Posiadacze wielu zwierząt trzymanych w hodowli chcieliby je karmić "naturalnie". Sprzeciwia się temu ustawa o ochronie zwierząt i słusznie!
::attachment{"type":"gallery", "template":"thumb3", "item_id":"21502"}
Czy drapieżnikom hodowanym w domach można podawać żywe zwierzęta?Bez wątpienia nie byłyby one dla nich niejadalne czy niestrawne, jednak takie zachowanie stoi w sprzeczności z ustawą o ochronie zwierząt, która wyraźnie określa w jaki sposób mogą być zabijane zwierzęta kręgowe (przypomnę - po uprzednim ogłuszeniu). Dlatego posiadacze drapieżników winni im kupować pokarm czyli np. nieżywe pisklęta czy zagazowane szczurki a nie dopuszczać do zabijania w okrutny sposób żywych zwierząt tak jak to robiła pewna nastolatka z kotkami ... Szczególnie, że jak donosiły media z zabijania kociąt robiła "pokazy" dla dzieci ...
PS. znajomy prawnik zwrócił uwagę i na to, że wystawianie trutek na gryzonie z punktu widzenia UOZ jest niedopuszczalne !

22.12.2025
OGRODZENIA, www.hajdukowie.pl. 692 069 284.

29.05.2026
Austria! Praca dla MURARZY, CIEŚLI, STOLARZY, SPAW...

02.06.2026
BUDOWY DOMÓW OD PODSTAW, STANY SUROWE OTWARTE, DAC...

02.06.2026
Przyjmę MURARZY. Praca Polska, Niemcy. 608729122....

27.05.2026
Poszukujemy osoby na stanowisko SPRZEDAWCA / DORAD...

19.05.2026
KANTOR ZATRUDNI KASJERA WALUTOWEGO. CV proszę prze...

02.06.2026
Wydzierżawię działkę w Ludźmierzu przy trasie Nowy...

02.06.2026
Sprzedam DOMY po 100 m2 - Klikuszowa, koło Centrum...

01.06.2026
DO WYNAJĘCIA LOKAL HANDLOWO - USŁUGOWO - BIUROWY o...

01.06.2026
SZCZENIAKI BORDER COLLIE RASOWE. 791 669 932.

29.05.2026
RESTAURACJA CZERWONE KORALE Zakopane, ul. Zamoyski...

25.05.2026
ZATRUDNIMY W KARCZMIE oraz W BARZE MLECZNYM: KUCHA...

22.05.2026
RESTAURACJA REGIONALNA w Zakopanem zatrudni KUCHAR...

12.05.2026
Sprzedam lub wynajmę BUDYNEK HANDLOWO-USŁUGOWY 500...

28.04.2026
WYCINKA, PRZYCINKA DRZEW W TRUDNYCH WARUNKACH - 69...

23.04.2026
PROVIDENT. 571 240 909.

17.04.2026
OCIEPLANIE DOMÓW na materiałach wysokiej jakości. ...

07.04.2026
Sprzedam GOBELIN - pejzaż zimowy - (145/80). TORBY...

07.04.2026
NOWE KILIMY RĘCZNIE TKANE (z owczej wełny). Wzór: ...
0 0
Czyli kot polujący skutecznie na myszy powinien pójść do kociego kryminału ?
0 0
kot nie , ale właściciel takiego kota już tak !
0 0
Tą głupią laskę z kompleksami co karmiła węża kociętami powinien sam wąż zjećc ..... tylko miałby straszna czkawkę z jej chamstwa i tępoty. A tak na poważnie w jaki sposób weszła w posiadanie takiego gada o ile nie mylę się boa nie jest dostępny w oficjalne sprzedaży
0 0
nie, o ile te myszy nie beda mu aplikowane pod nos przez wlasciciela
0 0
O! a cobra to nawet suke łyknie.... taką malutką..tyci...tyci...:D
0 0
I tu gratuluje naszym "ekodebilom", zdrowego rozsądku. Swoją drogą może pani Beata mi powie jak i gdzie można kupić pułapkę na myszy i szczury z ogłuszaniem ?
0 0
A to ciekawe czy ten kotek by nie polował na myszkę?
Pewnie rasowy to i zabija z ogłuszaniem. Swoją drogą każdy właściciel kota który chce by ten łapał myszy powinien iść za kratki, za tzw. podżeganie do przestępstwa....
0 0
Koniecznie drapieżniki muszą przejść na dietę sojową z dodatkiem marchewki...;) ;) ;)
0 0
Jurajczyk....a Ty wiesz....że ja do tej pory tej pieczonki nie zrobiłam....co my trzy lata temu rozprawiali.....:)
0 0
ps. albo i ze cztery lata....ten sagan strasznie drogi...:D
0 0
ps.2...to beli czasy....@Jurajczyk ...pamiętasz jak pisałeś mów mi wuju??........:)
0 0
"Genderowa" @ano to nie żadna pieczonka tylko pieczonki, prażonki albo duszonki.Niestety niedługo nie będzie można ich robić bo w składzie jest kiełbasa i boczek,a jak wiadomo niedługo nie wolno będzie spożywać ludziom zwierząt pod żadną postacią więc zrób póki jeszcze to nie obłożone karą wieloletniej odsiadki ... Oby tylko @uorcyk nie podejrzewał cię zbytnio dlaczego ukrywasz,że po brodzie tłuszcz zwierzęcy niewiadomego pochodzenia ci płynie ...;) ;) ;)
0 0
@ana,ty się chyba dzisiaj stałaś sentymentalna.Jak chcesz mów mi "wuju" tylko początku nie zmieniaj na inny ... ;) ;) ;)
Jako czarną owce do stada zawsze cię możemy przyjąć ...;) ;) ;)
0 0
@uorcyk, Jurajczycy to są niedobrzy co nie?Nie dość,że pieką,prażą to jeszcze duszą jak boa te kiełbasy i boczki i to w żeliwnych garnkach na ogniu...;) ;) ;)
0 0
Czegoś nie rozumiem. To kto w końcu zabijał te kotki, pewna nastolatka, czy wąż, którymi go karmiła? Dzisiaj rano oglądałam na jednym z przyrodniczych kanałów film dokumentalny "Okrutna natura", czy jakoś tak. Razem z dziećmi -w lewym górnym rogu było info, od 7 lat. realizatorzy pokazali atak lwów na antylopy gnu. Jeden z kotów "bestialsko zamordował" dopiero co narodzone antylopie dziecię, drugi matkę, która zostawiła na świecie dopiero co narodzonego potomka. I to wszystko, wbrew ustawie o ochronie zwierząt, odbyło się bez uprzedniego ogłuszenia. Z komentarza dowiedzieliśmy się, że osierocone antylopiątko nie ma szans na przeżycie, gdyż nikt go nie wykarmi. Stado się nim nie zajmie. Filmowcy nic nie zrobili, żeby ocalić trzy zwierzęce istnienia, w najlepszym przypadku ukrócić ich cierpienia. Za to całą dokładnością sfilmowali gardłowe rżenie dorosłej antylopy, kiedy lwie kły zagłębiały się przez kilka minut w jej gardzieli. I cóż na to nasza szanowna blogerka?
0 0
Ja mam węża w kieszeni ale nie muszę bo karmić. Sam się karmi. Ja nie wnikam czym.
Czy też mogę mieć problemy drożdżóweczko?
0 0
Zapomniałem jeszcze donieść ze mam też w majtkach pokaznego pytona. I jest z nim mały problem bo on tylko dziewice pożera
0 0
@Jurajczyk....no ty mnię kiedyś tak napisałeś "mów mi wuju".....takie wyznanie po grób się pamięta...:D...no tylko nie pisz, że "głupi" byłeś w tym momecie...:D
0 0
@ana,ja suczek nie pożeram,co najwyżej świnki:D
0 0
@szymszel pomarzyć zawsze można:D
0 0
@Szymszel
Za dziewice to się teraz, podobno płaci. i to wcale nie mało.
Takie co poniektóre cwane.
0 0
Hahahaha cituje:
Szczególnie, że jak donosiły media z zabijania kociąt robiła "pokazy" dla dzieci .
Jak się okaże że sprzedawała na te pokazy bilety nie rejestrując ich na kasę fiskalną to us ja udupi i pojdzie do kicia lizać P...zdy wspoltowarzyszkom
0 0
@ana,ja napisałem,jak najbardziej i nadal ci tego nie bronię przecież...;) ;) ;)
0 0
To raczej ty przestałaś lubić "wuja" bo ci parokrotnie wytknął "błędy w myśleniu" ...;) ;) ;)
0 0
@Fibi, Szymszel może skorzystać z usług Biedronki. Ona podobno ma codziennie niskie ceny :-)
0 0
P.S.A tak dla poszerzenia ci horyzontów to "Mów mi wuju" powiedział Onufry Zagłoba herbu Wczele do nieco ociężałego na umyśle Rocha Kowalskiego w "Potopie".Roch Kowalski ślepo słucha rozkazów tak naprawdę wrogów Rzeczypospolitej i eskortuje Zagłobę,Wołodyjowskiego i innych pod strażą do miejsca gdzie maja zostać straceni ale po użytym przez Zagłobę fortelu,uwolnieniu się z takiej eskorty przez Zagłobę w końcu i Roch Kowalski przystaje do nich zaczyna wiernie służyć Rzeczypospolitej...Tak,że zawsze jest nadzieja...;) ;) ;)
0 0
Jurajczyk, wielkie Ci dzięki za krzewienie rodzimej literatury. Niektórzy nad nią przedkładają dzieła Lenina
0 0
Idąc tropem Zagłoby to ana powinna pić dużo oleum konopnego a potem popijać dużą ilością wina..:) w miarę jak wino paruje, to oleum jako że lżejsze podchodzi do głowy i wtedy może zmądrzeje .......;):):)
0 0
"Błazowski sum...O to chodzi, o to chodzi"... ("Czarne chmury")...;) ;) ;)
0 0
Czarno to widzę :):):) bo ana i uorocyk to zgorzałe abstynentki ,
Oleum konopne nie bardzo w modzie .W ogóle te oleje mało są stosowane a świetny jest z lnu ,wiesiołka czy dyni. Zagłoba miał rację :):):)
0 0
@Hanys: mozna kupic PUŁAPKI ŻYWOŁOWNE. Oferuja je producenci klatek i akcesoriow dla hodowców kur na przyklad !
0 0
@bzdziągwa: opisujesz sytuacje z natury ( selekcje naturakna etc) a ta konkretna sprawa dotyczy dziewczecia co "adoptowała" kocięta a potem aplikowala je do terrarium węzowi. Kocieta długo umierały w meczarniach . ..
A wszystko dlatego, ze takie zagazowywane szczurki sa drogie- zdaje sie 3 zeta od sztuki ... wiec sobie dziewcze oszczedzało ...
0 0
@uorcyk i później co?Podrzucić sąsiadowi czy biegać do weterynarza z myszkami? A co ze ślimakami winniczkami i Francuzami?Gonić dziadygów?...;) ;) ;)
Czasem mocno brniesz w śmieszność.
0 0
Zagazowywanie szczurków jest dopuszczalne ? ! ? ! ? ! Cóż za hipokryzja...
0 0
@szynszyl: ten twoj pyton to taki.... jednorazowego użytku??
0 0
No i co z wykładaniem trutki na szczury?...
0 0
@Jurajczyk: potem mozesz sobie ogłuszać :D
serio: mozna wypuscic gdzies zwierza na przyklad u Szynszyla w chałupie :D
0 0
Tyle pytań,tyle pytań...jeden @uorcyk ...;) ;) ;)
0 0
@Jurajczyk:casus czeka na "wolnego" prawnika ...
0 0
Ile na tym zarabia producent takich "gazów"?Może jeśli nie wiadomo o co idzie to idzie o kasę?...
0 0
@Jurajczyk: wiem, ze takie pokarm dla wezy jest sprzedawany ale nie wiem jakim gazem te szczurki traktują. Moze takim, ze smierc nastepuje natychmiast i bez cieroienia ?? nie znam szczegółów usmiercania szczurow hodowlanych
0 0
.. i co z komarami, jak mnie upitoli to też muszę go wpierw humanitarnie ogłuszyć by go zmasakrować ciosem z otwartej dłoni?;D
0 0
@Jurajczyk: za to jednidniowe kogutki jako odpad z produkcji mozna kupic tanio ... niestety ...
0 0
Pseudonim: Jurajczyk 2014-01-11 21:43:08
To raczej ty przestałaś lubić "wuja" bo ci parokrotnie wytknął "błędy w myśleniu" ...;) ;) ;)
No weż przestań....się rozculiłam czy tak jakoś....się urna porobiło....
ale wracając do rzeczywistości za dzień za dwa i tak będziemy jechać po sobie...:D
0 0
@uorcyk,na tzw. "ekologii" niektórzy "zieloni" się nieźle ustawili.Wiesz,że niektórzy nazywają takie akcje "zielonym haraczem", a nawet "zielonym terrorem"?
0 0
cyt z GK : Obowiązujące przepisy
Dla zwykłego człowieka, bez skłonności sadystycznych, karmienie węża żywymi kociętami to barbarzyństwo, ale odłóżmy na bok emocje. Wymiar sprawiedliwości powinien kierować się wyłącznie literą prawa. A przepisy obowiązujące w Polsce są takie: "Zabrania się zabijania zwierząt, z wyjątkiem: uboju i uśmiercania zwierząt gospodarskich oraz uśmiercania dzikich ptaków i ssaków utrzymywanych przez człowieka w celu pozyskania mięsa i skór"/ Ustawa o ochronie zwierząt, znowelizowana w styczniu 2012 r.
Koty i psy, zgodnie z dalszymi zapisami ustawy to zwierzęta domowe, jako żywo niehodowane w naszym kraju na mięso i skóry, ale nawet jeśli ktoś wbrew zapisom ustawy uważa koty za zwierzęta gospodarskie, to art. 34 mówi "zwierzę kręgowe w ubojni może zostać uśmiercone TYLKO po uprzednim pozbawieniu świadomości przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje".
W świetle prawa, zdrowego kota albo psa, który nie zagraża życiu człowieka, nie można tak po prostu uśmiercić, w dodatku przepisy mówią jednoznacznie: "Zwierzęta domowe uśmierca się przez iniekcję śmiertelną dawką środka stosowanego do narkozy lub eutanazji"/ paragraf 15 ust. 2 rozporządzenia ministra rolnictwa i rozwoju wsi w sprawie kwalifikacji osób uprawnionych do zawodowego uboju oraz warunków i metod uboju i uśmiercania zwierząt z 9 września 2004r./"Kto zabija, uśmierca zwierzę albo dokonuje uboju zwierzęcia z naruszeniem przepisów art. 6, ust.1, art. 33, art. 34 podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności, pozbawienia wolności do lat dwóch. Działanie ze szczególnym okrucieństwem jest zagrożone karą 3 lat pozbawienia wolności (ustawa o ochronie zwierząt).
0 0
W ogóle to trzeba mieć nie równo pod sufitem żeby takie coś w domu hodować. Już szczurki są dla mnie obrzydliwe a co dopiero gady.
0 0
@Jurajczyk: nie wiem, ja wiem ile do tego "biznesu" dopłacam stale :D
A na serio , jak zimy nie bedzie przestawiam sie na korki z matmy albo fizyki ...
0 0
@Fibi: jak kiedys mialam na tymczasie żółwia, to musialam strasznie pilnowac podhalana; chodził za nim i sie oblizywał na jego widok , serio :D
0 0
ja wymiekam przy włochatych .. pająkach ...błeee
0 0
@ana zdecyduj się bo o 20:31:26 wspominasz z rozrzewnieniem,a o 22:51:08 już piszesz "i tak będziemy jechać po sobie". I to jednego dnia...;) ;) ;)
Kobieta zmienną jest albo ma humorki określone w naturze jako przekwitanie ...;) ;) ;)
0 0
@Jurajczyk; to o szczurkach wiem od Zosi Brzozowskiej, która karmi nimi drapieżne jak je ma pod opieką u siebie :D
0 0
@uorcyk nie znasz pięknego macro świata,w tym pająków. Zobacz:
thomasshahan.com/#photos
0 0
możliwie ale fobia jest silniejsza :D
0 0
Ja pająków też nie,,, ale lekko włochatych facetów tak.....D
0 0
btw, w necie jest sporo filmow o karmieniu węży żywymi ptakami - to tez jest zabronione
0 0
No właśnie czasem odnoszę wrażenie ,że ty tych fobii i uprzedzeń masz znacznie więcej...;) ;) ;)
Dobranoc
0 0
@Fibi; to pyton Szynszyla ci nie spasuje , włochaty :D
0 0
@Fibi,zobacz zdjęcia z linku,który podałem.Naprawdę warto obejrzeć zdjęcia.
Odmeldowuje się.
0 0
@Jurajku: mialam ci rzec ale powiem grzecznie - Dobranoc
0 0
@Jurajku
Dobranoc zdjęcia piękne :):):)
0 0
Mnie chodzi o to co widać, czyli tors.... :):):) a resztę to sobie mogę wyobrazić.:D
0 0
I pomyśleć że koty @uorcyka wpierdzielają takie śliczne pajączki..toż to w czystej postaci kanibalizm:D
0 0
Do ciebie już żaden nie przyjdzie......
0 0
pająk? to nie bede płakać :D
0 0
Sposób na @uorcyka- zamiast świątecznych spadających płatków śniegu na stronie www wystarczy by spadały cyfrowe pająki-bloga nie dotknie...;) ;) ;)
0 0
@uorcyk,nie obrażaj się czasem to tylko żart...;) ;) ;)
0 0
co z chickenami dla crocodile ?
0 0
mnie pajaki w realu ruszaja i to tylko włochate :D
0 0
Ryby to kręgowce. Kręgowce powinny być ogłuszane przed ich zabiciem.
Czy wobec tego ryby też? Słusznie co roku "pochylamy się" nad losem karpi.
A w jaki sposób są pozbawiane życia ryby, które odławiamy na skalę przemysłową: sardynki, śledzie, makrele, pstrągi lub łososie itd? Czy także są ogłuszane?
,
0 0
przez wędkarzy??
0 0
Czy uorcyk odpowiedziała na apel portalu zakopiańskiego.pl i pojechała sprawdzić warunki w jakich jest przetrzymywany bernerdyn czy znów noga złamana lub u fryzjera?
0 0
no cóż, na razie czekam na adres ale to zdaje sie daleko i nie na Podhalu..
0 0
ale dobre pytanie, bo od nadzoru nad przestrzeganie UOZ sa urzednicy Inspekcji Weterynaryjnej, czyli weterynarze oplacani przez panstwo. Wiec pytanie brzmi, dlaczego do nich sie tych spraw nie kieruje, skoro to jest w ich kompetencjach ??
0 0
Jak to nie na Podhalu? Przecież piszą że w jurgowie
0 0
A co do odpowiedzi na twe pytanie zawarte w tytule to może trzeba było pytona nakarmić tym sędzia co takie durne wyroki feruje. 6 miesięcy prac społecznych i 3 letni zakaz posiadania zwierząt toż to gorsze niż wyroki jakie dają za jazdę po pijaku
0 0
Tak na Podhalu,ech ! "Jurgów (słow. Jurgov, węg. Szepesgyörke, niem. Jurkau/Jörg) – wieś spiska w województwie małopolskim, powiat tatrzański w gminie Bukowina Tatrzańska. Jest to niewielka wieś na południu Polski, na Spiszu (w regionie Zamagurze). Liczba mieszkańców wynosi 900"
0 0
No właśnie, więc nie rozumiem czemu nie ruszy swego tłustego zada i nie pojedzie sprawdzić warunki bernardyna?
Skoro powiat tatrzański to pod jej jurysdykcja
0 0
Wędkarz to ma jednak przerąbane z tymi robakami ...;) ;) ;)
0 0
raz jeszcze powtarzam, ze nie chodzi o Jurgów. Widze ze bede musiala powoli zaczac prezentowac blizej postac Szynszyla :D
0 0
A czy można takiego gada nakarmić jakimś stworem internetowym.......D
0 0
Chinchilla cyfrowa powinna być chyba pod ochroną...;) ;) ;)
0 0
:D:D:D
Skoda, bo samiec moze sie jesce przydać .....:D
0 0
Ładnie się przyszedłem na ok. miesiąc czasu przed wyjazdem pożegnać ze stałymi "bywalcami" TP.
Ciekawe czy coś się zmieni tu jak wrócę?...;) ;) ;)
Dobrej nocy i niech się @uorcykowi przyśnią sercdelki ...;) ;) ;)
0 0
*serdelki
0 0
P.S.Gdybyś pytała dlaczego one to więcej w nich papieru i nie wiadomo czego niż jakiegokolwiek mięsa czasem ...Takie bezmięsne serdelki dla wszystkich ... ;) ;) ;)
0 0
@Jurajczyk
Buźka........ już tęsknię :D:D:D
0 0
@Jurajczyk gdzie wybywasz? Na Madagaskar?
@Uorcyk cituje:
Pseudonim: uorcyk 2014-01-12 17:53:20
ale dobre pytanie, bo od nadzoru nad przestrzeganie UOZ sa urzednicy Inspekcji Weterynaryjnej, czyli weterynarze oplacani przez panstwo. Wiec pytanie brzmi, dlaczego do nich sie tych spraw nie kieruje, skoro to jest w ich kompetencjach ??
To ja mam do ciebie pytanie, do czego jest TOZ? Do siania fermentu?
0 0
No a gdzie bym mógł?Jasne,ze na Magdagaskar...;) ;) ;)
0 0
3mc1e s1ę c1epł0 wszystk1e Chinchille ...;) ;) ;)
0 0
Ta pani z krakowskiego TOZu to widzę równie upierdliwa co nasza prezeska, co prokuratura umorzyła to się odwoływała.
Widać też frustratka i wyżywa się na innych.
Żal mi dziewuchy. Koty na wsiach ludzie topią, a tutaj stanowił naturalny łańcuch żywieniowy. Gdyby ta paniusia z ogłoszenia nie pozbyła się kotów, na pewno by je utopiła. sąd powinien wziąć pod uwagę że to nastolatka, pouczyć ją, bo ja wiem wyrok w zawieszeniu. Ten kraj idzie całkiem nie w tym kierunku co trzeba.
Chore prawo!
0 0
@Jurajczyk: szerokiej drogi i do zaś :D Bedziemy tutaj na Ciebie czekac ...
0 0
wiekszego frustrata niz @Szynszyl to ja nie znam !
0 0
To może pora popatrzeć w lustro?
0 0
Taka wielka obronczyni zwierzat. Tyle tylko, ze wtedy kiedy nic jej za to nie grozi. Tak kochasz zwierzeta to walcz z Zydami lub muzulmanami, przcez zabijaja duze ssaki niezgodnie z Twoimi wartosciami. Pokaz, ze potrafisz, pokaz, ze dobro zwierzat jest dla Ciebie najwazniejsze. Latwo walczyc o cos co niczym nie skutkuje. Mam bloga, jestem wielka, walcze o prawa zwierzat. Zrob to samo w innej kulturze, pojedz na bliski wschod, no nie przeciez moglaby stac Ci sie krzywda, prosciej przeniesc sie na Podhale i twierdzic, jacy to gorale sa be. Nie sa be, po prostu mysla jeszcze normalnie i maja normalnie w glowach poukladane. Bog dal ludziom zwierzeta aby im sluzyly. Czasem za pokarm, czasem za pomoc w pracy. Tak jest od tysiacleci i zadne towarzystwa tego nie zmienia, tyle w tym temacie.
0 0
szynszyl, dzdziagwa .... dosrywator.....etc etc etc to ta sama osoba :D
0 0
O ile mnie pamięć nie myli to byłem jeszcze mucha, jagodzianą i chyba aliasem oraz przepiknym. Dobrze ze się jeszcze nie okazało że jestem prezesową bo to by były niezle jajca
0 0
alez oczywiscie ze mucha tse tse to rownież ty. Takimi sposobami zabijasz pustke w swoim życiorysie ...
0 0
Dla ciebie słodki pączuciu mogę być nawet pustakiem, jeśli to tylko sprawi ci radość w tym smutnym zyciu
0 0
Wytłumacz to mojemu kotu ;) I dodam jeszcze że jeśli nawet mój kot nie przestrzega "ustawy o kręgowcach", to myszy nie szanują mojego prawa do własności. Ludzie "przygarnęli" koty w jednym, podstawowym celu:aby zwalczały szkodniki, roznoszące choroby i zjadające zapasy żywności a nie po to żeby kotki miały różowe warkoczyki i pierdziały z nudów na puchowych poduszkach. Mówię to jako osoba która miała, ma i pewnie będzie miała i koty i psy i nawet chomiki ;)
0 0
no tak, ale jest pewna roznica: to kot poluje, sam i bez Twojego udziału :D
0 0
A może odwiedzi mnie pani w któryś poniedziałek w porę karmienia i zaprezentuje pani jak mam karmić węża martwym pokarmem... Jest pani śmieszna i najpierw radzę zaznajomić się z tematem a potem się wypowiadać.
0 0
prosze isc do ZOO i obejrzeć jak podaja karmę wężom !
0 0
A ja w kwestii formalnej, czy na fotce ilustrającej artykuł nie powinien być pyton zamiast wyrośniętego kotka. Bo zdjęcie taki ni w gruchę ni w pietruchę. Ja nigdy w życiu nie widzialem pytona, poza własnym
0 0
To nie jest wyrośnięta kotka tylko kocur,nie widzisz że ma wąsy :)
0 0
" to kot poluje, sam i bez Twojego udziału " - jaka szkoda, że mysz nie ma właściciela. Gdyby mój pies pogryzł "instynktownie" twojego kotka byłaby chryja. ;) Ale gdyby był bezpański nie widzę powodu oddawać go do schroniska - w końcu postąpił zgodnie z naturą. W końcu taki wilk może gryźć owce bezkarnie.
0 0
Kotka też ma wąsy... .......... jak nie wydepiluje :):):)
0 0
powiadasz Fibi ze masz wąsik ...hmmm
0 0
To slogan reklamowy "Nie kłuję depiluję.":):) a ty co ? busz.. menka :):):)
0 0
@Fibciu, a śpisz w majciochach ??? :P
0 0
Jeszcze nie, bo czekam jeszcze na....... boa dusiciela......:):):):)
0 0
... pyton sie nie sprawdził??
0 0
No to juz Basia nabila. Chodzi o to , aby duzo ludzi wchodzilo...
0 0
skad ta pewnosc??
0 0
Jest Pani piekna i urodziwa. Dosc tych kasliwych epitetow. . Tylko mi Jurajczyka zal..
0 0
"komenty nie na temat beda usuwane " :D
0 0
Może to uwielbienie było skierowane do kogoś innego .....:):):):) do kotki :D bo jest ładna i milusia.:):):)
Mnie też żal, że go nie ma , .Ale wróci świeży i wszystko nadrobi...:D
0 0
a ty zgniłe jaja :D
0 0
A słyszałaś kiedyś Uorcyk o pokazach karmienia węży w zoo?
0 0
Poziom dialogów jak z piaskownicy
0 0
Już nie karm węża. Smutne to i nic nie poradzimy Pewnie to nie tak miało być,
Te białe konie powinny Go wieźć do ślubu a nie na cmentarz. Zaraz się chyba poryczę:(:(:(
Urna jeszcze bardziej mnie przeraża, chyba bym nie chciała. Raczej nie :(
0 0
Mądre pytania szymszel zadał. Jednak wracamy do tematu. Grabie odpowiadają na pytanie zadane w tytule: może tym razem uoscypkiem. Przecież nigdy nie wiemy, czy w ramach gender pyton nie postanowił zostać serożercą. (I daj Bóg tak zawsze!)
Grabie również pytają, skąd wiadomo,że kicia na zdjeciu to nie pyton? Jego wyrośnięte wąsy i sieść jeszcze o niczym nie świadczą.
"To że piję z byle powodu nie oznacza, że jestem alkoholikiem. To tylko przyzwyczajenie."
0 0
widujesz juz białe myszki ??
W ogrodach zoologicznych karmia drapiezniki miesem a nie zywymi zwierzetami!!
0 0
Niegazda,
a' propos Twojego wpisu z 2014-01-14 22:43:27
Czemu Ci żal ? Czy Jurajczyk ma coś wspólnego z Uorcykiem (oprócz dyskusji na forach) ?
ło matko, zakręciło mi się w głowie ...
:)
0 0
Ta dyrektywa to mi przypomina ten przepis ze żeby nakarmić kota pytonem to najpierw trzeba go ogluszyc hahahah
0 0
Aje Wajda kota Putinem rzecz jasna miało być hahahaha
0 0
@Szymszel masz (**)
Od moderatora: Temat dotyczy karmienia węża, a nie dyrektyw odnośnie katolickich pogrzebów. Proszę trzymać się tematu
0 0
@szymszel nawet nie wolno........ sie flaski napić ?...........:D
Ok spadam
0 0
Do moderatora to ostatnie czerwone karmienie węża proszę w całości połknąć, aby nie było śladu
0 0
Uorcyk proszę napisać bloga o katolickim pochówku bo modo wycina komentarze. Dyrektywy znajdziesz w necie.
0 0
Do Moderatora: Drogi Modzie, jesli ja tu "gazduję" to zaznaczam, ze mi nie przeszkadzają wtręty. W końcu internauta tez czlowiek i musi się gdzies wywnętrzyć z nagromadzonych emocji.
Watek smierci i przemijania niestety towarzyszył mi od wczesnego dzieciństwa. To ja pierwsza "obudziłam" dziadka - niestety nie dane mi było na jego pogrzebie byc, co potem odrabiałam przez kilka dobrych lat, malując swoje wizje pogrzebów we wszystkich możliwych miejscach w domu, z uwzglednieniem ksiegozbioru włacznie... Dodam, ze wszyscy rzewnie płakali .....
0 0
@Sz: akurat o pogrzebach i umieraniu to ja pisac nie będę, za dużo tego wątku było w moim zyciu (nie wspominajac o aktualnym "sasiedztwie").
0 0
I bardzo dobrze że moderator napisał: "Temat dotyczy karmienia węża, a nie dyrektyw odnośnie katolickich pogrzebów. Proszę trzymać się tematu"
Od teraz ta maksyma będzie aż do znudzenia przypominana moderatorowi przy każdorazowym ataku Rysa na Kościół i wiarę chrześcijańską.
Ps. trzeba było nie blokować możliwości wypowiedzi, albo być konsekwentnym pod innymi tematami!
"To że piję z byle powodu nie oznacza, że jestem alkoholikiem. To tylko przyzwyczajenie."
0 0
Niech tylko Fibcia nie wróci to nie odpowiadam za siebie.....Fibciu....nie obarżaj się....Gandzior pająka złapał dla Ciebie.....i ja też mam dla Ciebie fajnego....boa...:D.....coś Ty tu nagryzmoliła, że Cię tak potraktowano płomiennie???
0 0
dyskutowali "funeralnie" i ich wycięto w pień :D
0 0
Mało powiedziane ze wycięto w pień. Nawet pień wykpano.
A ja cały czas pisałem apropos.
Tzn tak przyrownalem przepisy uoz do dyrektywy watykańskiej dotyczącej pochówku. Chodzi o to ze kremacja winna nastąpić po mszy odprawionej przy zwłokach a nie odwrotnie. Czyli najpierw trzeba kota zagłuszyć lub zagazowac przed podaniem putinowi na pożarcie.
Dyrektywa mówi też podobnie jak uoz ze przy złożeniu urny winna być , tylko najbliższa rodzina tak jak to i przy karmieniu sąd ukarał dziewczynę bo zrobiła z tego pokaz.
No i o to poszło.
A ja uważam że przy tym pochówku zlamano dyrektywę w dwóch punktach.A wręcz pogwalcono i powinno się poinformować o tym Watykan.
.
0 0
rzekne ci Szynszylku, ze dobrze ze to nie ja jestem tuatj adminem...musialabym to wyciąc...
0 0
Czyż byś uważała ze to prikaz od Boga?
Ale ja napisałem ze pewnie nagroda będzie za fotoreportaż z tradycyjnych obrzędów.
0 0
no i wycieli cie za obraze uczuc religijnych ?
0 0
Ależ skąd. Ja bronilem tylko dyrektywy ze stolicy świętej.
Zastanawiając się na głos co by było gdyby duchowny odmówił? Zesłanie na Sybir czy do jurajka na Madagaskar? Z dwojga złego nie wiadomo co ty gorsze choć fibi by pewnie wybrała tam gdzie ciepło
0 0
no widzisz.. ja w sumie jestem zaskoczona interwencja Modzia ale im wiecej sie słyszy na miescie o tym i owym, tym mniej mnie to dziwi ...
0 0
Jak dla mnie b w tym dużo znaków zapytania, począwszy od samej przyczyny ale tu strach głośno zadawać pytania bo niezależnej gazecie nie jest to w smak.
0 0
tym bardziej zmieńmy Menu węża?
0 0
Nie chcę się powtarzać ale najpierw wg przepisów ogluszamy a następnie węża karmimy A nie odwrotnie i nie wolno z tego robić przedstawienia.
0 0
I nie ważne czy wąż duży czy mały i czy cenny czy zwykła żmija. Zasady są po to aby je przestrzegać A nie wybiórczo wg własnego widzimisię
0 0
@Ana dzięki ,:D wiem że sobie wyobraziłaś taki oto scenariusz:):):) http: //www.youtube.com /watch?v=bRircB2hwSU :):):):):) ale jestem.
Chłopaki, Lach , Cobra, Ty szymszelku , i inni....?:D wiem żebyście rozpaczali nawet pewnie sam Modo :D ...pewnie i uorcyk..?
PS
Masz racje szymszel, wolę ciepło ale z jurajkiem albo rysem na santorini :):).
Gdyby zostało byłby pełen obraz dyskusji a tak tylko krew została . do zaś....:D
0 0
grabie - ja nie atakuje- ani Kosciola ( niewazne jaki ) - ani zadnej wiary . Podobno mamy demokracje i konstytucje ,ktora stanowi u nas prawo . Prawo Polskie nie Watykanskie .Tylko takie uznaje . Watykan niech zmienia prawo u siebie .
0 0
@fibi ta piosenka jest o Polsce:):)
0 0
Grzechotko ;):):)
0 0
Rys. Grabie absolutnie nic do Ciebie nie mają. Grabie wspominając o ataku na kościół i wiarę miały na myśli innego Rysa. Tego który kilka dni temu w napince z Jurajczykiem bździągwą Fibi i Cobrą pisał o klerze od którego nic nie chce, a który to ciągle coś chce od Rysa. Ten sam Rys pisał, że kler wciska sie w karzda* dziedzine naszego zycia , jak nie z butami to z kropidlem, i że przed nimi, czyli zboczeńcami, trzeba chronić wnuki. Grabie miały na myśli tego Rysa. który w końcu sam przyznał, że może pisze duzo o klerze, ale niestety w realu nie daja zyc bez siebie i nie chce miec z "nimi " nic wspolnego.
*grabie przepraszają, ale to oryginalna pisownia tamtego Rysa.
"To że piję z byle powodu nie oznacza, że jestem alkoholikiem. To tylko przyzwyczajenie."
0 0
grabie - W ktorym zdaniu sa oznaki walki z Kosciolem lub Wiara ?
0 0
W tym w którym twój analfabetyzm równa się z twoją głupotą!
0 0
@rys cmentarz jest katolicki więc dyrektywy katolickie winny być stosowane A jak nie to na bachledzki
0 0
Rys, w karzdym. Stosując Twoją stylistykę wypowiedzi, powtarzam, w karzdym, ile razy czy trzeba, czy nie , piszesz o klerze kościele i Watykańczykach. A że akurat zawsze piszesz tylko i nich, to odpowiadam jeszcze raz: w karzdym
Spróbuj podjąć leczenie. Nieleczona obsesja jest na prawdę niebezpieczna i może prowadzić do totalitaryzmu, a nawet głębokiej nienawiści!
"To że piję z byle powodu nie oznacza, że jestem alkoholikiem. To tylko przyzwyczajenie."
0 0
to ja jeszcze uzupełnię, że Gandziorek jest kotrem znalezionym w .. Księżym lesie !
0 0
Może to jakiś bękart księdza?
0 0
Pamiętaj tylko że najpierw zagłuszyć albo zagazowac A potem mężowi na obiad
0 0
Pamiętaj tylko że najpierw zagłuszyć albo zagazowac A potem mężowi na obiad
Hahahaha wezowi nie mężowi miało być no chyba że mąż gustuje w kotach
0 0
Śliczna jedynka TP w tym tygodniu. Sądzisz że to za Bóg zapłać?
0 0
za to mi sie "dobrze" tydzien zakończył. Az sama nie moge w to uwierzyc co sie stało ... ale o tym , wkrótce ...
0 0
grabie - Ogladnij dla przykladu film dokumentalny "Legion Chrystusa - skandal w Watykanie " wtedy byc moze mnie zrozumiesz .
ps Leczenie zostaw dla siebie .
0 0
Jeżeli ci się wydaje,...że Nakarmiłeś węża i wydaje ci się...., to... pęknie, a Kościół będzie i tak istniał dalej,
0 0
aq co sadzicie w temacie duszy zwierzecej?? jest?
0 0
Ze jest zwierzęca Tusza to wiem,ale Dusza??@uorcyk o chyba bedzie zmiana na polu bo cie biere:D
0 0
niiii ...:D
a czytaliscie o wozaku z Moka??
0 0
Dowaliłaś mu winny, czy nie..? męczył swojego konia cy jesce se pojeździ na furmance.
0 0
red z GK byl na sprawach , wiec czekam na jego artykuł. A potem "pojadę" z tekstem. Ktos to puscił do PAP, nie wiem kto i poszlo w Polske w takiej formie jak poszlo, ze niby jest to pierwszy wyrok na gorala. Nieprawda. ja mam juz drugi a i na fiaka z Moka to tez drugi ...
O ile mialam watpliwosci co do osoby, to po tym z czym wyjechał PO , straciłam złudzenia ze cos z tego moze byc dobrego
0 0
weze karmic pastylkami krowy kostkami kozice wystrzelac bo sie mecza wspinajac po skalach niedzwiedzie na futra bo nikt ich nie chce karmic na lezaco.Konie oczywiscie do ogrodkow przydomowych a chlop niech im nosi siano z grapy na grzbiecie bo tam doleci tylko helicopter.Jednym bielmo na oczy zachodzi innych krew nagla zalewa a autorce smalec sie wall do mozgownicy a ze byl goracy to sie jej zagotowal.Leczenie na wszelkie sposoby juz nie pomoze.
0 0
harnas 63, uaktywnił sie - teraz juz wiem kto zacz ...niestety
0 0
Rys, równie dobrze mogę obejrzeć film "Triumph des Willens" Leni Riefenstahl, albo jeszcze lepiej "„Powrót do ojczyzny” Gustawa Ucickyego, tylko pytanie po co?
Już wolę "Czas honoru", szczególnie ostatni sezon!
"To że piję z byle powodu nie oznacza, że jestem alkoholikiem. To tylko przyzwyczajenie."
0 0
A czy wie kto co znów się stało z morda??
0 0
Poszedł w tango z @Lachem.Próbowała go zastąpić @bździągwa ale jej nie wyszło,jeszcze @grabie stara się jak może ;-)
0 0
@ abeto grabie grabia do siebie
@ uorcyk przestań znów z tymi zasra.nymi wozakami znów wyjeżdżać i padłymi końmi.
Niech padają. Lepiej pomowmy na temat czyli o pytonach bo znów nas modo przeswieci A może ...nawet komentowanie zablokuje jak u Krupy.
Jak już pisałem drzewiej ja swojego karmię dziewicami ale oczywiście poogluszeniu
0 0
ogłuszasz dziewice? dlaczego mnie to nie dziwi...
0 0
eee. ide spać .... czekam na wiesci o koniach :D
0 0
Uorcyk O ? tak z rana, z....pytonem ? .Można i tak.... gimnastyka z rana....:D Czym wcześniej ta gimnastyka, to jesteś mniej zmęczona,:D
PS
Podniecaj sie lepiej pytonem,..:):) bo kuń "pod "ale nie z roboty ino chcieli go przelecieć, wóz był kaśnia czyli furmanka . To nie fiekier. tak ze śpij spokojnie, to tylko los
0 0
@Szymszel ale dziewice to podobnoo towar deficytowy, dla tego jedynego, nie modny, teroz sie juz nie trzymo do ślubu, kie to było twardo bo piyrsy roz.:):) Teroz juz nieco "ryśniete" :D cza piyrse nakormić pytona :D
PS
Właśnie sobie przypomniałam coś, że mam jutro rocznicę..... :D zobaczę co mi ...... przyniesie.......
0 0
Fibi żeby ino nie było tak jak w tym dowcipie :
Bardzo stara babcia i bardzo stary dziadek siedzą przy garnku grul świętując swoją 60 rocznicę ślubu.
Wtem dziadek "łup" babcię w łeb łyżką.
Babcia przestraszona i zdziwiona pyta:
- Za co?!
Na to dziadek:
- Jak sobie przypomnę, że kiedy Cię wziąłem nie byłaś dziewicą, to mnie krew zalewa!
0 0
@Fibi - wszystkiego najlepszego ;)
0 0
Mój cho tak samo mi godo to jego ulubiony dowcip :D na taką okazję, ale potem dodaje franco ka byk takom drugom znaloz.:D Jesce jak byś miała honor to byś juz downo posła w piz du. :D Ja mu, no to idź....:):)
Wszystko pięknie.....oby jak najdłużej we dwoje.
Czyż nie uważasz, że czystość obowiązuje dwie strony ?
0 0
*Mój kochany mąż :D
0 0
@Fibi - znasz bajkę o starych kapciach ? Stare, wysłużone, już nie takie piękne, ale wygodne, dopasowane i takie w sam raz. A nowe ? Może ładniejsze, nowocześniejsze, ale gniotą, nie chcą się dopasować i takie jakieś........ ;)
0 0
Do Abeto. Prosiłam ostatnio widać nie dotarło wiec teraz dosadnie. Weź sie odemnie O. D. P. I. E. R. D. O. L. dobrze ci radze kryminalisto i zajmij się swoją przestępczą przeszłością.
0 0
Jak ty się drogie dziecko odnosisz do starszych,co? Ja z ojcowskiej troski i grzecznie zapytałem gdzie się podziewa nasz @bączek a ty z takimi bluzgami do mnie,wstydź się !
0 0
@Fibi: no to go przelecieli.. Konia mozna zajechać pustym wozem, btw Zreszta, w szczycie najazdu na Zakopane przez kiboli to nie wierze ze jechali konia tylko przewietrzyć. Zobacz na GK - dorozkarz , kibole siedzacy i jaki cholernie MOKRY koń. Pewnei kilkanascie razy juz sie "przeleciał" i stad.. ehhh
JA znam takiego co przelatuje z nadswietlna przez Zakopane wozem- zbiera resztki z knajp do skarmiania swin . To ci?
0 0
Świń nie wolno karmić resztkami z knajp.
0 0
prawda, ale co z tego? Na zwijaczach jest facet co krowe skarmia pomyjami i co? umorzenie...
0 0
@Gaz.. miłe to ...... co napisałeś:):)
Mój maż tak by powiedział..." gratulacje ześ tak długo z niom wytrzymoł ":D i vice.:) Faktycznie trzeba wytrzymałości i zrozumienia z jednej i drugiej strony, aby te kapcie były wygodne :):):)
Dzięki i Pozdrawiam tych co napisali i co pomyśleli; :D
0 0
@uorcyk aleś ty podejrzliwa. Człowiek może umrzeć na ulicy, a koń ? Daj spokój wóz był pusty dwa konie go ciągły , żadnych beczek. Każdy autem przejeżdżał i nikogo to nie interesowało. Nie był zbiegowiska.
PS
Co do pomyj dawniej świnie jadły pomyje i o wiele lepsze kotlety i słoninka była .Niż teraz z tych pasz ?
Ja nie widzę w tym nic złego. Krowom i owcom też coś podrzucę i co mi zrobisz ?
0 0
moja Niemiecka babcia swinkom gotowała ziemniaki... widzisz sama, co kraj to obyczaj :P
0 0
to nie jest tylko kwestia podejrzliwosci...
0 0
Jak niemiecka to Oma, babcia to po polsku
0 0
wy tu pitu -pitu gdy tymczasemja sie porozliczalam z fiskusem i jutro skladam PITY roczne :)
btw, sa problemy ze sciaganiem formularzy z mf i trzeba uwazac, bo sa nowe druki !!
0 0
Lepiej pójść w tango z Lachem, niż do wyra z pedałem. Przepraszam. Z cyklistą
"To że piję z byle powodu nie oznacza, że jestem alkoholikiem. To tylko przyzwyczajenie."
0 0
Ten kot na focie, to ni pies, ni wydra. Typowe GENDER. A może to smok?
No właśnie. Dorosły smok karmi się dziewicami. A smoczy osesek?
"To że piję z byle powodu nie oznacza, że jestem alkoholikiem. To tylko przyzwyczajenie."
0 0
to jest księżykot :D
0 0
Księży to raczej las. A kot to pewnie ateista, i w dodatku jeszcze po operacji plastycznej. Info dla Lacha. nie wszyscy górale mają babkę Niemkę i dziadka w wehrmachcie. Z "Polakakmi" różnie to bywa.
"To że piję z byle powodu nie oznacza, że jestem alkoholikiem. To tylko przyzwyczajenie."
0 0
Nie wiem, czy Gandi jest ateistą, ale rzeczywiscie stan w jakim go znaleziono nie był najlepszy. Miał też operację "szycia" kanału usznego - bo mu zarósł ( powikłanie po swierzbowcu) i został wykastrowany. Wbrew obiegowym opiniom, po kastracji jest nadal bardzo żywotny :D Można sie tylko domyslać dlaczego trafił "do pola" - jest alergikiem i co chwila wygryza sobie futro do skóry ....
PS. Jest to jedyny zwierzak, który mnie (jak dotąd) dotkliwie pogryzł. Dostawał serie bolesnych zastrzyków i sie "bronił". ALe teraz to jest najwieksza przytulanka z całej naszej ttonzowskiej menażerii
0 0
wiec przy okazji pokażę "metamorfozę " Gandziorka :D
0 0
Specjalnie podkręcasz tak by mieć ponad 200 wpisów i 4 tyś.wejść.
Bojkot tej strony czas zacząć.
0 0
Nie. lobbuję za 1% dla TTOnZ ??
0 0
Uorcyk spoko. Grabie jeśli zechcą to wejdą i siedem tysięcy razy i zboczeńcowi nic do tego : )
"To że piję z byle powodu nie oznacza, że jestem alkoholikiem. To tylko przyzwyczajenie."
0 0
ło matko , w taką determinację to nie uwierzę :D
0 0
Fibi - co bys zyle ze swoim dwa razy tyle co jo z mojom i coby Ci tak dokucol
0 0
grabie - zapytales- dla czego? ,wiec Ci odpisalem . Oni musza sami wyczyscic swoje szeregi .Zrozum ze oni sa dla Ciebie a nie Ty dla nich .Krutko mowiac nie chce sie bac o wnuki chodzace do szkoly .
0 0
Rys, sądząc z tego, jak piszesz, mam pewność, że nigdy nie chodziłeś do żadnej szkoły, a jednak uważasz się za alfę i omegę. Po co więc posyłasz do niej swoje wnuki, skoro bez niej można być takim erudytą, jak Ty?
"To że piję z byle powodu nie oznacza, że jestem alkoholikiem. To tylko przyzwyczajenie."
0 0
@rys :D
Niek dokuco, jo mu tyz:D
Jutro piję...... może odegnom tyn dysc a dziś mom treme, bo piyrsy roz :D
0 0
Można się tez pomodlić za kapłanów , Jeżeli Oni się modlą za Nas to dlaczego My tego zrobić nie możemy.?
"Choć wielu nie rozumie tego
Skupienie się na doznaniu życia
Prowadzi droga do z Bogiem bycia
Za kapłanów się modlić można
By ominęli diabła rożna"
http://ddak.wordpress.com/
0 0
Grabie - osady zostaw innym bo Tobie to nie wychodzi .
Modlitwa tu pomoze jak umarlemu kadzidlo .
0 0
@rys do szkoły chodził" KRUTKO" stąd ten analfabetyzm ale potomkowie NKWD tak mają dwie góra" tzy" klasy skończone,ich celem jak i tego tu analfabety była walka z klerem!
0 0
od kiedy plemniki maja glos ?
0 0
hmmm, a o czym wy teraz gadacie?
0 0
@rys
Skąd wiesz czy umarłemu nie pomoże to kadzidło ? Może go nie wskrzesi ale.... ? Skoro jest ostatnie namaszczenie,inaczej też namaszczenie chorych, którego może dokonać tylko Kapłan nikt inny,nie tylko za życia nawet po śmierci,? Inaczej mówiąc jest to oczyszczenie z grzechów, by dana osoba nie została potępiona po śmierci.
To dla Katolika jest bardzo ważne.
0 0
@uorcyk
O tym ze w torbie mo być plemnik jak szuter....:D bo plemnik jest żywotniejszy ....:):):)
PS
Ja myślałam, że Ty z tym pitu to blef,:) no ale ryczałtowcy muszą do końca miesiąca. Ja tam poczekam do kwietnia a dość pokaźny zwrocik się przyda na wyjazd do Wiecznego miasta. a tak bym rozpieprzyła.:):):)
1% to niestety na kamieniec dla dzieci.
0 0
Fibi - to prywatna a nawet bym powiedzial osobista sprawa kazdego czlowieka .
0 0
Ja dzisiaj i pit28 i pit 36 oddałam :D
Tyle ze ja mam zwrot 3 stówki a mężus zaledwie 1 zeta :(
0 0
@Fibi: jak byłam mała to wtenczas obowiazywala wykladnia, ze dzieci nieochrzczone do nieba nie pójdą. Czy sł€sznie??
0 0
a nie uwazacie, ze powinni nam tu jakis czacik urzadzić??
0 0
@uorcyk lepiej nie wróż bo nie każdy ma dobrą wentylację,z tym czadem może być niebezpiecznie:D
0 0
no ba :D
0 0
Rys_ masz rację, ale czasem jak jesteś "sprawny" to się wydaje że szykujesz się na koniec tego świata . to nie prawda jest to nadzieja.... Każdy ma obawy co do tego ?Koniec.
PS
Kurna Ja do żywych i mam zamiar zaszaleć, dziś na sucho... jutro poprawiny i tak jak.... ześ wceśniyj godoł :D Stawiam flache :):):) jak zawsze
0 0
Jakiego artykułu grabie by nie czytały to i tak wszędzie komentarze na temat kleru i Watykańczyków!
Rys, Ty bierzesz jakieś psychotropy?
"To że piję z byle powodu nie oznacza, że jestem alkoholikiem. To tylko przyzwyczajenie."
0 0
dzisiaj w Krakowie jest trzy razy mniej pyłow w poaiwtrzu niz u nas...rety!!
0 0
Właśnie..chyba bidny nie bierze.....
0 0
Fibi - jeszcze jestem sprawny i nie wybieram sie na "tamten swiat" .Nawet o tym nie mysle .(Na nartach pojezdze , mojej podokucom. ) Korzystac z tego swiata i nie liczyc na cudze .
ps . Mam nadzieje ze impreza sie udaje .
0 0
grabie - Odpowiem Ci tak samo . Jaka bym gazete nie wziol do reki tam pisza np :"ksiadz pod wplywem spowodowal wypadek " itp . Im wiecej sie czyta tym wiecej wychodzi brudow (terazniejszych i dawnych ). Jestes ciekaw poczytaj sam. Ja nie bede Ci wszystkiego opisywal (nie czas i miejsce ).
ps. Jak chca uczyc i pouczac niech najpierw zrobia pozadek u siebie . Dawniej ksiadz to byl autorytet ,a teraz ?
0 0
Rys - było bardzo miło :D. były storczyki....... i tuli pan :D
PS
Na później... wieczór mam jeszcze kawior, oliwki i szampan,.. ? jak ci takie menu odpowiada. :D
0 0
Fibi - szampan i kawior smakuje dobrze . Oliwki mi nie podchodza chociaz mojej smakuja .Bawcie sie dobrze tylko nie przesadzac z szampanem , pieszczoty smakuja lepiej na trzezwo .
0 0
Oliwki nie takie z biedronki tylko z południowej wyspy. :):) i z pestką,super tak na później. :)
0 0
Fibi - Jaki kawior lubisz ? bialy , czarny czy czerwony . Mnie smakuje czarny tylko mi sie potem strasznie chce .
ps . oczywiscie Szampan nie "szumka" !
0 0
Rys każdy lubię ale czarny cholernie drogi bo z jesiotra a czerwony łatwiej dostać. Białego nigdy nie jadłam nawet nie wiedziałam że taki jest .? Biała bułeczka masełko kawior i francuzik poezja no i ....ale mój pyton pojadł i zasnął :D zaraz ide go budzić :D
ps mnie to rosjanie rozpieszczają z tym kawiorem, oni to "puszkami go jedzą.
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu 24tp.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz