Jak przyciągnąć turystów do Zakopanego, które przestaje być rozwojową lokomotywą regionu? Zdesperowani radni myślą nawet o podkupywaniu dziennikarzy.
Niezdrowa konkurencja pomiędzy podhalańskimi miejscowościami a Zakopanem skutkuje odwrotem turystów z całego regionu. - Do tej pory lokomotywą było miasto, a wsie tworzyły peryferie. Dziś lokomotywą staje się Białka Tatrzańska - martwi się Krzysztof Król Łęgowski, dyrektor Tatrzańskiej Agencji Rozwoju, Promocji i Kultury. Radny Leszek Dorula przypomina, że Zakopane uchodzi w Polsce za miejscowość drogą, w dodatku pełną pazernych górali. Jego zdaniem ten wizerunek trzeba jak najszybciej zmienić. Temu ma służyć ścisła współpraca Biura Promocji Zakopanego i TARPiK-u. Dyskutowali o tym uczestnicy poniedziałkowych obrad połączonych komisji kultury miasta i powiatu.
22.12.2025
OGRODZENIA, www.hajdukowie.pl. 692 069 284.

29.05.2026
Austria! Praca dla MURARZY, CIEŚLI, STOLARZY, SPAW...

02.06.2026
BUDOWY DOMÓW OD PODSTAW, STANY SUROWE OTWARTE, DAC...

02.06.2026
Przyjmę MURARZY. Praca Polska, Niemcy. 608729122....

27.05.2026
Poszukujemy osoby na stanowisko SPRZEDAWCA / DORAD...

19.05.2026
KANTOR ZATRUDNI KASJERA WALUTOWEGO. CV proszę prze...

02.06.2026
Wydzierżawię działkę w Ludźmierzu przy trasie Nowy...

02.06.2026
Sprzedam DOMY po 100 m2 - Klikuszowa, koło Centrum...

01.06.2026
DO WYNAJĘCIA LOKAL HANDLOWO - USŁUGOWO - BIUROWY o...

01.06.2026
SZCZENIAKI BORDER COLLIE RASOWE. 791 669 932.

29.05.2026
RESTAURACJA CZERWONE KORALE Zakopane, ul. Zamoyski...

25.05.2026
ZATRUDNIMY W KARCZMIE oraz W BARZE MLECZNYM: KUCHA...

22.05.2026
RESTAURACJA REGIONALNA w Zakopanem zatrudni KUCHAR...

14.05.2026
Sprzedam DOMY po 100 m2 - Klikuszowa, koło Centrum...

21.05.2026
Sprzedam DOM i LAS - Spytkowice. 732 810 638.

14.05.2026
Przyjmę MURARZY. Praca Polska, Niemcy. 608729122....

14.05.2026
BUDOWY DOMÓW OD PODSTAW, STANY SUROWE OTWARTE, DAC...

14.05.2026
Wydzierżawię działkę w Ludźmierzu przy trasie Nowy...

12.05.2026
Sprzedam lub wynajmę BUDYNEK HANDLOWO-USŁUGOWY 500...

28.04.2026
WYCINKA, PRZYCINKA DRZEW W TRUDNYCH WARUNKACH - 69...

23.04.2026
PROVIDENT. 571 240 909.

17.04.2026
OCIEPLANIE DOMÓW na materiałach wysokiej jakości. ...

07.04.2026
Sprzedam GOBELIN - pejzaż zimowy - (145/80). TORBY...

07.04.2026
NOWE KILIMY RĘCZNIE TKANE (z owczej wełny). Wzór: ...
0 0
A co jest w zakopanym ciekawego? Krupówki i ceny po byku? Ma przyciągać ogólne zaniedbanie miasta i zła opinia o mieszkańcach zakopanego?
0 0
no ico, tyle lat zmarnowanych tyle razy się mówiło o atrakcjach innych niż tylko góry, cepry i tak przyjadą !!! A teraz łapę lizać i liczyć dutki które odpłynęły w siną dal
0 0
Panowie, prowadżcie nadal taką politykę jak teraz, to jest lekarstwo dla regionu. Budować wielkie domy, budować, budować. Zniszczyć to co przyciągało pod Tatry. Kiedyś piekne miasteczko - teraz miasto z molochami i koszmarkami budowlanymi. Jescze tylko autostrada do Krupówek jest potrzebna i bedzie dość.
Oferta??? jaka jest wszyscy widzą. Ceny ?? obłęd , nie tylko w hotelówce ale w sklepach, pod Gubałówką na placu. Po co Tu maja przyjechać turyści ? Czasy kiedy bylismy \"zamknieci\" w Polsce już dawno się skończyły tylko Podhale tego nie zauważyło. W podobnych cenach praktycznie stoją otworem Alpy i inne góry w Europie. W Bułgarii - o połowę taniej a górki piękne.
0 0
Za to coraz więcej ludzi przyjeżdża do Szczawnicy w Pieniny.
0 0
Zakopane NIE jest drogim miastem. Na przykład truskawki, dzisiaj rano pod Gubałówką po 4 zł a przy drodze w okolicy Krakowa 5 zł.
0 0
A co gdyby nie TATRY to nikt by mnie tam nie widzial, Racja, drogo, ogolnie miejscowi malo uprzejmi, i ta brawura kierowcow busikow. Szkoda w sumie dobre miejsce na aktywny wypoczynek.
0 0
Dopóki górale bedą sprzedawac Ziemie ceprom to tak bedzie. Ceper jak sobie kupi działke to albo chce milionowych zysków, albo chce miec swięty spokój i odstrasza wszystkich doookoła , buntuje gaździny aby były po jego stronie. Ceper ma w górach odpoczywac , a nie robić BYZNES. wtedy bedzie ok.
0 0
Byłem kiedyś w takim szpetnym miescie/Zakopane u podnóza pięknych gór Tatr/ I tak busiarz z lini regularnej do Morskiego Oka brał dutki a nie dawał parogonów, w resturacji rybnej przy Krupówkach trzy razy musiałem upominać śię,żeby szefowa z mamawialni wystawiła nam paragon ,stargany po Gubałowką to juz zupełnie wolna amerykanka.Wszędzie szara strefa-jakby tu cepra oskubać.Dlatego jak już tam jadę do tego Zakopanego to zostawiam samochód i idę w góry.....piękne i dumne..
0 0
Powinniśmy wspólnie podjąć inicjatywę ratowania Zakopanego, nie ma drugiego takiego magicznego miasta w Polsce- piękne widoki, praktycznie z centrum wejście na szlaki górskie, stare legendy i mnóstwo wielkich Polaków, którzy ukochali to miejsce szczególnie. Potrzeba więcej stoków narciarskich, więcej imprez, więcej reklamy. Co do Górali... ludzie jak ludzie, wszędzie tacy sami, i mądrzy i głupi. Stereotyp pazernego i ograniczonego Górala to już zamierzchła przeszłość. Ratujmy Zakopane, nie pozwólmy Białce czy Bukowinie odebrać tytułu stolicy Tatr, jesteśmy to winni Panu Chałubińskiemu!!
0 0
Taaa kolarza jak zobaczą etap Tour to zaraz zjadą do Zakopanego zajeździć na śmierć ten kilometr ścieżki na Piłsudskiego i zaraz potem rozreklamują miasto zeglarzom bo warunki na Szymaszkowej podobne jak dla kolarzy :) A może tak coś dla np wspinaczkowców, dla dzieciaków by rodzice chcieli z nimi przyjechać?
Najtańsi już jesteśmy i jak widać nie w cenach problem a w ofercie.
0 0
wy górale przestańcie się wreszcie kłócić o kawałek ziemi-patrz gubałówka
i nie myślcie wyłącznie o pieniądzach i zamiast pić weźcie się do roboty
0 0
1. Drogo to jest w nadmorskich miejscowościach.
2. \"wielkie imprezy\" - może należało by zacząć od porządnej imprezy sylwestrowej na równiach?
3. \"wielkogabarytowe bilbordy\" - i co się na nich pokaże?
0 0
a malczewski pisał:
\"zakopane jest znowu odwiedzane. jadą umęczeni ludzie, jedni na wczasy, inni na poratowanie zdrowia, inni jeszcze by musowo chodzić po tatrach. jedzie święty proletariat, stadowo i raźno, depcze socrealistycznym sztylbetem tatrzańską perć. dożyna się zakopane jak kołowatego tryka. wytrzebia się jego czar i jego niezwykłość niepowtarzalna chyba nigdzie na całym świecie...\"
taa..kryzys pępka świata.
0 0
dobrze ze sie zaczyna o tym mowić..ale z drugiej strony , w miecie w którym rzadzi papcio dewelopera dobrze nie bedzie: widac to dogeszczanie zabudowy ( wydawanie wuzetek na male dzialeczki), z kolei Solik lubujacy sie w reniferach na Krupowkach ( bo rzekomo mial je sw Mikoaj , hahaha) i nie wiedziec czemu optujacy za zdychajacymi z goraca kucami , bernardynem ktorego wlasciciel jest z Suchego, psem zbierajacym na kielbase ( a naprawde na wygodne zycie wlascicila z NSacza), postojami dorozek w słońcu,etc etc etc ...nie idzmy dalej ta droga, bo cierpi na tym interes publiczny , zato zarabiaja cwaniacy :(
0 0
Najpierw doprowadzili do sprzedaży gruntów deweloperom i turystyka padla bo kazdy teraz prawie ma swoje mieszkanie i nie musi wynajmować,pensjonaty,hotele stoją i bieda piszczy,a teraz sie martwią.Dramat bo trzeba bylo malą lyzeczką a nie lopatą do śniegu to by kryzysu nie bylo.A teraz to juz posprzatane nigdzie na świecie żadne miasteczko nie strzelilo se takiego gola jak my do wlasnej bramki a teraz to tylko plakać trzeba pozdrawiamy urzedników Zakopianskich
0 0
a co do kupowani adziennikarzy, to PR UMZ robi cuda: a to nagrode przyznają ( przedwyborczo) a to pomniczek sie postawi, kolumne w gazecie , kiosk na Krupowkach ...to tez jest forma \"partnerstwa\" ktorej wymiernym skutkiem jest brak zainteresowania schodani ( jak etc) czy odlesieniem ,,lasu ....smutne to jest to wiklanie sie w sytuacji ,. gdy Zakopane na tym traci...
0 0
aha i jeszcze male wspomnienie, czyz to nie jotjot pisal kiedys ze Falun ( to co wygralo organizacje PS) jest eko ale bez atmosfery a my mamy atmosfere?? i coz po niej?? dwie godziny na Krupowkach i kazdy wieje do białki, gdzie sie wypoczywa ...
0 0
białka - Polska stolica Tatr
0 0
Dziady jus nie kcom przyjezdzać. Ot ... niespodzianka.
0 0
to moze dowiemy sie od biznesmenow z Białki ile i KOMU płaca za reklame i to nie w czesci reklamowej a w czesci informacyjnej za promowanie Białki Tatrzanskiej . W zimie w TVP INFO nie istnieja inne stacje narciarskie tylko Bania a Białce , a co z Wierchomla , Niedzica , małym Cichym , Harenda , Nosal , Bukowina Tatrzanska , Szymoszkowa , Witowem , Cichym ???? , ostatnio tez widziałem jak promowali powstajace baseny - moze ktos oficjalnie powie jak to sie załatwia i kto bierze w łapę to my zakopianczycy tez zrobimy zrzutkę i damy w ŁAPĘ
0 0
Należy skrucic kadencję obecnej grupie nieudaczników, nierobów w UM
0 0
Skoro do Zakopanego przyjeżdża coraz mniej turystów to trzeba w Zakopanem podnosić coraz bardziej ceny i wszystko się wyrówna. To przecież logiczne.
0 0
A co niby byś bombka reklamował,jak wyciągów zero,a Kasprowy niedługo przejmą obcokrajowcy,a co do reklamy to chyba nie jest zadną tajemnica że reklama kosztuje,więc nie jest za frii!!
0 0
Dlaczego nie ma medialnej reklamy Zakopanego ? Jak są Sabałowe Bajania to przez tydzień w RMF słychać reklamę, to samo dotyczy Karnawału. Dlaczego regularnie słyszę reklamę Małego Cichego i innych wyciągów ? Dlaczego do diaska nie wiem co się dzieje w Zakopanem, czy są jakieś imprezy ? Nie wszyscy siedzą na necie i szukają co się dzieje w Zakopcu. Dziś klient jest leniwy i jak mu się na tacy nie poda to nie znajdzie. A reklam typu kartka A3 to chyba już nikt nie czyta. Trzeba reklamować, że są jeszcze wyciągi w Zakopanem (przecież nie trzeba nazw podawać – żeby nie było, że wspomaga się prywatne interesy), bo są ludzie którym wydaje się, że istnieje wyłącznie Nosal i Kasprowy. Imprezy jazzowe może są i cenne, ale dla ilu osób ? Reklama musi być pod kątem turysty popularnego, a nie dla wybrańców. Na razie największą reklamą Zakopanego są „Szpilki na Giewoncie” i programy na TVP3 (o ile ktoś odbiera). Miasto musi być obecne w mediach – wiem – to kosztuje, ale jak stary Żyd powiedział „żeby wyjąć trzeba włożyć”. Spadek wpływów z opłaty klimatycznej nie wynika tylko z nadmiaru apartamentowców. A to miasto żyje z turystyki, jeśli ludzi nie będzie zostaną same dziadki wynajmujące 1 pokój po 20 zł żeby dorobić do emerytury, a młodzież wyjedzie za pieniędzmi – do Austrii, Niemiec czy Krakowa - pisałem to już dawno, no ale są tacy którzy uważają, że w Zakopanem turyści zawsze będą. A już p...nie, że Z. jest drogie doprowadza mnie do szału - nad morzem do wyboru po 40 zł w standardzie gierkowskim lub po 60 zł w jakimś normalnym. A pensjonaty tak samo 100-160 zł doba.
0 0
przecież \"bania\" z bukowiny nawet w zakopanym sie reklamuje , a sposobów na reklame jest wiele np ten \"bukovi**\"a \" w najwyższym budowanym biurowcu w krakowie /
może zacząć sie tak u dzików reklamować ?
0 0
Masz rację, że dobra reklama przyciągnie turystów, ale jezeli burmistrz zaprasza do Zakopanego ale na narty na Słowację, to znaczy robi brudną robotę dla Zakopanego i dlatego należy jak najszybciej zmieni całą ekipę.
0 0
najwazniejsze ze kazda sesja rady miasta zaczyna sie od modlitwy reszta niewazna
0 0
piórko postukaj ty się w stosinę - właśnie już tylko dzisy chcą przjeżdzać, co długi weekend to zamiast w knajpach to największy ruch w biedronce
0 0
piórko postukaj ty się w stosinę - właśnie już tylko dziady chcą przjeżdzać, co długi weekend to zamiast w knajpach to największy ruch w biedronce
poprawiony błąd --- miało być dziady
0 0
Ale nad morzem sezon to DWA miesiące to i ceny muszą być wyższe !!!! jak tak dalej pójdzie, to okaże się że w Zakopanem zostaną też tylko 2 miesiące sezonu i tylko dlatego, że jak morze Góry mamy tylko jedne
0 0
Do bolex2012. Faktycznie, jest taka reklama w Krakowie na szkieletorze, ale należy uzupełnić Twoją informację o to, że ten budynek budowany jest od 37 lat :)
0 0
Z Białki należy brać przyład. Z małe wsi stała się słynna na całą Polskę. To zasługa głównie tego że ludzie potrafili się dogadać, pomyśleć, ZAINWESTOWAĆ a tylko zacierać ręce na kasę. Okropnie wyglądaja Ci wszyscy, którzy stoją wzdłóż zakopianki z tabliczkami \"noclegi\". W Białce nie ma czegoś takiego. Oni poprostu wyhodzą na przeciw oczekiwaniom turystów. A poza tym mówwcie co chcecie ale Białka jest bardzo ładną wsią. Nie ma co jej porównywać np. do Bukowiny...
0 0
Gosusia,w pełni się z Tobą zgadzam:(
0 0
Najlepszą reklamą są tzw \"schody burmistrza w H&M\"Nazwijmy je \"schodami sukcesu Zakopanego\"i puśćmy w świat.Nagroda w postaci olimpiady pod Tatrami murowana :-)). Klika niszczy Zakopane a właściwie to już je zniszczyła. Zróbcie to co u nas w Częstochowie, odwołajcie w referendum dziadowskie władze i wybierzcie wreszcie kogoś kto robi coś dla miasta a nie tylko dla siebie. Wasi burmistrze i ich przyd...pasy załatwiają sobie apanaże a nie myślą o całości
0 0
Wymienić starostę, burmistrza, referendum.
Zagłosować na młodych, chcących i integientnych. Zrobią w miesiąc tyle co obecni nie zrobili w 4 lata
0 0
jak mi ktos mowi ze w zako jest drogo to chyba nigdy nie byl nad polskim morzem albo w innym miescie...
np we wroclawiu miejsce w HOSTELU w pokoju 4-8osobowym od 40zł w gore. Jedna wspolna lazienka, bez sniadania. w krakowie podobnie.
a w zako jak sie powie 45zl w centrum miasta to oburzenie ze co tak drogo...
mieszkancy sami doprowadzili do tego co jest. gdyby trzymali ceny na rownym poziomie a nie robili wojny ze ja dam po 20 a to ja po 15 a ja po 5 to by bylo normalnie. to samo sie tyczy budowy apartamentowcow. kazdy narzeka ale nikt nic z tym nie zrobi.
0 0
1. Zrezygnować z usług Biura Promocji, na jego miejsce utworzyć Radę Miejską złożoną z przedstawicieli pracodawców, ludzi sztuki i kultury.
2. Przestać reklamować na terenie miasta inne miejscowości wypoczynkowe.
3. Zaostrzyć kary za palenie śmieci w piecach przydomowych.
4. Zbudować parkingi pod Zakopanem, za wjazd prywatnym autem do centrum Zakopanego pobierać wysokie opłaty. Zbudować działające przedsiębiorstwo komunikacji miejskiej.
5. Zmusić deweloperów do budowy domów tylko w stylu zakopiańskim.
Mam jeszcze wiele innych doskonałych pomysłów...
0 0
Rzeczywiscie Zakopane przestało być pepkiem.Che oglądać góry rezerwuje sobie miejsce w schronisku:Murowaniec.,Morskie Oko lub Dolina Pięciu Stawów.Chce baseny termalne :Oravice.Bukowina lu Białka.Chce narty jadę do Białki full wypas.Rola Zakopanego sprowadza sie do sentymantalnego spaceru po Krupówkach i miejscu Parkingowym .Rasumująć pobyt tygodniowy w Zakopanem dla dwóch osób/noclegi + wyżywienie+parkingi/ to dokałdam trochę i lecę np. Grecji last minute all inclusive 4**** na 1 tydzien
0 0
Niektóre wypowiedzi radnych i komentarze poniżej tylko potwierdzają te stereotypu, z którymi tak wszyscy chętnie się nie zgadzają.
A sytuacja jest prosta: wszystko przemija, tym bardziej przemija moda, także moda na Zakopane. Problem w tym, że wielu osobom po tylu latach dominacji nie mieści się to w głowie, jak to jest możliwe? Możliwe. Zakopane pozbawione konkurencji zatrzymało się w rozwoju na etapie czasów słusznie minionych. A tu okoliczne wioski, czyli przez Zakopian pogardliwie nazywane \"bokami\" postanowiły mimo wszystko zrobić dowcip i zacząć się rozwijać - na domiar złego dynamicznie i po nowoczesnemu.
I teraz czytam sobie co należy zrobić. Zakazać! Zakazać tego i tamtego. Zakazać reklam. To w dobie internetu nawet nie jest śmieszne. Jest tragiczne i świetnie obrazuje strategię, której wdrażanie może tylko doprowadzić do jednego celu: na manowce, czyli do dalszej izolacji miasta. Albo pomysł opłacania mediów, żeby pisały o jedynie słusznej prawdzie. Tego nawet nie chce mi się komentować. Pomysłów jest dużo, zwłaszcza w szukaniu winnych. No bo winni są wszyscy, tylko nie my.
A moim zdaniem miasto nie ma wyjścia i musi zmienić swoje strategiczne podejście. Może zostać centrum kulturalnym i gastronomicznym. Ale nie noclegownią. Musiałbym chyba na głowę upaść, żeby żyjąc na co dzień w mieście, wybrać się na urlop do miasta. To \"boki\" powinny przejąć tę funkcję i przejmują. A Zakopane zamiast z tym walczyć powinno w końcu wybudować u siebie parkingi, dobre drogi i w końcu zamienić zdezelowane busy na prawdziwą komunikację miejską. I jednocześnie zaoferować prawdziwą rozrywkę, inną niż możliwość sfotografowania się za piątaka z łowieczką na Gubałówce.
Należy koniecznie coś zrobić z grupą osób, tzw. pierwszego kontaktu z turystą, bo to oni są źródłem stereotypów. Ile to razy słyszałem za plecami, że stać mnie na drogi aparat, a nie chcę skorzystać za jedyne 150 zl z dorożki. I co ja mam sobie wtedy pomyśleć? Co mam sobie pomyśleć, kiedy na Palenicy busiarz nie zaprasza do wsiadania tylko \"kładzie\" ceprów do pełna? Co mam sobie pomyśleć widząc te tabliczki na szyjach?
Do wszystkiego konieczna jest wola współpracy, której w Zakopanym jest wyjątkowo mało. Trzeba poważnych i odważnych zmian, zmian, na których zawsze jakaś grupa osób straci. Osoby te skutecznie te zmiany zablokują. Widzę to raczej w ciemnych kolorach. Nikt w mieście nie pomyśli jakby tu ze Słowakami zacząć współpracować, tylko jakby tu takiej współpracy zakazać (najlepiej zamknąć granicę). No bo co tu wymyślić, kiedy głowę zaprząta myśl przewodnia - czy oni aby nie skorzystają na tym bardziej?
0 0
wez przyklad z Obrochtowki, jej dawna swietnosc odeszla w zapomnienie wraz z tamtymi klientami...ale jak pokazal przyklad, mozna to odrestaurować:) a co do wydatkow na promocje, to chyba czas najwyzszy zakonczyc te programy telewizyjne puszczane w Krakowskiej y=tiwi \"pod tatrami\" w ktorych nie ma promocji Zakopanego a jest autoprompcja UMZ...rzeczywisci, Szpilik robia dobra robote dla Zakopanego, nasi wlodarze..niekoniecznie :(
0 0
było by więcej imprez to było by więcej turystów , bo to co w zakopanym jest to za mało .
sylwester nie bo trzeba ogrodzić itd .
z pustego Zakopanego to i Salomon góralom nie naleje
0 0
@EdiEd nic dodać nic ująć :) Kłopotem pępka świata, że rządzą nim ( od lat bo to się dzieje już przynajmniej 10 lat) inne pępki świata. Miasto żyjące z podatków hotelarzy i restauratorów nie widzi powodów by zapytać o przyczyny kryzysu owych płatników tylko samo usiłuje rozwiązać to co spaprało. Naprodukowawszy wewnętrznej konkurencji w postaci apartamentów ( nb jestem ciekaw czy podatki od nieruchomości sa od mieszkań czy firm ?) tłumaczą , że nie stać miasta na promocję czy realizację jakiegoś programu bo podatki za małe. I kółko się zamyka :)
0 0
Wyleasingujcie sobie p.Dzibasika na dwa lata do Zakopanego tego z Białki Tatrzanskiej na dwa lata to Wam podpowie jak sie robi nowoczesny biznes ,marketing i promocje.A tych Waszych dyrektorów i kierowników od promocji wyślijcie na wyspy Hula-Gula.pzdr.
0 0
Po co tu się tyle rozpisywać?Przykład brać od tych którym się udało...
0 0
e lepiej żeby się podzielili i np. zakopane przyciągało turystów gustujących w spacerze po Krupówkach i zakupach , ale wybitnie brak jakiejś dobrze zaprojektowanej galerii handlowej mogącej konkurować z innym miastami w Polsce , ale posiadającej charakterystyczny styl góralski , a okoliczne miejscowości powinny się zając turystami lubiącymi cisze i spokój
0 0
recepta jest jedna - mysleć przede wszystkim o mieszkancach bo niedlugo wszyscy wyjada z tego miasta, zostana tylko emeryci
0 0
i jeszcze dodam:
1. dworzec pks i pkp - postrach niczym slumsy
2. busy- tragedia, potrzeba komunikacji miejskiej
3. mniej deweloperki
4. wiecej myslec o mieszkancach i ich potrzebach
5. reprezentacyjny park na rowni krupowej
6. i droga dojazdowa..... to jest chyba podstawa
a wtedy bedzie calkiem inaczej.... ogolnie dzis chaos i jeszcze raz chaos, nie ma nawet gdzie isc na spacer- wszedzie spaliny
0 0
Kryzys Zakopanego wpłynie pozytywnie na pozostałe części regionu. Czyli jest O.K.
0 0
A do tego jeszcze spotkać Kasię,Beatę,uoscypka-to już tragedia i nikt nie chce wracać.
0 0
Widzisz @robi... twój komentarz wpisuje się doskonale w ogólny wizerunek.
0 0
Jeżeli turystyka w Zakopanem załamie się czy władze Zakopanego już myślą jak zapewnic miejsca pracy 30 tysiącom zakopianczykom? oże to stac się wielkim problemem ale i tragedią mieszkańców Zakopanego.
0 0
może odbudujmy Hutę w Kuźnicach i bedzie kilka miejsc pracy ,
bo naszych widoków zdaje się już chyba nikt nie przyjedzie podziwiać
a czy apartament czy piece i spaliny to w tej \"dziurze \" wszystko obojętne
0 0
A po co jechać do Zakopanego jak można jechać np do Chorwacji 2 dorosłych i 2 dzieci za 4000zł gdzie pogoda gwarantowana piękny hotel itd a tutaj za 4 tys to nie ma co się brać nawet.
sami sobie zamykamy furtke upartość ludzi i chciwość zamykajmy więcej atrakcji turystycznych to ludzie będą jeździć ale do Białki ponoć tam powstaje spora ilość szlaków rowerowych jako miłośnik tej dyscypliny chyba tam też będę jeździł bo w Zakopcu gdzie ? jak chcecie zachęcić ludzi do przyjazdu Krupówki to nie wszystko założę się ze z tych 3656 odwiedzin ze 100 jest takich co przez swój debilizm powodują wstrzymanie inwestycji i rozwoju tego oto pięknego regiony
0 0
dobrze, że sa zapasy bacioków w sklepach, będzie czym palić w zimie
0 0
tylko za co te bacioki kupisz?? chyba ze bedzie okazyjna wyprzedaż :P
0 0
No właśnie sklepy zbankrutują i bacioki będą za psi pieniądz, a opał -- nie !
0 0
sklepy juz pomalu bankrutuja, zzeraja je czynsze na jedynej ulicy to nawet sklepow tu nie uraczysz zreszta juz sie pomalu robia same knajpy a po zwykla rzecz trzeba jechac do NT
0 0
@JA a Ty byłeś kiedys w Zakopanem ? bo informacje cenowe masz raczej z kosmosu.
0 0
Bilety do term jak swieze bułki........Wczoraj pisałem Wam Chytrzy Zakopianczycy abyście wyleasingowali p.Dzibasika z Białki Tatrzanskiej.A dziś macie próbkę jego działań 500 biletów po 1 ZŁ do nowych term BANIA Tak się robi z wioski atrakcje a Wy w tym Zakopanem tyle czyhacie jak wydutkać cepra z dutków
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu 24tp.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz