Zakopiański sąd aresztował na 3 miesiące 22-letniego mężczyznę podejrzewanego o zabójstwo Marcina Majerczyka z Zębu.
Przed godz. 12 podejrzany, który usłyszał prokuratorskie zarzuty został przewieziony do zakopiańskiego sądu. Na wniosek prokuratury sąd aresztował go na 3 miesiące. 22-latek przyznaje się do winy. Twierdzi, że podwoził swoją ofiarę, zabił bez motywu. Policjanci znaleźli narzędzie zbrodni.- Czuję trochę ulgę po tym zatrzymaniu, ale to dla nas wciąż wielka tragedia. Zabójca powinien dostać maksymalna karę, czyli dożywocie - mówi "Tygodnikowi" siostra zamordowanego.
16-letni Marcin został bestialsko zamordowany nad ranem 11 sierpnia. Ostatni raz był widziany ok. godz. 3 rano na festynie w Zębie, a 4 godziny później został znaleziony 20 kilometrów od tego miejsca przy leśnej drodze na Brzezinach przy trasie w stronę Łysej Polany. Zabójca był bardzo brutalny, zadał mu 5 ciosów (wszystkie były śmiertelne) ciężkim narzędziem, młotkiem lub obuchem siekiery.
Wczoraj rano policjanci w miejscowości sąsiadującej z Zębem zatrzymali 22-latka. Zatrzymany przez zabójstwem miał podwozić Marcina. Wcześniej 16-latek do godz. 3 rano był na festynie w Zębie.
Zatrzymanemu grozi od 8 lat więzienia do dożywocia.
https://www.facebook.com/video.php?v=653420588088990&set=vb.542261979204852&type=2&theater
p

22.12.2025
OGRODZENIA, www.hajdukowie.pl. 692 069 284.

29.05.2026
Austria! Praca dla MURARZY, CIEŚLI, STOLARZY, SPAW...

02.06.2026
BUDOWY DOMÓW OD PODSTAW, STANY SUROWE OTWARTE, DAC...

02.06.2026
Przyjmę MURARZY. Praca Polska, Niemcy. 608729122....

27.05.2026
Poszukujemy osoby na stanowisko SPRZEDAWCA / DORAD...

19.05.2026
KANTOR ZATRUDNI KASJERA WALUTOWEGO. CV proszę prze...

02.06.2026
Wydzierżawię działkę w Ludźmierzu przy trasie Nowy...

02.06.2026
Sprzedam DOMY po 100 m2 - Klikuszowa, koło Centrum...

01.06.2026
DO WYNAJĘCIA LOKAL HANDLOWO - USŁUGOWO - BIUROWY o...

01.06.2026
SZCZENIAKI BORDER COLLIE RASOWE. 791 669 932.

29.05.2026
RESTAURACJA CZERWONE KORALE Zakopane, ul. Zamoyski...

25.05.2026
ZATRUDNIMY W KARCZMIE oraz W BARZE MLECZNYM: KUCHA...

22.05.2026
RESTAURACJA REGIONALNA w Zakopanem zatrudni KUCHAR...

12.05.2026
Sprzedam lub wynajmę BUDYNEK HANDLOWO-USŁUGOWY 500...

28.04.2026
WYCINKA, PRZYCINKA DRZEW W TRUDNYCH WARUNKACH - 69...

23.04.2026
PROVIDENT. 571 240 909.

17.04.2026
OCIEPLANIE DOMÓW na materiałach wysokiej jakości. ...

07.04.2026
Sprzedam GOBELIN - pejzaż zimowy - (145/80). TORBY...

07.04.2026
NOWE KILIMY RĘCZNIE TKANE (z owczej wełny). Wzór: ...
0 0
Co 16 letni dzieciak robił o 3 w nocy poza domem?
Był pod opieką rodziców?
0 0
znam dobrze goscia ktory niby sie przyznal ale nie wieze ze to on zrobil cos tu smierdzi
0 0
To jest bandyta,nie dzieciak.
0 0
Panie dociekliwy, to pierwszy raz kiedy osobybw takim wieku sa bez rodzicow na festynach imprezach o tych godzinach? Nie ma co tu zwalac na godzine ze przykladowo gdyby poszedl do domu albo byl pod opieka rodzicow to do tego by nie doszlo, rownie dobrze mogla to by byc osoba pelnoletnia i wtedy nie bylo by takich tlumaczen.Wspólczucie dla rodziny,dla Matki ktora ma pochować wlasne dziecko jest to chyba wiekszy ból niz fizyczny w kazdym stopniu
0 0
mam nadzieje ze to sie wyjasni, ze policja i wydzial sledzczy beda drazyc glebiej, bo tu cos nie gra... ciekawe czy prawdziwi napastnicy nie grozili jemu albo jego rodzinie... cos tu nie gra... zobaczycie.. ze chlopak tego nie zrobil...!!!
0 0
skąd ten zabójca??
0 0
A na stronie TVN podają, że mógł zginąć za to, że był... autostopowiczem. Tragedia.
0 0
Bardzo dobrze ktoś zapytał o 16 latka poza domem a i kto sprzedał mu piwo dzis czasy że dzieciak piwo wypije i świat wojuje .Nie bronie 22 latka bo naprawdę wydarzył się dramat i to dla 2 rodzin jedna płacze po stracie syna bo taki młody i zmarł a druga co sie wydarzyło tej nocy że taka tragedia się wydarzyła a pomyślał ktoś że może ten 22 latek został zmuszony do tego czynu
0 0
Wysokosc kary zalerzy od tego kim sa rodzice mordercy
0 0
o po pierwsze co dzieci robia a festynie po drugie jak go zabralo starsze rodzenstwo to sie pilnuje a nie baluje a po trzecie jak sie zabija za nic ponoc to juz jaja sa a wogole to mogli czekac jak go do sadu przewioza i swoje zrobic i znowu morderca z tej same wsi ponoc albo nie daleki wiadomo dobrze orientowal sie w terenie no coz final jest bol dla dwoch rodzin tragedia nigdy sie nie wybacza zabojcy jedyna ulga oko za oko .... i tyle szkoda karmic taki sie juz nie zmieni aaaaaaaaa do RODZICOW pilnowac swoje pociechy poki je mamy w takich realich zyjemy no coz
0 0
ubowiec, ortografia się kłania.
0 0
a tak na marginesie, to jakie ładne panie policjntki w tym zakopanem pracują !
0 0
fajne policjantki macie w zakopanem
0 0
ludzie kto w koncu zainteresuje sie tym ze na festynach sprzedaja alkohol osobom nieletnim nikt nawet nie zapyta ile maja lat ludzie gdzie ta nasza policja za chwile festyn w mietustwie zrobcie cos z tym
0 0
chlopak 22 lata zaprasza do swojego samochodu 16 letnie dziecko ktorego nie zna i i nic do niego nie ma tylko po to zeby go zabic. ale gdzie jakies konkretne informacje bo to sie kupy nie trzyma. gdzie byl opiekun 16 latka ? czy spozywal alkohol? co o tej porze robil poza domem? byli jacys swiadkowie? odciski palcow? krew na ubraniu? gdzie znaleziono narzedzie zbrodni? tak nagle chlopak sie przyznal? gdyby chcial sie przyznac sam by sie zglosil. a moze tak naciskali ze chlopak nie mial wyjscia??? 2 tragedie.
0 0
do marsall. cos w tym jest. jezeli byl psychopata z morderczymi skonnosciami ok. jezeli nie-macie zlego chlopa
0 0
Moze chłopok ze Suchego co wiedzioł a wcioł zyć i temu siy przyznoł. lepij zyć w niewoli, jako wolny na niebianskiej grani . Tyz tak moze być .Narazie nie wiymy jako prowda była. Syćko moze pomału wyndzie. Przecie we wsi wiedzom ze brat śpMorcina Dawid janiołem nie jest a cośi cicho ło nim. Ino siostra siy wypowido przecie łon tyz dobry gagatek.policyjo przeciy dobrze wiy. Łojcowie jakby dopilnowali dziecyska tyz by moze było inacyj. Skoda chłopca móg se zyć. Tyn co siy przyznoł moze dobrze zrobiył bo bedziy zył. Prowda kiesi wyndziy nawiyrk. Takie to syćko za proste podług godki tego niby zabójcy.
0 0
Po pierwsze jedynym winnym jest morderca a nie rodzice albo rodzeństwo! !! Po drugie: niech ci przemadrzali przypomną sobie co robili jak mieli 16 lat! Byli o godzinie 20 w domu i po kolacji kradli się spać? Nie sądzę! I napewno nie robili sobie dużo z tego co rodzice mówią ale teraz 10 lat później mogli by pisać poradniki dla rodziców! Winny jest tylko i wyłącznie psychopata, który odebrał chłopakowi życie!!!
0 0
Znam Józka od zawsze. Spokojny, ułożony. Nigdy nie był agresywny, nawet po alkoholu. Nie wierzę, żeby był zdolny zabić kogokolwiek. Niezaprzeczalne jest, że był na miejscu zdarzenia i brał w nim udział. Ale na pewno nie sam i na pewno nie bez przyczyny. Wiem, że to śmieszne szukać w tym momencie usprawiedliwienia, bo człowiek nie żyje. Media robią z niego oszalałego sadystę.To absurdalne i niedorzeczne! Nie wiemy co się tam, wydarzyło. Jeszcze jedna prośba: dajcie żyć rodzinie Józka. Oni nie prosili się, aby znaleść się w takiej sytuacji.
0 0
Ponoć ten ze suchego lubi wypić. .. może dostał przyzwoitym sumkę od 3 kubków i się przyznał za nich...
0 0
Kochani, ale nie przymykają niewinnych ludzi na 3 miesiące.. Może mu ktoś groził i kazał to zrobić. Mimo to Policja musiała zgromadzić z pewnością wystarczające dowody skoro jest w areszcie, ale i tak coś się tu kupy nie trzyma..
0 0
kazdy bedzie po stronie tego kogo zna. logiczne. ALE pijany 16latek bez opiekuna na imprezie o 4rano to chyba jakas pomylka. spoko moglo to spotkac kazdego ale skoro tyle osob wstawia sie za oskarzonym to cos w tym byc musi. osobiscie dobrze go znam i moglbym poreczyc ze nie bylby w stanie zrobic czegos takiego. ktos mu musial niezle nagrozic ze sie przyznal. a jezeli sie okaze ze to on-odpowie za to i przed sadem i tam w niebie a w wiezieniu lekko mial nie bedzie
0 0
dokladnie! winny jest morderca - mam nadzieje ze szybko go znajda
0 0
bardzo mozliwe ze ci od 3kubkow mieli z tym cosik wspolnego. wielkie agresywne byki i oszusci policja ich zwijala i wypuscala za zakretem bo albo im placili albo grozili. jakby ich sypnal to by go spotkalo to samo co mlodego z zebu. chlopak ze suchego ma wielkiego pecha jesli na nich natrafil jakims sposobem.
0 0
ciekaw jestem czy wasze dzieci ktore maja po 16lat czy siedza w domu grzecznie czy naprawde je tak pilnujecie bo w to napewno nie uwieze a po drugie to jest taki wiek ze chca sprobowac jak to jest na festynie i wog. wy ludzie czasem za nim cos napiszecie to sobie przeczytajcie z 5 razy co tam pisze a pozniej puszczajcie dalej . a jak juz tacy jestescie nad opiekunczy w co watpie bo kazdy jest za pracowany to w tedy nawet nie macie pojecia co wasze dzieci robia i czy wog. sa w domu.
0 0
Szesnastoletni-"cielecy" wiek. Większość w tym wieku idzie na imprezę, obiecują że będą o przyzwoitej porze. No ale jak przed kumplami powiedzieć, że mamusia w domu czeka lub ze się nie napije piwka. Przecież po 1 nic się nikomu nic nie zrobi....
0 0
Moze nie wszyscy wiedzom co dzieci robiom, ale napewno tego Majercyki/lejorze nie wiedzom co robiom ik dzieci. Przecytoj 5 razy za nim co powiys i napises.
0 0
ale przyznaj Fibi, ze 15 lat to nie jest wiek w ktorym mozna tolerowac spedzanie nocy poza domem...
0 0
Jak się rodzice nie interesują co robi ich dziecko to potem są różne towarzystwa. tak się dzieje, jak nie ma kontroli do pewnego wieku. A, kupowanie papierosów / piwa dzieciakowi przez matkę i mówienie, że jak ona tego nie kupi to se sam kupi.. Chyba daje obraz rodziny
0 0
Matko Boska Ludzmierska, Jaworzynska Tatr Krolowo Maryjo !!!
skad w goralach mlodych chlopcach tkwi druga postac ,,,zabojca,,,!
przeciez to z sasiedniej wioski jeden odbyl juz sad Boski
drugi czeka wyrok sadu matko Polko do osadu tacy mlodzi i gorale,,,
nadmiar wiary ??? ale jakiej pokazowej i nijakiej !!!!!
placzmy nad synami swymi bo czasami tosmy winni wszyscy w kolo i rodzina kazdy strone swego trzyma ,lecz dwa zycia zmarnowane i rodziny jedna zaloba okryta druga hanba zbrodni kryta ,,,,,,kleczmy wszyscy na kolana i wielkiego prosmy Pana,,,,,,bysmy wiekszy przyklad dali nad swym dzieckiem odrobine kontroli mieli a te ,,,,dudki ,,,,niech szlak tr,,,,,,iiiii !! pycha dzis Podhale kryte choc szczerbaty ale gazda i dlatego taka JAZDA w kazdej wiosce ujadanie , dogryzanie,wysmiewanie NA PODHALU CHRZESCIJANIE TEORIA TO POTWIERDZA A W PRAKTYCE ,,,,MORDERCA,,,,,,,WSZPOLCZUJEMY TYM RODZINOM ,!!! Refleksje same do nas plyna HAJ
0 0
Doszło do tego, że przestępców ścigają panie policjantki. Co im mogą zrobić?
0 0
i o traktowaniu kucyków z Gubałowki tez wiem niejedno, btw
0 0
Wuj tam z kucykami, stoją na środku drogi,... a mają postój. I tam ich miejsce. Krzywda im się nie dzieje.
0 0
bicie , to tez o czyms swiadczy ...
0 0
Fibi w 100% popieram!!!!!!! W tym domu absolutnie nie interesowano się dziećmi, a za kołnierz też się nie wylewało od kiedy pamiętam. Jedyną pracowitą osobą był M., który pracował przy kucykach na całą resztę rodziny.
0 0
AAA no i faktycznie to jest oczywiste, że 16-latkom chce się wychodzić i poznawać świat. Sama mając 16 lat wychodziłam, ale z tą różnicą ze rodzice przyjeżdżali po mnie na miejsce o godz 1 w nocy, a do godz 1 miałam dodatkowo z 5 telefonów czy aby wszystko jest ok! Więc sami sobie dopowiedzcie czy cała ta sytuacja jest normalna..
0 0
Ja jest ciekawy co to jego siostra mo w głowie od razu godo dożywocie a ciekawy zek jest jak by się odmieniły role czy by tako była pyskato Braciszek starszy tez bił niewinnych jak poćpał i popił I może tez by zabił . A kany była wielko siostra napewno jus spała pijano z rodzinom w domu jest tako prawda idziemy razem i się wracamy razem. Na Facebooku obrazo innych i dodaje zdjęcia Ś.P. Marcina żałobę mo się w sercu a nie na portalach społecznościowych wiec mam rade dla niej niech sobie da na wszczymanie bo później ciężko jest przeprosić tak jak HASOW Z Dzianisza. A chłopaka znałem od dawna i mam nadzieje ze się opamięta i powie jak było. Nikogo nie usprawiedliwiam ale ludzie dajcie spokój z takimi komentarzami ze śmierć za śmierć.
0 0
@Fibi: wczoraj akurat gadalam z ludzmi stamtąd, przypadkiem bylismy swiadkami wyprowadzania sprawcy z Sadu...Tez mowili to co TY piszesz etc
A dla mnie , wczesniejsze info o biciu to tylko sygnal ze dziac sie musiala w tym domu jakas przemoc i tyle
0 0
Od starszego brata Marcina wiara! Robil co robil ale siedna na du+ie ma dziewczynę i dziecko i praktycznie nie mieszka w zębie. I hamujcie się ludzie z niektórymi wiadomościami.
0 0
Ty zakrapiany masz jakiś problem czy co jak ty tyle mądry jesteś i mnie znasz to przyjeżdża do mnie i mi to powiec prosto w oczy
a i dla twojej świadomości nie cpam.
0 0
jakby nic nie mial wspulnego to by go nie zlapali a jezeli to on to tylko dozywocie albo jeszcze lepiej smierc za smierc
0 0
jak nie znacie rodziny to sie nie odzywajcie teraz wielce wszyscy jestescie madrzy jak sie cos stanie a ten co tak pisze jacy to oni sa to powiec im to prosto w oczy a nie opisuj w komentarzach... taka tragedia sie stala a wy takie glupoty piszecie... wescie sie zastanowcie co piszecie
0 0
to co pisze Turnia ,to szczera prawda.Ludzie tu przesiąknięci są pychą a nie honorem tak jak to nazywają.Większego zainteresowania własnym dzieckiem,a nie sąsiadem każdemu życzę.
0 0
No jpdr.. Marcin był moim kumplem a to co inni piszą że rodzina piła i wogóle to czysta nie prawda.. jak tak się zastanowić to w nie jednym domu musi się choć polać jedna vódka, więc nie bycie tacy święci bo raz się ktoś wracał o 3 w nocy albo później może jeszcze w gorszym stanie, A wogóle ten chłopak co go zabił to mówił że chciał zobaczyć jak wygląda śmierć, nawet czytał jakieś książki o morderstwach i wogóle. Więc patrze na siebie i nie piszcie że on zarabiał na rodzenie bo nigdy w to nie uwierze, i ci co piszą te bzdury niech się dowiedzą czy to prawda
0 0
Powiem jedno zacym coś napisecie pomyscie dwa razy, bo mogło to samo w wasej rodzinie sie zdażyć i nikt o tym nie POMYŚLOŁ BO ZADUŻO TU MĄDRALI. Duzo do powiedzenia a w głowie brak mózgu. :'(
0 0
No owszem jest to tragedia i współczuje z całego serducha, ale prawda w oczy kole. Gdyby było to nie prawdą nie było by takiego oburzenia w komentarzach osób znających rodzinę..
0 0
@Mi... prawdę mówisz, ale nie ma już co wzbudzać poczucia winy u rodziny. Bo to i tak życia Marcinowi nie wróci. Jedynie może być przestrogą dla rodziców!
ps
@Zakrapiany toś to prawdę napisał .. jakbyś wiedział o pewnych zdarzeniach i zawiasach...
0 0
* Przestrogą dla innych rodziców.
0 0
Fibi..... Nic więcej nie wiem. Tylko pisze co słyszałem od ludzi z zębu i realiach życia.
0 0
Proponuję Redakcji ogłoszenie konkursu na największego analfabetę wśród komentujących. Ja swojego faworyta już mam.
0 0
Ty bicygiel do jakiej grupu się zaliczasz bo po wpisach trudno cię ocenić.Intelektualisto od 7 boleści.
0 0
Były komendancie ORMO, akurat mój ostatni wpis w najmniejszym nawet stopniu nie dotyczył Twojej osoby. Jednak niektóre komentarze czytam z niedowierzaniem, dwudziesty pierwszy wiek i taki analfabetyzm. Przecież w zdecydowanej większości komentujący tu to młode osoby z ukończonymi nieraz studiami wyższymi. Świadczy to też o poziomie nauczania w naszym kraju.
0 0
Cyklista, proponuję dać szanse na wygraną nie tylko komentującym. Jak już kiedyś wspomniałam, mam ulubionego "piszącego"
Niewątpliwie mistrzyni: niejaka @ kow..... .
0 0
Zakropiany może i tak, ale tak było,że braciszek jak pobił z kolegami i zostawił półprzytomnego chłopaka. w błocie na pastwę losu. Wystarczyło jedno niefortunne kopnięcie.. i nieszczęście gotowe. Nie była to bójka 1/1 tylko napad... naćpanych.. Ani "wielka siostra", ani rodzice słowem przepraszam, nie wzięli odpowiedzialności za czyn syna/brata. Zresztą pozostałych też.. Tak we wsi godali.. To jest właśnie obraz rodzin, które nie chcą wiedzieć co robią ich dzieci, może i dorosłe, ale dzieci bo mieszkają z rodzicami.
0 0
Do osoby która pisze ze policja musiała mieć wystarczające dowody aby zamknąć kogoś to jest w błędzie.nasza policja zakopiańska bije, obraża swoich podejrzanych i wymusza zeznania i w całej Polsce jest pdobnie, sama jestem tego przykładem.przypominam że wcześniej zatrzymali z tago powodu 2 inne osoby a o tym jak po zatrzymaniu wyglądali już nie wspomnę,o patologi w rodzinie zamordowanego słyszy się i nie tylko po tej sprawie ale słyszane było już wcześniej ale nie tutaj jest sedno sprawy.Dlaczego gazeta pisze że policja znalazła narzędzie zbrodni skoro niżej pisze że było to to lub to?jedno wyklucza drugie a policja nic nie ma tylko wymuszone zeznania.niewinnie można siedzieć bez żadnych dowodów w więzieniu 4 lata panie internauto ,a za sprzedawanie innych tzw,,konfidenctwo'' i nie tylko bo znęcanie się nad innymi powinna być ,,nagroda'' właśnie w takiej postaci i tutaj tak było siostrzyczko więc może zastanów się nad sobą i trzeba było się za brata wcześniej wziąść bo święty nie był.dziwne że w każdym artykule piszą co innego i nic się kupy nie trzyma, znowu policja znalazła sobie kozła ofiarnego i tyle a te bzdury które ktoś pisze że mówił że śmierć chciał zobaczyć kto w to wierzy?a co do naszego pana polonisty czy jak pana nazwać?to chyba nie ortografia i znaki interpunkcyjne są tutaj takie ważne???
0 0
Koleżanko @anula92.. Żeby ktoś siedział w areszcie 3 miesiące "wymuszone zeznania" nie wystarczą. Trzeba jeszcze dowodów, a najwyraźniej je mają skoro podejrzany spędzi najbliższy kwartał w areszcie.
0 0
Zgadzam się z poprzedniczką. A widzę że ktoś tu kogoś broni. Skoro został zamknięty i się to tego przyznał to jest winny. A jeśli ktoś jest w to jeszcze zamieszany to powinien powiedzieć i dla wszystkich wyrok jak największy. Najlepiej kara dożywotnich ciężkich prac w kamieniołomach.
0 0
do anuli92. Zgadzam się z tobą, że nasza policja i sądy to jedno wielkie "bagno". Nie interesuje ich prawda, tylko "sukces" w postaci poprawy statystyk zatrzymania i skazania sprawców. Wiem co mówię bo znam sytuację osoby ,którą "nasza" zakopiańska policja oraz prokurator i sąd chcieli wsadzić na tzw. "minę". Firma "X" zatrudniła panią w pewnym punkcie przyjmowania opłat. Pani pracowała tam 3 miesiące. Po tym czasie Firma "X" doniosła na panią, że ta "przywłaszczyła" sobie kwotę 300 tyś. (przez 3 m-ce nawet takiej kwoty tam do kupy nie było). Po "żmudnym" śledztwie (2 m-ce) kwota po każdym przesłuchaniu gwałtownie malała (przesłuchanie nr 1- 100 tyś. nr. 2 -10 tyś. , nr 3 - już tylko 3 tyś.). Prokurator skierował sprawę do sądu w Zakopanym, akt oskarżenia opiewał już tylko na kwotę 1050 pln. Sąd wezwał panią do oddania kwoty co miało skutkować "warunkowym umorzeniem powstępowania". pani nic nie wzięła, wiec nie miała co oddać. Sędzia nr 1 stwierdził, że dowody są "niepodważalne i mocne", ale przedstawić ich nie chciał.
0 0
cd do anuli92. Na kolejnej rozprawie ( pani nie chciała oddać kasy której nie wzięła ) pojawił się pan z firmy "X" i przed salą rozpraw zadeklarował się, że zapłaci za Panią żądaną kwotę. Pani się zgodziła, ale chciała potwierdzenie na piśmie. Przedstawiciel firmy "X" odręcznie taką deklarację napisał, ten sam pan który osobiście składał doniesienie o przestępstwie w zakopiańskiej "policji". Jakież było zdziwienie gdy pani pokazała sędziemu "odręczną deklarację" Pana przedstawiciela. Sąd za przeproszeniem "zbaraniał". Mocne dowody a tu ktoś chcę za Panią kasę oddać. Taki jest nasz "wymiar sprawiedliwości"....
0 0
Chyba ktoś tu zapomniał o co chodzi, więc przypominam bestialsko zamordowano 16 letniego chłopaka Marcina. Pomyślcie zanim coś napiszecie, co by się nie działo w jego rodzinie, jaki był nie był jego brat czy są rodzice nikomu nie dało to prawa do odebrania mu życia. Współczuje im bardzo jak ktoś był na pogrzebie albo w domu pomodlić się za Marcinem to wie co przeżywała jego rodzina i przyjaciele. A do osób które piszą" szesnastolatek o 3 nad ranem na festynie" gratuluje sami świeci ludzie na tym świecie godzina 19 siusiu, paciorek i spanie. BRAWO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0 0
Co wy ludzie tu wypisujecie. Wiem jaki był przepływ wizji lokalnej. Osoba która tego niby nie zrobiła nie potrafiła by tak dokładnie co do centymetra pokazać. A więc o czym tu ta dyskusja nie bronie policji z żadnej strony. Ale on się przyznał i są na to twarde dowody! Nie brońmy MORDERCY!!!
0 0
wysłałam wczoraj komentarz opisujący i dyskredytujący naszą policję zakopiańską jak również opisujący inne sprawy podobne, uważam że chłopoak do takich zeznań był zmuszany, komentarz mój oczywiście ściągneli więc nie wiem czy jest sens pisać cokolwiek, poza tym piszą w artykule że znależli narzędzie zbrodni a niże j piszą że takim narzędziem lub takim, jedno drugiemu zaprzecza a chłopak został zrobiony kozłem ofiarnym
0 0
Sprawę znam bardzo dobrze bo jestem z tąd i wiem że ten chłopak tego nie zrobił, policja ma problemy przez inne swoje oszustwa i potrzebują się koniecznie wykazać, jest wiele skarg i nie tylko dlatego muszą mieć podejrznego bo za dużo się dzieje.do tej pory nikt nic z tym nie zrobił ale ja usilnie walcze i szukam ludzi którzy będą walczyć razem ze mną i już mam kilku, a policja mnie nęka za to i idą kolejne skargi, jeszcze chwilkę musze poczekać ale kontakt z tv mam i będą się zajmować nimi ,a ja wypowiadać na całą Polskę, a koledzy i koleżanki internauci którzy tak usilnie wierzą w prawo polskie to komunikuję obudżcie się wszyscy!!!w Polsce skazuje się ludzi biednych za nic i bez dowodów, nikt się nimi nie interesuje i nie ma nic do powiedzenia i jestem pewna że w tym wypadku jest tak samo,Prawo w Polsce to ściema.pozdro dla Hasiów chciałabym wiedzieć bardzo jak ten młody się czuje po tym pobiciu przez naszych pałkarzy???też byli ponoć pewni że to oni i się przyznali a tu niespodzianka, szczęście że adwokat przybył na czas. ten chłopak już takiego szczęścia nie miał bo z biednej rodziny i nie było go na to stać więc go wywieźli bez żadnych dowodów
0 0
do roksi,tak coś mi się zdaje że psem jesteś po twojej wypowiedzi poznaję a pozatym Twoja nazwa by pasowała pozdro i nie pisz takich bzdur, wiem że policja musi się bronić jakoś ale bez przesady a co do soby która pisze o wizji to to jedna wielka bzdura i skoro nawet powiedział o jakichś szczegółach to mogli go wcześniej tam zawieść i wszystko opowiedzieć albo na filmie pokazać prosze Cie niech mu badania zrobią wariografem i najlepiej jeszcze nie w Polsce
0 0
Jestem dziennikarką, przygotowuję reportaż na temat śmierci Marcina. Szukam osób, które znały lub słyszały cokolwiek na temat sprawcy i zgodzą się ze mną o tym porozmawiać, choćby anonimowo. Proszę jedynie o niezobowiązującą rozmowę. Bardzo proszę o kontakt przez facebooka lub mailowy [email protected]
0 0
Sępy się już zlatują,Twój profil lubi tvn24 i rfn fm?
0 0
do Anuli92 nie rozumie jak można bronić kogoś kto się przyznał do tej zbrodni, pokazał wszystko jak było po kolei, wskazał gdzie narzędzie zbrodni zostawił. Może i policja się myliła i jeszcze się pomyli ale tą sprawę przejęli policjanci z Krakowa.. Niestety niby spokojny chłopak ale sam sie interesował mordercami. Często jest tak że sie kogoś "niby" zna a tak naprawdę po jakimś czasie wychodzi prawdziwe oblicze. Nie ma dyskusji jest winny sam sie przyznał, zrobil to w swoim aucie, jechał na festyn z młotkiem i rękawiczką a chyba nikt takich rzeczy przy sobie nie wozi. Bez skrupułów żył sobie jakby nigdy nic. Każdy normalny człowiek ma sumienie i po takim czymś sam by się zgłosił. Tego nie można pojąć, żadnej skruchy, sumienia...
0 0
do anula 92 ciesze sie ze sa tacy ludzie i madrze pisza hetnie z toba pogadam i mam o czym A tak na marginesie mam problemy z pisownia bo nie jestem taka wyuczona tylko kretyny szukaja sesacji a tak naprawde sa baranami i oslami i wielkie mi co smieszne a morze da mi ktures lekcje z tych wielkich uczonych BO KTOS NORMALNY jesli chce wiedziec cos co tyczy sie sprawy nie szuka glupoty i czyjejs ale swojej bo tu jest wiekszy problem a nie ortografia
0 0
Droga Kowalska poprawna pisownia jest bardzo ważna bo świadczy nie tylko o inteligencji ale również jest wyrazem dbania o nasz język. gdyby to nie było tak istotne to może porozumiewalibyśmy się jak nasi pierwotni przodkowie więc nie pitol głupot.
0 0
Do anula92. Badania ale psychiatryczne a nie wariografem dla ciebie. I tak pójdzie siedzieć i tak. I w tym momencie nie szukaj winy w policji tylko w tym psycholu który to zrobił. A może masz coś wspólnego z nim i z tą sprawą?Hmm...
0 0
Do anulki Dziewczyno mam wrażenie że kiedyś policja zrobiła ci wielką krzywdę i bardzo ci współczuje ale co do tej sprawy to ja mam inne wrażenie media swoje robią nagłaśniają sprawę a tak naprawdę nic nie wiedzą zaraz po wyjściu na jaw całej sytuacji kupiłam Fakt opisywanie jednym słowem bzdur wiedzą trochę a piszą cała sprawę a co do artykułów w czwartek ukazał sie tygodnik podejrzewam że sprzedaż mieli dobra bo kazdy ciekawy co napisane i tu czytam że kto wie czy w warszawie nie zabijał że ofiara była zmęczona na litość jak podejmuje sie tego artykułu to piszmy prawdę 16 latek był zalany i pomylił kierunki do domu ,a 22 latek wykorzystał okazję ale nie mordował po Polsce ............
0 0
Judyta,
proszę, napisz to jeszcze raz, używając znaków interpunkcyjnych.
"mam wrażenie że kiedyś policja zrobiła ci wielką krzywdę i bardzo ci współczuje ale co do tej sprawy to ja mam inne wrażenie (...) ofiara była zmęczona", czy; "ofiara była zmęczona na litość", a może "ofiara była zmęczona na litość jak podejmuje sie tego artykułu"??
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu 24tp.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz