Właściciel busa, który rok temu zasłynął próbą porwania urzędniczki skarbówki, po zatrzymaniu przez policję uregulował zaległości wobec fiskusa.
Busiarz Stanisław Z. słynie z tego, że wozi pasażerów nielegalnie. Rok temu na jednym z przystanków w Zakopanem wsiadła do jego busa urzędniczka skarbowa. Gdy przystąpiła do kontroli, mężczyzna nie chciał się zatrzymać, groził jej. Interweniowała policja.
22.12.2025
OGRODZENIA, www.hajdukowie.pl. 692 069 284.

29.05.2026
Austria! Praca dla MURARZY, CIEŚLI, STOLARZY, SPAW...

02.06.2026
BUDOWY DOMÓW OD PODSTAW, STANY SUROWE OTWARTE, DAC...

02.06.2026
Przyjmę MURARZY. Praca Polska, Niemcy. 608729122....

27.05.2026
Poszukujemy osoby na stanowisko SPRZEDAWCA / DORAD...

19.05.2026
KANTOR ZATRUDNI KASJERA WALUTOWEGO. CV proszę prze...

02.06.2026
Wydzierżawię działkę w Ludźmierzu przy trasie Nowy...

02.06.2026
Sprzedam DOMY po 100 m2 - Klikuszowa, koło Centrum...

01.06.2026
DO WYNAJĘCIA LOKAL HANDLOWO - USŁUGOWO - BIUROWY o...

01.06.2026
SZCZENIAKI BORDER COLLIE RASOWE. 791 669 932.

29.05.2026
RESTAURACJA CZERWONE KORALE Zakopane, ul. Zamoyski...

25.05.2026
ZATRUDNIMY W KARCZMIE oraz W BARZE MLECZNYM: KUCHA...

22.05.2026
RESTAURACJA REGIONALNA w Zakopanem zatrudni KUCHAR...

12.05.2026
Sprzedam lub wynajmę BUDYNEK HANDLOWO-USŁUGOWY 500...

28.04.2026
WYCINKA, PRZYCINKA DRZEW W TRUDNYCH WARUNKACH - 69...

23.04.2026
PROVIDENT. 571 240 909.

17.04.2026
OCIEPLANIE DOMÓW na materiałach wysokiej jakości. ...

07.04.2026
Sprzedam GOBELIN - pejzaż zimowy - (145/80). TORBY...

07.04.2026
NOWE KILIMY RĘCZNIE TKANE (z owczej wełny). Wzór: ...
0 0
Czy ten Pan aby nie mieszka na kozincu?
0 0
pan mieszka na kozincu . a najlepsze jest to ze 10 min temu z nim jechałem . cwaniaczek jak zobaczyl ludzi na przystanku na alejach to na skrzyzowaniu nawrocił , zróbcie cos z tym chłopem bo widze ze kary mu nie straszne
0 0
odczepcie się od busiarzy, dobrze ,żę chcą was wozić za małe pieniądze prawie ochotniczo tak jak ochotnicze pogotowie ratunkowe
0 0
Apel do kierowców aby \"szkolili\" busiarzy na drogach !!!!
Busiarze to zmora. Robią co chcą, zatrzymują się gdzie chcą, innych jakby nie widzieli. Nie interesuje ich nic, tylko własny biznes. Jak człowiek się zdenerwuje i zatrąbi to zwykle kończy się to wyzwiskami, \"palcem\" itp. od busiarza. Są cwani bo jest ich sporo (zapewne gdyby nie mogli wzywać pomocy kolegów przez CB to większość by jeździła z obitą gębą). Wymuszanie pierwszeństwa, prędkość, za nic mają też rowerzystów. Tacy są. A ten pAN ze zdjęcia jest tylko jednym z wielu. Jak mnie jeden busiarz z żółtej lini ustąpił pierwszeństwa wczoraj, to prze dobre 20min nie mogłem dojąć do siebie - tak byłem zaskoczony (jak widać normalni też się zdarzają - niestety to jest rzadkość).
0 0
apel do busiarzy aby szkolili kierowców!!! Jeżdżą tacy bezmyslnie ,przeszkadzają nam w pracy, My na drodze rządzimy i tyle!!!!!!!
0 0
zgadzam się z \"marcinem\" . A co to wypowiedzi \"fanbusa\", że busiarze są tak dobrzy, że prawie ochotniczo i chyba z powołania lubią wozić ludzi (przy tym prawie Matka Teresa wymięka) to powiem ci tak : jak człowiek w Zakopanem jest już taką PIERDOŁĄ - ŻYCIOWĄ że nie może sobie znaleść roboty, i jest zbyt lewy żeby wyjechać za granicę jej szukać, to albo idzie do McD, a jak ma prawo jazdy to zostaje busiarzem. Grzie z kolegami w kupie dobrze się czuje, jest dowartościowany - bo ma duże autko i kolegów z podobnym IQ,
I z zazwyczaj jest tylko \"kundelkiem\" który głośno szczeka, a jak tupniesz nogą to ucieka do kolegów, bo w kupie zawsze raźniej. A poza tym kupy nnikt nie ruszy bo strasznie wali (śmnierdzi). To tyle co, szkoda marnować czas na pisanie na ten temat. Pozdrawiam.
0 0
przepraszam czytelników za blądy literowe w mojej poniższej wypowiedzi (klawiatura mi się zacina), jeszcze raz pozdrawiam. I przepraszam tych normalnych busiarzy (ale niestety większość pracuje na opinie ogólną wszystkich)
0 0
przecież busiarze to górole a zarobić każdy chce szczególnie pazerny górol
0 0
spalić wszystkie busy! nie tylko Żeglenia!
0 0
o! policjanci bez czapek! bedzie nagana!!
0 0
Przyszła kryska na matyska. Panu życzę wysokiej kary i ogólnie problemów. Pan jest znany z braku kultury. Panu krowy doić a nie robić biznesy na turystach.
0 0
najwyższy czs żeby sie nimi zająć i to konkretnie i zmasowanymi kontrolami
bo oni swoim zachowaniem często przypominają sycyliską mafię
w Kużnicach czasem tak zaganiają turystów do swojego busika jak baca owieczki........... nachalnie jeżeli nie chcą wchodzić.........
0 0
narzekacie na busiarzy, a to wspaniali ludzie, romantycy i humaniści, wożą Was wszędzie i prawie za darmo i to nie prawda że to chamy i złotówy, a ten ze zdjęcia to nie porwał tych ze skarbówki tylko woził po okolicy i ciekawe miejsca pokazywał-za darmochę ;-)
apropos: US powinien zacząć wszystkim tym przewoźnikom patrzeć na ręce, paragon to rarytas, a wystawienie faktury to już cud, żaden nie wystawia bo musiałby zapłacić!!
0 0
Nosił wilk razy kilka ponieśli i wilka czyżby kontrole, które miał Pan w szczególności przez Doktora przyniosły rezultat nareszcie jeszcze jest kilku do takiego postępowania.
0 0
tak!!!! , poza sezonem to se mozna stac na przystanku, i zaden z nich sie ani nie popatrzy, ile razy dziecko sie spuznilo do szkoly, bo nie oplacalo sie zatrzymywac. a w sezonie spokojnie przejsc sie nie da ,bo ( wsiadac juz jedziemy, kuznice, morskie oko ,olcza) Zygac sie chce. Niech sie wala!!!!!!!!!!!!!
0 0
ten busiarz kswa \"głupol\" - jeżdził niElegalnie - podbierał -wszystkim nawet dawnym kolegom z ZTP - a tu zonk nareszcie go maja -mam nadzieję że pozostali się nie wywiną -
0 0
panowie policjanci zrobcie porzadek z nielegalnymi taksowkami.jest ich duzo a i wasi koledzy po fachu niektorzy tez jezdza nie legalnie na taksowkach ich sie nie czepiacie
0 0
pozdrawiam kolezeństwo:)
mozna chodzic piewszo: zdrowiej:)
0 0
ci z ZTP raczej kolegow nie maja ryp ia sie miedzy soba pozdrawiam nasze organy zajmujace sie przewozami byle tak dalej poprostu robia sbie znas jaja a my sie zremy
0 0
ale miał fantazje,,,na urzedniczke sie ważyc:-))
0 0
po co im te serdoki ciupagoodporne, chytali siofera bin ladena, cy busiorza?
zol ino tego w srodku w biolyj copce, portki bo starsym bracie musi dodziyrac, mogla by mu ik mama troske skocic bo wyziyro jak pajac ;)
0 0
zakopian dodaj wersje nie po wietnamsku, bo ni chu-chu z tego nikt nie rozumie!
0 0
fanbus - sam jesteś chyba busiarzem, że ich tak bronisz. Wszyscy wiedza, że większość busiarzy to prostactwo, chamstwo... zapytaj zakopiańczyka to ci powie. Kolega ma do czynienia z nimi zawodowo. Jak opowiada co wyprawiają to się niedobrze robi. Zresztą widać co na ulicach wyprawiają. Panie jeżdżą o wiele kulturalniej, ale panowie to jedno wielkie chamstwo
0 0
fanbus \" My na drodze rządzimy i tyle!!!!!!!\" :))) twoja wypowiedź tylko potwierdza to co napisałem poniżej.
0 0
Powinny być wprowadzone lokalne uregulowania jasno mówiące jak powinien wyglądać bus wożący turystów i mieszkańców Zakopanego i okolic. Regulamin ten powinien jasno określać: jak powinien wyglądać bus, ile powinno być miejsca w busie dla 1 os., określać minimum bezpieczeństwa jakie powinny spełniać busy, czystość, wygląd kierowcy, ubiór itd. Dodatkowo powinny być wprowadzone egzaminy dla kierowców busów (podobne do tych co zdają taksówkarze) z poszerzenie o egamin z savoir vivru, czyli ogólnie pojętego dobrego zachowania.
Takie uregulowania wyeliminowały by buraków, którzy kompletnie się nie nadają do tej roboty, a powinni zamiast na busie jeździć to krowy paść. Nie rozumiem dla czego wśród busiarzy jest tyle hołoty i chamstwa.
0 0
Nie potrzeba jakiś uregulowań specjalnie lokalnych. Co do stanu technicznego to są przepisy ogólnokrajowe, całkiem dobre. Problem w ich egzekwowaniu chyba jest. Wystarczy poodbierać dowody rejestracyjne, i dać do zrozumienia stacji kontroli pojazdów że na lewo podbijanie dowodów odbije się im czkawką. Co do szkolenia kierowców, pewnie robią kwalifikację wstępną aleco z tego że zna zasady traktowania pasażerów skoro ma je tam gdzie słonko nie dochodzi. Na to już nie poradzimy
0 0
zaostrzenia nic nie dają, jak nie jest egzekwowane obecne prawo. Należy zmienić mentalność busiarzy a to jest raczej niemożliwe.
0 0
Gdzie chodzi o kasę tam kończy sie dobre wychowanie a zaczyna sie walka - wychodzi buractwo- Konkluzja jest taka, jest ich za dużo i kazdy chce sie na Chapać - wtedy busiarze nie potafia myśleć o swoim wizerunku - wystarczy postać pod \"Fisem\" lub w Kuznicach - wyzwiska, krzyki - byle załadować swojego busa - tam zamiast cywilizacji - jest małpi gaj.
0 0
nawet modzio przez usuwanie postów krytycznych w stosunku do ZTP i ich pryncypała Karpia nie zmieni rzeczywistości, bo to własnie ta grupa przewoźników ignoruje wszelkie normy prawne i etyczne dotyczące transportu publicxznego. Ale widocznie i w tygodniczku lubią w metnej wodzie ryby łowić???
0 0
ech górole, górole, ta pazerność was kiedyś zgubi , w busach smród, brud ,czy w domach też tak macie?
0 0
Ten busiarz ze zdjęcia to znany bardzo dobrze wariat z kozinca. Od zawsze jezeli nielegalnie i wszyscy sie go boja... moze tym razem sie za niego wezma.
Popieram Marcina!! szkolic busiarzy na drogach! po paru \"przygodach\" z tymi pajacami na drodze traktuje ich tak jak oni traktuja innych. Nigdy nie przepuszczam, zajezdzm im droge i pokazuje im gdzie ich miejsce w szeregu. jak tylko widze tych oslow zatrzymujacych sie gdzie popadnie, wyprzedzajacych na trzeciego jadac gruchotami ktore smrodzom cale zakopane to mnie nerwy zrzeraja!
Oczywiscie musze zaznaczyc ze raz spotkalem normalnego busiarza, tez byl z zoltej lini. oby bylo takich wiecej....
0 0
na busiarzy to sie jedzie ostro ze to ze to hamy, ale pasażerowie to kultularni. Gumy do żucia przyklejaja na siedzenia, śmieci sie wkłada pod pokrowce, puszki z piwa za siedzenie, pluje sie po podłodze, czasem sie zdaży pijany klient który wymiotuje na podloge. To jest w porządku?? więc sie troche zastanówcie czy wy bylibyście kultularni dla kogos kto by tak rogił w waszych samochodach???
0 0
do \"...\" Czytając twoja wypowiedź wzruszyłem się, nawet bardzo. Faktycznie tylko w busiarskim biznesie są \"tacy klienci\". W innych branżach ich nie ma. Ci co wynajmują pokoje nie napotykają na \"zło\", \"niespodzianki\" od \"klientów\" płynące - normalnie mają jak w bajce. W sklepach również jest super, turyści to cudowny klient. Tylko wy \"busiarze\" jesteście poszkodowani - i widocznie musicie pod wpływem tych negatywnych emocji być takimi \"pajacami\". śmiechu to nawet nie jest warte, żałosne i tyle.
0 0
Trzykropek, myślę, że jednak więcej jest kulturalnych klientów, którzy nie wymiotują, nie przyklejają gum ani nie śmiecą. Busiarze w znakomitej większości są opryskliwi i niegrzeczni, niestety ciężka praca i zmęczenie nie tłumaczy takiego zachowania (sam pracuję ciężko, zresztą trudno jest wskazać pracę, która nie męczy, no chyba że poselskie lenistwo :-), ale to wyjątek). Przydało by się to uporządkować, ale lobby busiarskie w Zakopanem musi mieć mocne plecy w lokalnych władzach (podejrzewam że zarówno cywilnych jak i kościelnych), więc widoków na zmiany nie widzę. Pozdrawiam wszystkich.
0 0
a ten pAN ze zdjeci (nazwiska nie piszę) - jest poza busem bardzo spokojny, Można to było wielokrotnie doświadczyć na kortach tenisowych, kiedy udając że umie dobrze grać pokazywał jak jest \"opanowany\", i że potrafi \"dumnie\" przegrywać. Kozak wielki, ale jak na ławeczce na sztangę weźmiesz więcej niż on (co nie jest szczególnie trudne) - to już nie jest taki cwany. (papierowy kozak).
0 0
nie trzeba być busiarzem zeby byc hamem. większość ludzi z miasta to hamstwo. wezma kredyt u stefczyka i wydaje sie im ze moga wszytstko. Jest przysłowie kto z kim przestaje takim sie staje. A busiarze to przykład. Uczą się od klientów.
0 0
do nn: !أنت غبي حمار
0 0
nieprawda, ten pan nie jest spokojny poza busem; wprost przecienie , co on wyczynaia na wyciagi na Kozińcu...toz to szaleństwo
0 0
zakopion, a cożes to wkleił?
0 0
do: Kasia. Słowo \"spokojny\" jest w mojej wypowiedzi bardzo metaforyczne. Miałem nadzieję, że jest to oczywiste. I oczywiście masz rację. Ten facet to kawał cwela.
0 0
ja bym nazwala go inaczej, choć tez na litere c:-))
0 0
Kasia, to rejestracja busa Zokopiona!:):):)
0 0
moim zdaniem busy to wizytowka miasta turystycznego jakby nie bylo, powinny byc czyste, schludne i oznakowane jednakowo. kolor jednakowy auta tez powinien byc wprowadzony ale wiem ze to u nas \"nie do przeskoczenia\"..., dobrze, ze przynajmniej wprowadzono linie reguralne, przynajmniej bus jedzie jak wiadomo a nie wtedy kiedy \"bedzie komplet\". to tez jest wazne.
0 0
do\' busiarze_to_pajece\' cwel to cie zrobił
0 0
Do całej reszty ;ten \'busiarz\' na zdjęciu to wariat znany od dawna z nielegalnej jazdy.Przez normalnych busiarzy też nie jest tolerowany(pare lat temu nawet spalili mu busa) ,z wczorajszej kontroli nic sobie nie zrobił ,bo już wieczorem i dzisiaj od rana znowu kradł klientów liniom regularnym.Jak widać na tego gościa nie ma mocnych,spalenie busa nic nie dalo ,policja ,skarbówka i ITD też nic nie mogą wskórać .Więc mondrusie i filozofowie internetowi może wy wymyślcie co zrobić z takim elementem ,który psuje opinie innym porządnym busiarzom
0 0
A jechał ktoś z Was z panią \"busiarzową\"? taka tęgawa kobitka. Ta to ma KOPYTO!! Na zakrętach to aż nam wszystkim suwaki się rozsuwały w plecakach....
w te i nazad!!:):):)
0 0
wreszcie Zakopian napisał coś prawdziwą gwara synajską , tylko tryb rozkazujący bardziej tam pasuje!!
Pozdrawiam piszących po polskiemu ;-)
0 0
do nn: kiebys choc troche telo miol w glowie kielos jest wyscekany, to bys wiedziol ze to po arabsku, a z tela juz ino krok do zrozumienio tekstu. ale co nie po polsku, to abo zydy abo gorole napisali. lol.
0 0
ana, kasia, baby, dajeciy po c...pie, az w ocy scypie. zawse wiedziolek co mociy zdrowe pocuciy humoru, nie tak jako te frustraty co siy kozdego slowka uczepiom.
no ale cego polok nie rozumiy, z tego siy smieje. wtedy \"kowalski\" piesci swoje ego, i som ino: gorole, pepiki, ruskie , cygany, a my? no elita europy!!!
0 0
do ferdek: trza siy skonsultowac z marianem pazdziochem, to jest cwano menda!
0 0
zemsta US wcale mnie nie dziwi
Od zawsze jest to instytucja antyhumanitarna i pazerna na wdowi grosz.
Taki sobie janosik-wandal co to biednego rabuje a bogatemu daje.
0 0
o jakiej zemście US tu jest mowa ...........gdyby każdy obywatel tak postępował jak \"głupol\" to bylibyśmy krajem szabrowników...........
prawo obowiązuje chyba każdego, jeżeli ktoś nie przestrzega to nie ma go co bronić , po co za niego płacić podatki, i po co na niego płacić........przecież on korzysta z przywilejów jakie mu daje państwo, natomiast żeby państwo miało na to to on też musi płacić cwaniaczek, jak zresztą znaczna część busiarzy-cwaniaków. kropka
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu 24tp.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz