Mamy piątego kandydata na burmistrza Zakopanego.
Jego rejestracja w Państwowej Komisji Wyborczej to tylko formalność. Dotychczasowy radny "Jedności Tatrzańskiej" Leszek Dorula, założyciel komitetu wyborczego "Jedno Zakopane" zdecydował się na start w wyborach na burmistrza Zakopanego.Tym samym będzie piątym kandydatem obok: Jana Gąsienicy Walczaka, Łukasza Filipowicza, Janusza Majchra i Jerzego Zacharki.
- Najważniejsza sprawa, którą chcę zmienić w naszym mieście to poprawa wizerunku Zakopanego, które jest postrzegane, jako skłócone. Tak zresztą brzmi hasło naszego komitetu, idziemy do wyborów, aby łączyć, a nie dzielić - mówi Leszek Dorula.
p

22.12.2025
OGRODZENIA, www.hajdukowie.pl. 692 069 284.

29.05.2026
Austria! Praca dla MURARZY, CIEŚLI, STOLARZY, SPAW...

02.06.2026
BUDOWY DOMÓW OD PODSTAW, STANY SUROWE OTWARTE, DAC...

02.06.2026
Przyjmę MURARZY. Praca Polska, Niemcy. 608729122....

27.05.2026
Poszukujemy osoby na stanowisko SPRZEDAWCA / DORAD...

19.05.2026
KANTOR ZATRUDNI KASJERA WALUTOWEGO. CV proszę prze...

02.06.2026
Wydzierżawię działkę w Ludźmierzu przy trasie Nowy...

02.06.2026
Sprzedam DOMY po 100 m2 - Klikuszowa, koło Centrum...

01.06.2026
DO WYNAJĘCIA LOKAL HANDLOWO - USŁUGOWO - BIUROWY o...

01.06.2026
SZCZENIAKI BORDER COLLIE RASOWE. 791 669 932.

29.05.2026
RESTAURACJA CZERWONE KORALE Zakopane, ul. Zamoyski...

25.05.2026
ZATRUDNIMY W KARCZMIE oraz W BARZE MLECZNYM: KUCHA...

22.05.2026
RESTAURACJA REGIONALNA w Zakopanem zatrudni KUCHAR...

14.05.2026
Sprzedam DOMY po 100 m2 - Klikuszowa, koło Centrum...

21.05.2026
Sprzedam DOM i LAS - Spytkowice. 732 810 638.

14.05.2026
Przyjmę MURARZY. Praca Polska, Niemcy. 608729122....

14.05.2026
BUDOWY DOMÓW OD PODSTAW, STANY SUROWE OTWARTE, DAC...

14.05.2026
Wydzierżawię działkę w Ludźmierzu przy trasie Nowy...

12.05.2026
Sprzedam lub wynajmę BUDYNEK HANDLOWO-USŁUGOWY 500...

28.04.2026
WYCINKA, PRZYCINKA DRZEW W TRUDNYCH WARUNKACH - 69...

23.04.2026
PROVIDENT. 571 240 909.

17.04.2026
OCIEPLANIE DOMÓW na materiałach wysokiej jakości. ...

07.04.2026
Sprzedam GOBELIN - pejzaż zimowy - (145/80). TORBY...

07.04.2026
NOWE KILIMY RĘCZNIE TKANE (z owczej wełny). Wzór: ...
0 0
Nareszcie dobra wiadomość. Jedyny uczciwy kandydat, który nie mydli ludziom oczu i przede wszystkim działa, a nie tylko gada, jak inni...
0 0
Lesiu jesteś taki sam jak Wawrzuś :)
0 0
Może i p.Dorula nie układowy ale otoczony "najmądrzejszymi"-
ciekawe jak oni się będą dogadywać-będzie wesoło.
0 0
Brawo Leszku, nareszcie jakaś odmiana plus doświadczenie bardzo wielu ludzi jest za Tobą -trzymamy kciuki i głosujemy - druga runda jest Twoja :)
0 0
proszę pogodzić to zakopane, ma Pan moje poparcie i mojej rodziny.
0 0
To chyba jedyny kandydat, który może coś zmienić w Zakopanem - na lepsze!
0 0
Na to czekałam Panie Leszku. Oby tylko dobrze było, jeśli Pan startuje - ma Pan mój głos. Jako dotychczasowy Radny, był Pan jedynym człowiekiem, który "rozumie" sprawy mieszkańców tego miasta.
Pozdrawiam !!!!!!
0 0
@łorcyk w języku ojczystym- polskim , a jak gwarą, też pewnie zrozumiesz. :) Wesołości czasem też potrzeba. :)
0 0
Jedyny, który broni interesów miasta, odpowiedni człowiek na odpowiednim miejscu!
0 0
Słoma z butów i populizm... i tyle w temacie... no chyba ze wracamy do epoki zarządzania liczydłem...
0 0
W końcu ktoś normalny , nie liczyłem że Zakopane będzie miało sznsę na normalne funkcjonowanie i rozwój .
0 0
Komentarze obiecujące świetlaną przyszłość miasta, ale wiadomo, za każdy kto wygra wybory MUSI skumać się nawet z największym parszydłem żeby móc jako tako rządzić. Tak jest zawsze!
0 0
Brawo !!! Wreszcie, ja to czułam,... że tak będzie. :)
Teraz do przodu po zwycięstwo. Zakopiańczycy i Górale głosują i oczywiście trzymają kciuki...
0 0
To wybierzmy mądrze,aby nie było tego "parszydła " !!!! Teraz jest szansa.. !!!
0 0
chłopie czego jeszcze sobie nie załatwiłeś ?
0 0
@Artek wili jak wystają z kieszeni ukradzione miastu pieniądze..., a na czym polega zarządzanie liczydłem w stosunku do zarządzania miastem? Nigdy o takiej epoce nie słyszałem.
0 0
Nie każdy chce zostać burmistrzem w tym celu co nasz aktualny, czyli żeby sobie biznesy załatwiać. Nie można wszystkich mierzyć swoją miarą.
0 0
To prosty człowiek, czy on by podołał takiej posadzie.
Jakie p. Dorula posiada wykształcenie.
0 0
Człowiek z wizją, działa a nie gada!
0 0
Wyborca
może masz i racje , być może jest człowiekiem prostym .
Ale w tej prostocie , bynajmniej nie widać cwaniactwa -tylko cierpliwość i determinacje i ciężką pracę .
Ci twoi wykształceni kandydaci -pokazali na co ich stać . Takiego złodziejstwa POLSKA od lat nie widziała .
0 0
Wyborca
A tak na marginesie , INTELIGENCJA nie idzie w parze z wykształceniem i to wiadomo od lat .
0 0
Chyba jedyny sensowny kandydat na burmistrza Zakopanego.
0 0
Wiedza nabyta i doświadczenie jest lepsza niż tytuły.
Ps
Tak dla porównania, ciekawe czym się kierowali w PKG mianujac fizjoterapeutę na prezesa. W/g mnie chyba jakimś doświadczeniem, bo inaczej tego wytłumaczyć nie można.
0 0
Leszek działaj tak dalej i nie zawiedź nas, trzymamy kciuki - jeżeli będzie druga tura, kto wie...
0 0
cała twoja rodzinna Stasikówka jest Twoja Leszek będziemy namawiać zokopianów niech wybiorą naszego
0 0
Jest to odpowiedni kandydat na burmistrza Zakopanego. Przede wszystkim godny zaufania, uczciwy i słowny!! Panie Leszku ma Pan mój głos.
0 0
Pamiętaj Lechu jak ZAWSZE bądź po stronie mieszkańców.
0 0
Z mojego punktu widzenia to mogę śmiało powiedzieć, że jest to jedyny kandydat, który powinien zostać burmistrzem Zakopanego. Nieważne jest wykształcenie lecz ważna jest umiejętność współpracy ze społeczeństwem, być otwarty na problemy ludzkie a pan Leszek właśnie cechy te posiada.
0 0
Zgadzam się na Harendzie jako radny, zawsze działa na rzecz mieszkańców. Zagłosuję na niego na radnego oraz na burmistrza.
0 0
Panie Leszku dyplom UPJ Pan ma wykształcenie udokumentowane.
0 0
Podsumowując wszystkie komentarze wynika z tego, że jest to kandydat, któremu mieszkańcy Zakopanego mogą zaufać. Ale niech każdy dokona własnego wyboru 16 listopada wrzucając do urny swój głos. Wybierzmy mądrze .... dla Zakopanego.
0 0
Niezmiernie się cieszę, Leszek nieźle pogra wszystkim na nosie, a wszczegółności Walczakowi i Jedności Tatrzańskiej "Pełowskiej" - Leszku pokazałeś klasę, a Sobuś taki malutki przy Makowskim - zaciesz pełny :)
0 0
Boże broń.....
0 0
Jak wchodzę kursorem na p. Leszka i p.Janusza to pokazuje się łapka i wchodzę na ich strony.
A p.Jaś się na mnie gniewa i nie chce mojej łapki, i nie chce żebym wszedł na jego stronę. Pewnie ma nie posprzątane i się wstydzi.
A moja pedziała, ze chłop z takim wąsem jak mo Leszek to syćko zrobi nojlepiej!
0 0
Leszek fajny chłop,ale co innego mówi,myśli a co innego robi i ogromnie zazdrosny o sukcesy innych(głównie finansowe) i wszyscy co Go znają o tym wiedzą.
0 0
Leeeming co to za dyplom z UPJ ma pan Dorula.
Ja bynajmniej nie widzę w miarę dobrego kandydata na Burmistrza UMZ.
pan Majcher nie zagłosuje na niego, ale pewnie wygra.
pan Walczak nigdy nie zagłosuje na niego wraz ze swoimi najbliższymi, przyjaciółmi i znajomymi i nie wejdzie do II tury.
pan Zacharko na pewno nie będę na niego głosował.
pan Dorula tez nie.
Czy w Zakopanem i na Podhalu nie ma normalnych, mądrych i wykształconych ludzi, którzy mogą objąć stanowisko Burmistrza. majcher, walczak, zacharko, dorula to już było lub częściowo pokazali się w radzie.
majcher schody, sklep i syn, walczak rodzina budowy, zacharko ma swój świat i wizje, ale jakie i dla kogo, dorula nie wiem i ten młody.
Ten młodzieniec co ma 27 lat co to jest i kto to jest.
A szkoda bo moja rodzina jest raczej liczna i chciałbym na kogoś oddać głos z najbliższymi, przyjaciółmi i znajomymi, ale jak do tej pory nie mam na kogo.
0 0
Widze ze jesteś alfą i omegą nie tylko dla siebie ale i całej Twojej rodziny. Żal mi Ciebie a w szczególności rodziny, która musi kierować się Twoimi infantylnymi poglądami a nie ma swojego zdania. Nazwał bym to głupota ale nie chce Was obrażać. Nie masz kandydata ale masz liczną rodzinę - może Ty wystartuj co stoi na przeszkodzie? Takich komentatorów ja Ty jest mi po prostu żal. Z rozsądnym pozdrowieniem.
0 0
wyborca jest po stronie Pana Doruli (czyżby ktoś z najbliższej rodziny?) o wszystkich kandydatach napisał negatywnie a o Panu Leszku - "nie wiem". To ja Panu powiem niech Pan sprawdzi co pobudował Pan Dorula Na Harendzie i czy wszystko jest zgodne z prawem :) Jest to kolejny po Majchrze biznesmen, który startując chce pomóc przede wszystkim sobie i swoim interesom (a kilka ich ma). Jak pisać to o wszystkich sprawiedliwie. Co do tego młodego to polecam poczytać komentarze pod jego fotografią na stronach tp 24.
0 0
Czy wie ktoś gdzie można sprawdzić listy wszystkich komitetów z Zakopanego i Podhala?
0 0
Do wyborca, nie musi być Panu żal bo niby z jakiego powodu. Reszty Pana wypowiedzi odnośnie rodziny nie komentuje. Jedynie pozdrawiam i życzę zdrowia.
Do widać, że. Tłumaczą się winni jak to była na wokandzie sądowej, ale nie trafił Pan. Nie jestem nie byłem i nie będę po stronie pana Doruli. Skoro Pan tak pisze o panu Doruli to chyba wie Pan co pisze odnośnie budowli na Harendzie.
Wracając do tego młodego kandydata właśnie przed chwilą poczytałem na jego temat na TP i ostatnich kilka postów od góry same negatywny. To wyborcy wiedzą co piszą. Szału nie ma.
Ale tak się zastanawiam, że może właśnie ten młody kandydat jest z nich w sumie najlepszy i na niego głosować mimo, że gościa nie znam, ale jak na razie w polityce ma czyste konto.
Nikogo nie obrażam, jestem grzeczny.
Pozdrawiam wszystkich rozsądnych wyborców z Podhala.
0 0
Lechu nie masz szans. Wpisy twoich najbliższych i pracowników nie pomogą ci, nie wejdziesz do drugiego etapu. To prawda nie masz charyzmy, nie jesteś konkretny, ale wciąż jesteś zagubiony. No i ta wszechobecna zazdrość. Sąsiedzie mierzysz zbyt wysoko, po co ci to. Pamiętam cię z sesji i tam nie byłeś kolego lojalny do Zacharki, oj nie byłeś. Zacharko miał i oczywiscie ma charyzmę, to taki prawdziwy, z krwi i kości, przywódca. Powinieneś się od niego uczyć. Ale braku koleżeństwa, braku lojalności,pohukiwania na sesjach na radnych (to pod publiczkę) nigdy się nie zapomina.( Wyborca) dobrze ci radzi, mówi, podpowiada. Nie wygrasz ani z Jerzym Zacharko, Janem Walczakiem a młody dwudziestosiedmiolatek w ogóle nie liczy się.Leszek, sąsiedzie, chcesz być szanowanym i lubianym, to zacznij od siebie, to moze za parę lat ci się uda.
0 0
Wszyscy chcą zmian w Zakopanem, ale powiedzmy sobie szczerze TO MY MIESZKAŃCY musimy zabrać się też do roboty, bo czy burmistrzem będzie Dorula, Zacharko, Walczak, Majcher lub Filipowicz to żaden z nich bez naszej pomocy nic nie zrobi w tym mieście. Jeżeli chcemy wybudować nowe trasy narciarskie to zgoda musi być WŁAŚCICIELI terenu itp. wybory wyborami, ale sami też coś zróbmy wspólnie dla Zakopanego.
0 0
Nie miałem zamiaru polemizować, ale jeden wpis mnie zainteresował, bo reszta to rodzina i znajomi Leszka D. Wpis o sesjach Rady Miasta. Panie Leszku pamiętam jak Pan / mieszkam blisko Ciebie, ale z szacunku piszę per pan / wydzierał się na sesjach na swoich kolegów radnych zawsze na koniec sesji, powtarzając wszystko to, co mówili inni. Tylko po to, aby wszyscy zapamietali Pana jako obrońcę uciśnionych, jako tego, że to tylko Pan dba o interesy mieszkańców. Panie kolego, więcej szacunku dla samego siebie. Chce Pan uchodzić za przywódcę to niech się Pan zachowuje jak przywódca, a szacunek dla wszystkich i dla konkurentów także, co pdkreślam . A Pan robi to pod publiczkę i to widać na kilometr. To pozerstwo.
0 0
Harenda
jestem upierdliwy i wszyscy o tym wiedzą , ale ze wszystkich tych kandydatów Leszek jest najkonkretniejszy .
O reszcie nie chcę się wypowiadać , ale mam pewne doświadczenia z nimi .
0 0
Aborygen: Panie Jacku nie jest Pan upierdliwy i nawet Pana lubię. Często spotykaliśmy się na sesjach Rady Miasta. Często rozmawialiśmy i dyskutowaliśmy na aktualne tematy poruszane na sesjach. Nie pamięta Pan jak Leszek D. wyżywał się na swoich kolegach radnych i to zawsze na końcu obrad ? Jak mówił, a właściwie wrzeszczał, że jest mu wstyd za radnych i Panie radne, że nie mogą się porozumieć? Panie Jacku to wszystko pod publiczkę. Tak, aby go wszyscy zapamiętali jako obrońce "uciśnionych", jako walczącego o dobro mieszkańców. Taka taktyka, ale nie dla takich jak Pan Panie Jacku i takich jak ja i wielu, wielu zakopiańskich " wyjadaczy". To jest dobre dla nowicjuszy i młodzieży, co dopiero wkraczają w "politykę".Mam nadzieję, że zgodzi się Pan ze mną Panie Jacku.
0 0
Oj, Harenda zawiść przez ciebie przemawia. Pewnie dlatego, że Jedności pokazał faka :) i poszedł swoją drogą. Słusznie bo pewnie nie chciał cichego układu z Majchrem. Mamy pięciu kandydatów na Burmistrza i musimy zdecydować który ? Jeżeliby wypisać w punktach na kartce każdemu ZA... i Przeciw....(wady i zalety) to jestem pewna, że najlepszy wynik byłby dla Leszka Doruli.
Jeżeli miałaś/łeś kogoś bardziej kompetentnego na to stanowisko trzeba było go namówić do startu...
ps
Jestem pewna, że miasto chce zmian i zagłosuje na Dorulę.
0 0
Ja chłodno kalkuluję :) a na Jedno... i Dorulę już dawno obstawiłam u bucmachera :)
0 0
Wyborca = kandydat = "BYNAJMNIEJ" Aborygen hihihi
0 0
Małpa Harenda ma duużo racji!
Odradzając Leszkowi kandydowania do fotelu burmistrza kończy swój wpis zdaniem: „Leszek, sąsiedzie, chcesz być szanowanym i lubianym, to zacznij od siebie, to moze za parę lat ci się uda.”
Bo przecie ze jak Leszek wygra, co jest bardzo prawdopodobne (jak piłka w grze to każdy wynik możliwy) to dopiero będą na nim koty wieszać, szukać dziur, potknięć i za wszystko co złe będzie winny tylko i wyłącznie pan burmistrz Dorula.
Szkoda chłopa, nerwicy się nabawi, wpadnie w alkoholizm, baba i przyjaciele go opuszczą, i wąs mu zesiwieje.
Małpa Harenda pisze również – „Lechu nie masz szans. Wpisy twoich najbliższych i pracowników nie pomogą ci, nie wejdziesz do drugiego etapu.”
24p.pl 2010-11-22 donosiło:
Zakopiańska Rada: Solidarne Zakopane przed PO. Kto został radnym. Rekordzista Dorula.
Leszek Dorula (410)
Jerzy Zacharko (279)
Gąsienica Walczak(225),
Janusz Majcher (206)
0 0
mistrzu powiedz jak się załatwia bezpośredni zjazd na zakopinkę bo ja się staram od wielu lat i nie mogę sobie pradzić.
0 0
Eugenia 123
Poproś moderatora niech ci potwierdzi to po nr . IP czy masz rację ??.
Nie mam potrzeby się zniżać do tego by się kryć pod innymi nikami .
Ten sam używam w innych serwisach internetowych .
A to że moje wpisy wielu się nie podobają - to już ich problem .
Pozdrawiam
Jacek Kalata
0 0
Może nie powinna to być najważniejsza cecha kandydata na burmistrza , ale poza wykształceniem , doświadczeniem , uczciwością i obyciem powinien on również dobrze się prezentować , ten kandydat bardziej przypomina przedsiębiorcę pogrzebowego niż przyszłego burmistrza . Nie będę na niego głosować również z innego , bardziej merytorycznego powodu - widziałam jego zachowanie na radach , byłam świadkiem lekcoważącego zachowania wobec gości zaproszonych na komisje i pozornej uprzejmości .
0 0
Najpierw trzeba poprawić swój wizerunek P.Dorula a potem się brać za coś innego...
0 0
Dziadek dlaczego wyzywasz mnie od małp.Ja nigdy i do nikogo tak nie mówię. Przecież nikogo nie obraziłem i nigdy nie miałem takiego zamiaru.
0 0
Leszku, znam cię od lat i wiemy działasz zawsze dla dobra mieszkańców, jako burmistrz też sobie poradzisz. Powodzenia
0 0
Zagłosuję na Leszka kolejny raz. Koniec kropka. Postanowione :)
0 0
Mona
powinaś iść i nadal lizać tylnią część obecnemu burmistrzowi ..
W tym jesteś dobra .
Jesteś blisko by osiągnąć cel życiowy i zostać pełną GĘBĄ Monalizą .
Ps. Uważaj tylko na odchody .
0 0
Ja tam wolę młodych...Filipowic i koniec
0 0
maja22
A ja stawiam na doświadczonych , ale nie przekrętów .
Ten mnie przez 2 lata jeszcze nie zawiódł , mimo iż nieraz postawiłem go jak i innych w niekomfortowej sytuacji .
Migać się migał ale zawsze zaproponował jakieś KOMPROMISOWE rozwiązanie .
0 0
i dobrze, że Lechu zdecydował się kandydować , niech powalczy!
0 0
@Harenda – (tak lepiej?) jeśli poczułaś/łeś się obrażony, to przepraszam.
A jeśli się wmawia komuś, że jest nie konkretny, zagubiony, nie ma charyzmy, że się do czegoś nie nadaje – czyli jest fajtłapą i czymś tam jeszcze to nie jest obrażanie tego kogoś.
Każdy może próbować, niech wyborcy ocenią. A jeśli masz coś konkretnego i prawdziwego o którymś kandydacie, to z chęcią poczytam.
@Harenda – w miarę wolnego czasu puszczam sobie filmiki z obrad zakopiańskiej rady. Jeszcze nie widziałem waszej radnej z Harendy na mównicy. Przy głosowaniu najpierw patrzy po innych radnych a później sama podnosi rękę. W mediach można poczytać : „Rekordzistką, jeśli chodzi o absencję na komisjach, okazała się Maria Bachleda Curuś. Radna w 2012 r. nie brała udziału w co drugim posiedzeniu komisji, których jest członkiem.”
@Harenda – czy Wy na Harendzie wybierając tak pracowitą radna przypadkiem sami sobie nie ujmujecie?
0 0
miki31 masz rację dla dobra mieszkańców Harendy bo przecież cała rodzina żony to mieszkańcy Harendy - da się
0 0
Pan Leszek zanim trafił do Rady Miasta, sam doszedł w życiu do czegoś. Szył kożuchy, paputki i razem z żoną jeździł w Polskę je sprzedawać, nie biadolił i nie załamywał rąk, mimo że były to cholernie trudne czasy. Wybudował dom, później przyszedł czas na otwarcie sklepu i wynajem pokoi gościnnych przez dłuuuuugie lata. Ziarnko do ziarnka... Później wybudował dom do którego się przeprowadził. Potem restauracja ze sklepem w jednym budynku, do spółki z rodziną i hula to wszystko pięknie!!!! Dorobił się sam. Wkurza mnie takie oczernianie kogoś, nie poznając jego przeszłości.
Pozdrawiam wszystkich i mam w nosie wasze docinki na temat mojego komenta.
Amen.
0 0
nówka
Ale ty pieprz...., jaka rodzina żony? Ile ich jest? Tak piszesz jakby cała jej rodzina mieszkała na Harendzie. co prawdą nie jest.
0 0
Dziadek: Masz rację. Fajnie się z Tobą rozmawia.
0 0
Na Harendzie się dogadali i wyciąg zbudowali, może reszta Zakopanego powinna się uczyć? Doświadczony i konkretny - ja zagłosuję!
0 0
Wiele razy na Sesjach Rady obserwowałam Pana i stwierdzam, że jest Pan człowiekiem który rzeczywiście dba o interesy mieszkańców. Panie Leszku prosimy aby Pan po wygraniu wyborów taki pozostał bo to jakim kłamcą, manipulatorem, i przekrętem jest MAJCHER powoduje brak zaufania społecznego do funkcji burmistrza. Bardzo Pana proszę o uczciwość!!! Potrzebujemy kogoś takiego w tych trudnych czasach...
0 0
Nazywam się Gina Acampora i mówię teraz jako najszczęśliwsza osoba w całym dzikim świecie. Powiedziałem sobie, że każdy pożyczkodawca, który uratuje moją rodzinę przed naszą złą sytuacją, podam to imię całemu światu i jestem taki Z radością mogę powiedzieć, że moja rodzina wróciła na dobre, ponieważ potrzebowałem pożyczki w wysokości 100 000 USD, aby zacząć życie od nowa, ze względu na mój zawód, ponieważ jestem samotną mamą, z 4 dziećmi i całym światem wydawało się, że to było wiszące na mnie, dopóki nie spotkałem BOGA wysłanego pożyczki Firma, która zmieniła moje życie i mojej rodziny, BOGA obawiając się firmy, Nora Mildred, była zbawicielem BÓG wysłanym, by uratować moją rodzinę z pożyczką 100 000 USD skontaktować się z nią [email protected]
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu 24tp.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz