Ugrupowanie, które w wyborach burmistrza Zakopanego wystawia najmłodszego kandydata - Łukasza Filipowicza - zaprasza na swoją konwencję wyborczą.
Konwencja Wyborcza odbędzie się w czwartek 30 października 2014 o godz. 18:00 w Sali Konferencyjnej Ośrodka FIAN w Zakopanem, przy ul Chałubińskiego 38.
Ugrupowanie zaprezentuje swój komitet wyborczy, kandydatów oraz program.
Konwencja jest otwarta i przedstawiciele NZ zapraszają wszystkich zainteresowanych.
p

22.12.2025
OGRODZENIA, www.hajdukowie.pl. 692 069 284.

29.05.2026
Austria! Praca dla MURARZY, CIEŚLI, STOLARZY, SPAW...

02.06.2026
BUDOWY DOMÓW OD PODSTAW, STANY SUROWE OTWARTE, DAC...

02.06.2026
Przyjmę MURARZY. Praca Polska, Niemcy. 608729122....

27.05.2026
Poszukujemy osoby na stanowisko SPRZEDAWCA / DORAD...

19.05.2026
KANTOR ZATRUDNI KASJERA WALUTOWEGO. CV proszę prze...

02.06.2026
Wydzierżawię działkę w Ludźmierzu przy trasie Nowy...

02.06.2026
Sprzedam DOMY po 100 m2 - Klikuszowa, koło Centrum...

01.06.2026
DO WYNAJĘCIA LOKAL HANDLOWO - USŁUGOWO - BIUROWY o...

01.06.2026
SZCZENIAKI BORDER COLLIE RASOWE. 791 669 932.

29.05.2026
RESTAURACJA CZERWONE KORALE Zakopane, ul. Zamoyski...

25.05.2026
ZATRUDNIMY W KARCZMIE oraz W BARZE MLECZNYM: KUCHA...

22.05.2026
RESTAURACJA REGIONALNA w Zakopanem zatrudni KUCHAR...

12.05.2026
Sprzedam lub wynajmę BUDYNEK HANDLOWO-USŁUGOWY 500...

28.04.2026
WYCINKA, PRZYCINKA DRZEW W TRUDNYCH WARUNKACH - 69...

23.04.2026
PROVIDENT. 571 240 909.

17.04.2026
OCIEPLANIE DOMÓW na materiałach wysokiej jakości. ...

07.04.2026
Sprzedam GOBELIN - pejzaż zimowy - (145/80). TORBY...

07.04.2026
NOWE KILIMY RĘCZNIE TKANE (z owczej wełny). Wzór: ...
0 0
może online to puszcza ?
0 0
Jeśli młodzi ludzie w twoim wieku i myślący starsi pójdą zagłosować to będziesz burmistrzem kolego . Nie mniej jednak to wielka odpowiedzialność i pracę zacząć trzeba będzie od remanentu tak jak przejęcie wielkiego magazynu . Najlepiej jak to zrobią organa kontrolne w taki sposób by nie udzielić absolutorium odchodzącej radzie i burmistrzowi . Zarząd komisaryczny przez parę miesięcy i praca na czystym polu .Jak tego nie zrobicie będziecie tacy sami jak kasta trzymająca się stołków , bo przejmiecie po nich odpowiedzialność za burdel w którym nie braliście udziału .Życzę powodzenia , wszyscy moi znajomi ja też głosować będą na ciebie i waszych kandydatów . Pozdro od janosika 1
0 0
@janosik Ja też . Nie mam zamiaru głosować na tych " zużytych , przechodzonych i bez gwarancji " , niektórzy dodatkowo bez twarzy i honoru a Pinokio " to nie moja bajka "
0 0
A ja jestem młody i nie będę głosować na niego bo nie ma doświadczenia tak jak i ja . Niekiedy młodość jest ułańska i ma fantazje.
0 0
Żenada kandydat na burmistrza. Podobnie knajpiani kandydaci do rady... wspierani przez TIG, który w zakopiańskim systemie macza palce od lat nie wykazując się niczym spektakularnym oprócz kopiowania cudzych pomysłów... najpierw trzeba się czymś wykazac, nabrać doświadczenia a nie ludzi. Jestem młoda ale nie zagłosuje na was bo nie macie pojęcia o administracji i zarządzaniu miastem.
0 0
Przeczytałam pod wcześniejszym artykułem na temat Pana kandydatury komentarz, który mówi o tym, że w "knajpie" zarządzanej przez Pana są pustki, nawet w soboty. Jeśli to prawda (nie wiem, nie bywam), to nie bardzo jest Pan dobrym menedżerem, a przedstawia Pan to jako jedna z głównych zalet.
0 0
Napiszcie ile w ramach doświadczenia obecna i poprzednie rady z burmistrzami miasta narobiły długów , ile spraw leży w sądach , ile spraw miasto przegrało . Może by tak zrobić sprawozdanie z działalności . Co za sztuka robić długi i inwestować cudze pieniądze i jak myślicie kto te długi będzie spłacał - nie wiecie to ja wam powiem , a no wy wyborcy . Naobiecywali przed wyborami że rozwiążą problem budowy tras narciarskich , a tym czasem sprzedali PKL i nawet jak powstaną nowe trasy to zarabiać będzie obcy kapitał , bo miasto ma tylko 1% udziału . Miasto będzie zarabiać jak wy wyborcy będziecie mieć pieniądze , miastu pieniędzy nie dają kosmici , tylko wy .Zrobili z was niewolników własnych fanaberii i wy chcecie ich wspierać ? Oj wy bezmózgowcy z takim poziomem wiedzy nadajecie się jedynie do kołchozu .W Zakopanem powinni zacząć rządzić ludzie młodzi , nowi trzeba dać im szansę by się wykazali . Wszyscy poprzedni mieli na to okazję i co i wielkie nic , a Zakopane zdycha . Krytykować i oceniać można jedynie tych którzy mieli okazję wykazania się swoimi umiejętnościami .Ja jakoś nie widzę tych sukcesów po za POwiększającym się zadłużeniem miast pod rządami PO idiotów .Jeszcze parę takich pomysłów jak Zakopane za pół ceny albo budżet obywatelski i zdechniecie razem ze swoimi idolami ,albo banki was zlicytują .
0 0
Ja też będę głosował na Filipowicza bo jest nie uwikłany w układy i zdaję się mi byś jedyną alternatywą. Ciekawe co będzie tym spotkaniu z wyborcami. Myślę że warto się przejść i wysłuchać i zadać pytania.
0 0
Trudno żeby konwencja wyborcza była zamknięta. Filipowicz sam dla siebie byłby muzą. :)
ps
A buty trzeba ściągać przy wejściu.:):) jak takie ę,ą.
0 0
Do " mała "
Jak w Zakopanem zakończyły się rządy Curusia Zakopane zaczęło zdychać . Podczas jego rządów sezon w Zakopanym trwał 8 miesięcy , a teraz łącznie 2 miesiące . Po za sezonem wszędzie jest pusto , i nic się nie dzieje , fanatyków pustości przybywa - puste knajpy,pusty garnek , puste wyciągi których nie ma , PKL sprzedany , puste portfele i długi do spłacania . To efekt rządów tych geniuszy i ich elektoratu . Przypomnijcie sobie sylwestry , święta , jesień tatrzańską pod nosalem bawiło się 40 tyś ludzi. Zarabiali ludzie a na nich miasto . Pisałem wówczas że takiego burmistrza miasto Zakopane długo mieć nie będzie i przypominam sobie że radni diety otrzymywali 100 zł za sesję, a na telefony służbowe wielu wydawało ponad 500 zł miesięcznie i nikt im tych pieniędzy nie zwracał . Oczywiście krytyka była po h.... Owszem i wówczas były mankamenty ,a le teraz to jest katastrofa , syf , głupota ,gnój na przemian z propagandą sukcesu .
0 0
Do psycholog pup - rzeczywiście
Jak patrzę na tych kandydatów wczuwając się w psychikę kobiety , to faktycznie masz rację , po za Filipowiczem reszta to jakieś niedołęgi eunuchy ha ha ha .Chociaż jedna uczciwa kobieta ,ale się uśmialiśmy .
0 0
Panie Filipowicz nie podawaj się pan za kobietę i nie słodź sobie sam. Ja jako kobieta uważam że nie jesteś zupełnie pociągający że jesteś młodszy nie jesteś tym ciachem dużo dużo panu brakuje. Nie poprawisz sobie swojego ego na tego typu forach. Dla mnie jako obywatelki tego miasta pan się po-prostu wygłupia.
0 0
@ yura. A Ci, którzy dotychczas rządzą tym miastem startując pierwszy raz mieli doświadczenie w administracji i zarządzaniu ? Dzięki ich wieloletniemu doświadczeniu mamy to co mamy. A co do TIG, to proponuję zrób coś, nie koniecznie spektakularnego i wówczas podyskutujemy.
0 0
@janosik 1 - kto by nie został burmistrzem nie zarobi i tak, bo nie ma forsy na odkup PKL (i nigdy jej nie było). Mieszkańcy zarobią jeśli wyciągi będą działać i będą modernizowane. Niezależnie od formy własności. W końcu w takiej Białce kupa ludzi zarabia pośrednio na Dziubasiku. Jak Gubałówka ruszy i daj Boże rozbuduje się to kasa będzie. Tak naprawdę sezon zimowy zależy przede wszystkim od niej.
Kto by nie wygrał musi zmierzyć się z bezwładem administracji, przepisami i budżetem. Choćby jakie pomysły miał musi je robić zgodnie z przepisem i za jakąś kasę. Grunt żeby miał te pomysły.
Jak pamiętam na Curusia też pluli. W końcu chłop się dorobił w czasie burmistrzowania i wypominali mu to czy tamto. Tyle, że parę rzeczy po nim zostało.
0 0
Ale oni trzymają z TIG-iem i Majchrem czyli to ta sama klika (szambo), może trochę odmłodzona.
Nie ma na kogo głosować w tym "szacownym" mieście, chyba trzeba oddać nieważny głos.
0 0
@seba
A co Ty chcesz od TIGu, to porządni i zaangażowani w działalność dla Zakopanego i Podhala pasjonaci.
0 0
z knajpy do urzędu...
z urzędu do pizzerii...
menu w gastronomii wyborczej jakby nieco ubogie...
0 0
Do qaz i reszty
Całkowicie się zgadzam , Zakopane jest skazane na turystykę , sport nie ma tu żadnej możliwości znalezienie innej formy zarobkowania Turystom. trzeba jednak coś dać by chcieli tu przyjechać i zostawić trochę dudków - same Tatry nie wystarczą .Obecna i poprzednie władze miasta nic w tym kierunku nie robią i nie mają pomysłów pieprzą bzdury i napychają sobie portfele budżetową kasą .Na dodatek polityka państwa przeszkadza w rozwoju , wręcz hamuje ten rozwój niszcząc wszystko , zachowuje się jak menel który sprzedaje wszystko na wódkę dziwiąc się później że nie ma pieniędzy w budżecie a chcąc go utrzymać okrada swoich obywateli po przez podatki , restrykcje ,kontrole , kary . Jest rzeczą prostą i zrozumiałą - jak nie ma z czego zapłacić podstawowych kosztów energii elektrycznej , ogrzewania , jedzenia , leków , ubrań itp. to nikt podatków płacił nie będzie zwłaszcza ZUS który jest ewidentnym złodziejem nie gwarantującym przyszłości emerytom , nie gwarantującym niczego ! Mądra polityka miasta w wypadku zakopanego to rozwój sporu turystyki budowa wyciągów , budowa tras narciarskich , tras rowerowych ,torów motocyklowych i wszystkiego co wiąże się z rozrywką rekreacją .Białka i Bukowina to zrozumiała po latach waśni , sprzeciwów i bzdur , a Zakopane jest w czarnej du....... e dzięki kretynom przyspawanym do stołków . Leżymy na geotermii i kwiczymy jak dzikie świnie zamiast budować baseny , ośrodki takie jak Bukowina . Bukowina z Białką w ciągu 10 lat potrafiła się zorganizować a Zakopane cofnęło się o 20 lat i to są te wasze osiągnięcia .Witów buduje piękny ośrodek rekreacji ,a wy co , handryczycie się o gów....ny przejazd na żywczańskim po prywatnej posesji zamiast zrobić drogę tam gdzie ona jest w planach Może do rządzenia w Zakopanem trzeba ściągnąć ludzi z Bukowiny ? - jak wam nadęta bando debili nie wstyd patrząc na wasze wyświechtane gęby żołądek zaczyna boleć .
0 0
Z pośród pięciu kandydatów czterej starsi są nam już powszechnie znani. Łatwo przewidzieć czego można się po nich spodziewać. Myślę że ostatnie lata to pokazały jak nie wiele zrobiono dla poprawienie infrastruktury turystycznej. Zgadzam się tu z przedmówcą Janosikiem1 że jesteśmy skazani na turystykę. Jak pokazują zagraniczne przykłady to wcale nie musi być wyrok ale szansa. Pamiętajmy że rozwój jednej gałęzi gospodarki pociąga za sobą rozwój gałęzi komplementarnych. Dla przykładu budownictwo na Podhalu wymuszone przez turystykę. Zauważmy też że Zakopane okolice stały się miejscem pracy dla ludzi z innych regionów Polski. Myślę że mamy szanse i potencjał mimo licznych zagrożeń jaki widnieją na horyzoncie w obecnych dniach. Jeśli dodamy do tego młodość i zapał to faktycznie szanse na to że będzie lepiej znacznie wzrastają. A zagłosujecie i tak jak chcecie. Postarajcie się być tylko pragmatyczni!
0 0
Sczerze jestem zaskoczony ze ten mlody chlopak kandyduje ale cv ma inponujace jest dobrze wyksztalcony ale to niewszystko liczy se tez doswiadczenie .sadze ze teraz niemsz wielkich szans ale moze na nastepnych wyborach moze namieszac .ps moim zdaniem pan majcher wygra wybory bo niema pozadnego kontrkandydata pozdrawiam
0 0
@korsarz,
Twoim zdaniem Pan Majcher ma szansę wygrać wybory? Tylko w przypadku, kiedy reszta kandydatów zrezygnuje.
Gdyby jakimś cudem końcowy wybór byłby: Majcher lub Filipowicz - wygra Filipowicz! (to moje zdanie).
0 0
@mala
Nieujme nic panu Lukaszowi jako kandytowi na burmistrza uwazam ze jest odwazny ze kandyduje mlody chlopak z perspektywami ale tym razem pozdrawiam.ps zmila checia debate bym chcial zobaczyc to dobry pomysl
0 0
Stara władza nie Filipowicza..
0 0
Stara władza nie...Filipowicz tak...
0 0
@maja22
Pan Filipowicz to kandytat z przyszloscia ale niewtych wyborach moze w nastepnych niech wejdzie do rady miasta i zacznie aktywnie pracowac to zakopane bedzie mialo super gazde ale teraz jest zawczesnie praca i aktywnosc
0 0
na nie znanych nie glosuje teraz judasze potrafia podszyc sie pod każda partie byleby do żloba trzeba znać czlowieka jego uczciwość lub nieuczciwość
0 0
Jak dla mnie wybór jest bardzo prosty. Wszyscy starzy kandydaci, którzy kandydują są nam znani, wszyscy niestety są beznadziejni. Jakby Pan Filipowicz nie zdecydował się na start to właściwie nie byłoby na kogo głosować. Ja uważam, że w mieście jest potrzeba zmiana, przewietrzenie urzędu i nowe pomysły. Dwie kadencje Pana Majchra pokazały, że niestety nie zrobił on nic (może poza remontami dróg), aby poprawić promocję Zakopanego, nie przeciwstawił się żadnym lokalnym układom, a wręcz je umocnił, nie określi się wyraźnie i nie zakończył tematu schodów, budowy na Antałówce, nielegalnego użytkowania budynku przy Krupówkach. Gdyby to zrobił i w oczywisty sposób pokazał, że przepisy i dobro miasta są dla niego najważniejsze to można by go jeszcze rozważać. A tak na pewno nie - ja mam już tego dość. Zakopane trzeba rozwijać a nie tylko o tym gadać, w Zakopanem trzeba robić wszystko, aby pozbyć się tego bałaganu na Krupówkach, pod skocznią i na wjeździe do miasta - a nie tylko o tym gadać i mydlić ludziom oczy. Trzeba zmian. Ja jestem z Filipowiczem.
0 0
znowu przyjdzie i bedzie załatwiał swoje sprawy lepiej wybrac tego który zna juz faryzeuszy i wie kogo z jakiej partii na co stac ,bo musi z nimi pracowac czy chce czy nie chce ,kto judasz a kto prawy,tylko taki co sam sie przekonał wart jest mojego glosu a nie wkolo od nowa .
0 0
Słuchacie powiedzcie mi o co chodzi , na stronach reklamujących kandydatów do rady powiatu ,burmistrza miasta , rady miasta Zakopane ze zdjęciem P. Zacharki znalazłem ciekawostkę : KANDYDAT DO RADY POWIATU MIASTA ZAKOPANE ". P Piotr Bąk . Czyżby powstał nowy powiat miasto Zakopane ? A może to jakaś tajna organizacja o której nie wiem . Jeśli to pomyłka ? zróbcie sobie sprostowanie i powiedzcie do czego kandyduje P. P. Bąk . No- chłopaki mają doświadczenie jako walor podnoszony ich prestiż , no ale Filipowicz niema doświadczenia i takich byków nie robi .
0 0
Dodam jeszcze : Na jakim patencie Państwowa Komisja Wyborcza zarejestrowała P. P Bąka do rady Powiatu Miasta Zakopane , czyżby PKW szkoliła się w Moskwie ?i tworzy nam nowe powiaty o których nie wiemy ? proszę mi wytłumaczyć bo nie mam doświadczenia w tej kwestii .
0 0
głosuję na tego kogo znam ,kto jest bezstronny i nie trzyma z judaszami,a ten nowy pan kandydat niech najpierw coś zrobi dobrego dla drugiego człowieka to będzie wiadomo kim jest.
0 0
Niemamy prawa mlodego czlowieka krytykowac bo go ieznamy .uwazam ze jesli wejdzie do rady to bedzie dobrze tam niech sie wykaze i zrobi cos dla nas uwazam ze to jest kandyt na nastepne wybory ma imponujace cv .sam niewidzialem ze jest tak wyksztalcony ma kompetencje w porownaniu z innymi kandytami .bede dalsza kariere sledzil z zaciekawieniem.panie Lukaszu teraz zapracuj pan na reputacje
0 0
Zgadzam się z "krasnalem" zagłosuję na Filipowicz i do rady za młodymi z Nowego Zakopanego.Wczoraj było spotkanie i aż miło popatrzeć na młodych i zdolnych zakopiańczyków.Brawo młodzi.Program mi odpowiada jestem za..
0 0
Jedynym dla mnie kandydatem jest J.Majcher.Uważam , że dużo dla Zakopanego robi.Ma nienaganną aparycję.Ideałów nie ma, ale facet chce coś dla miasta zrobić. Walczak to człowiek przdstawicieli popzedniej kadencji.Zacharko-płacz i zgrzytanie zebów. O Doruli nie wspomnę, bo najlepiej idzie mu jątrzenie
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu 24tp.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz