Podczas dzisiejszej konferencji prasowej w zakopiańskim urzędzie miasta przedstawiono projekt uchwały w sprawie utworzenia parku kulturowego na Krupówkach. Dzięki niemu z Krupówek ma zniknąć samowola reklamowa.
– Mamy nadzieję, że uchwała wejdzie już na marcową sesję Rady Miasta. Teraz w lutym będzie obecna na komisjach - mówił burmistrz Mariusz Koperski.
22.12.2025
OGRODZENIA, www.hajdukowie.pl. 692 069 284.

29.05.2026
Austria! Praca dla MURARZY, CIEŚLI, STOLARZY, SPAW...

02.06.2026
BUDOWY DOMÓW OD PODSTAW, STANY SUROWE OTWARTE, DAC...

02.06.2026
Przyjmę MURARZY. Praca Polska, Niemcy. 608729122....

27.05.2026
Poszukujemy osoby na stanowisko SPRZEDAWCA / DORAD...

19.05.2026
KANTOR ZATRUDNI KASJERA WALUTOWEGO. CV proszę prze...

02.06.2026
Wydzierżawię działkę w Ludźmierzu przy trasie Nowy...

02.06.2026
Sprzedam DOMY po 100 m2 - Klikuszowa, koło Centrum...

01.06.2026
DO WYNAJĘCIA LOKAL HANDLOWO - USŁUGOWO - BIUROWY o...

01.06.2026
SZCZENIAKI BORDER COLLIE RASOWE. 791 669 932.

29.05.2026
RESTAURACJA CZERWONE KORALE Zakopane, ul. Zamoyski...

25.05.2026
ZATRUDNIMY W KARCZMIE oraz W BARZE MLECZNYM: KUCHA...

22.05.2026
RESTAURACJA REGIONALNA w Zakopanem zatrudni KUCHAR...

14.05.2026
Sprzedam DOMY po 100 m2 - Klikuszowa, koło Centrum...

21.05.2026
Sprzedam DOM i LAS - Spytkowice. 732 810 638.

14.05.2026
Przyjmę MURARZY. Praca Polska, Niemcy. 608729122....

14.05.2026
BUDOWY DOMÓW OD PODSTAW, STANY SUROWE OTWARTE, DAC...

14.05.2026
Wydzierżawię działkę w Ludźmierzu przy trasie Nowy...

12.05.2026
Sprzedam lub wynajmę BUDYNEK HANDLOWO-USŁUGOWY 500...

28.04.2026
WYCINKA, PRZYCINKA DRZEW W TRUDNYCH WARUNKACH - 69...

23.04.2026
PROVIDENT. 571 240 909.

17.04.2026
OCIEPLANIE DOMÓW na materiałach wysokiej jakości. ...

07.04.2026
Sprzedam GOBELIN - pejzaż zimowy - (145/80). TORBY...

07.04.2026
NOWE KILIMY RĘCZNIE TKANE (z owczej wełny). Wzór: ...
0 0
O qrwa jakie oni mają zatroskane miny jakby odkryli nieznany ląd ......a najwazniejszym elementem krajobrazu są dumne TATRY.....a architektura Krupowek bardziej przypomina przedwojenne misz-masz z odrapanymi scianami budynków i rozlatującymi sie oknami..
0 0
W pierwszej kolejności powinna zniknąć samowola budowlana bo w ślad za synem burmistrza idą inni i wyrosły nowe schody ww. poczty. Jak to możliwe, że od dwóch lat w domu nie odebranym do użytku jest prowadzony na wszystkich kondygnacjach sklep, co grozi katastrofą budowlaną. Widać, że w tym mieście niektórym wolno łamać prawo a inni za to samo idą do więzienia.
0 0
A kiedy zajmiecie sie tym wykopem koło Litwora ?
0 0
NIELEGALNE SCHODY MAJCHRA PIERWSZE DO ROZBIÓRKI!!!
0 0
Jestem za ! Może to pierwszy krok , aby przywrócić naszemu miastu estetyczny wygląd i należne miejsce na mapie Polski , aby przełamać ten czarny PR , który mamy rzeczywiście w dużej mierze za wygląd Krupówek , aby więcej nie słyszeć i nie czytać , że to slumsy i Bangladesz . I co najważniejsze , abyśmy sami czuli radość , że żyjemy w ładnym mieście . Korzyści będą na pewno , trzeba tylko trochę czasu , wiary i cierpliwości . A pieniądze wszystkim zakopiańczykom zabierają przede wszystkim wszyscy ci , którzy Krupówki i wiele innych pięknych " zobrzydzają "
0 0
No i nareszcie pierwsze Krupówki później całe miasto a na koniec w koło drogi prowadzocej do Zakopanego czyli zakopianki i troszke poprawią sie widoki a nie trzeba bedzie patrzeć na reklamy to sklepu to jakichś will czy jakich tam burdeli
0 0
Mam nadzieję ,że doczekamy się ,że w tym mieście wreszcie zapanuje ład i porządek /Krupówki ,teren pod Wielką Krokwią ,Gubałówka/.
Ta ulica zasługuje na to aby przywrócić jej ład i porządek.Jest tu wiele pięknych kamienic ,których w tej chwili w ogóle nie widać...natomiast bardzo dobrze widać porozwieszane towary na tych budynkach /maskotki majtki itp../oraz cała masa wstrętnych reklam.Przecież są odpowiednie miejsca w Zakopanem gdzie można sprzedawać taki towar a nie koniecznie musi się to dziać przy Krupówkach.Czekam z utęsknieniem ,że będzie można spacerować piękną ulicą....
0 0
Po co to wszystko. Teraz TV podczas każdych zawodów sportów zimowych będzie nadawać z Białki. Krupówki będą się pojawiać jedynie w migawkach z okazji demolki na sylwestra i jak będą potrzebne "złote myśli" autochtonów o pogodzie, dudkach i ceprach. Zakopane z jej Krupówkami zrobiło krok milowy ale wstecz. A Panowie niech nie mydlą oczu, że im się porządkowanie Krupówek udało - pamięta ktoś jeszcze Komendanta Golonkę - Zbrojne Ramie Porządków Krupówkowych Trójcy z Prezydium ?
Pardon. Udawać zatroskanych ... to im najlepiej wychodzi.
0 0
"Park Kulturowy " krakowski - odbił się pozytywnym echem. Wszyscy wiedzą o co chodzi, dają za przykład. Warto więc zawalczyć by i u nas był.To prestiż.
Wiem, że inicjatywa związana z parkiem kulturowym w Zakopanem, to też praca Tatrzańskiej Izby Gospodarczej i Stow. Zakopiańskie Perspektywy.
0 0
może by w pierwszej kolejności umyć i uczesać główkę !
0 0
Na gubałówce to trzeba puścić fadrome i wszystkie te budy zepchać ma dół tam przecierz trudno przejechać samochode a niemówiąc o strażackim aucie a co niektórzy to te kamienie powini ustawić na drodze
0 0
Co do Krupówek jest racja .Ale cheba większy problem brak stoków.
Może by w końcu coś z ta Gubałówką ruszyć ................
Drugi stok piękny na Cyrhli się marnuje .
Prosze skończyć z tymi [parkami]-i brakiem wifi ............
0 0
Kiedy się Burmistrz weźmie za pseudo Taxi
0 0
O co Wam chodzi...? przecież Gubałówka to jest już park..,kulturowy.?
Kamienie na drodze...? no cóż każdy samiec znaczy swój teren. :):)
Moim zdaniem głupota, ale co zrobić...jak grodzenie ma się we krwi .
Ja lubię przestrzeń...
0 0
Grodzenie się... ale dlaczego grodzą się to już nikt nie napiszę??!!
0 0
Grodzą się ....może z chęci bezpieczeństwa...może jest to strach przed naruszeniem własności. Trudno powiedzieć..Ceper jak kupuje działkę, to najpierw ją ogrodzi a później buduje dom...? Jakoś u górali takie zjawisko nie występuje, nie widzę wysokich parkanów, płotów które szczelnie zamykają posesję..?
Jedyne płoty, które drażnią, to niedbałe.. na Gubałówce, które są tylko symbolem własności..?
ps a reśte fiu fiu... huc mi ta huc a do mózgu daleko....i te "płone" płoty stoją i nie wiadomo jak długo...jesce bedom ...
0 0
Jak zwykle, każdy widzi to co chce widzieć, szkoda słów.
0 0
Klara - do mnie... pijesz ? ja nie mam wpływu na nic,...Widzę je tak samo jak każdy, i ten bałagan na deptaku Gubałówki, Moje płoty nie istnieją, a te co stoją próbowałam w jakiś tam sposób kiedyś rozwalić, ale teraz to beton... ? Ale mam nadzieję,że jak mur "Berliński " runął to i te na Gubałówce też kiedyś ...?
0 0
A kto robi ten bałagan! kto na to pozwala? (na Gubałówce na pewno nie mieszkańcy) jak też na "bałagan" na Krupówkach??!!
0 0
Właśnie w tym problem, że na Gubałówce to tylko sami właściciele działek są odpowiedzialni za bałagan, który stworzyli w celach zarobkowych. Wqrwia to wszystkich, ..ale wolność tomku w swoim domku..Jeżeli już budy, to przynajmniej jakieś z wyglądem,,,a nie bangladesz,. Skoro UM nie interesuje, to przynajmniej właściciel powinien postawić.... warunki wyglądu budy.?
0 0
a co do Krupowek to bedzie jak z planami zagospodarowania; taaakie furtki dla swoich :D
takie zycie ...:D
0 0
Moge dodac krotka uwage ale prawdziwa ,dziekuje Bogu codziennie ze nie zyje w tym syfie pomiedzy ludzmi nawet nie umiejacymi po polskumowic czyli goralami lub potocznie jak to sie mowilo za moich czasow wiesniakami popisujacymi sie swoja gwara,pozdrawiam Was z Londynu gdzie jak mowicie jest zmywak ,nie bede Wasz bledu wyprowadzal ,zycze szczesliwego zycia w Zakopcu a zmywak jest nie dla was wiesniaki nawet po polsku nie umiecie mowic ,ale i tak pewnie ten tkst sie nie ukaze,a wszysy ymowia ze cenzura byla za komuny a teraz jak jest,chce ten post ZOBACZEC ZANIM CHCECIE SIE LACZYC W BULU Z UKRAINA?
0 0
Janusz 522 - nie tylko, że Pan obraża, serwując zarzuty, to jeszcze sam bełkotem niezrozumiałym, pisze. Trudno traktować serio takie uwagi.
0 0
Januszku z Londynu, wykaż więcej troski o swoje zdrowie psychiczne. Na początek odstaw na bok używki i na trzeźwo przeczytaj co napisałeś. Na pewno chluby Ci to nie przynosi.
0 0
@Esflores i Cyklista . Zgadzam się z Wami w zupełności , wpis absolutnie żenujący i kompromitujący jeśli chodzi o treść jak i pisownię !. Pozostaje się tylko cieszyć , że Janusz22 wyjechał do Londynu , w Zakopanem nie chcemy takich osób .
0 0
Burmistrz Koperski? a to od kiedy nie Majcher?
0 0
Czytam te komentarze i głowa mnie zaczyna boleć....o czym ci ludzie piszą....połowa z nich nie wie w ogóle co to jest Park Kulturowy...żenada.
Nie rozumiem dlaczego tak się boją...ktoś chce zrobić porządek ,żeby wszystkim żyło się lepiej ,żeby ludzie z przyjemnością mogli pójść na spacer wypić dobrą kawę ,Niektórzy piszą co tam Krupówki ...nieważne ważne trasy narciarskie,,,ale tak się składa ,że nie wszyscy ,którzy docierają do Zakopanego jeżdżą na nartach.Ta ulica musi błyszczeć i koniec kropka.Jestem całym sercem za Parkiem..
0 0
Ciekawe czy ci na zdjęciu występując publicznie w czasie kiedy burmistrz przebywa na olimpiadzie mieli upoważnienie od niego, bo to właśnie jego zadaniem jest zadbać o to aby stworzyć park kulturowy na Krupówkach. Czy te osoby czasami nie chcą być lepsze od burmistrza i wystartować w wyborach jako kontrkandydaci ? A może robią to z polecenia burmistrza gdyż sam nie chce tego robić bo by musiał usunąć swoje samowole budowlane na Krupówkach.
0 0
Janusz,
a ja nie wyobrażam sobie mieszkać nigdzie indziej niż w tym, mimo wszystko pięknym miejscu jakim jest Zakopane.
A ciekawa jestem , jak "wieśniaki" mówią w Londynie... a od Górali to trzy .... w bok!
0 0
Krótko zwięźle i na temat na Krupówkach jest około 40-50 stoisk każde stoisko to około 2/3 rodziny które z tego żyją takie pytanie do burmistrza i szanownych urzędników co z taką ilością bezrobocia które niestety w skutek zamknięcia tych straganów powstanie następną spraw o której trzeba głośno powiedzieć jest sprawa jak te nasze kamienice na Krupówkach wyglądają ? same proszę się przejść z rana jak nie ma straganów wygląda to jak smutne miasto po prostu tragedia krotko stuknijcie się w łeb bo trzeba się zastanowić nad innymi aspektami zakopanego jak zakopianka bądź Gubałówka !! Może najwyższa pora zacząć rozważać ekonomiczne skutki a nie wasze zagrywki polityczne Serdecznie pozdrawiam !
0 0
Janusz.... z tym cifem toś się trochę za bardzo sztachnął..polecam Pana Proppera ..:):) bardzo ładnie, pachnie i myje i uprzątnie ten cały nasz mjadan...
A Ukraina.. czeka na stabilizację wewnętrzną .
Kocham ,Zakopane wystarczy tu.. zrobić porządek, na Krupówkach i Gubałówce.. a ty chyba tęskniszsz,bidoku, nie możesz odnaleźć w tym zmywaku,:):):) skoro tak piszesz.
ps od góral/ki :):):) na otuchę.
0 0
Park Kulturowy powstanie z inicjatywy Tatrzańskiej Izby Gospodarczej i Stowarzyszenia Zakopiańskie Perspektywy .Organizacje te walczą o to już od trzech lat i chwała im za to....
0 0
maja22,
owszem utworzenia parku kulturowego na Krupówkach to ważna sprawa i nikt się tego nie boi, ale wyciągi moim zdaniem to sprawa nadrzędna, bardzo ważna!! "Zakopane, zimowa stolica Polski..." bez odpowiedniej ilości/jakości wyciągów żadna to zimowa stolica.
0 0
Panowie Burmistrzowie
Pereł macie kilka , ale nie potraficie wykorzystać ich potencjału .
Dla was święte są tylko Krupówki i komfort prowadzenia interesów przez rodziny posła , burmistrza , radnych , byłego burmistrza , starosty i najbliższych przyjaciół .
0 0
a ja sie @maja22 obawiam, ze ten park kulturowy bedzie tylko czesciowo zaspokajał trwoje oczekiwania a potem , w praktyce pokaze sie ile niektorzy z niego jeszcze "wycisną". Uwazaj, zeby cie nie przechytrzył Majster !
0 0
Mamy bardzo dużo do zrobienia i jeszcze więcej zaległości , ale od czegoś musimy zacząć , dać nadzieję sobie i jasny przekaz turystom , którzy odwrócili się od naszego miasta . A potem systematycznie , benedyktyńską pracą , determinacją zmieniać pozostałe obszary i tematy - stoki narciarskie , komunikację miejską , zanieczyszczenie powietrza , dojazd , promocje i PR ! Zmieniać rozumiem jako działanie nas samych i wymaganie tego działania od władz . Jak będziemy bardzo chcieli wierzę , że nam się uda . Zresztą chyba nie mamy już innego wyjścia .
0 0
@uorcyk . Trochę więcej pasji i optymizmu . Przy okazji mam przykre wrażenie , że niektórzy kochają tylko krytykować i nie chcą żadnych zmian na lepsze , żeby nie " zostać beż chleba " Troskę o nasze miasto proponuję przełożyć na czyny , potrzebujemy WSZYSTKICH !
0 0
Wiosną, latem, jesienią przemierzamy te najpiękniejsze na świecie góry, Krupówki możemy sobie odpuścić, chociaż wieczorem spacer, dobrą kolację, zimne piwo miło by było to wszystko skonsumować na pięknych Krupówkach. Ale zimą... tylko narty i wszystko co z tym związane, a jak wiemy zimy bywają długie i śnieżne i wtedy kłania się taki problem jak brak miejsc na te "białe szaleństwa".
0 0
@Mona: jesli to do mnie, to mnie zle "odczytałas ". Mnie juz tylko gładkie słowka Majchra nie nabiorą. Musimy wybrac madrze nowe wladze!
0 0
Mona
być może nie wiesz i jesteś nie doinformowana , Mamy w Zakopanem 18 Parków Kulturowych .
To one wyłożyły możliwości inwestycyjne w obrzeżach Zakopanego .
Doprowadziły Zakopane do AGONI .
Mieszkańcy , radni ni raz podnosili związaną z tym problematykę , nawet Burmistrz wielokrotnie powtarzał że trzeba z tym coś zrobić - ale do dziś niczego nie zainicjował , ponieważ oni swe interesy mają na Krupówkach .
U nas jeszcze nie nakupili wystarczająco terenów - a jak nakupią znajdą powód by dany teren wyłączyć z granic Parku Kulturowego . Jak już wcześniej się w Zakopanem działo I tak w koło .
0 0
@Aborygen ale na Krupówkach zostanie uregulowane co wolno a co nie.. jakie reklamy i ich wygląd ..? wystawy elewacje,,, te pijane maskotki,.... itd To powinno być uregulowane a nie każdy ch...na swój ..strój... Gubałówka też......!!
ps nie pieprz znowu o dokumencie z 2008 ...:):):)
0 0
Przecież z tego nic nie wyjdzie hahahah. Mrzonki o uporządkowaniu centrum .... Najpierw będzie narada, która potrwa ze 3 lata, potem plany i siedem koncepcji a na końcu po dekadzie okaże się jak zwykle, czyli kłótnia o szczegóły.
Powiadam wam, ze szybciej Białka zrobi deptak do Bukowiny i dostaną prawa miejskie jako kurort niż w Zakopanem ktokolwiek coś uporządkuje i zoraganizuje !
Prywatne interesy i zaszłości rodzinne do siódmego pokolenia nie pozwolą :D
Piszta sobie co chceta jakby powiedział Owsik.
0 0
tak sobie mysle, ze na krupowkach reklamuja sie ci co maja biznesy "z bocku" czyli w podworkach etc. Uporzadkowanie czyli likwidacja reklam wzmocni biznesy tych co maja sklepy tuz przy deptaku a tamte stanowia dla nich spora konkurencje, placac mniejsze czynsze- sa tansi...??
0 0
Wszyscy niby beda zadowoleni? Niby napisane na stronie urzedu - nie tylko burmistrz ale i mieszkancy maja widziec dobre strony parku kulturowego.
Pijane maskotki powinny byc od razu egzekwowane. Bez zadnej wielkiej uchwaly. Mieszkam w "przyszlym parku kulturowym". Nie moge miec wywieszonej reklamy swojego sklepu. Nie mogę mieć anteny satelitarnej. Nie mogę odnowić elewacji budynku bez zgody konserwatora. Same plusy? Spojrzcie Drodzy mieszkancy Zakopanego jakie ograniczenie wlasnosci sie szykuje. I niby to my jestesmy ci źli
0 0
@Towarzysz z Krupówek . Zastanów się co piszesz ! Trochę wiedzy a potem " bezensowne bazgrolenie " - jesteś misiem czy tym od chińszczyzny na murach ?
0 0
Może nie ma co siać paniki, zanim się nie dowiemy na czym to polega i jak przebiega proces.
Tu fragmenty artykułu o tym, jak to przebiegało w Krakowie.
- Samo przyjęcie uchwały to tylko 50 proc. sukcesu, bo Park Kulturowy to działanie w terenie, rozmowy z właścicielami budynków i zachęcanie ich do brania współodpowiedzialności za otaczającą nas przestrzeń - powiedziała Magdalena Sroka, zastępczyni prezydenta Krakowa ds. kultury i promocji miasta. Podkreśliła, że bardzo ważne było wprowadzenie sześciomiesięcznego okresu na przystosowanie się do nowych przepisów, który umożliwił stworzenie zespołu zarządzającego Parkiem oraz inwentaryzację obiektów znajdujących się na zabytkowych kamienicach.
Co jest w parku zabronione?
Znajdujące się na terenie Parku Kulturowego Stare Miasto znaki, tablice i szyldy nie mogą mieć jaskrawej kolorystyki, a markizy i daszki nie mogą zasłaniać detali architektonicznych budynków. Wielkoformatowe reklamy umieszczone na rusztowaniach na czas remontu elewacji mogą wisieć na budynku nie dłużej niż rok. Nie można dowolnie zmieniać wystroju budynków frontowych, kształtu dachów i wysokości kalenicy, a także kolorystyki elewacji.
- Park Kulturowy jest niezbędny, jeśli chcemy skutecznie bronić przestrzeń publiczną - mówiła wiceprezydent Krakowa ds. rozwoju miasta Elżbieta Koterba, ale jak zaznaczyła, przepisy trzeba wprowadzać z rozwagą, bo ograniczają one w pewnym stopniu swobodę działalności gospodarczej - w Krakowie określony jest nawet wygląd parasoli, które mogą być używane w kawiarnianych ogródkach.
- Nie należy wprowadzać przepisów o Parku Kulturowym bez konsultacji z mieszkańcami. Trzeba ich przekonać, że robimy to dla dobra ich samych i ładu przestrzeni, która ich otacza - podkreśliła Koterba.
Przy wsparciu mediów
- Aby przekonać mieszkańców, że idea Parku Kulturowego jest ważna, korzystaliśmy z wszystkich możliwych kanałów informacyjnych. Każdą decyzję komunikowaliśmy mieszkańcom otwarcie, m.in. poprzez miejską stronę internetową - mówił zastępca dyrektora Wydziału Informacji, Turystyki i Promocji w Urzędzie Miasta Filip Szatanik. Dodał, że idea wprowadzenia Parku Kulturowego zyskała wsparcie mediów.
Miasto na długo przed wprowadzeniem w życie restrykcyjnych przepisów prowadziło akcję "reklama za reklamę" - ci, którzy zdecydowali się na dostosowanie szyldów i reklam do nowych wymogów, mogli się za darmo reklamować na miejskiej stronie internetowej. Kampanię informacyjną prowadzono także w portalach społecznościowych. Po podjęciu uchwały w urzędzie miasta uruchomiono punkt informacyjny, a właścicielom nieruchomości strażnicy miejscy wręczali ulotki.
0 0
@Mona
Tym co mieszka na Krupowkach.
Poczytaj uchwale ktora jest w planach i powiedz mi co niepoprawnego nnapisalem. Zwolenniczka czystych Krupowek?
0 0
Ale biadolicie...nic nie robić i czekać aż to wszystko runie...i wtedy właściciele budynków będą płakać i wszyscy co prowadza biznesy...Ja od lat prowadzę sklep przy głównej ulicy i ciągle wysłuchuje od klientów ,że jak to miasto wygląda gorzej niż bazar ...przypomina to jedno wielkie zasyfione targowisko..wstyd..Jest w Zakopanem plac targowy i ci wszyscy handlujący na ścianach tam powinni sie wynieść ...a jeżeli nie to niech sobie wynajmą lokal ..płacą nie mały czynsz i dbają o swoich klientów.Mocno w to wierzę ,że wreszcie zostanie to miasto uporządkowane i Park Kulturowy to właśnie jest początkiem wielkiego sprzątania ..i mam nadzieje ,że burmistrz i rada dopna to do końca
0 0
WRESZCIE ! kilka lat za późno ... ale nie ma co biadolić. Zniknie "badziewie", brud, misie, stringi i koce z elewacji. HURRA !
0 0
@ Towarzysz z Krupówek . Czytaj " ze zrozumieniem " . Znam i czytałam projekt uchwały - będę mogła zameścić reklamę i będę mogła zawieśić antenę satelitarną . Czy jestem za czystością Krupówek - ABSOLUTNIE TAK ! , nawet jak będę usiała coś poświęci - reklamę w mniejszym rozmiarze , mniej kiczowatą , mniej nachalną ,
.Jesteś gotowy zrobić to samo czy tylko " szybki cash " . Jesteś zakopiańczykiem i kochasz to miasto czy chcesz na nim szybko zarobić ? Mam nadzieję , że kochasz tak jak ja . Udowodnij to !!!!
0 0
a ja ci życze, zeby po wprowadzeniu PK naszym oczon nie ukazalo sie drugie dno :D
0 0
@ uorcyk . Myśl pozytywnie :))) i włącz się . Mam obawy , ale " mendolenie " i krakanie nic nie zmienia i przede wszystkim NIE POMAGA ! Spowalnia , Zapraszamy :)))
0 0
@Mona
Tym co mieszka na Krupowkach.
Poczytaj uchwale ktora jest w planach i powiedz mi co niepoprawnego nnapisalem. Zwolenniczka czystych Krupowek?
0 0
@Mona
Super. Wydam 2009 na nowy kasetom, zlikwiduje ten za ktory zaplacilem 1000 i teraz moge sobie go na sciane powiesic - ale w pokoju. Gratuluje budzetu, bo moze i mnie szybki cash interesuje.otworz oczy, bo chca wytepic nasza branze (stoiska z pamiatkami) - zgaduje, ze jestes w innej branzy wiec nie widzisz problemu.
Ponadto - nie moze byc urzadzen elektronicznych takich jak kamera, antena czy klimatyzator. I ty mi mowisz, ze nie znam tresci uchwaly? Nie bede mogk miec anteny satelitarnej. Ale co Ciebie to obchodzi.
@esflores. Zgadza sie, z krakowiakami to uzgadniali! Spytaj teraz kogokolwiek czy by wiedzial o jutrzejszym zebraniu w urzedzie miasta o godzinie 9 dotyczacym parku kulturowego gdyby nie jedna z wlascicielek stoiska na Krupowkach nie chodzila informujac o tym. Urzad miasta chce potajemnie wprowadzic PK!
0 0
@ towarzysz z Krupówek. Chyba przespałeś ostatni rok. Było już wiele spotkań i rozmów na temat Parku Kulturowego. Przeczytaj projekt uchwały. Dopuszcza ona stoiska jeśli sprzedaje się na nich produkt lokalny lub towar związany z kulturą, historią lub charakterem PK lub regionu i jest prowadzona w sposób tradycyjny oraz nawiązujący do stylu regionalnego. To oznacza koniec chińszczyzny. Poza tym jak Cię stać na stoisko na Krupówkach, to pewnie także na wynajęcie lokalu.
0 0
Nie rozumiesz tego, ze trzeba zmienic reklame co sie wiaze z kosztami na ktore nie mam pieniedzy? Nie jestem na czynszu i dzieki Bogu bo bym nie wyrobil. Mam stoisko w przejsciu - masz napisane w uchwale - zakaz handlu tymczasowego. Otworz oczy jak chca nas ubezwlasnowolnic. Ale Ciebie to nie obchodzi, bo Cie to nie dotyczy
0 0
to popatrz na innny absurd: ja place podatek od nieruchomosci za lokal uzytkowy w wysokosci takiej samaj jakbym miala dom na Krupówkach a nie "na cmentarzu" :P
0 0
Nie rozumiesz tego, ze trzeba zmienic reklame co sie wiaze z kosztami na ktore nie mam pieniedzy? Nie jestem na czynszu i dzieki Bogu bo bym nie wyrobil. Mam stoisko w przejsciu - masz napisane w uchwale - zakaz handlu tymczasowego. Otworz oczy jak chca nas ubezwlasnowolnic. Ale Ciebie to nie obchodzi, bo Cie to nie dotyczy
0 0
Nie rozumiesz tego, ze trzeba zmienic reklame co sie wiaze z kosztami na ktore nie mam pieniedzy? Nie jestem na czynszu i dzieki Bogu bo bym nie wyrobil. Mam stoisko w przejsciu - masz napisane w uchwale - zakaz handlu tymczasowego. Otworz oczy jak chca nas ubezwlasnowolnic. Ale Ciebie to nie obchodzi, bo Cie to nie dotyczy
0 0
Sami nasraliście tych reklam na Krupówkach,żeby było was widać z 5 km i sami jesteście temu winni że powstaje PK bo innej rady na was nie ma!!!Przynajmniej przeczyści się deptaku z badziewi :-D
0 0
No i o to chodzi...trzeba to wszystko uporządkować..i nie ma innej opcji..bo inna alternatywa to jest taka ,że wszyscy będziemy handlować na ulicy...
0 0
Nie bądżmy obojętni !To w jakim mieście będziemy mieszkali zależy tylko od nas . Mamy do wyboru tani bazar albo fajne , klimatyczne miejsce . Tertium non datur . A przede wsystkim nie pozwólmy , aby o naszej i naszych dzieci przyszłości
decydowała grupka krzykaczy i zwolenników bylejakości . Czy jest jakiekolwiek usprawiedliwienie dla tego rodzaju działań ? Może okazać się , że jutro ktoś postawi na Krupówkach toaletę , bo " musi z czegoś żyć " . Przepraszam , ale to chore !
0 0
Idac ulicą... w dużych miastach,.. to dawno już zniknął uliczny handel.
Wszystko zostało zagonione na bazary,,, i nie ma że boli.. resztę SM goni i mandatuje.
psF. Springer na tym spotkaniu przytoczył taką anegdotę:
Ktoś postawił kilka kartonów przed Urzędem Miasta... kto przechodził to zaglądał i patrzył co sprzedają....np skarpetki :D Nikt nie pukał się w głowę...?
Co te kartony robią? tu na ulicy, tylko każdy z zaciekawieniem zaglądał, bo może Promocja albo specjalna Okazja..:):)
Dokąd takie myślenie będzie, to nie ma szans na zmianę, bo Ci z uliczni handlarze będą uważać się za poszkodowanych.
0 0
Nie rozumiesz tego, ze trzeba zmienic reklame co sie wiaze z kosztami na ktore nie mam pieniedzy? Nie jestem na czynszu i dzieki Bogu bo bym nie wyrobil. Mam stoisko w przejsciu - masz napisane w uchwale - zakaz handlu tymczasowego. Otworz oczy jak chca nas ubezwlasnowolnic. Ale Ciebie to nie obchodzi, bo Cie to nie dotyczy
0 0
@ROBI ( "A kiedy zajmiecie sie tym wykopem koło Litwora?" )
ale co miasto ma do tego? przecież stoch to święta krowa ;) zawsze mu było jest i będzie wszystko wolno ;)
0 0
a generalnie to pomysł trafiony, tylko czemu nie kilka lat temu a teraz??? przed WYBORAMI???
0 0
Nie rozumiesz tego, ze trzeba zmienic reklame co sie wiaze z kosztami na ktore nie mam pieniedzy? Nie jestem na czynszu i dzieki Bogu bo bym nie wyrobil. Mam stoisko w przejsciu - masz napisane w uchwale - zakaz handlu tymczasowego. Otworz oczy jak chca nas ubezwlasnowolnic. Ale Ciebie to nie obchodzi, bo Cie to nie dotyczy
0 0
a paragony wydajesz na tym stoisku?
bo ja w swoim niewielkim sklepie muszę je wydawać, a mam kilku znajomych ze "stoiskami" i dobrze wiem co robią, bo sami się nawet chwalą ;]
tak czy inaczej w innych miastach na świecie, takich jak zakopane, podobne uchwały nawet nie musiały wychodzić, bo to właśnie ludzie nie chcą tam zniszczyć swojego miasta, nawet do głowy by im nie przyszło że można doprowadzić swój kurort do takiego stanu w jakim jest obecnie zakopane,
po zaledwie 20 kilku latach "swobody"... począwszy od krupówek, a kończąc pod tym czymś co naustawialiście pod skocznią i nazywacie to "jedynym" źródłem utrzymania
zakopane to nie jest miasto waszej bezmyślnej garstki uganiającej się całe życie za "dutkami" tylko jest to miasto prawie 30 tysięcy ludzi, którzy mają dość patrzenia na to, jak je dewastujecie
jedźcie z tymi miśkami, maskotkami i tańczącymi samochodzikami do Białki, -
-to jest odpowiednia dziura i odpowiednie społeczeństwo na takie dziadostwo, przy okazji weźcie tvp info i RMF jako partnerów waszego "upadku" w zakopanem... towarzystwo wzajemnej adoracji...
0 0
No i co z tego że paragony wydajesz?Naciągaczu jeden!
0 0
Do OPOZYCJA - , Lic\z sie palancie ze słowami na temat Białki .Bo to ty jesteś ZEREM i podłą świną , a prawdopodobnie , jesteś tą mendą która wpier....ala śmierdzące oscypki z pod Gubałówki , a te swoje samochodziki zostaw tam u siebie , bo gorszego syfu to , chyba nigdzie już niema .
0 0
nie, oscypków nie lubię... ani tych spod gubałówki, ani tych z białki... wszystkie śmierdzą jednakowo i przeważnie są niejadalne...
a co do syfu w zakopanem, to masz rację - jest, i mam nadzieje że niedługo zniknie... najpierw trzeba zrobić porządek na krupówkach, później pogonić tych spod skoczni, a na koniec zrobić porządek z busiarzami w kuźnicach - to jest wizja idealnej stolicy tatr - jak chcecie inaczej, chcecie gnoju, smrodu - won do białki, tam już to macie, pod patronatem mediów
0 0
busiarzy trzeba zastapic komunikacja zbiorowa w skali powiatu - tylko wtedy odkorkujemy Zakopane!!
0 0
harnaś. Opozycja do ciebie z szacunkiem grzecznie i kulturalnie. A ty jak na wsioka i prostaka przystało z pomyjami na niego. Wieśniak z wiochy wyjdzie wiocha z wieśniaka niestety nie. Smierdzące oscypki to gdzies na wsiach robią w Zakopanem nikt nie choduje krów
0 0
Na Białce jest wszystko idealne oscypki Ujnine,,:):) to musom być dobre, pamiątki to made in Białka, Jak tam mocie tak idealnie.. ? to cemu handlujom,.. tam te same osoby co w Zokopanym ?
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu 24tp.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz