Czyli jak u.....pić NIEPOKORNYCH !!!!!
::attachment{"type":"gallery", "template":"thumb3", "item_id":"18610"}

22.12.2025
OGRODZENIA, www.hajdukowie.pl. 692 069 284.

29.05.2026
Austria! Praca dla MURARZY, CIEŚLI, STOLARZY, SPAW...

02.06.2026
BUDOWY DOMÓW OD PODSTAW, STANY SUROWE OTWARTE, DAC...

02.06.2026
Przyjmę MURARZY. Praca Polska, Niemcy. 608729122....

27.05.2026
Poszukujemy osoby na stanowisko SPRZEDAWCA / DORAD...

19.05.2026
KANTOR ZATRUDNI KASJERA WALUTOWEGO. CV proszę prze...

02.06.2026
Wydzierżawię działkę w Ludźmierzu przy trasie Nowy...

02.06.2026
Sprzedam DOMY po 100 m2 - Klikuszowa, koło Centrum...

01.06.2026
DO WYNAJĘCIA LOKAL HANDLOWO - USŁUGOWO - BIUROWY o...

01.06.2026
SZCZENIAKI BORDER COLLIE RASOWE. 791 669 932.

29.05.2026
RESTAURACJA CZERWONE KORALE Zakopane, ul. Zamoyski...

25.05.2026
ZATRUDNIMY W KARCZMIE oraz W BARZE MLECZNYM: KUCHA...

22.05.2026
RESTAURACJA REGIONALNA w Zakopanem zatrudni KUCHAR...

14.05.2026
Sprzedam DOMY po 100 m2 - Klikuszowa, koło Centrum...

21.05.2026
Sprzedam DOM i LAS - Spytkowice. 732 810 638.

14.05.2026
Przyjmę MURARZY. Praca Polska, Niemcy. 608729122....

14.05.2026
BUDOWY DOMÓW OD PODSTAW, STANY SUROWE OTWARTE, DAC...

14.05.2026
Wydzierżawię działkę w Ludźmierzu przy trasie Nowy...

12.05.2026
Sprzedam lub wynajmę BUDYNEK HANDLOWO-USŁUGOWY 500...

28.04.2026
WYCINKA, PRZYCINKA DRZEW W TRUDNYCH WARUNKACH - 69...

23.04.2026
PROVIDENT. 571 240 909.

17.04.2026
OCIEPLANIE DOMÓW na materiałach wysokiej jakości. ...

07.04.2026
Sprzedam GOBELIN - pejzaż zimowy - (145/80). TORBY...

07.04.2026
NOWE KILIMY RĘCZNIE TKANE (z owczej wełny). Wzór: ...
0 0
Coś fotki się po przestawiały . jako pierwsza powinna być 4 ,
Ale daty mówią za siebie .
Pozdrawiam
0 0
no, ja chyba tez kiedys otrzymalam podobne pismo, tzn chyba bardziej straszyli ale akurat nie z urzedow a z pewnej instytucji która bardziej dba o wizerunke niz o prawde :)
0 0
Nie ma NIC gorszego od bycia donosicielem i konfidentem. Po prostu nie ma nic gorszego a już w szczególności donosicielstwo do psów lub prokuratury.
Cieszy, że szanowny aborygen zamieścił ten wpis na blogu. Gdzie jak gdzie ale w naszym kraju wyjątkowo nie lubi się konfidentów to i ludzie mają kolejny przykład by nie ufać aborygenowi populiście. Zaraz z tych 411 zrobi się 11 i tak ma być.
0 0
to nie konfidenctwo tylko walka z patologią. Tylko ze moim zdaniem nie macie szans w Zakopanem na wygranie/skazanie Majchra jako osobe prawna odpowiedajaca za UMZ
0 0
tzn bedziesz zdziwiony jak ci przysla postanowienie o odmowie wszczcia
0 0
Drogi Matt Z_ne
Ja nie manipuluję faktów , ich nie tworzę , nie komentuję .
Ocena należy do każdego z Nas .
411 podpisów było pod protestem małych i średnich przedsiębiorców .
Pod Naszym wnioskiem JEST ich 6 - i to się nie zmieni .
0 0
uorcyk
dlatego sprawy te , prowadzą zewnętrzne instytucje .
0 0
Dorwałem , dzisiejszy Tygodnik
Na 14 stronie jest krótki artykuł "Bagatelny protest " w którym to Ja zostałem pomówiony o zebranie 411 podpisów pod protestem przedsiębiorców .
Całym sercem POPIERAM organizatorów tego protestu i wziąłem w nim udział , ale
PANOWIE BURMISTRZOWIE - Dziś Kalata jest JUŻ dla Was wytłumaczeniem wszystkich waszych niepowodzeń .
Popatrzcie w lustra .
Ja , nie brałem czynnego udziału w zbieraniu tych 411 podpisów .
Poproszono mnie jedynie o złożenia w dniu 17/04/2013 pozostałych dokumentów z dodatkowymi 34 podpisami .
Okłamujcie mieszkańców dalej - manipulujcie , to potraficie świetnie .
Pozdrawiam
0 0
poczytaj na zakopianskim bazarze jakie były kulisy zwolnienia dyr Jasinskiego czy pomowienia Bąka, za co Majcher musial przeprosić zreszta
0 0
"Pseudonim: Aborygen 2013-04-18 21:19:09
Dorwałem , dzisiejszy Tygodnik
Na 14 stronie jest krótki artykuł "Bagatelny protest " w którym to Ja zostałem pomówiony o zebranie 411 podpisów pod protestem przedsiębiorców .
Całym sercem POPIERAM organizatorów tego protestu i wziąłem w nim udział , ale
PANOWIE BURMISTRZOWIE - Dziś Kalata jest JUŻ dla Was wytłumaczeniem wszystkich waszych niepowodzeń .
Popatrzcie w lustra .
Okłamujcie mieszkańców dalej - manipulujcie , to potraficie świetnie ."
Nie uważasz, że manipulacja, to domena Tygodnika Podhalańskiego?? Też czytałam ów "krótki artykuł", i nie znalazłam w nim wersji drugiej strony.
Przypominam, że żaden z burmistrzów nie figuruje pod spodem, jako autor!!!!!!!!!!!
0 0
"Pseudonim: uorcyk 2013-04-18 22:50:34
poczytaj na zakopianskim bazarze jakie były kulisy zwolnienia dyr Jasinskiego czy pomowienia Bąka, za co Majcher musial przeprosić zreszta"
Wczoraj, dzięki zABETOnowanemu KUTemu ASowi, dowiedziałam się o blogu Z68. A tam faktycznie jest coś o Ż...ku Podhalańskim. I o kulisach zbanowania Z...68
0 0
jagoDZIANA
sprawdź w KTO bagatelizuje komu a kto wtóruje .
Pozdrawiam
0 0
uorcyk
nie zależy mi na ich przeprosinach , każdy się broni jak może .
Oni mają stołki do stracenia ,no i może nie dokończone /planowane inwestycje z niektórymi RADNYMI , POSŁAMI , ale muszę powyciągać wypisy z gruntów .
Nie sądzę by PAN zamierzał na tych łąkach paść BARANY .
0 0
jegoDziana
to jest typowa zasada kija i marchewki .
Urząd Miasta opłaca strony redakcyjne Zakopanego - Jest KASA
Kalata - skandalista , nakręca oglądalność / a więc i wpływy z reklam /. A widać to po statystykach ile osób zaczęło odwiedzać tą stronę internetową .
A skandale , kłótnie ,kontrowersje - to się dziś sprzedaje .
A że niektórzy manipulują FAKTAMI - to już co innego - To musi być pikantne .
Nawet w sprostowaniu jest to COŚ .
Przeczytaj w piśmie z UM - jak jego pracownik się tłumaczy w sprawie ul. STOLARCZYKA .
Jak Pan redaktor tą wypowiedz eksperta tak odebrał - To jak odebrali ją mieszkańcy ???????
Ale nie daj boże pozwól sobie na krytykę , to paragrafy się znajdą ?????
Żałosne . Nie tak demokracja działa . to są osoby PUBLICZNE .
MAMY PRAWO KRYTYKOWAĆ ICH POCZYNANIA .
Pozdrawiam
0 0
Ale jaja. 170 tys. się poszło paść.
0 0
Panie Jacku
Ja w kwestii formalnej. Proszę się nie gniewać, ale są słowniki i inne narzędzia, również internetowe. Niepożądana pisze się przez "ż". Ten post wisi już w sieci prawie dobę, a w jego tytule błąd ortograficzny. Tak nie można - młodzież czyta i nabierze złych nawyków. Nota bene Pan administrator też mógłby zareagować :-)
Od moderatora: Nie wnikamy w żaden sposób w treść blogów. Autor jest jedyną osobą, która za ich treść i zawartość merytoryczną odpowiada.
0 0
Panie Jacku, z całym szacunkiem, ale rażące błędy w pismach a poza tym nagonka na UM nie jest dobrze odbierana.
Sugerowałabym wynająć prawnika, a nie brać sprawy we własne ręce, bo to opłakanie, rozpaczliwie a tym samym nieprofesjonalnie wygląda.
0 0
Panie Maciej Krupa
W zakopiańskiej Administracji MAMY więcej błędów i są one chyba BARDZIEJ RAŻĄCE .
A jednak są .
Ale dziękuję za wskazanie błędu .
Mam nadzieję iż w przyszłości mogę liczyć na Pana pomoc .
Jestem wychowany w kilku językowych systemach szkolnictwa , Dlatego forma jest taka jaka jest , ale co widać z telewizji- jest to tutaj coraz bardziej popularne .
Z poważaniem
Jacek Kalata
0 0
FanclubBeaty - rozumiem iż zależy Pani na zestandaryzowaniu mych działań .
Tak abym utkną jak reszta w systemach .
Nie ten czas ,pozdrawiam .
Z poważaniem
Jacek Kalata
0 0
FanclubBeaty
Za to widać jak profesjonalni są rzecznicy UM . Przy każdym z ich oświadczeniu , najbardziej mnie rozbawiło w sprawie BARANA MAĆKA . Jest gdzieś na stronach TP .
POLECAM
Z poważaniem
Jacek Kalata
0 0
Panie Macieju
Gdzie mogłem , to poprawiłem .
Dzięki
pozdrawiam
0 0
FanclubBeaty
A może Pani to pisała ??????
0 0
FanclubBeaty
odbiera Pani to , jako nagonkę na UM - dlaczego proszę to uzasadnić ????
Według mnie , jest to jedynie wynik BRAKU jasnych Procedur działania i wybiorczość stosowania zapisów prawa - które powinny być takie same dla wszystkich i tak samo stosowane .
A Zakopane to miasto wyjątków , w szczególności widać to na komisjach .
0 0
Panie Jacku, w piśmie do prokuratury abstrahując od błędów, to wyłącznie pomówienie i bliżej nieokreślone wywody i brak merytoryki.
Państwa działania są nieprzemyślane.
Szkoda pańskiego czasu na pisanie tych za przeproszeniem wypocin, bo zobaczy Pan sam co mu prokuratura na takie pismo odpisze, choćby i na nim 6 tysięcy podpisów się znalazło.
Dlatego z dobrego serca radzę wynająć prawnika a nie samemu walczyć jak Sancho Pansa.
0 0
@uorcyk
"to nie konfidenctwo tylko walka z patologią. Tylko ze moim zdaniem nie macie szans w Zakopanem na wygranie/skazanie Majchra jako osobe prawna odpowiedajaca za UMZ"
Litości. To, że komuś się wydaje, że działa w dobrej wierze nie znaczy, że tak jest. I tak niezależnie od motywacji KAŻDY donos do psów lub do prokuratury to konfidenctwo i donosicielstwo i choćbyście nie wiem co tu napisali to nic tego nie zmieni a wiem, że będziecie to robić bo uorcyk i aborygen to teraz dwójka największych donosicieli do prokuratury (dodatkowo uorcyk "anonimowo" donosi do Tygodnika o kupach, nie odsniezonych chodnikach etc.). Akurat nie martwi mnie to gdyż, każdy wasz donos uszczupla grono ludzi, które chce się z wami i waszymi "racjami" indentyfikować.
@fanclub beaty
"Panie Jacku, w piśmie do prokuratury abstrahując od błędów, to wyłącznie pomówienie i bliżej nieokreślone wywody i brak merytoryki.
Państwa działania są nieprzemyślane"
Nic dodać, nic ująć.
Już wspominałem tutaj wiele razy, że pieniactwem, krzykactwem a w szczególności POMÓWIENIAMI rodem z PiSu nie popartymi żadnymi dowodami nie osiągnie się nic a można co najwyżej skazać się na izolację czego aborygenowi i uorcykowi szczerze życzę.
0 0
Matt Z_ne
widzisz nie zbyt masz rację , zgłaszaj się do mnie mieszkańcy
spod Skoczni ,Tatar , Kotylnicy , Gubałówki ,
A wasza polityka dyskredytacji - JUŻ nie działa .
Pokazaliśmy innym że mamy TAKIE SAME problemy z administracją .
Pozdrawiam
0 0
@Aborygen
"A wasza polityka dyskredytacji - JUŻ nie działa "
Wasza to znaczy czyja? Napiszesz wreszcie konkret (już raz o to prosiłem) czy dalej będziesz insynuował, że pracuję w UM nie mając nawet pojęcia kim jestem?
Daj konkret albo pozostaniesz typowym insynuatorem.
0 0
@Maciej Krupa" a czy wypada zwracac komukolwiek uwagę w taki sposob? ludzie na poziomie albo to ignorują (niektorzy maja problemy z dysortografią, lub jak dla Borynki polski jest dla nich 2. jezykiem) albo ... mozna było postapic delikatniej i wysłac te uwagę mailem ??
Akurat Pan jest w operrowaniu słowem bardzo dobry, moze z lekka nutką narcyzmu;P ale podejrzewam ze istnieja dziedziny wiedzy w których nie czuje sie Pan az tak mocny, nieprawdaz??
Zreszta zgodnie z Pana tezą... mlodziez tego i tak nie doczyta bo ponoc ... nie czyta ??
0 0
uorcyk
Jestem jak najbardziej za KORYGOWANIEM - Ja też dążę do skorygowania działań w UM na zgodnych z PRAWEM .
Ponownie dziękuję Panie Macieju
0 0
to moze Pan Maciej wesprze lud ciemiezony w walce z okupantem z równą siła? Bo reprinty, owszem, fajna, kolekcjojonerska rzecz, tylko my jestesmy juz lata swietlne poza Eliaszem i jego czasem ba, nawet i Eljaszkowke w miedzyczasie rozebrano, czyz nie?
0 0
panie Jacku tak trzymac .Bo jak jeszcze troche sie ugniemy to juz calkiem nas zdepcza. A p.burmistrz niech nie zapomina ze On jest dla mieszkancow a nie mieszkancy do juego sluzby. I kazdemu z tzw ,,wladzy'' niech sie przypomni jak zakonczyl zywot Krzeptowski On tez czul sie ,mocny i wielki" a potem tylko Go wioterek hustol
0 0
"Pseudonim: Matt Z_ne 2013-04-19 12:20:00
To, że komuś się wydaje, że działa w dobrej wierze nie znaczy, że tak jest. I tak niezależnie od motywacji KAŻDY donos do psów lub do prokuratury to konfidenctwo i donosicielstwo "
Majcher nie jeden raz donosił na tego i owego. Chociażby podczas ostatniej kampanii referendalnej. Wniosek z tego jeden. Przynajmniej wiem, kogo mam za burmistrza, i choćby nie wiem co tu Matt Z_ne napisał, to nic tego nie zmieni!
0 0
jagoDZIANA
w krajach wysoko CYWILIZOWANYCH - gotowość do kontroli społecznej nad administracją publiczną jak i sprawdzanie jawności i przejrzystości ich działania jest odbierane POZYTYWNIE .
A w wypadku wykrycia nie prawidłowości w Administracji PUBLICZNEJ podczas podejmowania decyzji i działań - kierowanie skarg i zapytań do odpowiednich instytucji świadczy jedynie o DOJRZAŁOŚCI SPOŁECZNEJ danej osoby - w trosce i ochronie dobra i majątku wspólnego .
Widać ,iż dorastaliśmy w krajach o całkowicie innej dojrzałości i wrażliwości społecznej .
Dlatego , Ja inaczej odbieram wiele poczynań naszych włodarzy ,
Pozdrawiam
Jacek Kalata
0 0
"Pseudonim: Aborygen 2013-04-20 18:45:48
jagoDZIANA
w krajach wysoko CYWILIZOWANYCH - gotowość do kontroli społecznej nad administracją publiczną jak i sprawdzanie jawności i przejrzystości ich działania jest odbierane POZYTYWNIE ."
Akurat w tej materii zgadzam się z Tobą jak najbardziej. Ja tylko wykazuję pewną niekonsekwencję Matta Z_ne. Tego, który zarzuca Tobie coś, co sam uprawia!!!!
0 0
jagoDZIANA
dzięki za dobre słowo .
pozdrawiam
Jacek Kalata
0 0
jagoDZIANA
PRZEPRASZAM -Nie doczytałem
pozdrawiam
Jacek Kalata
0 0
Panie Jacku ! pewien Góral - mieszkający powyżej kościoła na Olczy też ma takie motto ''prawdę to wy usłyszycie , tylko jak się pomylę" !!! Prawdopodobnie , ma parę złotych więcej od swoich sąsiadów , być może szerokie plecy też , widocznie dla niego jest to powód , że można już innymi, swoimi sąsiadami poniewierać i nie dotrzymywać zawartej z ludżmi umowy !!! Ciekaw jestem czy się on zastanowił , czym się różnić będzie od swojego sąsiada , który kilkanaście lat temu zniszczył sadzonki modrzewia na granicy z Kościołem , a przecież wcześniej tak mocno go napiętnował ??? Wiadomo, że nikt nie jest nieomylny i ja piszący te słowa też !!! OBYŚ SIĘ i PAN NIE POMYLIŁ - MÓJ PRZYJACIELU !!!??? . Rozglądnij się dookoła !!! Co jakiś czas obok Twojego domu idzie pogrzeb ,odpowiedz sobie na pytanie czy widziałeś: aby za czyjąś trumną ,ciągnięty był jego dobytek materialny na Brzycyska na Piszczorach !!!!! Życzę Panu refleksji i opamiętania być może przeczytasz Pan te słowa i dopasujesz je do swojego charakteru - błądzić jest rzeczą ludzką - głupotą w błędzie trwać PANIE : P...... CZY TO JEST DONOS ???
0 0
kurniawa
świetna UWAGA - Ale chyba powinna być skierowana do NASZYCH samorządowców .
Tak jak oni potrafią , naciągać PRAWO dla własnych korzyści czy najbliższego kręgu - TEGO W ŻADNYM CYWILIZOWANYM KRAJU - NIE WIDZIAŁEM .
A przecież CI sami ludzie Nam codziennie powtarzają , że żyjemy w DEMOKRACJI i mamy te same Prawa .
Niby TEORETYCZNIE - a praktyka to już co innego .
Widać to na co dzień .
Pozdrawiam
Jawnie
Jacek Kalata
0 0
Jacku - żeby lepiej się czytało - przerwy między kropką a ostatnim słowem są niewskazane. Podobnie z przecinkiem, który powinien znajdować się zaraz przy słowie.
Plisss, bo ja bardziej się skupiam na tych "bykach" niż na treści ;)
0 0
marakuja
no zdarza się , nie należę do PERFEKCJONISTÓW tylko do osób z pewnymi zasadami i wartościami .
Jeżeli ktoś tego ,nie chce tego czytać to nie musi .
Tu liczy się bardziej zasadność i celowość działania , aniżeli ortografia .
Ale dziękuję za UWAGI .
Pozdrawiam
0 0
Mam nadzieję, że ktoś się zainteresuje i zedytuje te teksty poprawnie. Myślę, że TP zależy na jakości, a umieszczanie znaków przestankowych we właściwych miejscach bardzo ułatwiłoby czytanie.
Od moderatora: Redakcja TP nie wnika we wpisy umieszczane na blogach.
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu 24tp.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz