Ekipa radnych Leszka Doruli zebrała się dziś pod Gubałówką, by obwieścić rozgrodzenie trasy narciarskiej, którą zamknięto przed 9 laty. Dla niektórych to "kiełbasa wyborcza". Poniżej prezentujemy też krótkie wideo nakręcone już po konferencji prasowej pokazujące z lotu ptaka stok.
::attachment{"type":"gallery", "template":"thumb3", "item_id":"25324"}
Po wystąpieniu radnego, burmistrz Janusz Majcher wręczył mu zezwolenie na wycięcie drzew. - Szkoda że tak późno - skwitował radny. - Przecież wniosek złożyliście przedwczoraj, to dość szybko - mówi Janusz Majcher. Dodaje, że poprzedni wniosek złożony wspólnie przez Wojciecha Gąsienicę Byrcyna z Leszkiem Dorulą zawierał błędy. Wskazana była m. in. działka sąsiada. Zaproponował też, by od razu przejść do siedziby PKL, by można było podpisać wstępną umowę o udostępnieniu terenów pod trasę narciarską.
Radni skupieni wokół Leszka Doruli z Kacprem Gąsienicą Byrcynem na czele nie zgodzili się na wizytę w PKL. Kacper Gąsienica Byrcyn stwierdził, że nie jest przygotowany na podpisywanie żadnych umów.
Gdy wszyscy się rozeszli, nasz reporter sprawdził osobiście jak wygląda rozgrodzenie. Tylko na jednym boku czworokątnego ogrodzenia zdjęto kilka słupków. Reszta płotu ma się dobrze. Na części przegrody zwinięto też drut.
- Mam nadzieję, że dotrzymają słowa, bez względu na to, kto zostanie burmistrzem, czy Dorula czy Majcher, to zdejmą ten płot w całości i wytną drzewka, by trasa mogła działać - mówi Jadwiga Gąsienica Byrcyn, której działki leżą na nieczynnej trasie narciarskiej. Wtóruje jej Jacek Walczak. - Nie wierzę w ich zapewnienia, to akcja przedwyborcza. Kiełbasa wyborcza i tyle - dodaje.
Na samo rozgradzanie trasy wszystkich dziennikarzy nie zaproszono. Zdjęcia z usuwania słupków otrzymaliśmy z komitetu wyborczego Jedno Zakopane Leszka Doruli.
rav

22.12.2025
OGRODZENIA, www.hajdukowie.pl. 692 069 284.

29.05.2026
Austria! Praca dla MURARZY, CIEŚLI, STOLARZY, SPAW...

02.06.2026
BUDOWY DOMÓW OD PODSTAW, STANY SUROWE OTWARTE, DAC...

02.06.2026
Przyjmę MURARZY. Praca Polska, Niemcy. 608729122....

27.05.2026
Poszukujemy osoby na stanowisko SPRZEDAWCA / DORAD...

19.05.2026
KANTOR ZATRUDNI KASJERA WALUTOWEGO. CV proszę prze...

02.06.2026
Wydzierżawię działkę w Ludźmierzu przy trasie Nowy...

02.06.2026
Sprzedam DOMY po 100 m2 - Klikuszowa, koło Centrum...

01.06.2026
DO WYNAJĘCIA LOKAL HANDLOWO - USŁUGOWO - BIUROWY o...

01.06.2026
SZCZENIAKI BORDER COLLIE RASOWE. 791 669 932.

29.05.2026
RESTAURACJA CZERWONE KORALE Zakopane, ul. Zamoyski...

25.05.2026
ZATRUDNIMY W KARCZMIE oraz W BARZE MLECZNYM: KUCHA...

22.05.2026
RESTAURACJA REGIONALNA w Zakopanem zatrudni KUCHAR...

12.05.2026
Sprzedam lub wynajmę BUDYNEK HANDLOWO-USŁUGOWY 500...

28.04.2026
WYCINKA, PRZYCINKA DRZEW W TRUDNYCH WARUNKACH - 69...

23.04.2026
PROVIDENT. 571 240 909.

17.04.2026
OCIEPLANIE DOMÓW na materiałach wysokiej jakości. ...

07.04.2026
Sprzedam GOBELIN - pejzaż zimowy - (145/80). TORBY...

07.04.2026
NOWE KILIMY RĘCZNIE TKANE (z owczej wełny). Wzór: ...
0 0
Szczerze, nie wierzę, że to się stanie... nie otworzą tej trasy, to tylko chwyt marketingowy przed niedzielnymi wyborami... Oczywiście później pójdzie komentarz, że to znowu PKL nie chciał się dogadać. Po wyborach okaże się, że pojawiają się kolejne problemy, żeby tylko opóźnić otworzenie trasy. Im wszystkim chodzi o jedno - o kasę. Mają głęboko w poważaniu dobro wspólne, Każdy myśli tylko o sobie a Zakopane umiera! Tyle w tym temacie....
0 0
"Kacper Gąsienica Byrcyn stwierdził, że nie jest przygotowany na podpisywanie żadnych umów. "
Nie wiedziałem, że z niego taki analfabeta. Ale dobrze, że ten cyrk zrobił dzisiaj. Więcej ludzi zobaczy kim on jest. Bo tak niektórzy nie wiedzą, że Kacperek to synuś Bożenki.
0 0
Czy umowa z PKL-em zaparafowana i podpisana przez właścicieli działek?
Jeśli nie to dalej będzie to samo co do tej pory....
0 0
Jak Majchr wygra to płot trzeba będzie założyć od nowa i kolejne 4 lata czekać na to żeby temat ruszył. .
0 0
Panie Dorula jak Panu nie wstyd pokazywać się z tym stawiaczem płotów i robić te cyrki.
Czy Pan nie wie, że to trwa już zbyt długo i ludzie chcą konkretów. Przecież to śmieszne. Pan się kompromituje. Chyba Panu coś schudła ta koalicja. Reszta radnych wykazała się rozsądkiem. Czy jako burmistrz też będzie Pan załatwiał sprawy "na gębę" bez sprawdzenia dokumentów. Ja po ciągłych krętactwach Byrcynów nie dam za nich pięciu groszy.
0 0
Byrcyny bawią się wyborcami--Oni rozgrodzą jak wygra Dorula-ale nie wygra i nie Rozgrodzą, to jest wodzenie za nos całe Zakopane i wstyd dla niego w Polsce .Mam w D--pie tą ich Gubalówkę. ...Glosujemy na J.Majchra !!!!!!!
0 0
Byrcyny-Dorula !!!!!!!! Kompromitacja,Wstyd,Chamstwo,jesteście Mali.Ludzie nie dadzą się Nabrać na wasze numery..Majcher,Majcher,Majcher,Majcher ..Wygra.
0 0
Grzesiek!!!!!! Co Ty robisz między Tymi Oszołomami.Porażka-Obciach
0 0
Dracula=Licytacje Komornicze bo Zakopane Upadnie.
0 0
Szkoda, że tak późno z tym pozwoleniem, skoro na debacie burmistrz zobowiązał się dać zgodę już nazajutrz czyli w środe, ale lepiej późno niż wcale. Nie wiem czy to jest kiełbasa wyborcza czy nie, ale na pewno od 8 lat coś przynajmniej drgnęło w tej materii. To znaczy, że może to nie jest sukces Doruli, bo trasa jeszcze nie jest otwarta. ale przynajmniej rozmowy zaczęły być prowadzone.
0 0
Wszyscy marzymy o otwarciu Gubałówki ale niestety cała ta akcja wygląda na typową "kiełbasę wyborczą". Płoty PRAWIE zdjęte, umowa PRAWIE podpisana. A wszystko na 2 dni przed wyborami. Oby po wyborach bez względu na ich wynik Gubałówka ruszyła, bo jak nie to trochę będzie wstyd tych obiecanek cacanek nowo obranych radnych.
0 0
No i fajnie niech robią, jak widać da się dogadać, krok w dobrą stronę. Tylko co do tego ma Majcher?
0 0
Kiełbasa wyborcza to są te bajeczne rysunki Majchra. TU PRZYNAJMNIEJ COŚ ZACZĘŁO SIĘ DZIAĆ BO W KOŃCU KTOŚ Z LUDŹMI POROZMAWIAŁ!!
0 0
Tak nawiasem mówiąc myślałem, że kolęda w Zakopanem będzie dopiero między świętami. A tu jego eminencja Pan Majcher z ministrantami już kolęduje na Drodze do Walczaków i Mraźnicy. W godzinach pracy??? No nie ładnie, nie ładnie. Ciekawe kto płaci delegacje.
0 0
Kiełbasa wyborcza to są te bajeczne rysunki Majchra. TU PRZYNAJMNIEJ COŚ ZACZĘŁO SIĘ DZIAĆ BO W KOŃCU KTOŚ Z LUDŹMI POROZMAWIAŁ!!
0 0
a ka jaki wpis aborygena-pewnie bee dopiero po wyborach...
0 0
oczywiście że to TEATR ale z dobrym scenariuszem ,z drugiej strony jeszcze większy teatr a aktorzy egoiści graja tylko dla rodziny jedną sztukę pt "Schody i samowolki "
Dorula mimo swych wad to jedyna szansa na zmiany !
0 0
Żenujące , jak nie wiele potrzeba by zablokować dziesiątki milionów przychodu dla mieszkańców , dla miasta i kolei linowych . Na dodatek – to planowe działanie jest częścią polityki prowadzonej w określonym celu (sprzedaż PKL i inne ) . To nie jest tak że blokuje się przychody bez celu , to nie jest tylko nie bo nie .
Od wielu lat Zakopane jest celowo izolowane praktycznie od początków powstania województwa nowosądeckiego .Najlepszy okres miasta to czas kiedy byliśmy miastem wydzielonym i przez jakiś czas pod Krakowem . Za pieniądze utracone przez miasto i mieszkańców w skutek blokady trasy można by wykupić rodzinę Byrcynów , Majchrów i paru innych z flakami i to nie raz . Właśnie dla tego powinny natychmiast powstać inne trasy w ramach tzw. dywersyfikacji .by w ten sposób odizolować cwaniaków . łatwo przeliczyć straty powstałe w skutek obietnic Majchra bez pokrycia . Jego sukces to zadłużenie miasta bez pomysłu jak zdobywać przychody bez kredytów i bez danin fiskalnych . To polityka wybranego narodu prowadzona przeciw nam i tyle . P. Majcher za to co zrobiłeś powinieneś siedzieć w kryminale a nie startować w wyborach na burmistrza . Komentarz prawidłowo dodany , zobaczymy czy przejdzie cenzurę TP
0 0
jakie to żałosne...
0 0
Czekamy na kolejne cudowne pseudootwarcia. Macie jeszcze kilka godzin, parę rzeczy przed 24 jeszcze da się otworzyć. Szopka!!!!
0 0
Super sprawa z tym otwarciem trasy,ale gdzie jest pani Bożenka , małżonka Wojciecha, czy to jakaś rezerwa strategiczna, tego przedsięwzięcia ?.
0 0
Jedna wielka obłuda.Dorula zobaczymy jak przyjdzie poniedzialek i slupki będzie trzeba spowrotem zabetonować.
0 0
Czy ktoś może się wypowiedzieć bo nic z tego nie rozumiem. Tzn dlaczego przez 10 lat trasa była zamknięta skoro działka Byrcynów jak widać na zdjęciu nie przecina całego stoku. Jest wystarczająco dużo miejsca na poprowadzenie trasy między ich działką a tym domem poniżej!!!
0 0
Panie Byrcyn jak za późno macie papiery to poco ją zamykał Twój ojciec ?
0 0
ŻWNADA!!Dorula jako pierwszy narciarz Zakopanego ha ha, ja ku rwa oszaleje kraina idiotów i debili!!
0 0
do Jendrek 77
Pani Bożenka w związku z zasługami dla Pana Doruli przygotowuje się do objęcia stanowiska zastępcy burmistrza.
0 0
Gratulacje dla Tygodnika za filmik, jak wyglada Gubalowka po otwarciu przez Dorule. Jaki stok (z plotami, drzewkami i brakiem sniezenia), takie tez beda rzady tych panow. Wstyd!
0 0
już w tego vie ubraliście chyba każdą osobę która poparła Pana Leska !!! czy wy macie jakiś honor czy tak jak Majcher wszędzie się wciskacie byle by stołki zachować .. nie widzicie że Byrcynowa niema zaufania do tego człowieka i chyba to nie dziwne skoro chciał ją wywłaszczyć...ciekawa jak w byście reagowali jak by Majcher siłą chciał zabrać wam wasze własności...
0 0
Panowie redaktorzy gdzie Pan Majcher mówi o tym, że w składaniu wniosku który był wadliwy Pan Dorula brał udział ????????chyba ktoś się przesłyszał. Prosimy o sprostowanie...
0 0
8 lat nie przeszkadzało nikomu, że nic się nie dzieje :) a tera by chcieli mieć w dniu przekazania prawnej zgody trasę ze śniegiem i bez drzewek... no porostu GRATULUJE :)
0 0
Plujecie na tego Dorule i plujecie. Kto się wstawił za przedsiębiorcami jak Majcher chciał otworzyć Biedronke na Ustupie??? Wszyscy robili w portki tylko Dorula się postawił.
Jak Majcher sprzedawał kolejki razem z 3 włodarzami z Jedności tylko Dorula i Zacharko sie postawił.
We wtorek Majcher powiedział na debacie, że już dość sklepów wielkopowierzchniowych, a tu kaprys jutro kolejna BIEDRONKA na Jagiellońskiej i kto jest inwestorem poczytajcie sobie na stronie ,,nowa biedronka w Zakopanem".
Tak Pan Burmistrz wspiera przedsiębiorców zakopiańskich?!.
Gratuluję, ale ja jako przedsiębiorca na na takiego człowieka głosu nie oddam.
Panie Burmistrzu skończ Pan z tymi swoimi kłamstwami.
Człowiek honoru wie kiedy trzeba zejść ze sceny.
Widocznie Pan honoru nie ma.
0 0
To otwarcie trasy : dla mnie zabawa Panów przyszłych radnych ale będziemy mieli cyrk w trakcie obrad sesji Rady Miasta.Nie ma p.Bożenki więc sprawa nie aktualnai dalej będą negocjacje .Panie WOJCIECHU wreszcie zabierz Pan głos a nie uśmiechaj się jak półgłupek który nie wie oco chodzi.Kto pozwolił usunąć płoty i siatkę bez obecności p.Bożenki.
0 0
Ja zaglosuje na dorule pod warunkiem ze pojdzie na lekcje krasomowstwa bo wyslowic to sie Leszek nie potrafi... glosowal bym na Majchra z tym ze jak on wygra to Gubalowki nie bedzie a ze mieszkam na jednym z jej zboczy zdaje sobie sprawe z teto ze jak bedzie to bada pieniazki. A pani Byrcyn to szkoda slow spokrewnieni jestesmy malo sie maz dorobil bedac dyrektorem w parku blokujac wszystkie inwestycje w tym momencie nie rozwijając sie bedziemy sie cofac zrozumcie to majcher to nie zly człowiek tylko poprostu nie bedzie lizal posladkow wszystkim wokol..
0 0
Szanowny panie Leszku, może zaistnieć fakt że zostanie Pan Burmistrzem miasta Zakopane. Pomijam fakt czy Pan jest mądrym czy nie mądrym człowiekiem chcę tylko jednoznacznie stwierdzić, że jest pan niewątpliwie bardzo odważny. Analizując całą tą kampanię dochodzę do wniosku, że jest za dużo braków aby mógł Pan objąć ten urząd. Pozwoli Pan, że pozwolę je sobie wymienić:
1. Brak odpowiedniego wykształcenia.
2. Brak doświadczenia chociażby na stanowisku kierowniczym w samorządzie.
3. Brak własnego zaplecza osobowego.
Poprzednie ekipy rządzące w dzisiejszej opinii publicznej nic nie zrobiły. Pozwolę sobie przypomnieć, że za rządów ABC robione były ciągi wodno-kanalizacyjne, modernizacja oczyszczalni ścieków a także Krupówek. Wiele domów zostało podłączonych do sieci geotermalnej i gazowniczej. Po tych inwestycjach przyszedł czas na ekipę Pana Majchra czyli budowa dróg, chodników, mostów, rewitalizacja parku miejskiego i Placu Niepodległości, budowę placu zabaw na Równi krupowej. Moim zdaniem nie jest to "NIC". Biorąc pod uwagę w/w ekipy posiadały w swoich szeregach ludzi bardziej lub mniej merytorycznie przygotowanych do pełnienia funkcji publicznych, stąd w wielu przypadkach inwestycje zostały zakończone.
W Pańskim przypadku przedstawia się to w czarnych barwach.
Życzę wygranych wyborów i proszę pamiętać o tym, że przyjdzie czas podejmowania samodzielnych decyzji, a to za kilka lat przysporzy Panu komentarzy jakie dzisiaj możemy czytać na temat byłych burmistrzów.
Co będzie jak wygram-proszę zadać sobie to pytanie...
0 0
Też jestem za Leszkiem po tym jak dostałem list od Majchra z którego wyczytałem że uważa mnie za debila....
0 0
do Eugenia
proszę Pani po Pani liściku wnosić można, że od człowieka uczciwego, ambitnego, zaradnego umiejącego ciężko pracować woli Pani zagłosować na oszusta który podpisze się pod wszystkim i wszędzie wciśnie byle by w TV być. któremu na mieście nie zależy bardziej niż na interesie własnym do tego mającego dar dar skłócania i opluwania ludzi...Gratuluje Pani wyboru, bo rozumiem, że woli Pani Pana M. Ja zagłosuje na Pana Dorule bo człowiek uczciwy a nie krętacz...
0 0
Jeżeli to "otwarcie" Gubałówki było takie proste to dlaczego tak długo z tym zwlekano ? Ja doskonale wiem dlaczego i dlatego nie dam się nabrać na to "święto dobroci i altruizmu". Przestańcie uważać ludzi za idiotów, którzy łykną wszystko co im powiecie. Zdecydowane nie dla ćwokolandu.
0 0
Eugenia co ty piszesz odp.
1. Brak odpowiedniego wykształcenia.- nie ma czegoś takiego, to my wybieramy...i my decydujemy jakie jest odpowiednie :)
2. Brak doświadczenia chociażby na stanowisku kierowniczym w samorządzie.- A kilkanaście lat w radzie miasta, to co ?
3. Brak własnego zaplecza osobowego. - nie rozumiem:) - gratuluje pomysłu :)
0 0
odpowiedź dla Do Pani Eugenii:
Rozmowy merytoryczne u obrońców Pana Doruli są pełne agresji. Mam prośbę może odniesie się Pan/Pani do tych trzech punktów.
0 0
zorientowany
A jak kolego oceniasz list do mieszkańców Majchra :)?
0 0
Do Pani Eugenii
Ja do Pani z agresją ależ skąd rączki całuje i kłaniam się nisko.
Pragnę zwrócić Pani uwagę na to, że być może po prostu osoba Pana burmistrza rodzi takie emocje które być może przeniesione zostały na Panią.
W celu uzyskania op. proszę rozwinąć pytanie/punkty bo są one niejasne. Jednocześnie zwracam się do Pani z prośbą o dop. na pytania:
- co Pani wiadomo o wkładzie Pan Janusza Majchra w Budżet Obywatelski ?
- czy wie Pani jak odniósł się Janusz Majcher do radnego Macieja Wojaka?
- czy uważa Pani, że nasze miasto ma dobry marketing?
- czy Pani zdaniem utworzenie MOSIRu to dobry pomysł i czy uważa Pani, że powstanie go nie budzi zastrzeżeń ?
Z wyrazami szacunku,
...
0 0
@Eugenia
Polecam komentarz pani/pana "fcg" jako przykład agresji zwolenników Majchra.
Pozatym jesteście tacy elokwentni, wykształceni, z doświadczeniem tylko jest jeden problem-pracować wam się nie chce tzn Majchrowi. Niech mi pani powie w jakiej dziedzinie zarządzania miastem Majcher wykorzystuje swoje wyższe wykształcenie?
0 0
"Z Polskimi Kolejami Liniowymi musimy jeszcze tylko dopracować pewne technikalia" mówi Kacper Byrcyn. A co to są "technikalia"? Umowa to jest otwarcie trasy. Podpiszcie a nie róbcie scen i myślcie że "ciemny lud wszystko kupi"
0 0
Brawo komentatorzy (sympatycy Pana Doruli)!!!
Preferujecie Państwo na urząd najważniejszej osoby w mieście osobę słabo wykształconą, mającą kłopoty z wypowiedziami w języku polskim. Popieracie żenujące akcje jak dzisiejszy happening,
Chłop wyjdzie ze wsi,
wieś z chłopa nigdy...
Uczciwy, pracowity, ambitny to są raczej cechy kierownika sklepu ;)
0 0
Ci radni , myslalem wczesniej ze wiejski kabaret ale teraz przekonalem sie ze to koszmar, wstyd, masakra dla nirmalnych mieszkancow Zakopanego, tez mi sie wydaje ze p.Juskiewicz do nich nie pasuje, inni to prostaki lub marni karierowicze, chyba trzeba bedzie prosic o azyl w innym miescie, zalama,
0 0
No ciekawe. Dla Kacpra Prezes PLK-u jest szmatą, z którą nie warto rozmawiać.
Ale tak według prawa, aby umowa była ważna to potrzebny jest podpis Prezesa.
Te negocjacje będą trwały jeszcze dłuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuugo.
Ale Dorula wpadł w góóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóówno.
0 0
Kosmiczna koalicja rozbija płot - kiedy się pokłócą - deweloper Gluc z antydeweloperem Dorulą, imprezowicz Filipowicz z kościelnym Figlem, myślący Juźkiewicz z durnym Kalatą, spokojny i ideowy Jasiński z karierowiczem Wojakiem, milicjant Tatar z całą resztą. A jeszcze Byrcyn młody z Bożenką?
0 0
A Majcher to co tam robi, po co przylazł? ktoś go zapraszał?? znów się chciał wcisnąć i pod czymś podpisać? Tak jak sobie cudze zasługi w liściku dopisał?
0 0
Zakopane to nie Kozia Wolka panie Dorula i przepraszam w Koziiej Wolce bo tez by panu sloma z butow wychodzila, na jakiej podstawie, kto pana namowil do kandydowania?
0 0
A od kiedy burmistrz ze swymi przydupasami łazi po ludziach i daje im decyzje, ja czekałam chyba rok na swoją ale sama się musiałam pofatygować, ja im płacę za takie akcje, i czemu on się tak wcina Byrcynowi, przerywa mu znowu chamstwo i prostactwo-co za burmistrz.
0 0
W końcu jakiś krok do przodu i jak widać obyło się bez tym negocjatorów wynajętych przez majchra, może czasem wystarczy rozmowa.
0 0
@Eugenia
Pan Dorula ma średnie wykształcenie. A czy został wykształcony słabo czy może dobrze o tym świadczą stopnie na świadectwie. Widziała je pani? Ja jestem po zawodówce ale powiem pani w małej tajemnicy że ostatnio tych z mgr jest tylu słabo wykształconych że ja bym ich do odśnieżania nie zatrudnił a oniipo urzędach pracują.
Kłamca, oszust - cechy Majchra. Gratuluje wyboru
0 0
Panie Majcher nie każdy tak bezmyślnie i bez czytania podpisuje umowy jak Pan o sprzedaż naszego Kasprowego!!!
0 0
A Majcher to co miał do tego, on teraz wydaje w mieście pozwolenia na wycinanie drzew? :)
0 0
do lucek74
Genialne masz myślenie, niech nikt z nikim nie gada, niech nic wspólnie nie robią, niech każdy idzie w swoją stronę to będziemy mieli piękne miasto, Czepiacie się ludzi, że choć są różni to potrafią ze sobą rozmawiać,no normalnie świetny zarzut. A Majchra pewnie chwalicie, że sporo sobie zagrabił, nic nie zrobił, no godne podziwu jak się dorobił, a nie narobił, wybaczcie mam inną hierarchę wartości.
0 0
Co do technikaliów to jakoś nieodparcie przychodzi mi do głowy taki scenariusz że po wygranej pana Doruli gdyby tak pan Kacper Gąsienica Byrcyn zastąpił pana Chmielowskiego w zarządzie PKG S.A. to trasa narciarska szybciutko by ruszyła:) ciekaw jestem wówczas min pozostałych właścicieli działek. No ale tak to właśnie jest jak nie potrafią się razem zebrać I wynegocjować wspólnych warunków
0 0
Tak yoyo. Jak Dorula wygra to dopiero to jego towarzycho zacznie robić przekręty i obsadzanie stanowisk. A Bożena Byrcyn wprowadzi nowy obowiązkowy przedmiot w szkołach przysposobienie antywywłaszczeniowe. Jakiś wróg ludu, któremu można zarzucić nieczyste intencje zawsze się znajdzie.
0 0
Tak yoyo uzgodnić wspólne warunki to dobra sprawa. Ale mieszkańcy Gubałówki są katolikami i zapewne nie wszyscy chcieli przejść na byrcynizm.
0 0
Każdy kto jest choć odrobinę inteligentniejszy od tych choinek na stoku widzi jak na dłoni, że ta cała szopka jest TYLKO i WYŁĄCZNIE pod wybory. Już sam fakt KIEDY to się dzieje mówi wszystko. Gdyby na prawdę chodziło im o załatwienie sprawy to zrobiono by to albo przed wyborami, żeby do nich wszystko było jasne i klarowne, albo nie wywlekano tego aż burmistrz zostanie wybrany, żeby nie jątrzyć. Jako, ze nie zarobiono ani jednego ani drugiego tylko WBITO KLIN w kluczowym momencie można to odczytać tylko i wyłącznie jako zagrywkę polityczną. Jeśli ktoś myśli inaczej to jest NAIWNY JAK DZIECKO.
0 0
Szczyt hipokryzji, zamknac trase narciarska, ogrodzic ja plotem i zasadzic drzewkami. A potem probowac zbijac kapital polityczny, usuwajac blokady, ktore samemu sie zrobilo.
Byrcyny juz wystarczajaco zepsuly opinie Zakopanemu, zeby ktos sie mial na to nabrac. Slusznie ktos napisal - Dorula przegra w poniedzialek, ploty pojawia sie na nowo? A mowicie, ze to Majcher manipuluje ludzmi. Zenada.
0 0
Eugenia
„Chłop wyjdzie ze wsi,
wieś z chłopa nigdy...
Uczciwy, pracowity, ambitny to są raczej cechy kierownika sklepu ;)”
Może zdradzisz na jakiej to uczelni takiej ogłady się nauczyłaś.
Jadą samochodem: fizyk, chemik i informatyk. Nagle samochód staje i nie chce jechać dalej.
Fizyk:
- To pewnie coś z przeniesieniem napędu...
Chemik:
- A ja myślę, że to coś nie tak z paliwem...
Informatyk:
- Zamknijmy wszystkie okna, wyjdźmy i wejdźmy jeszcze raz..
0 0
Ludzie!!! Chcecie takim ludziom oddać władzę,a Dorule zrobić Burmistrzem ,przecież Zakopane przez 15lat nie dżwignie się z kolan/film tv podhale/Totalna kompromitacja!!!!!!
0 0
I między innymi w tym momencie rozwiały mi się wszelkie wątpliwości na kogo głosować, więc ta "kiełbaska wyborcza" panu nie wypaliła...
0 0
Dorula=Komornicy buszują po Zakopanem bo Zakopane Upadnie.
0 0
Byrcynom brakuje środków finansowych,dlatego razem z Dorulą chcą zawładnąć Zakopanem. Chcą zrobić Swój biznes. Powinno się Głubałówke zostawić tak jak jest z rosnącymi drzewani by nie zakłucać przyrody, którą stworzył sam P.Byrdyn. Trasa narciarska powinna przebiegać przez Kotelnicę,będzie to lepsze rozwiązanie.Panie Januszu proszę ustosunkować się do tego.
0 0
Kużwa----naprawdę ja w to wszystko nie wieżę.Wstyd i kropka.
0 0
Byrcyny chcą zawładnąć Zakopanem!
0 0
Nie ulega wątpliwości, że pan J.Majcher jest osobą wykształconą, inteligentną i umiejącą pięknie i gładko mówić.
Zarówno on i jego synowie są obyci w prowadzeniu różnych interesów.
Pytanie: dlaczego strzelili sobie samobója schodami i budowli na Antałówce?
0 0
ale że ty Bryjak taki biznesman w polityke ....nie masz na chleb czy jak?
0 0
Mina Byrcyna bezcenna jak burmistrz zaprosił do podpisania umowy. Cyrku ciąg dalszy ekipa budowlana w pełnej gotowości, słupki zostawione spawarka czeka, w poniedziałek będą stawiac znowu. Co do kampanii Doruli to swoimi pomysłami i happeningami osiągnął szczyty, Były listy, samochody oklejone, happening na Gubałówce a nawet balony, dobrze że dziś się kończy kampania bo jutro byłyby prezerwatywy z napisem "zabezpiecz się przed Majchrem". Szanujmy się!!!!!
0 0
przy okazji stoku na Gubałówce , to warto wspomnieć ,że czas nie stoi w miejscu i oprócz tego , że trasa jest przy samym centrum miasta to będzie musiała nadrobić stracony dystans do innych inwestycji na Podhalu
0 0
Gdyby te cudowne negocjacje z Byrcynami i rozbierani płotów zorganizowano 3 lata temu, no 2 lata temu, no chociaż rok temu może i byłaby to oznaka troski o Zakopane i jego dobro. Ale na 2 dni przed wyborami? Chyba to świadczy najlepiej o tym o co tak naprawdę chodzi.
0 0
Jedziecie na Pana Majchra a popatrzcie jacy są pozostali. Wszyscy obiecują złote góry przed wyborami a i tak później mają wszystko w d....!!! Ja i tak głosuje na Pana Janusza Majchra:-)
0 0
Przepraszam ze sie tak wyraze , ale zacytuje znajomego ." Ta trasa jest potrzebna jak k...ie majtki ." Byla dobra moze dwadziescia lat temu . Teraz mozna wyciag wszedzie postawic . PKL SPRZEDANA wiec w czym problem . Chcecie nabijac portwel obcemu kapitalowi ? Mozna bojkotowac Kasprowy , a dla obcego kapitalu otwiera sie Gubalowka . Dziwne podejscie do interesu .
0 0
@rys,wyjątkowo tu się z Tobą zgadzam...;)
0 0
Ja uważam, że potrzebne nam są stoki narciarskie. Najbardziej atrakcyjne miejsca na ich postawienie to rejon Gubałówki i Harendy. Bez stoków narciarskich możemy zapomnieć o zimie pełnej turystów z Polski czy zagranicy. Gubałówka jest o tyle potrzebna, że można ją w zasadzie otworzyć niemal od zaraz. Poza tym to pewna Ikona, symbol...coś magicznego. Z punktu marketingowego warto ją mieć... oczywiście nie samą .. Trzeba nowych stoków tak jak powiedział Pan Dorula i w moim odczuciu on może sprawić, że takie stoki od Gubałówki do Harendy mogą być . Obecny burmistrz przez 8 lat nic z tym nie zrobił mało tego zraził tam ludzi, bez zmiany na stanowisku burmistrza nic się niezmienni;/
0 0
Jejku jak ten Majcher nie daje młodemu Byrcynowi słowa powiedzieć co za tupet i prostak...
0 0
Dam szansę Doruli dla czego bo nie opluwał w czasie kampanii, bo Otworzy Gubałówkę. Bo jak zostanie Majcher to nic się nie zmieni ... Dam mu szansę ..jeśli zawiedzie to my coś w postaci referendum :)
0 0
Oby to co się dziś stało było początkiem nowego.... wzruszam się jak pomyśle o nartach na Gubałówce...
0 0
Widzę tutaj bicie piany o wykształceniach, podważanie kompetencji kandydatów szczególnie Leszka Doruli. Do dziś jakoś nie można mu zarzucić jednego: Przekrętów. Nie umie się wysłowić? Jakoś w debacie TP tego nie było widać. Jak chodzi o zarządzanie, to na wydziale widziałem ludzi, którzy publikowali prace z dziedziny zarządzania, a jak by mieli poprowadzić sklep to by zbankrutował do miesiąca. Powtarzam Zakopanemu trzeba człowieka który kocha to miasto i dla niego mieszkańcy całego miasta są ważni. No cóż odniosę się do Majchra może i kocha to miasto ale tylko w rejonie gdzie ma swoje interesy. Odnośnie wykształcenia: Jest rzeczywiście biegłym psychologiem pewnie z wykształceniem i świetny manipulatorem po szkoleniach tylko przerasta go liczba może nie przekrętów ale dla mnie niezrozumiałych działań jako człowieka, który kocha Zakopane, a po kryjomu sprzedaje majątek PKL za śmieszne pieniądze warty co najmniej 5 krotnie więcej. Do tego żeby sprzedać dojną krowę, która przynosiła rok rocznie 1 milion ZYSKU (nie obrotu i nie dochodu tylko zysku) potrzebne było (tu mówię do Pani Eugenii) wyższe wykształcenie.
0 0
Nie chce takiego burmistrza !!! Głosuję na Dorule
0 0
dokładnie popieram Leszka :) Popieramy :)
0 0
Wolę drogi wyremotnowane przez Majchra, piękny park, lace zabaw niż pokaz wyborczy Byrcynów i Doruli
0 0
Jedna wielka ściema przedwyborcza, a wygra mam nadzieję Janusz Majcher
0 0
Nie jestem związany z żadną opcją polityczną ale nie mogę spokojnie czytać komentarzy nawiedzonych zwolenników Doruli. Wylewacie na Majchra kolejne wiadra z tymi samymi pomyjami czepiając się durnych schodów i samowoli syna. A Dorula jak karczmę rozbudował w zgodzie z przepisami?
Od roku na mieście nie ma dziury w drodze. Kolejne remonty dróg się kończą - na przykład pod skocznią. Zarówno ABC jak i Walczak łatali tylko dziury po zimie. A ile ABC się obłupił to nie pamiętacie? Park miejski wygląda bardzo ładnie. Można z dziećmi iść do nowych placów zabaw. Fotele w kinie Sokół nie gryzą już w du.. Przejście podziemne może nie rozwiązało problemu korków na Nowotarskiej ale przypomnijcie sobie ile się stało jak przejścia nie było? Zerknijcie na zdjęcia miasta sprzed 8 lat. To przepaść. Teraz widzę jaki poziom reprezentują zwolennicy p. Doruli - to jakiś Miś2 będzie w radzie. Po tym happeningu już wiem że na Dorulę nie zagłosuję a się łamałem bo myślałem żeby coś zmienić.
A tak w ogóle to jakiś cyrk z tym zgłoszeniem o wycince drzew. Byrcyny chciały wyciąć drzewa na działce sąsiada? :) Łukasz. Głosowałem na ciebie w pierwszej turze ale po jasną cholerę strzeliłeś sobie w kolano pobierając jednego z kandydatów. Trzeba było siedzieć cicho i nie popierać żadnego - z korzyścią wyszłoby dla ciebie a tak to szacunku do ciebie już nie mam.
0 0
A jednak kiełbasa, trasy jak nie było, tak nie ma....
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu 24tp.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz