Most w Białym Dunajcu jest w katastrofalnym stanie. Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad chce przed długim majowym weekendem wygrodzić jeden pas ruchu i wprowadzić na nim ruch wahadłowy. To kompletnie zablokuje dojazd do Zakopanego od strony Nowego Targu.
Przebudowa mostu w Białym Dunajcu planowana jest od lat. Jakiś czas temu ze względu na fatalny stan konstrukcji wprowadzono na nim ograniczenie prędkości do 30 km/h. Jak podaje radio RMF FM, przed majowym weekendem GDDKiA wprowadzić może na moście ruch wahadłowy. Bo najnowsza ekspertyza potwierdziła katastrofalny stan mostu. Dlatego przejazd będzie możliwy jego środkiem, zainstalowana zostanie sygnalizacja świetlne.
- Znamy fatalny stan mostu, dla nas to nie jest dobra wiadomość – mówi Janusz Majcher, burmistrz Zakopanego – Mamy nadzieje, ze prace remontowe nie ruszą w długi majowy weekend.
Władze miasta apelują o korzystanie z alternatywnych dróg dojazdu do Zakopanego i omijanie zakopianki w długi majowy weekend.
Oto komunikat w sprawie mostu wydany przez krakowski oddział Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad:
"Według najnowszej ekspertyzy stanu technicznego most w Białym Dunajcu uległ dalszej degradacji w stosunku do stanu z listopada 2012 r. Pogłębiła się degradacja betonu i korozja stali zbrojeniowej. Zwiększyły się ubytki betonu, zakres zawilgoceń spodu pomostu, powiększyły plamy i wykwity soli. Powodem jest nasiąkanie betonu wodami opadowymi i chlorkami zimowego utrzymania dróg z licznymi cyklami zamarzania i odmarzania występującymi tej zimy. W konsekwencji dalej spada wytrzymałość betonu i zmniejsza się nośność przekrojów żelbetowych.
Pogorszył się stan izolacji pomostu. Pogorszeniu uległ stan belek podłużnych. Pogorszył się stan poprzecznic, które są połączone bezpośrednio z wieszakami i wraz z nimi stanowią główne elementy nośne mostu.
Według opinii eksperckiej należy wprowadzić ruch wahadłowy z wygrodzeniem jednego pasa ruchu o szerokości 3,5 m środkiem mostu, regulowany sygnalizacją świetlną a także utrzymać ograniczenie prędkości do 30 km/godz.
rav, p

22.12.2025
OGRODZENIA, www.hajdukowie.pl. 692 069 284.

29.05.2026
Austria! Praca dla MURARZY, CIEŚLI, STOLARZY, SPAW...

02.06.2026
BUDOWY DOMÓW OD PODSTAW, STANY SUROWE OTWARTE, DAC...

02.06.2026
Przyjmę MURARZY. Praca Polska, Niemcy. 608729122....

27.05.2026
Poszukujemy osoby na stanowisko SPRZEDAWCA / DORAD...

19.05.2026
KANTOR ZATRUDNI KASJERA WALUTOWEGO. CV proszę prze...

02.06.2026
Wydzierżawię działkę w Ludźmierzu przy trasie Nowy...

02.06.2026
Sprzedam DOMY po 100 m2 - Klikuszowa, koło Centrum...

01.06.2026
DO WYNAJĘCIA LOKAL HANDLOWO - USŁUGOWO - BIUROWY o...

01.06.2026
SZCZENIAKI BORDER COLLIE RASOWE. 791 669 932.

29.05.2026
RESTAURACJA CZERWONE KORALE Zakopane, ul. Zamoyski...

25.05.2026
ZATRUDNIMY W KARCZMIE oraz W BARZE MLECZNYM: KUCHA...

22.05.2026
RESTAURACJA REGIONALNA w Zakopanem zatrudni KUCHAR...

12.05.2026
Sprzedam lub wynajmę BUDYNEK HANDLOWO-USŁUGOWY 500...

28.04.2026
WYCINKA, PRZYCINKA DRZEW W TRUDNYCH WARUNKACH - 69...

23.04.2026
PROVIDENT. 571 240 909.

17.04.2026
OCIEPLANIE DOMÓW na materiałach wysokiej jakości. ...

07.04.2026
Sprzedam GOBELIN - pejzaż zimowy - (145/80). TORBY...

07.04.2026
NOWE KILIMY RĘCZNIE TKANE (z owczej wełny). Wzór: ...
0 0
ludu: na helikoptery!!
0 0
A jednak p. prezydent Wałęsa miał rację kiedy na wykładzie w Zakopanem proponował ruch samochodowy do Krakowa zastąpić....sterowcami.
0 0
Cyt "
Władze miasta apelują o korzystanie z alternatywnych dróg dojazdu do Zakopanego i omijanie zakopianki w długi majowy weekend. '
Tak , ja zapraszam w szczególności na ten alternatywny przejazd przez FURMANOWĄ
0 0
Omijać Zakopane i b. dunayetz można tyko przez Białkę Bukowine i i Poronin
0 0
Proponuję wybudować kolejną galerię handlową na moście.
0 0
Bojcorz
pod nowy most planują wyburzyć 20 domów , na miejscu gdzie jest stary ma być postawiona stacja paliw .
0 0
i znowu wszystkie drogi poprowadzą turystów do Białki . I znowu Zokopiany stracą wszystko przez dzielne Panie z FOP . Ile jeszcze musi sie zmienić , żeby wkońcu poszli po rozum do głowy i się dogadali .
0 0
Promocja Zakopanego przed majowym weekendem. Pojadą tłumy postać w korku.
0 0
najlepiej niech zamkną most całkowicie... odgrodzić Szaflary, Biały Dunajec i Poronin ekranami dźwiękochłonnymi i zakopiankę puścić obok. Czym dalej od wsi tym lepiej!
0 0
harnaś
a co FOP ma do nie udolności SAMORZĄDOWCÓW i Krajowej dyrekcji dróg .
Z tego co mi wiadomo jest zgoda właścicieli gruntów na postawienie 2 tymczasowych mostów / np produkcji firmy BUMAR / po obydwu stronach obecnego mostu , Tak aby spokojnie wyburzyć istniejący i postawić NOWY -SZERSZY most w tym samym miejscu .
Krajowa Dyrekcja finalizuje dokumentacje na wyburzenie 95 obiektów na trasie NowyTarg - Poronin .
Po co , tu wystarczyło by ten odcinek rozbudować do 3 pasów , aby samochody skręcające w lewo nie tamowały ruchu . przebudować rozjazd w Poroninie .
A przede wszystkim zastanowić się nad stworzeniem dróg i przejazdów dla ruch lokalnego , takich połączeń jak łącznik Furmanowa , Olcza - Murzasichle ,Gubałówka - trasa północna - nie grzbiet .
Wiele osób by nawet nie wjeżdżało na Zakopiankę .
0 0
nej dyć tak...
0 0
Znowu jeden krok do upadku Zakopanego :(
0 0
najlepiej zbudowac lotnisko tylko dla bogaczy reszta niech jedzie ktoredy chce a PIENIADZE z turystow smakuja oj smakuja, smakija smakija
0 0
A ja się pytam czemu nie budowano nowego mostu 15 lat temu tylko go remontowano ?
Przecież był obok postawiony tymczasowy most i ani to tyle ruchu w tamtym czasie nie było, to zachciało im się remontu zamiast budować nowy most.
To je Polska.
0 0
dlatego jadę w Karkonosze.. :p
0 0
grazia
młodu Majcher już kupił sobie samolot ?
Tata mu chyba - już pas startowy na Krupówkach obiecał .
0 0
zofiaa
częściowo podoba mi się twój pomysł >
ZRÓBMY SKANSEN - niech fiakrzy odbierają turystów z Białego Dunajca , zakażmy samochodów i po problemie , mamy i ekologie i nie będzie potrzeby wydawać kasy na zbędne drogi i bez-mózgowych URZĘDASÓW .
A za oszczędności zaoferujemy ZAKOPANEMU - pępkowi świata , SUPER PROMOCJE - POWRÓT DO ŚREDNIOWIECZA ,
Nie zapomnijmy o wywróceniu słupów wysokiego napięcia , aby wyglądało to autentycznie .
0 0
Tak tak. A teraz 40 ton zasuwa bez problemu i nic się nie zwaliło ? Nie lepiej NA SEZON postawić stały patrol i ograniczenie 3,5 tony jak wahadło ? Znowu trzeba podpuścić opinię publiczną "na tych pazernych górali" ? A teraz teoria spiskowa - to dlatego, żeby Biedronka na Ustupie łatwiej budowała ten przejazd pod zakopianką - będzie mniejszy ruch. Hahahahaha.
0 0
e tam zamiast remontować ten most to by się zabrali za szybką kolej napowietrzną to by było najlepsze rozwiązanie
0 0
Aborygen
przez Furmanową, dzięki tobie to tylko barany mają przejazd a wrony jak lecą to muszą oczy zamykać!!!!!!!
0 0
muszą tak kombinować z tymi światłami ? przecież można zrobić jeden kierunek do zakopanego , a z powrotem przez czarny dunajec :)
0 0
józek z zokopanego
widzisz przyjacielu , w przeciwieństwie do CIEBIE - coś tam osiągnąłem .
Bynajmniej jak wypatrzyłeś ma wpływ na wrony i BARANY - ale to z poza UM .
0 0
qaz
świetnie to zauważyłeś , To jest tak zwana PROPAGANDA STRACHU - aby społeczeństwu uzasadnić społecznie - zasadność BEZPRAWNYCH działań inwestora
.Który to nie liczy się z głosem właścicieli gruntów oraz nie uwzględnia REALNEGO / SENSOWNEGO rozwiązania o którym pisałem poniżej .
Wszyscy jesteśmy ZGODNI / także właściciele spornych terenów / zakopiankę TRZEBA wyremontować , ALE PO ISTNIEJĄCYM TORZE .
Koszty finansowe i SPOŁECZNE - tego też z pewności będą dużo mniejsze aniżeli wyburzając 350 obiektów .
Nie trzeba Nam do ZAKOPANEGO - Autostrady z ekranami dźwiękochłonnymi .
Która de-fakto wyłoży na łopatki WSZYSTKICH przedsiębiorców na trasie Nowy-Targ ---Ustup / temat inwestycji SZEROKO opisanej w ostatnim tygodniku /
TRZEBA tylko drogi 3 pasmowej oraz kilku lokalnych łączników istniejących dróg .
Tak aby nie wszyscy musieli korzystać z Zakopianki .
Pozdrawiam
Jacek Kalata
0 0
Powinni zburzyć most. Właściciele gruntów nie będą mieć problemu FOP tym bardziej, zerwałbym także zakopiankę w Poroninie, wtedy nie będzie problemu.
0 0
Tomash
jak kilka lat temu remontowano most to kierowcy jeździli po tym-czasówce i nie było problemów .
NIKT NIE CHCE BLOKOWAĆ BUDOWY NOWEGO MOSTU , ale niech go wybudują w miejscu starego .
A nie wyburzając najpierw 20 budynków ,
niech postawią most tymczasowy , wyburzą istniejący , postawi nowy ,
Koszty na pewno będą mniejsze , aniżeli wykup tych 20 nieruchomości .
Jest zgoda na postawienie nawet 2 mostów tymczasowych .
0 0
To wszystko po to żeby odstraszyć ludzi do przyjazdu w długi weekend.
0 0
Z tego co mi wiadomo to ,
Panowie GEODECI przyjadą do Białgo Dunajca w najbliższy czwartek .
Mam nadzieję iż znajdzie się odważna ilość osób by dać im do zrozumienia pokazać im na czyim są terenie .
Ja wybudują ten most w formie ich wizji / obecnego konceptu /, nic nie stoi im na przeszkodzie poprowadzenia AUTOSTRADY z EKRANAMI do Ustupu . - nowo Planowanej BIEDRONKI .
I wszyscy obok niech sobie powoli padają , bez rozgłosu .
Stacja końcowa / tymczasowa/ jeszcze bez ekranów -ZAKOPANE
Ta inwestycja w proponowanej formie , ma zniechęcić turystów do zatrzymania się przed ZAKOPAMEM - To ma być zwykły tunel przerzutowy.
0 0
a być może nie trzeba by mostu zamykać / zwężać , tylko dać limit wagowy do 3,5 t . + komunikacja zborowa .
No ale przecież BIEDRONKI w pierwszej kolejności miały by problem z dostawami .????
0 0
@aborygen - ja raczej byłbym za budowaniem zupełnie nowej drogi. Poszerzanie starej to ostateczność. Oczywiście podstawowym problemem jest ukształtowanie terenu. Przy poszerzeniu musisz zrobić drogi zbiorcze - wyjazdy z posesji. Jeśli przeznaczysz na to jeden z 4 pasów spowolnisz ruch, musisz przerabiać skrzyżowania najlepiej na bezkolizyjne - znowu kłopot. Sama budowa przy istniejącym ruchu jest kłopotem. Do tego ruch ciężkiego sprzętu przy pozostawionych budynkach - będzie to wszystko pękać. Gdyby wybudowano kompletnie nową drogę ruch lokalny pozostałby na obecnej zakopiance. Dlatego zawsze byłem za ekspresówką OBOK Zakopanego (na przejście w Chochołowie) i złapanie dwóch istniejących wjazdów od B.Dunajca i Kościeliska. Protesty pewnie byłyby mniejsze. Bo zawsze będą - w końcu nikt nie jest zadowolony jak nie chce sprzedać, a musi. Ale to tylko moje zdanie.
0 0
Temat się rozkręca . Jako MIESZKAŃCY , mamy okazję wpaść na Kawę , oraz możliwość ocenienia urzędników i radnych w pracy .
Poniedziałek - 10.00 UM Zakopane - komisja Urbanistyki
środa ok 9-10.00 UM- Zakopane - złożenie następnej puli podpisanych PROTESTÓW
Czwartek . ok 11-12.00 Biały Dunajec /rejon mostu / Zaproszenie od mieszkańców
0 0
qaz
ruch mamy prze 2-4 miesiące w roku .
I tak nie mają kasy na co się szarpią , także będzie to pretekst do tego by jak zawsze nic nie robić .
Dodanie jednego pasa /na skręty w lewo / załatwia płynność ruchu .
rodo Poronin , przejazd Olcza - Murzasichle w okolice rozjazdu na Małe Ciche
odciąży Poronin w ruchu do Bukowiny i z powrotem .
Łączniki Furmanowa - Ciągłówka , północna droga na Gubałówce / poza deptakiem w sezonie przejmą ruch lokalny z Ząb/Suche / Czerwienne / Bustryk / Sierockie / poszerzenie drogi przez Słodyczki / przejmie ruch z Ratułowa i Bystrego ,
Wszystkie te drogi można poprowadzić omijając ZAKOPIANKĘ i jej wjazd wprowadzając ruch do miasta drogami alternatywnymi .
Te drogi nie muszą być super szerokimi drogami . Ale drogami alternatywnymi w SEZONACH .
0 0
szeroka droga przez słodysczki z takim ukształtowaniem terenu ?? to sie nie uda...
0 0
uorcyk
szersza - nie szeroka
tak aby 2 samochody osobowe się zmieściły
0 0
a jakoś w Gronkowie się dało zrobić nowy most , tam nikt nie protestował , i jaką teraz mamy drogę do Białki , gładko i szeroko , że hej .Nie mogę pojąć jacy tam u Was są ludzie,żeby tyle się wadzić na każdym kroku .Jakoś u nas wszystko jak narazie po zgodzie , teraz nawet będą dwie nowe koleje i narazie i wszyscy zadwoleni .Taki sposobem to wszyscy się od Ws odwrócą i tyle bedzi po Zakopaem
0 0
Bzdura ,DP podaje ze po pierwszym lykendzie majowym.
0 0
harnaś
To ile u Was DOMÓW wyburzyli pod ten most ??????
0 0
A Zakopane za czasów jak jeszcze było Zakopanem -zostało przez SAMORZĄDOWCÓW rozgrabione .
Być może czas na zmianę nazwy na ROZGRABIONE !!!
0 0
Aborygen. Chyba jeździsz czasem zakopianka i chyba wiesz jaki jest most w Dunajcu, jest po prostu wąski. I kolejną głupotą by było kolejny raz remontować do takiej szerokości jak jest teraz. Śmiech to jest mówienie o mostach prowizorycznych, że nawet dwa mogą być, to lepiej w ogóle rzekę zasypać będzie szeroki przejazd. Co się tak wszyscy tych TIRów czepiają, przecież każdy korzysta z tego transportu, przecież tego typu samochody dostarczają towary nie tylko do Biedronek. Może FOP zacznie protestować przeciwko zwężeniu mostu i zablokuje most.
0 0
Aborygen
Widze że przez te dwa dni co mnie nie było to żeś dróg nabudowoł ze Hej !!
Ciekawa jestem jak TY widzisz ? ta drogę Gubałówka Północna, jak na ta drogę co jest trzeba było 30 lat czekać, żeby ją zrobili .asfalt konczy sie w pewnym miejscu dalej drogi nie chcieli zrobić. a poza tym jest zakaz wiec chodzi o to zeby tego ruchu samochodów nie było jest " cisza i spokój ".wystarczy że na Górze Jarmak
Ty nawołujesz do uszanowania własności a Sam w tym momencie "pi...dzisz"się po czyimś.
PS
wracając do tematu komentarz na innym portalu ;
" do tego syfu nie pojadę , byłam w Bukowinie w tym roku spróbuje do Białki'
Ten artykuł to "SUPER PROMOCJA-" efekty już sa od dwóch dni nie ma ani jednego zapytania dot.pobytu w tym okresie
I KTOŚ ? się znowu wypromował się Naszym Kosztem jak zawsze
przed każdym sezonem .Trza zgnoić Zakopane !!!!!!
0 0
Tomash
nie czytasz moich wpisów .
Nie ma tam mowy o następnym remoncie .
Wszyscy są zgodni - co do faktu że trzeba tam wybudować NOWY -szerszy most .
Problem leży tylko w tym , aby był on wybudowany na stałe w miejscu STAREGO .
0 0
Fibi
z tego co wiem to taka wersja była konsultowana na Gubałówce i zyskała aprobatę mieszkańców .
Z tego Jarmarku żyje kilkadziesiąt rodzin , i każdy jest za tym aby to miejsce uporządkować
, nie w opcji 16 m pasa gminnego ,
tylko w wersji zaproponowanej przez właścicieli nieruchomości .
TERAZ samochody się tam teraz też przeciskają i jest to prawdziwy SAJGON .
0 0
Fibi
co do drugiej części twego wpisu .
współczesny marketing polega na kreowaniu wizerunku ,
Ktoś , znający techniki BRUDNEGO MARKETINGU - bardzo świetnie to wykorzystuje .
Najprawdopodobniej jest to osoba z tamtych rejonów .
Na takie akcje trzeba grupki dobrze zorganizowanych osób i powinno być to zadaniem BPZ - Dlatego oficjalnie krytykuję dyrektora Kaweckiego że prowadzi BIURO POGRĄŻANIA ZAKOPANEGO .
Człowiek ten nie rozumie współczesnego marketingu i nie wie co dociera do klienta , Nie kreuje pozytywnego wizerunku Zakopanego .
A marnotrawi SETKI TYSIĘCY na swe wizje .
No , ale za to przecież jest HOJNE wynagradzany ok 150-160. tyś rocznie .
0 0
Fibi
Ja nie pisze na Gubałówce o drodze szybkiego ruchu , tylko o drodze lokalnej
0 0
Aborygen
"Sajgon" ja też tak mówię :):) i Sarajewo :):)
Samochody sie przeciskają bo jak by te " rozkraczone baby" ze swoimi straganami były dalej od odrogi, to nie byłoby takiego ścisku .A te kilka dziesiąt rodzin co tam handluja to w większości przybysze, nie aborygeni,:) to se dadza radę ,
Dla mnie niech handlują ale 3m od drogi
.CI co im wynajmuja grunt to jest właśnie" Grupa Wzajemnej Adoracji "Byrcynowej +pare innych rodzin . OT i cała prawda
0 0
proponuje Białcanom a i tym z Biołego Dunajca wspolnie wybudowac na miejsce teczowego most ZWODZONY. Dopóki nie zapelnicie swoich kwaterek, to go nie opuszczajcie a poroniany i Zakopainy beda sie mieli ze hej !
0 0
Fibi
dlatego ten problem trzeba by było rozwiązać z tymi ludźmi , na zasadzie kompromisu ,
0 0
uorcyk
Dzioucha , sieć mi tam cit ,
Ha ha ha
0 0
To w końcu kto na Kawe przychodzi w czwartek do Białego Dunajca - koło mostu na 11- 12.00
Muszę im przekazać ile mają tych kaw zrobić .
0 0
To w końcu kto na Kawe przychodzi w czwartek do Białego Dunajca - koło mostu na 11- 12.00
Muszę im przekazać ile mają tych kaw zrobić .
No i trzeba GEODETÓW powitać .
0 0
Aborygen - a co ty chcesz tym geodetom na przywitanie zgotować?
Pamiętaj, że jeśli będą coś tam mierzyć, to na 100% mają zgłoszona robotę geodezyjną, a to zgodnie z Prawem Geodezyjnym upoważnia ich do wstępu na obcy grunt. Jak będzie opór to i z policją. Nie chcę nikogo straszyć, ale "nadmiernie aktywni" witający mogą zarobić w ten sposób parę stówek grzywny lub 48-godzinne "wczasy" (no, z tym ostatnim może trochę przesadzam).
Odnośnie przedstawionego przez Ciebie rozbicia ruchu na drogi lokalne - zgadzam się, że tak się powinno zrobić. Wszystko sprowadza się jednak do tego, że wystarczy jeden "opornik" który nie zgodzi się na poszerzenie drogi pod jego domem i już cały projekt bierze w łeb. Nie znam szczegółów, ale czy nie tak jest również w przypadku Furmanowej (którą podobno w końcu maja wreszcie robić?) - też się tam chyba ktoś nie zgadza na budowę drogi po jego gruncie? Więc to nie jest takie proste. No i na drogi lokalne są inne pieniądze, w dodatku głownie samorządowe a nie z budżetu państwa.
I jeszcze jedna sprawa - większy transport (tiry do Biedronek, cysterny do stacji np. Shella itp.) i tak nie skorzystają z najlepiej nawet zmodernizowanych dróg lokalnych, więc jakaś krajówka też jest potrzebna.
I na koniec - mimo że nie zgadzam się z wieloma poglądami jakie prezentujesz - trochę pochwał dla Ciebie: czytam Cię od dłuższego czasu i widzę jak się zmieniasz - coraz mniej w Tobie krzykacza i oszołoma (choć jeszcze sporo zostało), coraz więcej konkretnych, rzeczowych propozycji. Tak trzymać. Skorzystaj z pomocy fachowych osób, zainicjuj dialog (a nie zadymę) i rób swoje. Masz spory potencjał.
0 0
MalaMi
dzięki za konstruktywną krytykę . przyjmuję ją z pokorą
0 0
ABORYGEN i FOP,jesteście narzędziem w rękach właścicieli nielegalnych budowli i obiektów w pasie budowy Zakopianki.W razie budowy drogi nie otrzymają odszkodowania a na terenach nie będoą mogli nic pobudować np.BIEDRONKA,reklamy itd.
0 0
BOGOR
cenie sobie każdy punkt widzenia .
pozdrawiam
0 0
MalaMi
zapomniałem odpowiedzieć na twe pierwsze pytanie .
My mamy zaproszenie na spotkanie przy kawie !!!!
0 0
Aborygen - mijasz się z prawdą nie o 20 domów chodzi może pora zapoznać sięz projektem a nie ludziom ciemnotę wciskać.
0 0
BOGOR
Cyt:"ABORYGEN i FOP,jesteście narzędziem w rękach właścicieli nielegalnych budowli"
Widzisz , jesteśmy w takim momencie że ludzie zaczynają GŁOŚNO wołać - CHLEBA dajcie CHLEBA ,
a władza im IGRZYSKA w zamian igrzyska serwuje .
0 0
I wszystko jasne,czyj interes "ubrany" w ładne słówka.
0 0
BOGOR
Sprecyzuj - bo piszesz jak każdy urzędas - podstawa by było nie zrozumiałe .
0 0
baca22222
a widzisz jakiś problem , aby NOWY most był wybudowany na miejscu starego ????
0 0
Zobaczcie jak dziś jest łatwo postawić tymczasowy obiekt :
http://www.bumar.gliwice.pl/ index1.php?79,87
musicie tylko usunąć spacje przed słowem index1
0 0
,,celebryci" zakopiańscy już od lat coś planowali teraz wiadomo co. Biały Dunajec, Poronin, hotele, pensjonaty, wynajmy pokoi, sklepy, przedsiębiorcy zostaną odcięci od świata i ogrodzeni jak barany.,,Goście" mają na ślepo dojechać do Galerii Posła i Centrum Handlowego 2500m2 samej powierzchni handlowej częściowo na działce Urzędu Miasta (inwestor pradwopodobnie jest przyjacielem syna burmistrza, a na działkach figurują radni Zakopanego jak to jest napisane w TP) Pan Poseł wypowiada się w TP że o niczym nie wie, jak chodzi o Galerię koło Blachotrapezu na Ustupie ale nie widzi przeszkód. Trudno widzieć przeszkodę swojej inwestycji życia. W Warszawie sidzi to na pewno nie wie, że na Podhalu jego działki są przewidziane pod ,,tak mały" obiekt. Manipulują ludzmi jak sami chcą i sami się układają. Jak baranów gości wprowadzą do swoich biznesów. Nie wiem co na to władze starostwa, na pewno nic na ten temat nic nie wiedzą. Władze Zakopanego chcą nas wykończyć po cichu, a nam będą wciskać kity z tematami zastępczymi. Poronin Biały dunajec do wyburzenia, a Ustup Galeria i Biedronka na Zakopiance do wybudowania. Brawo kreatywności Panie Burmistrzu i Panie Pośle.
0 0
Jak budowano most w Ostrowsku to zrobiono tymczasowy,drewniany obok,nic nie stało na przeszkodzie by to nowy robić z boku.W szczerym polu nie byłoby problemu z wywłaszczenie,ale nie-oni stary rozebrali i na jego miejscu zrobiono nowy.Tam się dało,chociaż bez niczego można by robić tak jak chcą w Białym Dunajcu.
0 0
Aborygen
Kto chce to dobrze zrozumie.
0 0
Abeto - dzięki
Wiem iż jest zgoda na wybudowanie mostów tymczasowych z boku .
Ale trzeba chcieć to zrobić a problem sam się rozwiąże .
0 0
@skupień a. - przecież to rozpoczęcie budowy parkingów zaporowych na Ustupie - ten stary projekt. To, że przy okazji jakaś galeria czy Biedronka stanie to szczegół. Hihihihihi.
0 0
ale kosztem powierzchni parkingowej, prawda?? ehhh
0 0
BOGOR
od razu widać kogo reprezentujesz .
0 0
skupień a.
nie bądź naiwny , tak samo jak starosta nic nie wie o rozgrabieniu budynku Związku Podhalan .
Sprawdź ilu radnych pobiera wynagrodzenia ze starostwa. lub podległych mu jednostek
0 0
skupień a.
też chyba nie jest tajemnicą i każdy o tym po CICHU mówi , aby się nie narazić , że aby dostać w starostwie pozytywną decyzję budowlana , trzeba odwiedzić odpowiednią osobę z kopertka ,
I wtedy coraz to inne paragrafy przestają JUŻ przeszkadzać i stać na drodze do pozytywnego rozstrzygnięcia .
0 0
ciekawy fragment:
" Pogłębiła się degradacja betonu i korozja"
chyba powinno być
Pogłębiła się degradacja betonu i korupcja " beton PZPR to też beton
0 0
Chyba nie jest tajemnicą iż członkowie PZPR rządzili , co gorsze i dziś nadal rządzą - mimo rozpadu PZPR
A członek jak członkiem był to i CZŁONKIEM został .
Reszty już komentował nie będę .
Wszystkim życzę miłej nocy
Jacek Kalata
0 0
I to jest właśnie Polska, przecież w normalnym kraju to zorganizowano by kilka różnych wariantów objazdów, most natychmiast wyburzono i od razu rozpoczęto budowę nowego z nowoczesnych materiałów dostosowanych do panujących w tym miejscu warunków. Most powinien być 4 pasmowy z chodnikami po obu stronach. Jest to mały most i w cywilizowanym kraju budowa powinna potrwać maksymalnie kilka miesięcy.
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu 24tp.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz