Reklama

2022-07-24 17:59:02

Zakopane

Brak cukru w Biedronkach, kryzysowe kartki na sklepach, tu o cukier nie ma co pytać

Reklama

To nie stan wojenny, ale na sklepach pod Giewontem pojawiają się takie kartki.

"Cukru brak", "Brak cukru" - tego typu kartki wywiesza obsługa sklepów w Zakopanem. Czy to przejaw turystycznego najazdu na Podhale, czy może trend ogólnopolski? Cukru nie ma w dużych marketach, ale można go nabyć w mniejszych, na przykład przy ul. Makuszyńskiego.


A jak jest w waszych sklepach? Macie cukier na półce? Jeśli tak, to napiszcie w jakich jest cenach. 

rav

Zostań Patronem Tygodnika Podhalańskiego.

Reklama
1
/ Fot. Czytelnik
2
/ Fot. Czytelnik
3
/ Fot. Czytelnik
4
/ Fot. Czytelnik
Komentarze Facebook
Dodaj komentarz
Wysłanie komentarza oznacza akceptację regulaminu komentowania na łamach 24tp.pl
Supcio 2022-07-27 09:01:00
Supcio rozumowanie!
Stan umysłu taki sam jak nick.
Donald Fuck 2022-07-26 15:47:00
@tiktak jestem POD WRAŻENIEM . Tak . moje kontakty ze światem polegają już tylko na czytaniu komentarzy i pisaniu głupot na tp24 . czytaniu tylko twoich komentarzy bo to jedyne skarbnice mądrości objawionej i niewyczerpanej . Nie wiem czy ci z tym dobrze ale umknęło ci jedno . robisz dokładnie to samo co zarzucasz mnie .
@supcio , już niebawem zamiast śpiworów i chleba będziesz wysyłać Niemcom 15% swojego gazu .wyślij też i za mnie bo ja sie nie zamierzam z nimi dzielić skoro tak im dobrze i świetnie . poza tym , argumenty , argumenty , argumenty , a nie pustosłowie i "informacje" rodem z TVN
Supcio 2022-07-26 12:19:49
Bo Niemcy to dobrze wpleść do propagandy kierowanej do prostego ludu, jeszcze to działa ale do czasu...
TVP cały czas karmi informacjami jak to jest źle Niemcom z powodu b.wysokiej inflacji (2 × mniejszej niż u nas). Może im wysłać śpiwory i chleb?
Fucek to chyba z tych miłośników "rzetelnych" Wiadomości i pluralizmu informacyjnego.
tiktak 2022-07-26 11:30:26
Fucku,
olej z polskiego rzepaku kupiłem wczoraj w sklepie za 9,99; co mają do tego Niemcy? Od 2015 roku pis-da rządzi i wygląda na to, że jesteśmy coraz bardziej uzależnieni od tego czy Niemcy dadzą na olej rzepakowy, Ruscy węgiel , a Niemcy i Ruscy do spółki gaz. Bolą mnie kolana od klęczenia a dodatkowo w krzyżu od wstawania z tych kolan. Jesteś zmanipulowany, zindoktrynowany, nie masz własnego rozumu i dodatkowo jesteś trollem. Dobrze Ci z tym? Ktoś jeszcze Cię lubi? Czy Twoje kontakty ze światem polegają już tylko na czytaniu komentarzy i pisaniu głupot na tp24?
Donald Fuck 2022-07-26 08:57:50
różnica taka że na wiosne olej w ogóle był ,teraz go nie ma . W Niemczech nie kupisz oleju i glapuś nie ma z tym nic wspólnego . więc daruj sobie manipulacje banialuki frazesy i komunały .
paliwo po 7 jest na stacjach Orlenu . ostatnio kupowałem 7,35/l minus 30 gr upustu za program Vitaj ,ile ci wychodzi?
właśnie , mamy 2022 i cukier po 5,85 ( w szymonku) , w 2011 po 6zł . teraz jeszcze policz średnią krajową wtedy i dzisiejszą . Ile za pensję kupiłem cukru wtedy a ile dzisiaj . Ile paliwa kupiłem wtedy , -było po 5, 85- a ile jeszcze rok , dwa lata temu kiedy kosztowało w granicach 5,00żł
tiktak 2022-07-25 23:16:44
Olej rzepakowy który był na wiosnę po 5 zl dziś jest po 10. A glapuś pucuś bełkocze o kilkunasto procentowej inflacji. Oj szybko pis-da przeskoczy pierwszą komunę
Supcio 2022-07-25 22:45:37
D.Faku? A gdzie jest to paliwo za 7zł? Już lecę z kanistrem.
No i euro po 3zł? szukam od trzech tygodni, pędząc przez Włocławek, przeklinając mejzę...

P.S.mamy chyba 2022r.? Rozmarzyłam się nad dawnymi czasami kiedy byliśmy w Europie
Donald Fuck 2022-07-25 22:22:21
No i jest ta impreza w Focusie, już wiadomo, że wygraliśmy. Z Donaldem się spotykam i on: Teraz, k..., to paliwo może być nawet i po 7 zł. .

nie po sześć a po siedem i nie wszystko a paliwo . nie siej propagandy, nie łżyj, nie manipuluj i nie wprowadzaj w błąd

ale faktycznie , tutaj masz rację,2011 -cukier 6zł,kg chociaż nie było wojny , pandemii infalcji... wtedy winni byli ... spekulanci .tak mówił Donald F a guzików z napisem niskie ceny nie miał bo by nic innego nie robił tylko je naciskał
Supcio 2022-07-25 20:32:51
A ja byłam w Żabce na Sienkiewicza i kupiłam se torebkę cukru za 7,99. Zostały jeszcze dwie torebki, a więc...biegiem!marsz!

P.S. a pamiętacie jak straszyli, że za Tuska wszystko będzie za 6zł?
P.S.S. Tusku wróóóć!
Donald Fuck 2022-07-25 19:08:07
ta , jasne @franuś . Och, to straszne, niemieckie i szwajcarskie gazety wydawane w Polsce piszą o polskich burakach , a raczej kartoflach rękami polskich pismaków i sprzedaje to Polakom . a ty to kupujesz a raczej łykasz jak leming nie wiedząc że jest to ... niemiecki punkt widzenia . po co wam port ,lotnisko PCK i CPK w Polsce skoro macie w Berlinie..... Tyś to w ogóle polski, czy też niemiecki PO Tomek
też myślący 2022-07-25 14:30:34
Do myślący inaczej. Może cukier sprowadzany był z Rosji jak węgiel, ropa i gaz. Tylko rządzący nie wiedzieli.
myślący inaczej 2022-07-25 14:12:14
@Trampek, nie lękajcie się, ile jeszcze cukrowni jest do sprywatyzowania w Rosji i nie tylko cukrowni. Póki co, kapitał zżera się własny ogon. Oj niepokorny ten Putyn.
Trampek 2022-07-25 10:35:51
Pamiętacie jak w 2000 roku Gabriel Janowski skakał z radości w Sejmie. Ostatnia cukrownia w Polsce została zbudowana za Gierka, w Ropczycach w 1979. W 1989 było 78 cukrowni, w 1996 zamknięto 2. W roku 1997 w Polsce funkcjonowało 76 cukrowni i do roku 2001 nie zamknięto żadnej. Obecnie jest 18. Do 1996 wszystkie cukrownie były własnością Skarbu Państwa. W 1997 roku, za rządów Buzka, z Balcerowiczem na czele finansów, rozpoczął się zmasowany atak prywatyzacyjny. Do 2003 roku w rękach zagranicznych, głównie niemieckich znalazło się 49 z 76 cukrowni (65%). Od 2001 rozpoczęło się masowe zamykanie cukrowni. Tak masowe, że w kampanii cukrowniczej 2006/07 z 12 cukrowni Pfeifer i Langen pracowały 4 czyli 33%, Sudzucker z 22, 10, czyli 45%, Nordzucker z 6, 2, czyli 33%, a z BSO 2 z 10, czyli 20%. Tu uwaga, choć cukrownie były zamknięte, nie zostały zlikwidowane, czyli można je było teoretycznie w każdej chwili powtórnie uruchomić. Sumując, do 2006 roku nie zlikwidowano ani jednej cukrowni w Polsce. Czy to nie wydaje się dziwne, że kapitalistyczne, czyli nastawione na zysk niemieckie koncerny przez 5 lat trzymają niepracujące zakłady, jako aktywa. Przecież utrzymanie tych cukrowni, zabezpieczenie itd. musiało generować olbrzymie koszty. I zamrożony kapitał też nie pracował, choć mógłby , prawda?. Z logicznego i finansowego punktu widzenia, te działania koncernów należałoby uznać za całkowicie pozbawione sensu. A nawet za działanie na własną szkodę i sabotaż.No chyba, ze założymy, że koncerny nie działały na własną szkodę. Że wiedziały, że trzymanie przez 5 lat zamkniętych cukrowni i ponoszenie kosztów się jednak opłaci. Ale jak, przecież te zamknięte cukrownie, to już były praktycznie ruiny. Okazuje się, że Niemiec, to nie Polak i potrafi zarobić nawet na ruinach, byle polskich. I nie tylko ruinach, nawet na super działających firmach. Też je potrafi zamknąć w sekundę, jak zobaczy parę worków Euro. A to że ta likwidacja będzie tragedią dla tubylców, to niech się już o to polski Urząd Pracy martwi. No więc ja to Niemcy zrobili, ze zarobili setki milionów Euro, może miliard, a może i więcej na ruinach?. Potrzebne było prawo. Najlepiej unijne, żeby to Niemców niewiele kosztowało. No i Unia, czyli Niemcy takie prawo sobie stworzyła. W 2006 roku Unia doszła do wniosku, ze cukru będzie za dużo i ceny spadną i trzeba coś zrobić. I zrobiono. Wprowadzono system restrukturyzacji który, cytat :W przypadku całkowitego demontażu urządzeń produkcyjnych za każdą wycofaną tonę kwoty wypłacono rekompensatę z funduszu restrukturyzacyjnego w wysokości 730 EUR/t. Stawka pomocy restrukturyzacyjnej była identyczna w roku 2007/ 2008, ale w późniejszym okresie ulegnie obniżeniu do 625 EUR/ t w roku 2008/2009 oraz do 520 EUR/t w czwartym i ostatnim roku programu - 2009/2010. Piękne sformułowanie demontaż prawda?. Gdyby zapisano np. nieczynne, zamknięte, to by niemieckim koncernom nie dało nic. Ale demontaż tak. I zaczęło się. Internet jest pełen, mrożących krew w żyłach relacji o demontażu urządzeń w polskich cukrowniach od roku 2006. Tak Niemcy skutecznie działali, ze obecnie zostało 18 cukrowni z 76.
fan patriotyzmu 2022-07-25 10:20:16
#jednorazówka
a komu daje zatrudnienie biedronka, kto tam pracuje? NiePolacy?
a wiem.. gorszy sort haha. W polskich sklepach kupuje się produkty wyprodukowane w różnych krajach (najczęściej w Chinach), więc nie bredź Amebo. A węgiel dotychczas kupowało się ruski i też w polskich sklepach. Dlatego go teraz nie ma, a jak jest to dużo droższy
ekonomist 2022-07-25 09:59:22
Ale jak cukier w Polsce po 7 zł, paliwo po 9, węgiel po 4000, mąka po 12 a chleb i sałata po 30 to wtedy już nie jest wolny rynek, tak, Panie franek? I po co było zaklinać rzeczywistość, że jak długo żyjesz nigdy jeszcze nie udało Ci się kupić w Polsce niemieckiego cukru. Nawet w Lidlu. Ot, Twoja wiarygodność i stan świadomości.
franek 2022-07-25 09:14:39
Och, to straszne, niemiecka firma produkuje cukier w Polsce, z polskich buraków, rękami polskich pracowników i sprzedaje go Polakom. A ja go kupuję nie wiedząc że jest on ... niemiecki.
Panowie, wolny rynek - mówi to wam coś? Unia Europejska - też nic?
jednorazówka 2022-07-25 08:43:26
Polacy nie mają za grosz patriotyzmu zakupowego. Ameby wrzucają do koszyka wszystko co ładnie wygląda i jest tanie (bo tak mówi reklama, gazetka, promocja). Nikt nie czyta etykiet i oznakowania nie mówiąc o sprawdzaniu składu. Szczytem konsumenckiej aberracji jest kupowanie w zagranicznych sieciówkach i narzekanie że nie ma polskich sklepów. Oczywiście że są, nie takie piękne i nie mają takich budżetów na reklamy ale dają zatrudnienie Polakom i pozwalają polskim przedsiębiorcom inwestować w nasz kraj. No ale jak w telewizorni co chwilę reklama jakiegoś niemieckiego czy portugalskiego dziada to ameby lecą jak mucha na lep.
Donald Fuck 2022-07-25 08:42:11
to jeszcze raz ja . to przyjrzyjmy sie tym "polskim" cukrowniom produkującym "polski" cukier dla franka :

Pfeifer & Langen Industrie- und Handels-KG z siedzibą w Kolonii to rodzinna firma spożywcza. Historycznym rdzeniem grupy jest producent cukru Pfeifer & Langen. Prowadzi cukrownie w Appeldorn , Elsdorf , Euskirchen , Jülich , Lage i Könnern oraz w Środzie Wielkopolskiej , Gostyniu , Miejskiej Górce , Glinojeck , Góra , Głogów (Polska),

Nordzucker AG z siedzibą w Brunszwiku jest niemieckim producentem cukru . Firma jest jednym z liderów swojej branży w Europie. Do najważniejszych obszarów działalności Nordzucker należą produkcja cukru, cukru płynnego, a także cukru rafinowanego, pudru, kostek i cukru konserwowego, cukru ekologicznego oraz cukru aromatyzowanego dla przemysłu spożywczego i gospodarstwa domowego
ciekawostka:
W lutym 2014 roku Federalny Urząd Antymonopolowy nałożył na spółkę, wraz z jej konkurentami Südzucker i Pfeifer & Langen , łączną grzywnę w wysokości 280 mln euro za porozumienia antykonkurencyjne. Wielu klientów zgłosiło roszczenia odszkodowawcze.

Südzucker AG prowadzi obecnie trzecią co do wielkości cukrownię w Niemczech w Ochsenfurcie . Cukrownia znajduje się na wschodnich obrzeżach Ochsenfurtu , między linią kolejową Main a linią kolejową Würzburg-Treuchtlingen

nasz franek całe życie robi zakupy i jak dotąd nie udało mu sie jeszcze trafić na niemiecki cukier . no trza mieć w zyciu pecha

Wiecie czemu cukier w Niemczech jest po 3,50 na polskie a polski cukier w Polsce po 5,0 ?:
Nordzucker jest jednym z największych odbiorców unijnych dopłat rolniczych w Niemczech. Otrzymuje roczne płatności bezpośrednie w wysokości dwucyfrowych milionów za pośrednictwem spółek zależnych
%$&&$*&$ 2022-07-25 08:32:57
Pomyślcie: czy nagle nas przybyło i jest nas 60 mln i cukru zabrakło? Czy wszyscy nagle zaczęli pędzić bimber? Nie?
No to dlaczego cukru nie ma skoro nic się nie zmieniło w łańcuchu dostaw?
To spekulacja, a my znowu się dajemy nabrać jak na paliwa. Postraszyli, że nie będzie, podnieśli cenę do absurdalnej wartości i zbili o 30 gr żebyśmy się cieszyli i byli wdzięczni, że w ogóle możemy kupić.
m 2022-07-25 07:26:18
Cały cukier został wykupiony przez Tuska. Przecież to oczywista oczywistość podhalański suwerenie.
Ale nic się nie martwcie już do was osobiście jedzie premier Morawiecki na czele wypełnionych po dach cukrem kolumny
liczącej setki tirów. Cukru będzie "nadmiar" .
Zuł 2022-07-25 00:35:34
Niebawem Polaki dostaną kolejną dobrą radę od zarządców: słodzić gruzem....
Donald Fuck 2022-07-24 23:48:28
To jeszcze raz ja . no to przyjrzyjmy sie tym "polskim" cukrowniom produkującym "polski" cukier dla franka :
Pfeifer & Langen Industrie- und Handels-KG z siedzibą w Kolonii to rodzinna firma spożywcza. Historycznym rdzeniem grupy jest producent cukru Pfeifer & Langen.
Grupa Nordzucker z siedzibą w Brunszwiku w Niemczech jest jednym z wiodących producentów cukru na świecie. Nasza oferta produktów z buraków cukrowych i trzciny cukrowej obejmuje cukier biały, cukier surowy, specjały oraz fondant.

Südzucker AG prowadzi obecnie trzecią co do wielkości cukrownię w Niemczech . Cukrownia znajduje się na wschodnich obrzeżach Ochsenfu

całe życie chłop kupuje cukier i nigdy nie udało mu sie kupic cukru niemieckiego. nawet w niemieckim sklepie A to ci nieudacznik pechowiec z tego franka

ciekawostka :
W lutym 2014 roku Federalny Urząd Antymonopolowy (RFN) nałożył na spółkę, wraz z jej konkurentami Südzucker i Pfeifer & Langen , łączną grzywnę w wysokości 280 mln euro za porozumienia antykonkurencyjne. Wielu klientów zgłosiło roszczenia odszkodowawcze.
w 2022-07-24 22:54:21
@ franek,myślisz że niemiecki cukier ma mieć inny kolor,załóż okulary i przeczytaj na torebce- "Sudzucker Polska SA". Po prostu wykupili polskie państwowe cukrownie i tu produkują.
Na jednym z portali ogłoszeniowych jest już sprzedawany cukier,pisze w każdej ilości,po 15 zł i dziwcie się że wykupują,Polak potrafi.
Baciok 2022-07-24 22:43:33
Ja kupuję wyłącznie brązowy więc mam na to wyjeb...ne!
Donald Fuck 2022-07-24 22:25:07
Kto produkuje cukier w Polsce?
W Polsce produkcją cukru zajmują się cztery firmy zrzeszone w Związku Producentów Cukru -Krajowa Spółka Cukrowa S.A., Pfeifer & Langen Polska S.A., Südzucker Polska S.A. oraz Nordzucker Polska S.A. Wszystkie cukrownie , poza pierwszą , są czysto polskie, nawet nazwy to sugerują. Pfeifer , Langn , Sudzucker Norduzcker .
@franek , zgadzam się z tobą. te trzy ostanie to czysto polskie cukry !!! jak długo zyje nigdy nie udało mi sie ciebie spotkać . może ciebie nie ma ?
Berger 2022-07-24 21:58:49
Do @franka
To, że napisy na torebce cukru są po polsku to jedno. A to, że malutkimi literkami napisana jest nazwa producenta - to drugie. Jak i to, że niemieckie firmy produkują cukier w swoich, niemieckich cukrowniach na terenie Polski. 7 cukrowni polskich i 10 niemieckich. Bywa, że cukier polski jest rzadkością.
Sprawdź przy okazji, czy nie kupujesz holenderskich ziemniaków, litewskiego mleka albo niemieckiej śmietany, jogurtów albo serków smakowych. I wspominam tylko kilka przykładowych podstawowych produktów spozywczych, co do których mamy wybór, tzn polskich producentów. Starajmy się kupować polskie, jeśli mamy wybór.
franek 2022-07-24 21:32:26
@Berger: "Większość cukru sprzedawanego w Polsce to cukier produkowany przez firmy niemieckie"

Jak długo żyję i robię zakupy, to nigdy jeszcze nie udało mi się kupić w Polsce niemieckiego cukru, nawet w Lidlu :D
bodzii 2022-07-24 21:25:56
Do aktorka PO. Problem jest tego typu że nasz polski cukier w produkcji jest droższy od tego produkowanego przez niemieckie firmy w Polsce czy na zachodzie.Jest po prostu mało konkurencyjny.Biedronka czy innym którym brakuje cukru nie podejmą rozmów bez interwencji naszego rządu!
Titok 2022-07-24 21:21:49
Donek sam zalatwil dla Podhala caly woz wyladowany cukrem.
Drabiniasty.
Zakopianka 2022-07-24 21:15:46
Wczoraj w Szymonku były całe palety cukru.
taki mamy klimat 2022-07-24 19:59:36
Tak, zgadzam się z Panem Premierze. Cukru jest pod dostatkiem, ale nie w kraju nad Wisłą. Podobnie jak węgla w składach. Po wprowadzonych sankcjach wobec Rosji prędzej rząd w Polsce się rozsypie niż w Rosji.
jarek 2022-07-24 19:49:30
PROWOKACJA ! PROWOKACJA ! przecież prezes powiedział, że cukru jest w bród :)
Aktorka PO kastingu 2022-07-24 19:39:31
Mechanizm podobny do tego, jaki zastosowano przy panice z paliwem, z tą różnicę, że Orlen poradził sobie z tym atakiem. Za chwilę zrobią panikę z mąką i makaronem, każdy sposób jest dobry byle osłabić obecny rząd i samemu się nachapać.
Andyq 2022-07-24 19:38:39
Ja tam nawet nie zauważyłem żeby brakowało cukru poprosi omijam szerokim łukiem biedronke lidl bo mi szkoda czasu na stanie w kolejkach i patrzenie na przepychających się moherow
Berger 2022-07-24 18:59:36
Zwróćmy uwagę na mechanizm wzbudzania przez media paniki "braku cukru".
Większość tzw sieciówek i sklepów wielkopowierzchniowych to placówki zagraniczne. Większość cukru sprzedawanego w Polsce to cukier produkowany przez firmy niemieckie. A poza tym ta "panika", jak też cena cukru to oczywista wina wszechmocnego Jarosława i złowrogiego Antoniego.
bob2 2022-07-24 18:39:04
Wczoraj kupiłem 1 kg cukru sklep Na Klinie Bukowina Tatrzańska żadnej paniki. Cena mnie nie zaskoczyła bo nie pamiętam ile zapłaciłem.

Reklama
2025-10-30 11:30 Nawiedzony dom i pies, który widzi zło. Mamy dla Was bilety na film 2025-10-30 11:00 Na Kasprowym wiało z prędkością prawie 130 km na godz. 2025-10-30 10:30 Kolumna informacyjna Powiatu Tatrzańskiego 2025-10-30 09:51 Znalezione ciało zmarłego grzybiarza, policja podsumowuje wczorajszą akcję poszukiwawczą na Gubałówce 2025-10-30 09:32 Wyciek gazu i całkowicie zablokowane skrzyżowanie Tylmanowa-Rzeka 2025-10-30 09:30 Strażacy ochotnicy siłą Małopolski 2025-10-30 09:15 Drzewo powalone na dom mieszkalny 2025-10-30 08:53 Nocny alarm w Borze 2025-10-30 08:00 Aleja zdrajców 1 2025-10-29 21:00 Rozpoczyna się XVIII edycja konkursu o przyznanie znaku Marki Tatrzańskiej 2025-10-29 20:30 Zbliża się 17. edycja Memoriału Grzegorza Wesołowskiego 2025-10-29 19:46 Mężczyzna poszedł na grzyby. Znaleziono go martwego 2025-10-29 19:30 Festiwal dla miłośników kulinarnych doznań 2025-10-29 18:59 Witek Home w Nowym Targu zamyka się z końcem roku. Dlaczego tak się stało? 7 2025-10-29 18:30 Fantazja i wiedza w bibliotece 2025-10-29 18:00 Dzień Wszystkich Świętych w Zakopanem. Utrudnienia w ruchu 2025-10-29 17:18 Nowy most na Walowej Górze. Zakopane podpisało umowę na przebudowę przeprawy nad Cichą Wodą 2025-10-29 17:10 Szpitalna nieprzejezdna 30 października 1 2025-10-29 16:31 Termy Gorący Potok wydały oświadczenie po tragicznym wydarzeniu 1 2025-10-29 15:59 Był asfalt jest żwirek 2025-10-29 15:30 Uwaga, nadciąga silny wiatr! 2025-10-29 15:00 TOPR świętuje rocznicę powstania - 29 października 1909 roku 1 2025-10-29 14:33 Cudowna jesień w Pieninach (WIDEO) 2025-10-29 13:59 Remont mostu na Grajcarku w Szczawnicy 2025-10-29 12:59 Atak na lekarkę. Personel szpitala apeluje: Mówimy stanowcze NIE przemocy 9 2025-10-29 12:15 Nadciąga ocieplenie. Tak rano było na Kalatówkach (WIDEO) 2025-10-29 11:36 Awantura nad Morskim Okiem. Agresywna para zatrzymana przez policję 7 2025-10-29 10:59 Gmina świętuje trzydziestolecie istnienia, dziś urząd nieczynny 2025-10-29 10:20 Mężczyzna na budowie spadł z rusztowania. Był pijany 6 2025-10-29 10:07 Pacjent zaatakował lekarkę w zakopiańskim szpitalu 5 2025-10-29 09:00 Śmierć w termach. Prokuratura bada okoliczności tragedii 5 2025-10-29 07:53 Kolizja na zakopiance 2025-10-28 21:00 Tablica poświęcona Władysławowi Krakowskiemu 2025-10-28 20:00 XXVI kwesta na starym cmentarzu w Nowym Targu 2025-10-28 19:00 Są nowi dyplomowani bacowie i juhasi 1 2025-10-28 18:00 Podrzucone śmieci w Dolinie Strążyskiej 4 2025-10-28 18:00 Młodzi skoczkowie na Średniej Krokwi. Memoriał im. Stanisława Marusarza 2025 (WIDEO) 2025-10-28 17:00 Mężczyzna jechał wężykiem. W czasie obywatelskiego zatrzymania użył gazu 1 2025-10-28 16:30 Rodzinny konkurs na szopkę bożonarodzeniową 1 2025-10-28 16:01 Strażacy interweniują przy przerwanym gazociągu 2025-10-28 16:00 Gdy policjanci weszli do mieszkania zaatakował ich mężczyzna 1 2025-10-28 15:32 Upadek z wysokości na budowie, mężczyzna trafił do szpitala 2025-10-28 15:00 Znany aktor na co dzień mieszka na Ryniasie, teraz jest na Jamajce 2025-10-28 14:30 Podhalański Rajd Pieszy - PROLOG. Zapisz się już dziś 2025-10-28 14:00 Policja podaje szczegóły porannego wypadku, w którym poszkodowaną jest 92-letnia seniorka 2025-10-28 12:59 Wiatr, słońce, deszcz i śnieg. Bardzo zmienna pogoda pod Tatrami (WIDEO) 2025-10-28 11:58 Zawodnicy KSW Highlander Szczawnica z medalami Mistrzostw Świata 1 2025-10-28 11:20 Tradycja i folklor złotem Podhala 1 2025-10-28 11:00 Po szkole nie ma ani śladu, za to absolwentki rozwijają to, co dały im "Szpulki" 2025-10-28 09:46 Na Chramcówkach doszło do potrącenia pieszego na pasach (AKTUALIZACJA) 5
NAJPOPULARNIEJSZE ARTYKUŁY
NAJCZĘŚCIEJ KOMENTOWANE
OSTATNIE KOMENTARZE
2025-10-30 09:04 1. Ceny cenami ale tam nic treściwego nie ma. W KRK w witku mają piękne flakony ręcznie malowane i czajniki ceramiczne w stylu wiejskim . Dużo różnych stylowych produktów, niestety w nowym targu nic z tych rzeczy. Wszystko w jednej tonacji i na jedno kopyto 2025-10-30 09:03 2. Aleja zdrajców im. Donalda T. 2025-10-30 07:08 3. Miałem raz nieciekawą sytuację podczas wizyty u znanego lekarza laryngologa w przychodni przyszpitalnej, Pana K......., który odmówił mi pomocy, którą była niezbędna dla mojego zdrowia. Także "zatakowalem" lekarza wulgarnymi słowami, ale już po wyjściu z gabinetu i mówiąc sam do siebie. Kto wie jak zachowałbym się gdyby bardzo bolało i nie zapanowałby nad sobą. 2025-10-29 23:05 4. A bo mnie nie stać 2025-10-29 22:34 5. A ja często robiłem tam zakupy ceny ok, a poza tym wspaniała obsługa. 2025-10-29 22:22 6. Asortyment sklepu posiada wyższy standard wyposażenia domu, tym samym wyższe ceny. Co to za lokalizacja dla tego typu sklepu? Dziwne. 2025-10-29 22:12 7. Medyk2 we wcześniejszej informacji było że "mężczyzna wtargnął do gabinetu i awanturował się". Dlaczego przyjmujesz rolę śledczego, prokuratora i sędziego jednoznacznie stwierdzając że doszło do "ataku na człowieka"? "Obecnie trwają czynności procesowe, po których zapadnie decyzja, czy mężczyzna usłyszy zarzuty, a jeżeli tak, to jakie - informuje asp. sztab. Roman Wieczorek, rzecznik prasowy zakopiańskiej Policji." Tego też nie doczytałeś? Ten człowiek nawet jeszcze nie usłyszał zarzutów. https://24tp.pl/n/134802 ivo zresztą też nie lepsza i mija się z prawdą twierdząc że "Dzięki szybkiej reakcji policji udało się opanować sytuację". Przecież policja przyjechała już po całym zdarzeniu gdy człowiek zdążył dojść do domu. Gdzie tu widzisz "szybką reakcję" i "opanowanie sytuacji". Nie widzę z Waszej strony próby wykazania empatii i studzenia nastrojów do czasu wyjaśnienia sprawy. Dlaczego nawet na chwilę nie próbujecie się postawić w sytuacji tego człowieka i spróbować zrozumieć co mogło go popchnąć do takiego niewykluczone że aktu desperacji, rozpaczy, rozstroju nerwowego, załamania psychicznego. Przecież nikt normalny w normalnych warunkach nigdy nie posunął by się do takiego czynu. To jest oczywiste. Więc dlaczego tak trudno okazać Wam odrobinę empatii i rezerwy do całej sytuacji. Czy z Waszej praktyki nie wynika że w czasie halnego ludziom "bije na dekiel" i często zdarzają się nawet próby samobójcze? Może człowiek miał jakąś zaburzenia i zapomniał wziąć tabletek a halny dołożył jeszcze do pieca. Nie wiem, nie oceniam człowieka, nie każdy ma nerwy ze stali, czekam na ustalenia. 2025-10-29 21:45 8. "zacznijmy od czegoś prostego:szacunku" Proszę sobie przypomnieć jak ten szacunek wyglądał w kowidozie. Sam tego doświadczyłem. A znam relacje znajomych którzy w tym czasie stracili swoich bliskich. To było nieludzkie. Nie wydaje mi się by teraz nagle "szacunek" personelu zmienił się o 180 stopni. Wymagacie empatii od pacjentów a w drugą stronę jest najczęściej słabo. Zresztą jak jest to każdy widzi. 2025-10-29 20:48 9. Do góral 4102. Ty jakimś troglodyta jesteś. ....Porownujesz jakaś sytuację która wszyscy z tego co wiem nawet w szpitalu potępili do ataku na człowieka. Pewnie w takim gabinecie to i ty byś tak zaatakował lekarkę. Ujawnij się z nazwiska internetowy odwazniaku 2025-10-29 19:20 10. NIE arogancji wobec pacjentów. WZAJEMNY szacunek i empatia. Stworzyliśmy paskudny świat, przykre.
2025-10-29 20:57 1. do Franka - jak by to były prywatne tereny, to kto inny miałby tam rządzić jak nie ich właściciele? A może Twoje obejście (o ile takowe posiadasz) wyglądałoby lepiej, gdyby zajęło się nim państwo? Może Ciebie trzeba wywłaszczyć i zająć się lepiej tym co masz? I wtedy powiemy - no teraz to wygląda jak trzeba, wolimy żeby żaden Franek prywatny właściciel się nam tu nie rządził. 2025-10-25 11:34 2. Mam do działań Tpn wiele uwag, ale gdy pomyślę jak by wyglądały te tereny gdyby tam wciąż rządzili prywatni właściciele, to jednak wolę żeby było tak jak jest teraz. 2025-10-16 13:58 3. Ani słowa o tym, że Ania Schumacher jest wnuczką Anny Górskiej. 2025-08-14 19:47 4. ...cudnie malowała! ten dobór kolorów!!!... 2025-08-10 20:25 5. Pan Krzysztof Kulesza nie ma 90 lat.Jest z 1953 lub 1954 R. 2025-06-22 01:24 6. Wzbogacony o 8 kolejnych budynków:):):) Wzbogacony:):):) 2025-06-22 00:36 7. A, czyli wyrżnąć drzewa i walnąć betonowe kloce tak jak już Radisson zrobił na miejscu przepięknego Modrzejowa, który powinien być muzeum, a rozjechały go spychacze. Brawo! Oby tak dalej, zalejemy betonem wszystką zieleń, dziedzictwo wyburzyć. Lepiej się zaborcy obchodzili z polskim krajobrazem i architekturą niż deweloperzy. 2025-06-12 19:04 8. Dla wielu osób za drogo, może by tak pomyśleć o zniżce dla mieszkańców? 2025-05-19 17:33 9. Jan mnie tam tyz zabrakło bo kosula w krate mi nie wyschła... miałem portki na posek zapinane ... rekonesans taki a sztuka "Ulice Jerozolimy " , Ulice pise się z duzej litery pamiytej .se tło .. i suchej co powiado doktor ... sztuk pięknych... 2025-04-24 10:37 10. Tylko na zdjęciach i w realu pusto przez fatalny dojazd do Szczawnicy. Stać w korku I niszczyć zawieszenie, to średnia przyjemność.
WARUNKI W GÓRACH
POGODA W WYBRANYCH MIASTACH REGIONU
Reklama