Blogi

Zamknij

Zakopane pokonało Google, Adidasa i Nokię.

Kuba Meglicz 17:18, 06.12.2013
Treść artykułu pod wideo ↓

Jest sukces! Kto za tym stoi?

     Zakopane, jako marka zajęło w badaniu kondycji marek Brand Asset Valuator doskonałe 18 miejsce. Autorzy tego rankingu wzięli pod lupę 1500 marek w Polsce oceniając m.in. ich dopasowanie do polskiego rynku czy wyróżnialność. Trzeba się zastanowić, co wpłynęło na tak wysoką lokatę Zakopanego. Dopasowanie chyba nie za bardzo. Bo patrząc na to, jak zmienia się nasze miasto dopasowujemy się do wszechobecnej tandety i kiczu. Natomiast wyróżnialność - jak najbardziej. Chyba nikt w Polsce nie słyszał o próbach blokowania miast turystycznych, zwłaszcza w szczycie sezonu. W Szczyrku cisza. Białki nikt nie blokuje. Na Mazurach błogi spokój. Nad morzem w drodze na plażę nie spotkamy demonstracji Kaszubów. Tylko u nas samozwańczy specjaliści od wizerunku chcą blokować Zakopiankę. Państwo nie jest już hegemonem i centralnym dystrybutorem decyzji. Możemy sami decydować o sobie. Powinniśmy uczyć się od najlepszych. 

      Proszę bardzo: Nie pytaj, co Zakopianka może zrobić dla ciebie - ale, co ty możesz zrobić dla Zakopianki. Jest demokracja. No to blokujemy. Podobno nieważne jak mówią - dobrze czy źle – ważne, żeby nie pomylili nazwy miasta. No i mamy natychmiastowy wzrost Zakopanego w rankingu. Teraz pobyt w Zakopanem stanie się trendy. Bo dojechanie do Zakopanego pomimo blokad będzie nie lada osiągnięciem. Jakaż to przyjemność dojechać w Dolomity bez trudu pokonując setki kilometrów? Żadna. A dotarcie do Zakopanego w szczycie sezonu? Ogromna. Tylko wytrawni turyści znający sieć lokalnych dróg ominą blokady i poinformują resztę świata na fejsie, że po 12 godzinach jazdy są już w pensjonacie. Lajki będą liczone w setkach tysięcy. Kto jest debeściak? Google, Adidas i Nokia razem wzięci, czy nasi społeczni spece od kreowania wizerunku? Żarty żartami. Sprawa wpływu kilku osób na wizerunek naszego miasta może mieć nieodwracalne skutki.

I na koniec Ignacy Krasicki: "Wiesz, dlaczego dzwon głośny? Bo wewnątrz jest próżny."

(Kuba Meglicz)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarze (61)

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

Wiarygodność takich rankingów jest podobna jak tych w prasie komputerowej rankingów dotyczących różnych urządzeń elektronicznych,a wszystko zależy jedynie od tego jakie cechy czy w jakim kontekście bierze się je przede wszystkim pod uwagę.

17:53, 06.12.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

P.S.Widać będą zwolnienia w TP skoro w zestawieniu nie ma tej słynnej marki...;) ;;) ;)

17:55, 06.12.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

jajcarz2jajcarz2

0 0

Jak to kto? Uorcyk i jej pasztet !

19:14, 06.12.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

Krasicki nie był spacjalista od dzwonow ani fizyki :) zatem marny autorytet ..

21:23, 06.12.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

ale pierwsze miejsce WOŚP OWsiaka !!

21:24, 06.12.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

Zakopane jest rozpoznawalne, tylko wlasnie ... JAK ?

21:25, 06.12.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

Zakopane jest rozpoznawalne, tylko wlasnie ... JAK ?

Zakopane jest rozpoznawalne przede wszystkim poprzez pryzmat bloga nawiedzonej BEATY CZERSKIEJ. To ty "nei" wiesz o tym, uorcyk?

00:36, 07.12.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

koniczynakoniczyna

0 0

a ja się pytam - po co taki "ranking"
toż to znowu igrzyska dla idiotów.
ktoś wziął za to kupę kasy, a niektórzy się cieszą.

Panie Kubo, pięknie cytuje Pan wiodące tytuły, (fakt, zmieniając czasem układ zdań :) ), jednak dosyć bezkrytycznie przepisuje Pan bzdury innych autorów.
Proszę przynajmniej nie pisać że to polskie marki. Uprawia Pan, chcąc bądź nie chcąc, ale chyba chcąc, propagandę sukcesu.
Czyżby wpisywał się Pan w "głównomedialną" narrację ?

sorki za zamierzone literówki :D:D:D

03:23, 07.12.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

Drogi Kubusiu

po części ma być to wrzutka po nasze działania , jak widać jesteś zbulwersowanym zakopiańczykiem - I świetnie .

Zakopane od lat uprawia politykę dla lepszych -Zakopiańczyków i dla górali .

Nam odbiera się prawa , robi z nas przestępców -ponieważ mieszkamy OD WIEKÓW na swych terenach .
Nam zakazuje się tradycyjnego wykorzystania NASZYCH terenów , wprowadzając zakaz działalności rolniczej , hodowlanej , usługowej pod karą pozbawienia wolności .
A wszytko to dla dobra zakopiańczyka .

A w momencie oprotestowania prowadzonej polityki , kto krzyczy -ZAKOPIAŃCZYK bo jemu się wszystko należy .
Stoki zagrabiane w Tatrach w imię dobra narodu pod niby PARK a teraz skutecznie podejmuje się próby przejęcia tych trenów pod narciarstwo i rozwój zakopiańczyka .

Od lat wszyscy obserwujemy jak można rozwijać infrastrukturę narciarską z poszanowaniem praw właścicieli terenów w Białce , Bukowinie .
Tylko takiego poszanowania nie ma w Zakopanem -ponieważ ELITY POLITYCZNE postawiły na strategię wyniszczenia najpierw rdzennej ludności , poprzez nałożenie szeregu zakazów , a później przejęcie ich terenów za bezcen- wiadomo wszystko dla dobra Zakopiańczyków .

Szkoda tylko że ci górale są tacy uparci i dochodzą swych praw !

A co , jesteście lepsi i macie inne prawa ?

Nauczcie się traktować ludzi jak partnerów a wszystko inwestycje ruszą z kopyta dla dobra WSZYSTKICH .

Nie zamierzamy się poddać w walce o godne życie .

Pozdrawiam

Pozdrawiam

08:44, 07.12.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

janusz522janusz522

0 0

Do Aborygena
Od Zakopianczykow to sie odczep,bo gdyby tu ludnosc naplywowa nie przyjechala to dalej byscie krowy i barany pasli wiec troche szacunku .Sam jestem Zakopianczykiem a nie goralem i nie obnosze sie tym tak jak to robia gorale.

10:10, 07.12.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

janusz522

Bo się nie masz z czym obnosić .

I po sprawie .
Pozdrawiam

11:30, 07.12.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

janusz522

To najwyższy czas aby rozpocząć poważną dyskusje na temat pozbycia się górali z Zakopanego . Jesteśmy za tym .

Abyśmy nie zakłócali już Waszego spokoju .

11:33, 07.12.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

Aborygen
Próbuje zrozumieć o co ci chodzi, bo jak sam zauważyłeś jestem góralką i rozumiem twoje racje. Ale dzisiaj co piszesz, to mi sie wydaje ,że twoja mo chyba okres i se ni mozes dać rady .:)

12:16, 07.12.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

Fibi

Muszę cię zasmucić , moja nie ma okresu .

A co mnie wkurza, to jak się w Zakopanem traktuje górali .
Zakopiańczyk najchętniej by górala pooglądał wypchanego, pomiędzy eksponatami w Muzeum Tatrzańskim .

Jemu się należy - wszystko .

Co jego i nie jego .

Chcą ekologi - to na tory kierować ruch turystyczny , a nie blokować ludziom od ponad 40 lat tereny pod budowę zakopianki .

Chcą tras narciarskich - niech tak kreują politykę rozwoju aby się właścicielom terenu to opłacało .

W sąsiednich gminach , w lecie ludzie czerpią korzyści z dotacji rolnych a w zimie z wyciągów . I jie ma zgrzytów .

A w Zakopanem , właścicielowi o ile nie należy do KLUBU WZAJEMNEJ ADORACJI POLITYCZNEJ nie wolno nic na swoim zrobić , nie wolno mieć gospodarstwa , nie wolno prowadzić działalności - no bo zakopiańczycy mają wizje i smak na jego teren .

Ich nie stać, na działania z korzyścią dla tego miasta , jego mieszkańców ponieważ nie mogli by zajmować się swymi interesami .

A nastawianie ludzi na siebie , jest im na rękę - takimi ludźmi łatwiej się rządzi .
Zakopane bez polityki dążącej do porozumienia i osiągnięcia ZDROWEGO KOMPROMISU - jest bez szans na SUKCES i rozwój .

I nici z marzeń Majchra o DAVOS .

Dla siebie i kolegów stworzył już małe Davos na Krupówkach .

A jak widać z góralami nie che się im rozmawiać .

Im potrzebne są nasze tereny , a nie my .

Pozdrawiam

13:44, 07.12.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

A tak na marginesie
Nasza droga na Furmanową jest własnością Skarbu Państwa od 1985 r .

Ale przecież lepiej Miastu się do niej nie przyznawać , bo pasowałoby wydać kilkadziesiąt tysięcy na jej udrożnienie .

No i jako mieszkańcy Zakopanego nie musielibyśmy za każdym razem nadkładać po 15 km . w jedną stronę .

Ale to jest przecież nie możliwe , aby nasi Radni i Burmistrzowie ułatwili życie góralom .

13:51, 07.12.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

a ja ci powtarzam, ze zle akcentujesz ten podzial na zakopianczykow i górali. Na dowod masz górali co sie umieja urzadzić: Curuska ( Harenda), Bystrzycki ( galeria i jej powstanie, Sewik) czy rodzina Karpiela Bulecki ( bideronka obok rzemieslnika, projekt apartamentowca na malej dzialce). WIec pomysl czy rzeczywioscie wladza ciemiezy górali i czy tylko ich ?? czy podzial przebiega jednak inaczej??
moim zdaniem dziaisj nie ma obywatelskiego panstwa bo zeby cos zalatwic trzeba byc satelita wladzy, calowac klamki i sluzyc wiernie wbrew dobru ogolnemu .. Potem za zaslugi uzyskuje sie to co sie chce , tyle ze placac cene dla mnie zbyt duza ...

14:08, 07.12.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

ogólnie do autora , dodam ,że jeżeli się przepisuje wiadomości to warto dodać linka do źródła , bo znalazł pan jeden ranking , a na stronie było więcej w tym temacie

14:08, 07.12.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

cyt: "W Szczyrku cisza. Białki nikt nie blokuje. Na Mazurach błogi spokój. Nad morzem w drodze na plażę nie spotkamy demonstracji Kaszubów. Tylko u nas samozwańczy specjaliści od wizerunku chcą blokować Zakopiankę. Państwo nie jest już hegemonem i centralnym dystrybutorem decyzji. Możemy sami decydować o sobie. Powinniśmy uczyć się od najlepszych. "

No wlasnie. Czy Autor moze dokonac analizy tego co napisał?? jesli gdzies nie ma np protestow to moze to np oznaczac, ze tam wladza spelnia oczekiwania mieszkancow ? Zadje Pan sobie sprawe z tego , ze wladze samorzadowe powinny spelniac nasze oczekiwania ?? dzialac w sprawach w jakich sie do nich zwracamy( o ile cos nie jest np niezgodne z prawem)? Moze w przytaczanych miejscach wladza zapewnia zrownowazony rozwoj a nie tak jak u nas, gdzie wydaje sie multum pieniedzy na polewanie woda drzewek zamiast np dobrze odsniezyc ulice w centrum??

A juz zdanie "Tylko u nas samozwańczy specjaliści od wizerunku chcą blokować Zakopiankę" wymaga podsumowania- moim zdaniem jest napisane przez kogos, kogo patrzenie na sprawy spoleczne siega najdalej do wlasnego smietnika i problemu segregacji smieci , sorki ale tak to czuje :)

14:18, 07.12.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

uorcyk

Tych co wymieniasz poniżej to KOLABORANCI -którzy sprzedali własną tożsamość dla osiągnięcia własnych celów jak swego czasu Wacek Krzeptowski .

14:33, 07.12.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

uorcyk

CENTRUM - co to jest w Zakopanem ?
Gdzie się ono zaczyna a gdzie kończy ?

Czy mieszkając 7 min. jazdy od Krupówek mieszkam w centrum ,
Mieszkam 5 min. jazdy od szpitala ale aby się tam dostać przez politykę Majchra i reszty muszą nadkładać 15 km . bo jedyna bezpośrednia droga jest w budowie od 1958 r.

14:39, 07.12.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

Aborygen
jakbyś nie zrozumiał, no bo w sumie jakim cudem, z tym dzwonem to o tobie pętaku!!!!!!!!!

18:08, 07.12.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

Aborygen
Piszesz" moja nie ma okresu" nie wiem czy mam ci gratulować :) czy składać kondolencje :):)
Teraz poważnie co do drogi to masz rację, bo jakby chcieli to droga by już była. Tak lecą z tobą w ch ujki . Bo i nawet poprzedni włodarze nie brali się za tą drogę . Na Gubałówkę pewnie też by jej nie było gdyby nie przejazd JP II i ABC nie miał wyjścia. Nie dziel Górali bo nie każdy da się nabrać na to, że BB i nieliczni walczą o dobro Górali. Kiedy sami doprowadzili do zubożenia . Nie wiem o co ci chodzi z tymi polami, ? bo jak bieda zajrzy do du py to sami bedom pola sprzedawać nie
dlatego,że ktoś chce przejąć. tylko że kryzys i wysokie podatki. Możliwość rozwoju była, No ale Blokujący trasy nie zastanawiali się 8lat temu,
ile możemy stracić....., Tylko ile mamy Zarobić..... A teraz stracili i oni.

Co do Marki Zakopane To bez niej nie istniejesz. Bo co w Sieci znaczy Furmanowa? , czy okolice. Ktoś kto szuka dajmy na to noclegu najpierw wstukuje Zakopane a pózniej okolice. większość jako tagi podaje Zakopane,żeby być atrakcyjnymi.:) Nie każdy to toleruje, bo są takie portale.żeby być pod Zakopanym, to trzeba mieć w adresie Zakopane więc nie pluj, bo pewnie tak samo działasz.Chociaż Gubałówka to też magiczny tag :) i wyskakuje trochę ofert z Białego Dunajca:D
Pozdrawiam

18:26, 07.12.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

zgadzam sie z Fibi cyt: Możliwość rozwoju była, No ale Blokujący trasy nie zastanawiali się 8lat temu, ile możemy stracić....., Tylko ile mamy Zarobić..... A teraz stracili i oni.

19:05, 07.12.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

Nie zgodzę się z wami .

W 2008 r . BB z mieszkańcami złożyła propozycję uporządkowania tras na Gubałówce - zostali wyśmiani ,tak samo jak i my kilka miesięcy temu .
Na ostatnim spotkaniu, ci sami co nas wyśmiewali mamili mieszkańców jak to świetlana przyszłość ich czeka jak tylko ZA DARMO oddadzą teren pod drogę .

Od 2008 r - nikt z NAM PANUJĄCYCH nawet się z mieszkańcami nie spotkał i nie próbował osiągnąć jakiegoś zdrowego kompromisu .

A on był i jest do osiągnięcia .

Ale NAM WIELMOŻNIE PANUJĄCYM kompromis nie odpowiada , ci ludzie wywodzą się z komuny i nadal uważają że z własnością prywatną - nie należy się liczyć .



Dobrym tego przykładem jest sytuacja w Białym Dunajcu - przyjechali już ze sprzętem na plac budowy - tylko że zapomnieli wykupić tern pod most .

20 właścicielom zaoferowano wirtualną wycenę ale żaden z nich do dziś ani grosza nie zobaczył .

W cywilizowanych krajach robi się to w prosty sposób , wykupuję najpierw od tych co chcą sprzedać , wyburzam , negocjuję z następnymi i po zakupie wyburzam .
Na końcu pozostaje 2-3 upartych , ale oni już mieszkają na placu budowy .

Wcześniej czy później i oni sprzedadzą .

19:24, 07.12.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

@Aborygen
Masz na to wyjście kupuj garnitur i zaczynaj kampanię wyborczą.

Jak wygrasz to będziesz prowadził rozmowy ze wszystkimi, no chyba ,ze wcześniej sie wku rwisz . Sama oddam na ciebie głos, tylko dlatego ,zebyś sie rozprawił z BB i resztą .Zobaczymy wtedy, jak będziesz cienko piszczał, jak będziesz musiał isć na układy czyli zdrowy kompromis jak to nazywasz, bo teraz to ryczysz jak jak jeleń.

19:45, 07.12.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

Fibi

Garnituru kupować nie muszę , mam kilka .

Ale dzięki za głos , ale mam co innego w planach - bardziej związanego z turystyką , promocją , tworzeniem produktów turystycznych .

Najprawdopodobniej będę się musiał wyprowadzić na kilka miesięcy do Szczecina .
Ale to dopiero za kilka miesięcy .
Na-razie jestem tutaj .

20:00, 07.12.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

A wyglondos jak łapserdok w tych koszulach z podwinętymi rękawami.
"Do Szczecina " a co z dziadkiem zrobis tys go tam bieres?

20:08, 07.12.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

Abeto

przeszkadza ci mój wygląd ?
A dla dziadka poszukam opiekunki .
Ale man na to czas do 1 lipca , zawsze jeszcze mogę wynegocjować następne przesunięcie .
Oni czekają na mnie , nie ja na nich .

20:15, 07.12.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

Podać Ci rozkład :D do tego Szczecina ?
Czyli chcesz przyłączyć Furmanową do Szczecina ? :)
Blizej i po drodze jest Zagłębie Miedziowe tam Górnicy mają wiecej kasy. :)
W celach biznesowych to pasował by ci jesce jaki Inter City z haj klasom :) bo jak na razie cienko z połączeniem na tej trasie.

20:25, 07.12.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

Są samoloty z Krakowa do trójmiasta lub Berlina .

20:31, 07.12.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

A ka Szczecin ? ;D
Dobranoc, już ide do chałpy, dość tego na dziś.:)

20:39, 07.12.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

Fibi
dalej autkiem ,

20:45, 07.12.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

Aborygen - TAk, ale cyt: W 2008 r . BB z mieszkańcami złożyła propozycję uporządkowania tras na Gubałówce - zostali wyśmiani ,tak samo jak i my kilka miesięcy temu .

My mowimy o tym co sie działo wczesniej, w 2005 roku !!

22:12, 07.12.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

budorzbudorz

0 0

Rozwiązanie jest jedno - przyłączyć furmanową do Poronina i po sprawie.
Ludzie z Zębu czy Ratułowa nie narzekają że ma ją daleko do centrum Zakopanego.

22:43, 07.12.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

budorz

98 % mieszkańców Furmanowej - popiera twoją inicjatywę .

Jesteśmy za .

08:21, 08.12.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

uorcyk

dobrze a więc przeanalizowany szereg czynników poprzedzających te wydarzenia .
PKL - był własnością Skarbu Państwa z PKP - korzystali z dotacji / brak możliwości upadku firmy /
Buduje się stacja na Szyszkowej - wiemy kto za nią stoi .

W celu przekierowania narciarzy właśnie tam tworzy się sztucznie konflikt na Gubałówce .

Kto na tym cierpi - jedynie mieszkańcy Gubałówki i właściciele Pensjonatów .

Powstaje stacja na Harendzie .


Dziś uruchomienie Gubałówki uderzy finansowo po istniejących stacjach , każda z nich jest przeciwna porozumieniu na Gubałówce .

A więc od lat utrzymywany jest tam konflikt a włodarze robią wszystko aby na winnych wychodzili górale .

Pozdrawiam

08:29, 08.12.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

Aborygen, teraz to ja padne :P
Chcesz powiedziec ze BB ktora ma udzial w tym sporze DECYDUJACY dzialala na zlecenie Szymoszkowej?? Teraz to sobie ta pani moze dospiewywac kazda bajeczke ale jej udzial w zamknieciu Gubalowki jest znaczacy zeby nie powiedzic zasadniczy. Ba, przeszla nawet do historii , jako przyklad sobkostwa . Tyle na temat BB

08:42, 08.12.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

znowu zaczynasz te spiewke o góralach .. A Byrcyny to nie górale?? to mozna powiedzec ze gorale goralom ( i reszcie Polakow) zgotowali ten los zamykajac trase o prawie 100 letniej historii!

08:44, 08.12.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

Jacek: wszystko sie zgadza z walka o droge na Furmanowej, nawet z tym, ze wladza specjalnie utrzymuje brak drogi, zeby koledzy-deweloperzy mogli was taniej wykupic, ale jak do tego chcesz wplesc wątek bohaterskiej Bożeny B, co nie chciała armatek i sniezenia pod domem to daruj sobie. Sporo ludzi pamieta to co mowila wtedy, kiedy doprowadzila do zamkniecia trasy. A ze teraz dorabia sobie jakies misje i poslannictwo- to daruj. DLa mnie to jest osoba skompromitowana i nie ma co wierzyc ze sie zmieniła . DLatego jesli jej projekt lezy to chyba nie bez kozery.. Reaktywacja wymagalaby sporo kasy do wpompowania a ta pani juz pokazała na co ja stac ...nikt rozsadny nie bedzie ryzykowal "wspolpracy" z Byrcynką !

09:00, 08.12.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

Zreszta: jak chce pokazac ze sie zmienila to nich postapi 'swojego" na dowod ze lubi narciarstwo :) Bez takiego gestu z jej strony, nikt nie uwierzy w mozliwosc porozumienia z BB

09:02, 08.12.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

uorcyk
ale z kim ma rozmawiać - jak po drugiej stronie stołu nie ma chętnych .

I tak już od 2008 r .

09:11, 08.12.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

Wszyscy narzekają , radni , włodarze , PKL - ale poważnych rozmów unikają jak ognia .

09:13, 08.12.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

uorcyk

twoje stanowisko przypomina mi jakbyś dziś chciała za wybuch II Wojny Światowej- obwiniać Polaków .

Mogliśmy się poddać jak Austriacy , Czesi a nie stawiać oporu .

Ta sama sytuacja jest z Gubałówką , górale się postawili i są winni .
Ale to Górale wygrali wszystkie sprawy sądowe i im przyznano rację .


Ale Gebels zawsze powtarzał , powiel kłamstwo tysiąc razy a ludzi uznają je za prawdę .

Każda reakcja jest odpowiedzią na akcje .

Ustalmy kto był inicjatorem pierwszej akcji .

Tak jakoś się składa iż problemy ze stokami występowały najczęściej tam , gdzie operował PKL/MONOPOLISTA/.
Prywatni inwestorzy jakoś dochodzili do porozumienia .

A to PKL-owi i ludzi z nimi powiązanymi / konkretne ugrupowania polityczne / zależało na tym konflikcie ponieważ mieli przed opinią publiczną dobrą wymówkę aby uchwalić prawo śniegu .

Bukowina , Białka się rozwija bez prawa śniegu , tam nie ma takich zgrzytów .

Pozdrawiam

13:19, 08.12.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

Jacek ale bredzisz Masakra :D Juzek miała nic nie pisać aleś mi tak porusoł nerwa ze az mi macicom zaczepało.:D
Chłopie nie masz zielonego pojecia jakie układy i stosunki panują między sąsiadami na Gubałówce, więc się nie wypowiadaj na ten temat. Nie ma zgody między sąsiadami a to wykorzystał BB do swoich celów i manipuluje.

Wracając do trasy z Gubałówki to PKL za wszelka cene chciał uruchomić trasę, która by biegła z drugiej strony no ale poległ gdy się okazało ,że nagle właścicielem znowu kluczowej działki stali się BB. Kupili ją podstępnie od kogoś ze Strążyskiej ?

Nawet gdyby była otwarta Kotelnica i trasa na dół z Gubałówki, to na pewno nie straciła by na tym ani Harenda ani Szymaszowa, bo komu nie odpowiadają te stoki to i tak jadą gdzie indziej, chociaż kwaterunek mają na Gubałówce.!!
Tak można się przegadywać bez końca. Prawda jest taka ,że sie inni śmieją jak nos Bieda Piz dzi. To telo
PS
Pani Beato świetnie to pani przeanalizowała :)

13:44, 08.12.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

Co do Szczecina, to tam tyz jest góra co sie nazywo Gubałówka i jest tam stok narciarski:) ale całe scynściy, ze tam BB i Tylki ni majom swojej ojcowizny. Tak moze troche dychniys :D

13:56, 08.12.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

cyt: Ale to Górale wygrali wszystkie sprawy sądowe i im przyznano rację .

Rzeczywiscie, racja była po stronie Byrcynów i wtedy mieli dwie opcje: dogadac sie z pozycji silniejszego( o ile pomne to chcieli udzialow w PKL) albo zamknac trase i wybrali ten wariant !! Wtedy wlasnie Jacek mogli pokazac, ze zalezy im na wspolpracy ale im wazniejsza była PRYWATA !!
Przy okazji , trasa zjazdowa funkcjonowal tam juz za "Niemca" i pamietam Bozene B jak gadala ze wykorzystywano jej ziemie wowczas bez odszkodowania.. To teraz ma co chciala, na trasie posadzila modrzewie bodajze i moze ja sobie nawet zalesić ! Tylko problem w tym, ze chyba w planach to nie sa dzialki lesne ??

13:59, 08.12.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

@Fibi: pamietam dobrze o ile spadly obroty z powodu zamkniecia Gubałowki ...

14:03, 08.12.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

@Fibi i jeszcze pomne, ze poczatkowo grozba zamkniecia trasy była podpierana walka o wyzsze stawki za dzierzawe. Tak mowila BB ludziom i oni wlasciwie na to poszli . Tylko sie okazało, ze PKL nie stac na wyplacenie ludziom wyzszych stawek ( nieoplacalne- tak tłumaczył chyba Antoszyk) i zamkniecie stało sie faktem. Cos tam wiem orientacyjnie , ile znajomi dostawali za wykorzystywanie terenu- w sumie nie tak mało a teraz od lat maja przyslowiowa fige z makiem , bo posluchali BB..
Mysleli wszyscy ze dostana wiecej a teraz to juz musztarda po obiedzie ...
Akurat temat narciarstwa jest mi bliski stad i wiedza oraz pamiec lepsiejsza niz przecietna :P

14:08, 08.12.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

uorcyk
każdy ma prawo do decyzji na swoim .

Kompromis od lat jest możliwy i do wypracowania .

14:31, 08.12.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

uorcyk
UM - zakopane powinien już dawno powołać własny fundusz inwestycyjny .
Określić kierunki i priorytety rozwoju .
Udzielić tylko poręczeń kredytowych pod strategiczne inwestycje jak np . stacje narciarskie .

Właściciele terenów by sami tworzyli spółki aby budować stacje na swoim z korzyścią dla zakopanego .

Miasto jest jedynie gwarantem i nie wykłada środków - wyłącznie jest partnerem zabezpieczającym inwestycje na wypadek jakichś nieoczekiwanych wahań koniunktory .

Taki system tworzy warunki rozwoju miasta z korzyścią dla WSZYSTKICH .

14:36, 08.12.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

Pani Beato nic na to nie poradzimy :) Możemy jedynie, przypomnieć pewne Fakty bo pamięć u niektórych bywa ulotna.:D
PS
Ja tam nie narzekam Dziękować Bogu za to co jest i prosić Boga o jeszcze .:)
Jak widzę to u niektórych robi się nerwowo, bo sami nie wiedzą jak wyjść z tego, to najlepiej zwalić na władzę :D

15:00, 08.12.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

Fibi

Nie zmienimy już przeszłości .

Zajmijmy się teraźniejszością i przyszłością .

NA NIĄ MAMY WSZYSCY WPŁYW - I za nią jesteśmy odpowiedzialni .

15:23, 08.12.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

KAŻDY ZASŁUGUJE NA DRUGĄ SZANSĘ .

15:26, 08.12.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

tylko Byrcynka musialaby pokazac, ze jest powaznym partnerem ( do nich naleza strategiczne dzialki przeciez) . A jak słyszy sie to jej sianie strachu przed prawem sniegu ( jestem za wprowadzeniem btw) to nikt rozsadny nie chcialby sie z nia wiazac biznesowo - ja sie nie dziwie ze jej propozycja jest traktowana mniej serio, po tym co zrobili z trasa z Gubalowki .

.

19:57, 08.12.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

@Fibi: ja tez nie narzekam na dochody; A Gubalowka zostala zastapiona Harendą co oczywista :)

20:09, 08.12.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

@Fibi: ja tez nie narzekam na dochody; A Gubalowka zostala zastapiona Harendą co oczywista :) warto by było otworzyc Zakopane na pólnoc , tam sa warunki, polnocne stoki i malo zaludnione tereny- w sam raz na potezna stacje narciarską :)

20:10, 08.12.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

@Jacek, to niechaj Byrcynka pobuduje "krzesło", skrzyknie ludzi ... Do tego nie potrzeba UM ani poreczeń miasta , na wzór Harendy. Tylko kto jej da kase na zmarnowanie ?? bo a nóż sie jej odwidzi albo zacznie robic mąty ze za mało kasy a za duzo armatek i hałasu ?? No ale zawsze moe wziac kredyt w banku , prawda?? niech zainwestuje sama, bez ogladania sie na PKL

20:14, 08.12.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

Z tym inwestowaniem to , bez wsparcie Rady i urzędników to nie taka prosta sprawa .

W tym mieście duże inwestycje są tylko dla wybranych - widać to dobrze po Krupówkach

20:51, 08.12.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ps81ps81

0 0

Sytuacja z Gubałówką jest trochę nietypowa. Tutaj kolejka zawsze była, Właściciele terenów przez długie lata nie dostawali żadnej rekompensaty za korzystanie z ich terenów, i aby je otrzymać musieli dochodzić swoich praw w sądzie. PKL w żadnej mierze nie poczuwał się do winy.
Później do akcji wkroczyła BB stawiając PKL takie warunki, że ich spełnienie oznaczałoby, że PKL utrzymując trasę narciarską dokładałby do interesu. Przychody związane ze sprzedaży biletów narciarzom nie byłyby wstanie pokryć kosztów związanych z utrzymaniem trasy (wypłata dzierżaw, koszty oświetlenia, śnieżenia, zabezpieczenia trasy itd.). Gdyby takie same warunki postawili właściciele terenów w Białce inwestorom to do dziś dzień nic by tam nie powstało. Teraz PKL wozi sobie zimową porą pieszych turystów po 18zł (góra-dół) i nie musi martwić się o nic i użerać z narciarzami po 6zł. Najwięcej na tym stracili właściciele gruntów. A BB i inni (zapewne nie wszyscy) zamiast wziąć małą łyżeczką chcieli od razy ochlą. PKL sprytnie to rozegrał zrzucając całą winę na rodzinkę BB, która nieudolnie się tłumaczyła. Trudno aby PKL powiedział, że nie opłaca im się utrzymywać trasy na Gubałówce, przecież ludzie by ich zlinczowali.
Wbrew pozorom prywatyzacja (przede wszystkim zmiana prezesa bo ten rudzielec to był kawał ... i wszystko grabił pod siebie) może pomóc w osiągnięciu porozumienia, nowy prezes nowe rozdanie.
Poza tym najlepsza trasa jaką miało Z-ne to Kotelnica. Wyciąg powinien byc pociągnięty do samego dołu, Plany były ale pojawiły się kolejne oszołomki, które zablokowały inwestycja zbyt wygórowanymi żądaniami finansowymi, Do tego dostawić dwa kolejne krzesła pomiedzy Kotelnicą a Harendą i połączyć w ski-pas

21:21, 08.12.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jacek_migusiemJacek_migusiem

0 0

Zakopianka zakopianką, ale nic jednak nie przebije 100 metrowej dziury w środku miasta wykopanej przez pana S! ;D

23:01, 12.12.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

jego teren i jego dziura a takze prawo do jej posiadania ??

23:43, 13.12.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu 24tp.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

OGŁOSZENIA PROMOWANE

  • budowlane

    22.12.2025

    OGRODZENIA, www.hajdukowie.pl. 692 069 284.

  • ogloszenie

    29.05.2026

    Austria! Praca dla MURARZY, CIEŚLI, STOLARZY, SPAW...

  • budowy

    02.06.2026

    BUDOWY DOMÓW OD PODSTAW, STANY SUROWE OTWARTE, DAC...

  • praca

    02.06.2026

    Przyjmę MURARZY. Praca Polska, Niemcy. 608729122....

  • ogloszenie

    27.05.2026

    Poszukujemy osoby na stanowisko SPRZEDAWCA / DORAD...

  • ogloszenie

    19.05.2026

    KANTOR ZATRUDNI KASJERA WALUTOWEGO. CV proszę prze...

  • biznes

    02.06.2026

    Wydzierżawię działkę w Ludźmierzu przy trasie Nowy...

  • domy

    02.06.2026

    Sprzedam DOMY po 100 m2 - Klikuszowa, koło Centrum...

  • 01.06.2026

    ZLECĘ WYKONANIE PRAC WYKOŃCZENIOWYCH: SUCHE TYNKI,...

  • 01.06.2026

    ZATRUDNIĘ DO KARCZMY i PENSJONATU W KOŚCIELISKU. 6...

  • 01.06.2026

    DO WYNAJĘCIA MIESZKANIE 38m2 i 55m2 w CENTRUM NOWE...

  • ...

    01.06.2026

    DO WYNAJĘCIA LOKAL HANDLOWO - USŁUGOWO - BIUROWY o...

  • SZCZ

    01.06.2026

    SZCZENIAKI BORDER COLLIE RASOWE. 791 669 932.

  • ...

    29.05.2026

    RESTAURACJA CZERWONE KORALE Zakopane, ul. Zamoyski...

  • 26.05.2026

    RESTAURACJA W ZAKOPANEM ZATRUDNI KELNERA/-KĘ, POMO...

  • 26.05.2026

    PRACA W RESTAURACJI W ZAKOPANEM: KELNER/-KA - DLA ...

  • 26.05.2026

    PRACA W RESTAURACJI W ZAKOPANEM DLA UCZNIÓW, STUDE...

  • 25.05.2026

    URZĄD GMINY KOŚCIELISKO zatrudni INSPEKTORA ds. po...

  • ...

    25.05.2026

    ZATRUDNIMY W KARCZMIE oraz W BARZE MLECZNYM: KUCHA...

  • ...

    22.05.2026

    RESTAURACJA REGIONALNA w Zakopanem zatrudni KUCHAR...

  • domy

    14.05.2026

    Sprzedam DOMY po 100 m2 - Klikuszowa, koło Centrum...

  • LAS

    21.05.2026

    Sprzedam DOM i LAS - Spytkowice. 732 810 638.

  • praca

    14.05.2026

    Przyjmę MURARZY. Praca Polska, Niemcy. 608729122....

  • budowy

    14.05.2026

    BUDOWY DOMÓW OD PODSTAW, STANY SUROWE OTWARTE, DAC...

  • biznes

    14.05.2026

    Wydzierżawię działkę w Ludźmierzu przy trasie Nowy...

  • budynek

    12.05.2026

    Sprzedam lub wynajmę BUDYNEK HANDLOWO-USŁUGOWY 500...

  • ...

    28.04.2026

    WYCINKA, PRZYCINKA DRZEW W TRUDNYCH WARUNKACH - 69...

  • pożyczki

    23.04.2026

    PROVIDENT. 571 240 909.

  • usługi

    17.04.2026

    OCIEPLANIE DOMÓW na materiałach wysokiej jakości. ...

  • ...

    07.04.2026

    Sprzedam GOBELIN - pejzaż zimowy - (145/80). TORBY...

  • ...

    07.04.2026

    NOWE KILIMY RĘCZNIE TKANE (z owczej wełny). Wzór: ...


POLECAMY

0%