To nie stan wojenny, ale na sklepach pod Giewontem pojawiają się takie kartki.
::attachment{"type":"gallery", "template":"thumb3", "item_id":"97180"}
"Cukru brak", "Brak cukru" - tego typu kartki wywiesza obsługa sklepów w Zakopanem. Czy to przejaw turystycznego najazdu na Podhale, czy może trend ogólnopolski? Cukru nie ma w dużych marketach, ale można go nabyć w mniejszych, na przykład przy ul. Makuszyńskiego.A jak jest w waszych sklepach? Macie cukier na półce? Jeśli tak, to napiszcie w jakich jest cenach.
rav

22.12.2025
OGRODZENIA, www.hajdukowie.pl. 692 069 284.

29.05.2026
Austria! Praca dla MURARZY, CIEŚLI, STOLARZY, SPAW...

02.06.2026
BUDOWY DOMÓW OD PODSTAW, STANY SUROWE OTWARTE, DAC...

02.06.2026
Przyjmę MURARZY. Praca Polska, Niemcy. 608729122....

27.05.2026
Poszukujemy osoby na stanowisko SPRZEDAWCA / DORAD...

19.05.2026
KANTOR ZATRUDNI KASJERA WALUTOWEGO. CV proszę prze...

02.06.2026
Wydzierżawię działkę w Ludźmierzu przy trasie Nowy...

02.06.2026
Sprzedam DOMY po 100 m2 - Klikuszowa, koło Centrum...

01.06.2026
DO WYNAJĘCIA LOKAL HANDLOWO - USŁUGOWO - BIUROWY o...

01.06.2026
SZCZENIAKI BORDER COLLIE RASOWE. 791 669 932.

29.05.2026
RESTAURACJA CZERWONE KORALE Zakopane, ul. Zamoyski...

25.05.2026
ZATRUDNIMY W KARCZMIE oraz W BARZE MLECZNYM: KUCHA...

22.05.2026
RESTAURACJA REGIONALNA w Zakopanem zatrudni KUCHAR...

12.05.2026
Sprzedam lub wynajmę BUDYNEK HANDLOWO-USŁUGOWY 500...

28.04.2026
WYCINKA, PRZYCINKA DRZEW W TRUDNYCH WARUNKACH - 69...

23.04.2026
PROVIDENT. 571 240 909.

17.04.2026
OCIEPLANIE DOMÓW na materiałach wysokiej jakości. ...

07.04.2026
Sprzedam GOBELIN - pejzaż zimowy - (145/80). TORBY...

07.04.2026
NOWE KILIMY RĘCZNIE TKANE (z owczej wełny). Wzór: ...
0 0
Wczoraj kupiłem 1 kg cukru sklep Na Klinie Bukowina Tatrzańska żadnej paniki. Cena mnie nie zaskoczyła bo nie pamiętam ile zapłaciłem.
0 0
Zwróćmy uwagę na mechanizm wzbudzania przez media paniki "braku cukru".
Większość tzw sieciówek i sklepów wielkopowierzchniowych to placówki zagraniczne. Większość cukru sprzedawanego w Polsce to cukier produkowany przez firmy niemieckie. A poza tym ta "panika", jak też cena cukru to oczywista wina wszechmocnego Jarosława i złowrogiego Antoniego.
0 0
Ja tam nawet nie zauważyłem żeby brakowało cukru poprosi omijam szerokim łukiem biedronke lidl bo mi szkoda czasu na stanie w kolejkach i patrzenie na przepychających się moherow
0 0
Mechanizm podobny do tego, jaki zastosowano przy panice z paliwem, z tą różnicę, że Orlen poradził sobie z tym atakiem. Za chwilę zrobią panikę z mąką i makaronem, każdy sposób jest dobry byle osłabić obecny rząd i samemu się nachapać.
0 0
PROWOKACJA ! PROWOKACJA ! przecież prezes powiedział, że cukru jest w bród :)
0 0
Tak, zgadzam się z Panem Premierze. Cukru jest pod dostatkiem, ale nie w kraju nad Wisłą. Podobnie jak węgla w składach. Po wprowadzonych sankcjach wobec Rosji prędzej rząd w Polsce się rozsypie niż w Rosji.
0 0
Wczoraj w Szymonku były całe palety cukru.
0 0
Donek sam zalatwil dla Podhala caly woz wyladowany cukrem.
Drabiniasty.
0 0
Do aktorka PO. Problem jest tego typu że nasz polski cukier w produkcji jest droższy od tego produkowanego przez niemieckie firmy w Polsce czy na zachodzie.Jest po prostu mało konkurencyjny.Biedronka czy innym którym brakuje cukru nie podejmą rozmów bez interwencji naszego rządu!
0 0
@Berger: "Większość cukru sprzedawanego w Polsce to cukier produkowany przez firmy niemieckie"
Jak długo żyję i robię zakupy, to nigdy jeszcze nie udało mi się kupić w Polsce niemieckiego cukru, nawet w Lidlu :D
0 0
Do @franka
To, że napisy na torebce cukru są po polsku to jedno. A to, że malutkimi literkami napisana jest nazwa producenta - to drugie. Jak i to, że niemieckie firmy produkują cukier w swoich, niemieckich cukrowniach na terenie Polski. 7 cukrowni polskich i 10 niemieckich. Bywa, że cukier polski jest rzadkością.
Sprawdź przy okazji, czy nie kupujesz holenderskich ziemniaków, litewskiego mleka albo niemieckiej śmietany, jogurtów albo serków smakowych. I wspominam tylko kilka przykładowych podstawowych produktów spozywczych, co do których mamy wybór, tzn polskich producentów. Starajmy się kupować polskie, jeśli mamy wybór.
0 0
Kto produkuje cukier w Polsce?
W Polsce produkcją cukru zajmują się cztery firmy zrzeszone w Związku Producentów Cukru -Krajowa Spółka Cukrowa S.A., Pfeifer & Langen Polska S.A., Südzucker Polska S.A. oraz Nordzucker Polska S.A. Wszystkie cukrownie , poza pierwszą , są czysto polskie, nawet nazwy to sugerują. Pfeifer , Langn , Sudzucker Norduzcker .
@franek , zgadzam się z tobą. te trzy ostanie to czysto polskie cukry !!! jak długo zyje nigdy nie udało mi sie ciebie spotkać . może ciebie nie ma ?
0 0
Ja kupuję wyłącznie brązowy więc mam na to wyjeb...ne!
0 0
@ franek,myślisz że niemiecki cukier ma mieć inny kolor,załóż okulary i przeczytaj na torebce- "Sudzucker Polska SA". Po prostu wykupili polskie państwowe cukrownie i tu produkują.
Na jednym z portali ogłoszeniowych jest już sprzedawany cukier,pisze w każdej ilości,po 15 zł i dziwcie się że wykupują,Polak potrafi.
0 0
To jeszcze raz ja . no to przyjrzyjmy sie tym "polskim" cukrowniom produkującym "polski" cukier dla franka :
Pfeifer & Langen Industrie- und Handels-KG z siedzibą w Kolonii to rodzinna firma spożywcza. Historycznym rdzeniem grupy jest producent cukru Pfeifer & Langen.
Grupa Nordzucker z siedzibą w Brunszwiku w Niemczech jest jednym z wiodących producentów cukru na świecie. Nasza oferta produktów z buraków cukrowych i trzciny cukrowej obejmuje cukier biały, cukier surowy, specjały oraz fondant.
Südzucker AG prowadzi obecnie trzecią co do wielkości cukrownię w Niemczech . Cukrownia znajduje się na wschodnich obrzeżach Ochsenfu
całe życie chłop kupuje cukier i nigdy nie udało mu sie kupic cukru niemieckiego. nawet w niemieckim sklepie A to ci nieudacznik pechowiec z tego franka
ciekawostka :
W lutym 2014 roku Federalny Urząd Antymonopolowy (RFN) nałożył na spółkę, wraz z jej konkurentami Südzucker i Pfeifer & Langen , łączną grzywnę w wysokości 280 mln euro za porozumienia antykonkurencyjne. Wielu klientów zgłosiło roszczenia odszkodowawcze.
0 0
Niebawem Polaki dostaną kolejną dobrą radę od zarządców: słodzić gruzem....
0 0
Cały cukier został wykupiony przez Tuska. Przecież to oczywista oczywistość podhalański suwerenie.
Ale nic się nie martwcie już do was osobiście jedzie premier Morawiecki na czele wypełnionych po dach cukrem kolumny
liczącej setki tirów. Cukru będzie "nadmiar" .
0 0
Pomyślcie: czy nagle nas przybyło i jest nas 60 mln i cukru zabrakło? Czy wszyscy nagle zaczęli pędzić bimber? Nie?
No to dlaczego cukru nie ma skoro nic się nie zmieniło w łańcuchu dostaw?
To spekulacja, a my znowu się dajemy nabrać jak na paliwa. Postraszyli, że nie będzie, podnieśli cenę do absurdalnej wartości i zbili o 30 gr żebyśmy się cieszyli i byli wdzięczni, że w ogóle możemy kupić.
0 0
to jeszcze raz ja . to przyjrzyjmy sie tym "polskim" cukrowniom produkującym "polski" cukier dla franka :
Pfeifer & Langen Industrie- und Handels-KG z siedzibą w Kolonii to rodzinna firma spożywcza. Historycznym rdzeniem grupy jest producent cukru Pfeifer & Langen. Prowadzi cukrownie w Appeldorn , Elsdorf , Euskirchen , Jülich , Lage i Könnern oraz w Środzie Wielkopolskiej , Gostyniu , Miejskiej Górce , Glinojeck , Góra , Głogów (Polska),
Nordzucker AG z siedzibą w Brunszwiku jest niemieckim producentem cukru . Firma jest jednym z liderów swojej branży w Europie. Do najważniejszych obszarów działalności Nordzucker należą produkcja cukru, cukru płynnego, a także cukru rafinowanego, pudru, kostek i cukru konserwowego, cukru ekologicznego oraz cukru aromatyzowanego dla przemysłu spożywczego i gospodarstwa domowego
ciekawostka:
W lutym 2014 roku Federalny Urząd Antymonopolowy nałożył na spółkę, wraz z jej konkurentami Südzucker i Pfeifer & Langen , łączną grzywnę w wysokości 280 mln euro za porozumienia antykonkurencyjne. Wielu klientów zgłosiło roszczenia odszkodowawcze.
Südzucker AG prowadzi obecnie trzecią co do wielkości cukrownię w Niemczech w Ochsenfurcie . Cukrownia znajduje się na wschodnich obrzeżach Ochsenfurtu , między linią kolejową Main a linią kolejową Würzburg-Treuchtlingen
nasz franek całe życie robi zakupy i jak dotąd nie udało mu sie jeszcze trafić na niemiecki cukier . no trza mieć w zyciu pecha
Wiecie czemu cukier w Niemczech jest po 3,50 na polskie a polski cukier w Polsce po 5,0 ?:
Nordzucker jest jednym z największych odbiorców unijnych dopłat rolniczych w Niemczech. Otrzymuje roczne płatności bezpośrednie w wysokości dwucyfrowych milionów za pośrednictwem spółek zależnych
0 0
Polacy nie mają za grosz patriotyzmu zakupowego. Ameby wrzucają do koszyka wszystko co ładnie wygląda i jest tanie (bo tak mówi reklama, gazetka, promocja). Nikt nie czyta etykiet i oznakowania nie mówiąc o sprawdzaniu składu. Szczytem konsumenckiej aberracji jest kupowanie w zagranicznych sieciówkach i narzekanie że nie ma polskich sklepów. Oczywiście że są, nie takie piękne i nie mają takich budżetów na reklamy ale dają zatrudnienie Polakom i pozwalają polskim przedsiębiorcom inwestować w nasz kraj. No ale jak w telewizorni co chwilę reklama jakiegoś niemieckiego czy portugalskiego dziada to ameby lecą jak mucha na lep.
0 0
Och, to straszne, niemiecka firma produkuje cukier w Polsce, z polskich buraków, rękami polskich pracowników i sprzedaje go Polakom. A ja go kupuję nie wiedząc że jest on ... niemiecki.
Panowie, wolny rynek - mówi to wam coś? Unia Europejska - też nic?
0 0
Ale jak cukier w Polsce po 7 zł, paliwo po 9, węgiel po 4000, mąka po 12 a chleb i sałata po 30 to wtedy już nie jest wolny rynek, tak, Panie franek? I po co było zaklinać rzeczywistość, że jak długo żyjesz nigdy jeszcze nie udało Ci się kupić w Polsce niemieckiego cukru. Nawet w Lidlu. Ot, Twoja wiarygodność i stan świadomości.
0 0
#jednorazówka
a komu daje zatrudnienie biedronka, kto tam pracuje? NiePolacy?
a wiem.. gorszy sort haha. W polskich sklepach kupuje się produkty wyprodukowane w różnych krajach (najczęściej w Chinach), więc nie bredź Amebo. A węgiel dotychczas kupowało się ruski i też w polskich sklepach. Dlatego go teraz nie ma, a jak jest to dużo droższy
0 0
Pamiętacie jak w 2000 roku Gabriel Janowski skakał z radości w Sejmie. Ostatnia cukrownia w Polsce została zbudowana za Gierka, w Ropczycach w 1979. W 1989 było 78 cukrowni, w 1996 zamknięto 2. W roku 1997 w Polsce funkcjonowało 76 cukrowni i do roku 2001 nie zamknięto żadnej. Obecnie jest 18. Do 1996 wszystkie cukrownie były własnością Skarbu Państwa. W 1997 roku, za rządów Buzka, z Balcerowiczem na czele finansów, rozpoczął się zmasowany atak prywatyzacyjny. Do 2003 roku w rękach zagranicznych, głównie niemieckich znalazło się 49 z 76 cukrowni (65%). Od 2001 rozpoczęło się masowe zamykanie cukrowni. Tak masowe, że w kampanii cukrowniczej 2006/07 z 12 cukrowni Pfeifer i Langen pracowały 4 czyli 33%, Sudzucker z 22, 10, czyli 45%, Nordzucker z 6, 2, czyli 33%, a z BSO 2 z 10, czyli 20%. Tu uwaga, choć cukrownie były zamknięte, nie zostały zlikwidowane, czyli można je było teoretycznie w każdej chwili powtórnie uruchomić. Sumując, do 2006 roku nie zlikwidowano ani jednej cukrowni w Polsce. Czy to nie wydaje się dziwne, że kapitalistyczne, czyli nastawione na zysk niemieckie koncerny przez 5 lat trzymają niepracujące zakłady, jako aktywa. Przecież utrzymanie tych cukrowni, zabezpieczenie itd. musiało generować olbrzymie koszty. I zamrożony kapitał też nie pracował, choć mógłby , prawda?. Z logicznego i finansowego punktu widzenia, te działania koncernów należałoby uznać za całkowicie pozbawione sensu. A nawet za działanie na własną szkodę i sabotaż.No chyba, ze założymy, że koncerny nie działały na własną szkodę. Że wiedziały, że trzymanie przez 5 lat zamkniętych cukrowni i ponoszenie kosztów się jednak opłaci. Ale jak, przecież te zamknięte cukrownie, to już były praktycznie ruiny. Okazuje się, że Niemiec, to nie Polak i potrafi zarobić nawet na ruinach, byle polskich. I nie tylko ruinach, nawet na super działających firmach. Też je potrafi zamknąć w sekundę, jak zobaczy parę worków Euro. A to że ta likwidacja będzie tragedią dla tubylców, to niech się już o to polski Urząd Pracy martwi. No więc ja to Niemcy zrobili, ze zarobili setki milionów Euro, może miliard, a może i więcej na ruinach?. Potrzebne było prawo. Najlepiej unijne, żeby to Niemców niewiele kosztowało. No i Unia, czyli Niemcy takie prawo sobie stworzyła. W 2006 roku Unia doszła do wniosku, ze cukru będzie za dużo i ceny spadną i trzeba coś zrobić. I zrobiono. Wprowadzono system restrukturyzacji który, cytat :W przypadku całkowitego demontażu urządzeń produkcyjnych za każdą wycofaną tonę kwoty wypłacono rekompensatę z funduszu restrukturyzacyjnego w wysokości 730 EUR/t. Stawka pomocy restrukturyzacyjnej była identyczna w roku 2007/ 2008, ale w późniejszym okresie ulegnie obniżeniu do 625 EUR/ t w roku 2008/2009 oraz do 520 EUR/t w czwartym i ostatnim roku programu - 2009/2010. Piękne sformułowanie demontaż prawda?. Gdyby zapisano np. nieczynne, zamknięte, to by niemieckim koncernom nie dało nic. Ale demontaż tak. I zaczęło się. Internet jest pełen, mrożących krew w żyłach relacji o demontażu urządzeń w polskich cukrowniach od roku 2006. Tak Niemcy skutecznie działali, ze obecnie zostało 18 cukrowni z 76.
0 0
@Trampek, nie lękajcie się, ile jeszcze cukrowni jest do sprywatyzowania w Rosji i nie tylko cukrowni. Póki co, kapitał zżera się własny ogon. Oj niepokorny ten Putyn.
0 0
Do myślący inaczej. Może cukier sprowadzany był z Rosji jak węgiel, ropa i gaz. Tylko rządzący nie wiedzieli.
0 0
ta , jasne @franuś . Och, to straszne, niemieckie i szwajcarskie gazety wydawane w Polsce piszą o polskich burakach , a raczej kartoflach rękami polskich pismaków i sprzedaje to Polakom . a ty to kupujesz a raczej łykasz jak leming nie wiedząc że jest to ... niemiecki punkt widzenia . po co wam port ,lotnisko PCK i CPK w Polsce skoro macie w Berlinie..... Tyś to w ogóle polski, czy też niemiecki PO Tomek
0 0
A ja byłam w Żabce na Sienkiewicza i kupiłam se torebkę cukru za 7,99. Zostały jeszcze dwie torebki, a więc...biegiem!marsz!
P.S. a pamiętacie jak straszyli, że za Tuska wszystko będzie za 6zł?
P.S.S. Tusku wróóóć!
0 0
No i jest ta impreza w Focusie, już wiadomo, że wygraliśmy. Z Donaldem się spotykam i on: Teraz, k..., to paliwo może być nawet i po 7 zł. .
nie po sześć a po siedem i nie wszystko a paliwo . nie siej propagandy, nie łżyj, nie manipuluj i nie wprowadzaj w błąd
ale faktycznie , tutaj masz rację,2011 -cukier 6zł,kg chociaż nie było wojny , pandemii infalcji... wtedy winni byli ... spekulanci .tak mówił Donald F a guzików z napisem niskie ceny nie miał bo by nic innego nie robił tylko je naciskał
0 0
D.Faku? A gdzie jest to paliwo za 7zł? Już lecę z kanistrem.
No i euro po 3zł? szukam od trzech tygodni, pędząc przez Włocławek, przeklinając mejzę...
P.S.mamy chyba 2022r.? Rozmarzyłam się nad dawnymi czasami kiedy byliśmy w Europie
0 0
Olej rzepakowy który był na wiosnę po 5 zl dziś jest po 10. A glapuś pucuś bełkocze o kilkunasto procentowej inflacji. Oj szybko pis-da przeskoczy pierwszą komunę
0 0
różnica taka że na wiosne olej w ogóle był ,teraz go nie ma . W Niemczech nie kupisz oleju i glapuś nie ma z tym nic wspólnego . więc daruj sobie manipulacje banialuki frazesy i komunały .
paliwo po 7 jest na stacjach Orlenu . ostatnio kupowałem 7,35/l minus 30 gr upustu za program Vitaj ,ile ci wychodzi?
właśnie , mamy 2022 i cukier po 5,85 ( w szymonku) , w 2011 po 6zł . teraz jeszcze policz średnią krajową wtedy i dzisiejszą . Ile za pensję kupiłem cukru wtedy a ile dzisiaj . Ile paliwa kupiłem wtedy , -było po 5, 85- a ile jeszcze rok , dwa lata temu kiedy kosztowało w granicach 5,00żł
0 0
Fucku,
olej z polskiego rzepaku kupiłem wczoraj w sklepie za 9,99; co mają do tego Niemcy? Od 2015 roku pis-da rządzi i wygląda na to, że jesteśmy coraz bardziej uzależnieni od tego czy Niemcy dadzą na olej rzepakowy, Ruscy węgiel , a Niemcy i Ruscy do spółki gaz. Bolą mnie kolana od klęczenia a dodatkowo w krzyżu od wstawania z tych kolan. Jesteś zmanipulowany, zindoktrynowany, nie masz własnego rozumu i dodatkowo jesteś trollem. Dobrze Ci z tym? Ktoś jeszcze Cię lubi? Czy Twoje kontakty ze światem polegają już tylko na czytaniu komentarzy i pisaniu głupot na tp24?
0 0
Bo Niemcy to dobrze wpleść do propagandy kierowanej do prostego ludu, jeszcze to działa ale do czasu...
TVP cały czas karmi informacjami jak to jest źle Niemcom z powodu b.wysokiej inflacji (2 × mniejszej niż u nas). Może im wysłać śpiwory i chleb?
Fucek to chyba z tych miłośników "rzetelnych" Wiadomości i pluralizmu informacyjnego.
0 0
@tiktak jestem POD WRAŻENIEM . Tak . moje kontakty ze światem polegają już tylko na czytaniu komentarzy i pisaniu głupot na tp24 . czytaniu tylko twoich komentarzy bo to jedyne skarbnice mądrości objawionej i niewyczerpanej . Nie wiem czy ci z tym dobrze ale umknęło ci jedno . robisz dokładnie to samo co zarzucasz mnie .
@supcio , już niebawem zamiast śpiworów i chleba będziesz wysyłać Niemcom 15% swojego gazu .wyślij też i za mnie bo ja sie nie zamierzam z nimi dzielić skoro tak im dobrze i świetnie . poza tym , argumenty , argumenty , argumenty , a nie pustosłowie i "informacje" rodem z TVN
0 0
Supcio rozumowanie!
Stan umysłu taki sam jak nick.
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu 24tp.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz