Miasto Zakopane

Zamknij

Stratowany. Potrącony przez konia mężczyzna zmarł w szpitalu

Paweł Pełka 00:57, 05.03.2010
Treść artykułu pod wideo ↓

Andrzej Bachleda, wujek znanego skoczka narciarskiego Marcina, to pierwsza śmiertelna ofiara spłoszonych koni w Zakopanem. 59-letni mężczyzna zmarł w zeszłą sobotę w krakowskim szpitalu.

Tragedia wydarzyła się w czwartek 18 lutego, ok. godz. 17. Pan Andrzej spacerował po małym stoku narciarskim na północnych zboczach Gubałówki, nieopodal biegnącego grzbietem deptaka. – Prawdopodobnie nie usłyszał, że z tyłu nadjeżdża rozpędzony, spłoszony koń z saniami. Brat otrzymał uderzenie w tył głowy. Karetka szybko zabrała go do szpitala – relacjonuje Wacław Bachleda, brat ofiary wypadku.

Ma pretensje, że o wypadku rodzina dowiedziała się następnego dnia przez przypadek. – Brat nie wrócił do domu na noc, ale to dorosły człowiek, więc nie dzwoniliśmy na policję. Dopiero w piątek zadzwoniła ze szpitala znajoma, która rozpoznała leżącego w szpitalu Andrzeja. Tak to w ogóle nie dowiedzielibyśmy się o wypadku. Początkowo był jeszcze przytomny, gdy zbadano go tomografem, okazało się, że stan jest poważny i przetransportowano do Kliniki Neurologii na ul. Botanicznej w Krakowie – dodaje Wacław Bachleda.

W Krakowie mężczyzna przeszedł operację. Niestety, jego stan nadal się pogarszał. Zmarł w sobotę wieczorem.

– To był szczupły, silny człowiek. Rzeźbił, uwielbiał chodzić po górach, co roku wspinał się na Rysy czy Świnicę, na rowerze potrafił pojechać do Bielska-Białej. Strasznie go szkoda – mówi Andrzej Konior, znajomy zmarłego.

Niestety, policji i prokuraturze do tej pory nie udało się odnaleźć właściciela konia ani osoby, która opiekowała się zaprzęgiem w czasie wypadku. – Po otrzymaniu informacji o śmierci rannej osoby, wszczęliśmy śledztwo w sprawie spowodowania wypadku komunikacyjnego ze skutkiem śmiertelnym – informuje Zbigiew Lis, prokurator rejonowy w Zakopanem. – Na miejscu wypadku policja odnalazła świadków, którzy widzieli zdarzenie. Wiadomo, że konia zabrały dwie osoby, ale jak dotąd nie udało się ustalić ich tożsamości - dodaje.

Przypomnijmy, że pierwszy wypadek z udziałem spłoszonego konia i sań na Gubałówce miał miejsce pod koniec stycznia 2009 r. Od tego czasu władze miasta zrobiły niewiele, aby poprawić bezpieczeństwo na Gubałówce. – To nieprawda. Po wykupie jednej z działek, prostopadle do ulicy przechodzącej przez Gubałówkę, powstanie postój dla dorożek – odpowiada Wojciech Solik, wiceburmistrz Zakopanego. – W Krakowie na rynku także wydarzył się wypadek, a konie jeżdżą tam dalej. Nie możemy zamknąć trasy na Gubałówce dla koni, chociaż pojawiają się takie głosy. To bardzo przykre wypadki losowe, których trudno uniknąć. Często konie są płoszone przez nieodpowiedzialnych turystów. Sam widziałem, jak na Krupówkach dziecko rzucało pod kopyta konia strzelające kulki.

Wiceburmistrz Solik dodaje, że w akcję zapewnienia bezpieczeństwa na Gubałówce i Krupówkach włączył się też Związek Podhalan. Przygotowano specjalny regulamin. Nowy postój dla dorożek na Gubałówce ma powstać przed wakacjami.

Paweł Pełka
(Paweł Pełka)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarze (30)

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

Sanie w Banie panie Solik! Konie powinny zniknąć w trymiga z krupówek i Gubałówki, powinno się wyznaczyć specjalne szlaki i trasy na przyjemność podróżowania końmi. Bardzo często też się zdarza że baca z kuńmi po chodniku jedzie i trzeba uskakiwać bo na ulicy ni ma sniegu. Konie stwarzają niebezpieczeństwo tylko ile jeszcze takich wypadków trzeba żeby WŁADZE TO ZROZUMIAŁE.
Ha, a tu w koncu dla miłościwie nam panoszącej się prokuratury w końcu nie lada zadanie. Ciekawe czy im się uda? Osobiscie trzymam kciuki, bo w końcu mają poważne zadanie.

11:33, 07.03.2010
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

No ciekawe,, tylko Eminencjo,, jakie proporcjonalnie zagrożenie dla człowieka stanowi motoryzacja,, ta z mechanicznymi końmi,, I to w całej Polsce,, ba, na całym świecie,, i co z tego wynika,, Czy jakakolwiek prokuratura odważy się ją zlikwidować. Podobnie transport powietrzny i żeglugę,, Po słynnej tragedii \"Titanica\" nikt jakoś nie zlikwidował ani transatlantyków, ani gór lodowych,, podobnie jak i też nikt nie zlikwidował możliwości poruszania sie ścigaczami po polskich drogach, z powodu których ginie zdecydowanie więcej ludzi... Choćby nawet słynne potrącenie na Nowotarskiej, pod Centrum,, po czym starszy pan również zmarł po kilku dniach w szpitalu..

Sprawca nawet skazany nie został,, bo \"dziany\"...

12:26, 07.03.2010
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

[ * ]

12:28, 07.03.2010
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

i tu cie mam Zelku, na drogach publicznych, gdzie doszlo do wypadkow potracen przez spoloszone konie jest zakaz ruchu pojazdow mechanicznych...wiesz czemu? ano zeby zapewnic bezpieczenstwo pieszym na tych \"deptakach\" i jest taki przepis w ustawie o drogach publicznych, zakazujacy czynienie wszystkiego czy zastawiana pasaow dróg publicznych, zeby zapewniuc bezpieczenstwo ruchu , tw tym przypadku pieszych... To jest wina wladz i kielbasa wyborcza, zeby kupic poparcie Zw podhalan, za cene ludzkiego zdrowie i zycia ...

13:00, 07.03.2010
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

wydzielenie postoju niewiele da, bo te konie sploszyly sie z ruchu a nie z postoku, podobnie jak bylo wiele razy wczesniej

13:06, 07.03.2010
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

Święta racja Kaisu, otóż to. Na krupówkach nawet rowerem jechać nie wolno, który przeciez nie płoszy sie koń, a takim zaprzegiem jak widać wolno i stwarza to w tak zatłoczonym miejscu jak krupówki czy Gubałówka wielkie zagrożenie. Nie jestem przeciwnikiem bryczek czy sań, ale często muszę ustępować na chodniku tym pojazdom - a przecież chodnik dla pieszych jest nie dla kunia! Krupówki też mają zakaz ruchu dlatego aby zapewnić własnie bezpieczeństwo pieszych.

13:44, 07.03.2010
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

Sprawa koni, kuligów, pijanych fiakrów i przeładowanych wozów/sań powinna być załatwiona definitywnie raz na zawsze.Pytanie jak to zrobić? wg. mnie \"wyrzucenie koni\" z miasta to nie ta droga.Fiakrzy powinni mieć pewien określony regulamin postępowania,fijakrowania i to powinno być surowo przestrzegane.Jednak żaden regulamin nie zlikwiduje tego najgorszego: wypadków, Oprucz tych wspomnianych przez Eminencję \"szlaków i tras\" powinny powstać w tym mieście postoje z prawdziwego zdarzenia,Z nowymi trasami to problem będzie taki jak z nartostradami ale przeciez można pewne istniejące już drogi utrzymywać \"na biało\".

14:19, 07.03.2010
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

Piszesz Eminencjo,,że Krupówki też mają zakaz ruchu,, podobnie , jak i droga do Kuźnic,, od ronda,, Przejdź się zatem w sezonie po niej wraz z Kasią pod pachę.. Zobaczymy kiedy wjedzie Wam w cztery litery jakiś bus,, i czyja będzie święta racja,, Albo rano, w godzinach kiedy samochody dostawcze jeżdżą po Krupówkach,, ( na których jest ZAKAZ !!! ) nie usuń sie przed takim pojazdem.. Pierdoły wypisujecie o zakazie i tyle,, Łażenia jak barany i idioci skończeni po Nowotarskiej, szczególnie w rejonie Remy i Targowicy też jest zakaz,, a łażą !!!! Ja już tyle lat jeżdżę po Krupówkach na rowerze,, jeszcze jakoś nikt mnie nie zatrzymał, mandatu nie wlepił i co najważniejsze nikogo nie potrąciłem.. Ile jest takich dróg wewnętrznych,, choćby osiedlowych,, gdzie jest zakaz,, a jednak ruch sie tam odbywa,, z tym, że nie dla wszystkich...
A kwestia jazdy po chodnikach saniami,, Jakby nie niszczono i nie degradowano środowiska naturalnego chemią,, która niszczy również moje buty,,( wasze auta pies trącał ),, po to , aby nieudolnym kierowcom ułatwić jazdę.. problemu by nie było,, Zakopiańskie drogi powinny być utrzymane na biało,, jako atrakcja regionu.. i tu zieloni i ekolodzy powinni sie wykazać !!! Kiedyś widziałem reportaż w TV przedstawiający podobny problem,, gdzieś na pólnocnym wschodzie Polski,, Białostockie, może Suwalskie,, Też lokalne władze rozważały możliwość utrzymania dróg na biało,,właśnie z powodu turystycznego charakteru tej miejscowości i kwestii poruszania sie sań chodnikami,, ( tu okazało się, że nie jest to tylko Zakopiańska specjalność ).. Zaraz kierowcy lokalni podnieśli larum ,że jak to tak,, Że ichni fiakrzy mogą jakoś bokami jeździć,, jak nie mają którędy,, Zaraz nasunęła mi się myśl,, że ciekawe czemu tacy idioci,, którzy żyją z tych turystów sami nie jeżdżą bokami,,

14:35, 07.03.2010
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

Na biało to warszawiaki nie chca żeby było bo oni jak trochę śniegu spadnie to srają w gacie. Oczywiście że powinno byc na biało i tu masz racje jakoś ekolodzy nie alarmują. Ale co do jazdy na rowerze to masz szczęscie, ale to tylko dlatego że na krupówkach policjanta i strażnika jak na lekarstwo, bo nie łażą tam, żeby nie straszyć kupczących

14:38, 07.03.2010
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

jakby było płasko i na bialo to jeszcze ale z górki na pazurki i na bialo to jak hamowac , jak lód sie pojawi??? Zelus zauwaz ze na ogól piesi poruszaja sie chodnikami a samochody jezdnia; to wlasnei gwarantuje,m ze do kolizji ma nie dochodzic :-))

15:25, 07.03.2010
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

Już tyle osób wypowiadało si, że coś z tym problemem trzeba zrobić.
A teraz jeszcze jeden wypadek, niestety śmiertelny i w dodatku nie ma winnych. Policja nikogo pewnie nie znajdzie.
Uważam, że Rodzina Zmarłego powinna wynająć dobrego prawnika i pozwać Urząd Miasta o duże odszkodowanie. Potem wywalczyć precedens, i odtąd każda osoba poszkodowana w wypadku z udziałem konia na Krupówkach albo Gubałówce będzie mieć prawo walczyć o odszkodowanie. A kiedy Urzędowi znudzi się wypłacać pieniądze, może zmieni przepisy.
Na chwilę obecną nie widzę innego wyjścia z tej sytuacji. Bo nikogo nie rusza cudze nieszczęście tak długo, jak jego samego nie bije to po kieszeni, i to samo odnosi się do Jaśnie Wielmożnie Nam Panujących.

15:30, 07.03.2010
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

Ale Cargusiu, racz zauważyć, że jeślli miasto będzie wypłacać odszkodowania to m.in to będzie wypłacane z twojej kieszeni i przez to na coś tam pieniędzy nie starczy. Na pewno to nie pójdzie bedzie natomiast potrącane z pensji burmistrzów! Więc nie tędy droga. PO prostu trzeba naciskać na naszych radnych bo to oni tworzą prawo.

15:36, 07.03.2010
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

Emi, sam czuję się współwinny tych nieszczęść, bo jako wyborca też wybrałem ludzi, którzy teraz ignorują te problemy i tych ludzi. Więc akceptuję fakt, że należne odszkodowania będą wypłacane z moich podatków.
Jak wyobrażasz sobie naciskanie na naszych radnych? Skoro oni wydają się być twardzi jak skała, szczególnie jeśli chodzi o poprawę naszego bytu, rozwiązanie naszych problemów, itd, bo jak widać te problemy ich nie dotyczą, więc są im obce i dla nich nieistotne. Jakby poruszali się innymi ścieżkami niż my albo wręcz istnieli w innej rzeczywistości.
Oczywiście - przy następnych wyborach trzeba nam dokonać innych, lepszych decyzji wyborczych. Tylko kto wytypuje akurat tych ludzi, którzy okażą się odpowiedni na te stanowiska? To wydaje się być jeszcze trudniejsze, niż trafienie szóstki w lotka.

15:45, 07.03.2010
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

Obiema się łapami pos tym podpisuje, bo przecież i zakopaińska władza i radni to zupełnie jakby z conajmniej z warszawy byli bo dbaja wyłacznie o interesy jakis nieokreślonych grup a nie zakopiańczyków. I jest to kuriozalne, żeby tak głeboko mieli zakopiańskie bolączki. Tylko kogo wybierać się pytam? Jak jeden wydaje się być gorszy od drugiego. Naprawdę jak prxzychodzi do wyborów to nie ma po prostu w czym wybierać. Wydaje mi się, że na te posadki to tylko pewna, specyficzna grupa ludzi się zawsze wybiera, a na niej jak widać polegać nie można. Jedynie jakby za własne błedne decyzje odpowiadali swoim majątkiem, to wtedy moze byłoby inaczej. Bo jeśli oni z naszych podatków zapłacą, to i tak po nich to spłynie, jak za przeproszeniem po Kaczce :)

16:28, 07.03.2010
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

Moim zdaniem demokracja to dobry ustrój, ale brakuje w nim odpowiedzialności za własne decyzje! Jakby jeden z drugim z własnej kieszeni miał za błędy płacić to inaczej by było i mniejszy podejrzewam ścisk u koryta! Bo taki burmistrz to co? Może nawet zadłużyć miasto i nic mu nie zrobią. A jak przedsiębiorca zadłuży firmę - to po prostu padnie

16:32, 07.03.2010
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

Eminencjo, no w tym wypadku akurat to władza dba o określoną grupę ludzi i to grupę z Zakopanego, bo nie sądzę, żeby fiakrzy pochodzili z Warszawy. Dba, bo boi się reakcji typu: \"Naszych biją\" co na pewno na głosy wyborcze się przełoży.
Moim zdaniem to fiakrzy i ugrupowania, które ich wspierają sami powinni się uderzyć w piersi i zaproponować zmiany, które problem ten rozwiążą w znacznie większej mierze niż propozycja używania koni o spokojnym charakterze albo poprzez wskazanie winnych w postaci nieodpowiedzialnej hołoty turystycznej. Tak, hołota, a raczej tłum jest masą nieodpowiedzialną i niedostrzeganie lub ignorowanie tego faktu jest jeszcze większą nieodpowiedzialnością. Jedyną metodą jest oddzielenie jednych od drugich. Tu jednak rodzi się problem, gdyż jedni bez drugich nie mogą egzystować, a dokładnie to fiakrzy bez tłumu. Przynajmniej tak im się wydaje. Wyznaczenie miejsc parkingowych i tras z dala od tłumów na pewno spowoduje mniejszy dopływ dudków i o to rzecz się rozbija. Jednak czy warto dla paru dudków mniej lub więcej mieć na sumieniu czyjeś życie i zdrowie? I na to pytanie właśnie fiakrzy powinni sobie odpowiedzieć. Bo koń w tłumie prędzej, czy później zaowocuje kolejnymi tragediami. Może mówienie, \"abo jakiś baran, idiota konia spłoszył\" komuś całkowicie do uspokojenia sumienia wystarcza. Ale nie wierzę, żeby wszystkim.

17:04, 07.03.2010
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

zgadzam sie z Edziem :-))

17:09, 07.03.2010
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

Toż nie od dziś wiadomo, że najlepsza fucha to dostać się do elit rządzących.
Nie grozi Ci bankructwo, ani odpowiedzialność karna a co miesiąc suta wypłata regularnie Ci wpływa na konto.
Sam chciałbym zostać politykiem, ale mam za małą siłę przebicia.
Chociaż nie, cofam to, nie chciałbym. Bo ważniejsze jest dla mnie moje dobre imię i czyste nazwisko rodowe.
Nikt nie powie, że w dwutysięcznym dziesiątym, za kadencji Cargula to nawet turyści przestali przyjeżdżać, bo niczego w Zakopanem nie było, tylko żebracy i handlarze gumisiów na Krupówkach i szalone, krwiożercze hordy dzikich koni tratujące ludzi...
Oczywiście jakbym miał łeb na karku zamiast sumienia, to po jednej albo kilku kadencjach miałbym napchaną k ieskę, emeryturę w Szwajcarii, i pewnie to ludzkie gadanie miałbym bardziej w nosie, niż brzęczenie muchy.

17:14, 07.03.2010
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

Na zakończenie dyskusji - Rodzinie Zmarłego składam kondolencje,jak również wyrażam nadzieję, iż winny tego przestępstwa się odnajdzie.
(Nie wątpię, iż można nazwać przestępstwem ucieczkę z miejsca wypadku, identycznie jak w przypadku kolizji samochodowej.)
Natomiast winnemu (czy raczej winnym, gdyż do osób odpowiedzialnych zaliczam nie tylko fiakra z pomocnikiem, ale również dysydentów, którzy do tego w dalszym ciągu dopuszczają) życzę przyznania się do winy i poniesienia kary, a w razie unikania odpowiedzialności - życzę Wam, żeby Was sumienie zagryzło na śmierć...

17:19, 07.03.2010
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

a ja mysle ze tu dziala zle pojeta solidarnosc fiakrów; oni musieli wiedziec, kto, co ite pe tylko siedza cicho bo sie boja represji...

21:28, 07.03.2010
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

Walnąć im oskarżenie o współudział albo pomoc w ukrywaniu winnych zabójstwa, to się zastanowią nad tym, co robią.
Ciekawe, że Policja się jeszcze nie zabrała do zebrania zeznań od świadków i tych wszystkich ludzi ze straganów, sklepików itp?
Nikt nic nie widział? Czyli to już taką znieczulicę tu mamy?
W takim razie niech każdy, kto to widział i się nie przyznał sobie zda sprawę, że za miesiąc albo dwa może ktoś go zatłucze na śmierć na środku ulicy, i nikt nie kiwnie palcem w jego obronie. Każdy będzie patrzył w inną stronę i pilnował własnego nosa.
Jeśli tego chcecie, ludzie, to tak będziecie mieli, i to pewnie szybciej niż się spodziewacie...

03:01, 08.03.2010
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

co do wyborow odpowiednich ludzi na urzedy, to proponuje zalozyc stowarzyszenie obywatelskie i Wy wszyscy ktorzy piszecie te posty powinniscie do niego przystapic plus osoby ktorym zalezy na dobru tego miasta .Wylonic kandydata sposrod siebie i po wygraniu wyborow (nie watpie ze tak by bylo ) pilnowac wykonywania postulatow wyborczych. Dawno,dawno temu dzialalnosc w zarzadzaniumiastem albo spolecznoscia lokalna byla SPOLECZNA. Politycy nie nadaja sie do tego bo zawsze maja swoj i swojej partii cel na uwadze. A skoro nie ma nikogo juz zaufanego w zakopcu do rzadzenia, nie pozostaje nic jak sie zebrac razem i sposrod siebie wybrac osobe na kandydata. I grupe kontrolna aby go sprawdzac. W roznych krajach (np. Australii) jest to dosyc powszechnie stosowany system w malych lokalnych administracjach. Trzeba tylko chciec, i nie bac sie. To co , zakladamy ????

06:51, 08.03.2010
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

Baco, nawet nie przypuszczasz, ile osób jest za tym.

15:20, 08.03.2010
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

kaska na prezydęta of kors :-)) jestem za ...

17:28, 08.03.2010
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

A Żelus , to co -żłób ???? Jo tyz kcem NADĘTA !!!!!!!!!

20:08, 08.03.2010
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

żelus, jak juz wygram, to jo cie wezme na osobistego sekretarza do spraw kontaktow z pisem i klerem, co???

21:41, 08.03.2010
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

czyli, że będę się ciągle mydlił.. ... no tego,,, modlił :-)))

21:55, 08.03.2010
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

pogólnie bedziem sie wykręcać sianem. ihhhhaaaa :-) biorac przykład z naszego obecnego burmiszcza ...

22:03, 08.03.2010
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

a dla Emisia trzymam posade pierwszego zastepcy...PR bedzie w gestii Jurajka a drugim zastepca uczynie Ane, w ramach parytetów ...to teraz czas na wymiane naczelnikow wydzialow: napewno ochrona srodowiska ,za smog, wielkie trzepanie w architekturze , za te wuzetizette :-))

22:09, 08.03.2010
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

No dobra, ja na gburmiszcza kandydować nie zamierzam.
Będę Waszą jednostką kontrolną, takim tutejszym NIKiem. To mi wystarczy.

01:29, 09.03.2010
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu 24tp.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

OGŁOSZENIA PROMOWANE

  • budowlane

    22.12.2025

    OGRODZENIA, www.hajdukowie.pl. 692 069 284.

  • ogloszenie

    29.05.2026

    Austria! Praca dla MURARZY, CIEŚLI, STOLARZY, SPAW...

  • budowy

    02.06.2026

    BUDOWY DOMÓW OD PODSTAW, STANY SUROWE OTWARTE, DAC...

  • praca

    02.06.2026

    Przyjmę MURARZY. Praca Polska, Niemcy. 608729122....

  • ogloszenie

    27.05.2026

    Poszukujemy osoby na stanowisko SPRZEDAWCA / DORAD...

  • ogloszenie

    19.05.2026

    KANTOR ZATRUDNI KASJERA WALUTOWEGO. CV proszę prze...

  • biznes

    02.06.2026

    Wydzierżawię działkę w Ludźmierzu przy trasie Nowy...

  • domy

    02.06.2026

    Sprzedam DOMY po 100 m2 - Klikuszowa, koło Centrum...

  • 01.06.2026

    ZLECĘ WYKONANIE PRAC WYKOŃCZENIOWYCH: SUCHE TYNKI,...

  • 01.06.2026

    ZATRUDNIĘ DO KARCZMY i PENSJONATU W KOŚCIELISKU. 6...

  • 01.06.2026

    DO WYNAJĘCIA MIESZKANIE 38m2 i 55m2 w CENTRUM NOWE...

  • ...

    01.06.2026

    DO WYNAJĘCIA LOKAL HANDLOWO - USŁUGOWO - BIUROWY o...

  • SZCZ

    01.06.2026

    SZCZENIAKI BORDER COLLIE RASOWE. 791 669 932.

  • ...

    29.05.2026

    RESTAURACJA CZERWONE KORALE Zakopane, ul. Zamoyski...

  • 26.05.2026

    RESTAURACJA W ZAKOPANEM ZATRUDNI KELNERA/-KĘ, POMO...

  • 26.05.2026

    PRACA W RESTAURACJI W ZAKOPANEM: KELNER/-KA - DLA ...

  • 26.05.2026

    PRACA W RESTAURACJI W ZAKOPANEM DLA UCZNIÓW, STUDE...

  • 25.05.2026

    URZĄD GMINY KOŚCIELISKO zatrudni INSPEKTORA ds. po...

  • ...

    25.05.2026

    ZATRUDNIMY W KARCZMIE oraz W BARZE MLECZNYM: KUCHA...

  • ...

    22.05.2026

    RESTAURACJA REGIONALNA w Zakopanem zatrudni KUCHAR...

  • budynek

    12.05.2026

    Sprzedam lub wynajmę BUDYNEK HANDLOWO-USŁUGOWY 500...

  • ...

    28.04.2026

    WYCINKA, PRZYCINKA DRZEW W TRUDNYCH WARUNKACH - 69...

  • pożyczki

    23.04.2026

    PROVIDENT. 571 240 909.

  • usługi

    17.04.2026

    OCIEPLANIE DOMÓW na materiałach wysokiej jakości. ...

  • ...

    07.04.2026

    Sprzedam GOBELIN - pejzaż zimowy - (145/80). TORBY...

  • ...

    07.04.2026

    NOWE KILIMY RĘCZNIE TKANE (z owczej wełny). Wzór: ...


POLECAMY

0%