politycznych, krzewienie lewackiej samobójczej ideologii oraz rozpętanie histerycznego lęku i strachu przed krwiożerczym putinem, dało USA możliwość zakotwiczenia w Europie, przejęcia zysków z handlu i gospodarki, zmonopolizowania wpływu na układanie nowego ładu w Europie
- militarnie, gdyż wplątanie Europy w długotrwałą, kosztowną proxy wojnę z Rosją umożliwiło osłabienie militarnego potencjału Rosji kosztem Europy a samą Europę doprowadziło na skraj gospodarczego upadku. Tworzenie aktualnie "na kolanie" potencjału militarnego (zbrojenia, przestawianie gospodarki na militarkę, rozbudowa sił zbrojnych) pod dyktando USA jest ostatnim aktem tego groteskowego dramatu. Stetryczała UE, oblężona przez hordy obcych kulturowo imigrantów nie ma szans na budowę realnej siły militarnej. A jeśli targnie się na to szaleństwo to przypieczętuje ostatecznie katastrofę demograficzną Europejczyków... My pójdziemy ginąć "za demokrację" i sukces gospodarczy USA a w Europie spokojnie będą żyć na zasiłkach socjalnych migranci. Bardziej genialnie ze strony USA nie dało się tego rozegrać...
Tym samym Europa została cofnięta do czasów kolonialnych i zmarginalizowana na arenie międzynarodowej. Dlatego nie ma nikogo z UE przy stole negocjacyjnym a USA może dowolnie kształtować przyszłe losy Starego Kontynentu dogadując się z FR. I jest w stanie wiele oddać nieswojego gdyż na szali negocjacyjnej leży pozwolenie na wykończenie Iranu... a Netaniahu ciśnie... oj ciśnie...
wera
2025-03-27 21:53:51
Popieram pana Piotra, mądrze mówi i wyjaśnił wszystko.
Mmmm
2025-03-27 21:20:05
Bąk panu dziękujemy . Nie podoba się flaga UE w starostwie to zdaj mandat i wypad. Innym się podoba. Polska Bąk jest w UE jakbyś zapomniał
jurek
2025-03-27 21:12:55
I ma rację
korczak
2025-03-27 21:00:40
Ciekawe czy nie przeszkadza panu Bąkowi krucyfiks który tam zapewne wisi a, nie powinno go tam być.
Lucjusz
2025-03-27 20:44:16
Katastrofa panie Bąk, koncz pan wstydu oszczędż, zafunduje Panu bilet do Moskwy, w jedną sytonę
Matt Z_ne
2025-03-27 20:40:24
Piękny clickbait... Rodem z GW lub innego Onetu.
W tytule jedno, by zachęcić do klikania i wprowadzanie w błąd a tekście co innego bo kto będzie czytał zawartość, ważne że się zrobiło z Bąka przeciwnika Unii).
Gdzie to antyunijne wystąpienie Bąka?
Z tekstu wynika jedynie, zwrócenie uwagi na flagę UE ze stosownym wyjaśnieniem. Nie widze natomiast nawet pół cytatu, jak Bąk mówi cokolwiek przeciwko samej Unii.
ona
2025-03-27 20:28:16
Odpowiedzieliśmy sobie sami.
Pan Gratkowski zręcznie manipuluje przekazem -powołując się nawet na Matkę Boską.
Całym doświadczeniem ostatnich lat i obserwacją tej lewackiej zbieraniny jakim jest UE- popieram pana P. Bąka
i dziwię się ogromnie naszemu nowemu staroście, ogromnie.
Co do pani Wójtowicz- zamilczę