2012-02-15 18:04:01

W czerwcu oświadczył, że zaciąga się do prywatnej armii. Odznaczony Gwiazdą Iraku

Mężczyzna odnaleziony kilka dni temu w szałasie w Tatrach to 36-letni Włodzimierz N., mieszkaniec Węgorzewa, były zawodowy żołnierz. Brał udział w misjach wojskowych w Iraku, Afganistanie i Jemenie. W czerwcu powiedział rodzinie, że zaciąga się do prywatnej armii międzynarodowego konsorcjum.

Dziś mężczyznę, który z odmrożeniami przebywa w zakopiańskim szpitalu rozpoznała matka, siostra i kolega. To pewne, że jest to 36-letni mieszkaniec Węgorzewa, żołnierz zawodowy. Brał udział w misjach wojskowych w Jemenie, Iraku, Afganistanie. Został odznaczony Gwiazdą Iraku.

- Karierę wojskową zakończył na skutek choroby. Przeszedł na emeryturę. W czerwcu ubiegłego roku oświadczył rodzinie, że zaciąga się do prywatnej armii międzynarodowego konsorcjum i wyjeżdża. Stwierdził, iż nie będzie kontaktować się z rodziną i ma zamiar żyć z żołdu - informuje podinspektor Kazimierz Pietruch, rzecznik prasowy zakopiańskiej policji.

Te informacje rzecznikowi przekazała matka mężczyzny. Rodzice nie życzą sobie natomiast bezpośredniego kontaktu z mediami. Bardzo przeżyli całą sprawę.

p

Kup e-wydanie Tygodnika Podhalańskiego.

Komentarze Facebook
Dodaj komentarz
Wysłanie komentarza oznacza akceptację regulaminu komentowania na łamach 24tp.pl
alias 2012-02-20 20:08:03
cyt. : \"Pseudonim: Octavia 2012-02-20 19:42:13
Ty @balbinko też musisz coś mieć zryte pod deklem, skoro piszesz jak analfabeta.\"

Rys -nadworny i niedościgniony ANALFABETA tego forum. Ten to dopiero musi mieć coś zryte pod deklem. Zawsze o tym mówiłem! Nikt mi nie wierzył.
Octavia 2012-02-20 19:42:13
Ty @balbinko też musisz coś mieć zryte pod deklem, skoro piszesz jak analfabeta.
balbinka 2012-02-20 16:03:22
takich weteranow z zrytom psychom jest duzo wiencej jeden podobno pracuje w tpn
uorcyk 2012-02-19 15:48:30
no nie, bo w czerwcu tam były barany i pasterze ...dopiero pozna jesienią, jak już go zrzucili :P
Dosrywator 2012-02-19 09:44:59
Uorcyk a tak pozważnie to un tam od czerwca gazdował wq szałasie i dopiro go w styczniu strażnicy znaleźli?
No to winszować parkowi takich strażników.
uorcyk 2012-02-18 23:10:03
ale ja sie boje PRAWDZIWYCH pajaków :(
dobrancka , ide spac
Dosrywator 2012-02-18 22:49:33
Nie dość że włochaty to w dodatku rudy
uorcyk 2012-02-18 22:41:07
ja zasadniczo boje sie pająków, szczegolnie włochatych ..błeee
Dosrywator 2012-02-18 22:32:31
A Ana w tym temacie arcyciekawym milczy jakby coś wiedziała a bała sie wyjawić przed zemstą czarnego pająka?
uorcyk 2012-02-18 22:28:15
oj, dosrywku, dosrywku, co z ciebie bedzie ...;P
Dosrywator 2012-02-18 19:57:42
O, jak stryczek to musi to być b podniecające. Zresztą oni się tam rżną na potęgę nawet z kozą.
Poza tym może w takim układzie zakochał się w pieknej talibce którą rozpracowywał psychicznie? Nobo mówiłaś że był z czarnych pająków od psychologi, takie tarantule można by rzec
uorcyk 2012-02-18 18:00:53
poza tym, o ile sie orientuje wsrod talibw sa sami hetero..tam za takie zabawy to stryczek chyba grozi? sam widzisz ze to nierelane...
uorcyk 2012-02-18 17:48:19
no nie, on ma w sobie to cos ale nie to co Ty optujesz ...
Dosrywator 2012-02-18 13:17:35
Tak sobie spekuluję luźno, a może zakochał się nieszczęśliwie w jakim talibie którego musiał usunąć? Co ty na taki wątek?
uorcyk 2012-02-18 13:14:22
tu jeszcze mozna o pająkach :P
uorcyk 2012-02-18 12:59:30
to teraz zestaw tę informację z inna z gazety krk ze nasza delegacja ze sluzb spoecjalnych poleciala do waszyngtonu ..sie szkolic ( albo tłumaczyc?)
cyt: Delegacja Dowództwa Wojsk Specjalnych na czele z zastępcą dowódcy Wojsk Specjalnych płk Jerzym Gutem uczestniczyła w dorocznym 23 Sympozjum organizowanym w Waszyngtonie. Tematem sympozjum były operacje wojsk specjalnych w konfliktach o mniejszej intensywności. Mówiono o zmieniającej się roli wojsk specjalnych i ich współpracy z wojskami konwencjonalnymi.
uorcyk 2012-02-18 12:57:06
jak juz to podwiązki sa ordery..?
Dosrywator 2012-02-18 12:56:18
A wracając do tajmeniczego tytułu, to powinien zostac oznaczony orderem czerwonej przewiazki
uorcyk 2012-02-18 12:40:49
ups, jeszcze tutaj mozna sobie o żołnierzu pospekulowac , zanim sł€żby prasowe MONu to wyczyszczą :P
uorcyk 2012-02-18 12:32:07
moze ciwczył tu przetrwanie po desancie na siły wroga ( tam jest tez gorzysty i zimny teren)? tylko urodą mało przypomina taliba, co by nie powiedziec ...:)
uorcyk 2012-02-18 12:30:28
to by po czesci tłumaczyło fakt, ze wojsko chciało pozostawic jego dane anonimowymi ( \"weterna z Iraqu) , no ale szpital chciał miec pewnosc zapłaty więc dali im jakiegos włodzimierza N , ktory biegle wladał arabskim ( tak wypowieada si e arabskiego pochodzenia i narodowosci ordynator SOR ). czyli ze \"native speaker\" z niego niezły :)
Dosrywku, a ty uwazasz na siebie? zeby ciebie nie wzieli za szpiega z krainy deszczowcw na tej pustyni??
Dosrywator 2012-02-18 12:28:22
Ale też i drugi trop! Często bywa, że psycholodzy i psychiatrzy bardziej sa szmyrgnięci niż ich pacjenci :)
Dosrywator 2012-02-18 12:26:39
Uorcyk lepszy od JJ jako dziennikarz śledczy :) Hoho!
Rzeczywiście to bardzo tajemnicze wszystko tym bardziej, że to może na rozkaz tych czarnych pająków modo wycina pod nim komenty? A niektórzy zwalają to na zorrę!
uorcyk 2012-02-18 12:24:32
jego dane tez moly byc wziete z sufitu , w sumie rodzina została anonimowa etc ..no ale niechaj tam, niechby to mialao czemus sł€żyć ...
uorcyk 2012-02-18 12:22:28
wiec nadal nie mozna byc pewnym, czy on w tatrach ni eprzechodził jakiegos szkolenia , a złapany przez podwladnych komendanta Wlazło zwyczajnie nie symulował odpału? jesli , to my sie tego nie dowiemy ...
w kazdym razie , mi si eon widział nawet w tym \'amoku\" i tyle :P
uorcyk 2012-02-18 12:20:27
Dziś już wiadomo, że mężczyzna był funkcjonariuszem sił specjalnych, członkiem Centralnej Grupy Działań Psychologicznych w Bydgoszczy.


a dzisiejsza prasa podaje z kolei , ze to był chorąży sił spoecjalnych cyt z gk
To jedna z najbardziej tajemniczych jednostek w polskich armii. Jej symbolem jest czarny pająk wspinający się po mieczu. Zadaniem wyspecjalizowanej jednostki jest zapewnienie naszym oddziałom wsparcia psychologicznego na polu walki i podczas operacji pokojowych. W praktyce żołnierze zajmują się analizą zagrożeń dla polskich żołnierzy w Iraku, jak również rozpracowywaniem i przenikaniem w struktury terrorystyczne na obcym terenie. Włodzimierz N. dosłużył się w \"czarnych pająkach\" stopnia chorążego.
Dosrywator 2012-02-18 12:13:40
Poza tym to w tych długich włosach Janosika przypomina, a ten też lubiał sobie pochędożyć tu i ówdzie.
Dosrywator 2012-02-18 12:11:47
A tak btw to drzewiejj to dopiero były wojny! Że Ho ho!
Głowy toporami odrabywano! Na pale od tyłu nasadzano.
Nie to co dzisiaj.
Ale żołnierka strasznie wydelikacona. Trochę krwi zobaczy, jakąś rękę oderwaną i już zespół stresu czy ja to tam nazywasz mądrze....
Zupełnie jak z tą całą dyslekcją i ADHD. Dawniej tego też nie było.
Dosrywator 2012-02-18 11:59:49
Jak go zwał tak go zwał na jedno wychodzi
uorcyk 2012-02-18 11:54:40
to nie fixum dyrdum tylko zespól stresu pourazowego, który czesto pojawia sie po ponad 6 miesiacach od zdarzeń w ktorym sie uczestniczy . Mam kolege, który jest psychologiem i gadalismy wczoraj o tym :)
Dosrywator 2012-02-18 00:23:12
No jaką emeryturę? Przecie pisali że mu odebrali rentę i od tego dostał fixum durdum
rys 2012-02-16 21:01:24
ktorym? w koloratkach
Jurajczyk 2012-02-16 20:51:52
Władze nie potrafią- internauci złożą hołd Bohaterom !
chwalabohaterom.pl
rys 2012-02-16 19:06:24
ale madralinski sie napisal dziwne ze w jezyku polskim
dziwne to nasze wojsko skoro generalowie z obcego mocarstwa
alias dziwie sie ze chlopaki cie jeszcze toleruja .!!!,pochodzenie,?poznie j sie uczyles wiecej zapamietales ,ale siano w glowie
uorcyk 2012-02-16 19:03:17
dobrze ze MON cuzje sie po czesci odpowiedzialny,.. wnet moemy miec w Polsce multum takich komandosow z nożami, Po kontraktach z Iraku czy Afganistanu..zatem media powinny walic w MoN zeby wymoc cos dla tych ludzi- godziwa opieke psychologiczna Po sluzbie ...telo ..
uorcyk 2012-02-16 19:01:35
no wlasnei nie wiem..ale ze kawaler i to w wieku \"produkcyjnym\"...ho ho ho :P
GW 2012-02-16 18:12:23
Przez pewien okres czasu byłem przekonany, że to @alias.
Jurajczyk 2012-02-16 16:54:16
@zyntyca,wiesz co się najczęściej okazuje,że te spiskowe teorie,które co niektórzy próbują ciągle ośmieszać to nie teorie i nie spiskowe tylko fakty.Ważne to co \"pod skórką\",a nie oficjalnie co się chce pokazać.Analizie należy poddawać zjawiska zakulisowe bo to one świadczą o stanie faktycznym,a nie tylko to co oficjalne.Ale ty dobrze o tym przecież wiesz...
lukas 2012-02-16 16:13:51
Kasiu..ogolony pewnie Ci sie jeszcze bardziej podoba..acha..w radio podali,ze kawaler:))
zyntyca 2012-02-16 16:10:02
@jurajczyk, spiskowe teorie na dalszą metę się nie sprawdzają
Jurajczyk 2012-02-16 14:34:28
W Dzienniku Polskim ukazała się wiadomość,że MON chce pomóc znalezionemu mężczyźnie.
uorcyk 2012-02-16 13:06:00
zatem DUŻO ZDROWIA przystojniaku :P
Jurajczyk 2012-02-16 13:02:19
@zyntyca ta audycja ma nieco inne cele chociaż trafnie zdefiniowałeś krąg osób do których jest kierowana.Cel jest dość prosty bo chodzi o ciągłe ocieplanie wizerunku osób i rodzin co po niektórych ludzi lewicy zaprzyjaźnionych z TVN.A jak się już doda do tego,że pan Kwaśniewski ostatnio się \"zaprzyjaźnił\" z panem Palikotem to można snuć oczywiste wnioski kogo zaczną w niedługim czasie lansować jeszcze mocniej bo opcje są dwie albo wspomniana wyżej albo Schetyna chociaż ten nie wszystkim z tego środowiska pasuje.
@zyntyca,za bardzo się identyfikujesz z owczym przetworem do picia ... ;) ;) ;)

Co zaś tyczy się tematu żołnierskiego to chyba pora już go zakończyć bo ani sam zainteresowany,ani jego rodzina więcej rozgłosu już chyba nie chcą.Media już dość się pożywiły tą sprawą więc temat powinno uznać się za zamknięty i dojść w spokoju do zdrowia temu człowiekowi.
uorcyk 2012-02-16 12:47:16
a co powiecie na taka koncepcję, ze ów zołnierz mógł zostać namierzony przez SP dlatego, ze polował na zwierzęta A ropbił to w ramach testu i dwiczenia przetrwania w warunkach zimowych a to wszystko w ramach treningu przed takim pobytem w Afganistanie? bo ze wojsko trenowalo tu loty smiglowcem jest faktem...
Tylko ze namierzył go patrol pod dowodztwem kom WLazły ( tez zolnierza z Afganistanu) który rozpoznał nóz etc etc etc Stad symuluje niepoczytalnosc zeby sie sprawa nie rypła ?? czy to dobry temat doa SE podobnie jak talibowie w slynnych klewkach ??
zyntyca 2012-02-16 12:01:34
jurajczyk nie pie.... ol, zobacz na to całe kolorowe barachło w kioskach typu jak oni śpiewają, tańczą żyją w świecie seriali itp, itd. Nic dziwnego, że takie \"audycje\" oglądane są masowo przez osobniki z gatunku Cura domestica, a co poniektórym jak się słyszy wykreowany przez seriale świat miesza się z realem. Ponadto stacje ścigają się eskalując swoją produkcję. Oczekuję z niecierpliwością na kolejne dzieła pod tytułem Jak oni chędożą, Ryćkanie na ekranie, Walenie na scenie. O tempora o mores
zyntyca 2012-02-16 11:56:27
wypraszam sobie, niech pije wodę jurajską !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jurajczyk 2012-02-16 10:47:50
@niegazda,wstawaj! Wreszcie jest święto dla ciebie. Możesz razem z TVN-em obchodzić urodziny Oli Kwaśniewskiej ... ha ha. To na poważnie się dzieje,ja p ... ;) ;) ;)
Jurajczyk 2012-02-16 07:58:41
@niegazda chyba odsypia nocne balowanie.Trzeba by mu chyba pod nos podstawić coś skwaśniałego w postaci zyntycy.Tylko,żeby mu po rurkach nie poszło skoro jako @niegazda może nienawykły... ;) ;) ;)
uorcyk 2012-02-16 02:41:03
a gdzie ja sie niby z Jurajkiem kłócę, hę? niegazda dmuchnijże w balonik...:P
no wlasnie, ciekawe ciacho :)
Jurajczyk 2012-02-16 01:31:26
Cosik mi się zdaje,że niektórzy powinni dmuchać zanim siądą przy klawiaturze ... ;) ;) ;)
niegazda 2012-02-16 00:58:09
No i widzicie paniusie. Ze sie polubily gronce z zakopcami (podrobionymi).
niegazda 2012-02-16 00:44:28
Taka byla fajna piosenka \"do woja ..chej dziewczyna itd\"
Kasia kloci sie z panie Jurajczykiem. a po co to...
Jurajczyk 2012-02-15 23:19:53
Chociaż Kongo to misja bardziej ŻW.Chyba,że to faktycznie Jemen i działania o których za wiele się nie mówi przy udziale amerykańskich jednostek specjalnych.Tak czy inaczej ciekawy gość i może masz rację,że trudno mu było się zaaklimatyzować w takich realiach.
uorcyk 2012-02-15 23:05:36
no ale tam to sie chyba sam zacignać musiał?
a skoro o kontraktach mowa; to oni ida po najmniejszych kosztach i traktuja ludzi jak mieso armatnie..smutne ...
Jurajczyk 2012-02-15 23:03:45
@uorcyk,problem polega na tym,że po skończonym kontrakcie wojsko umywa ręce.Tylko ten Jemen mnie zastanawia.Czy tu aby o Czad albo Kongo nie chodziło?
uorcyk 2012-02-15 22:55:47
wieszs, jesli ktos normalnie jest dumnym czlowiekiem, cale zycie podporzadkowal szkoleniu si ena zolnierza , chcial okazywa ze jest twardy a tu tymczasem armia sie go pozbyła po dwoch wyjazdach an misje bojowe to mozna poczuc sie odrzuconym a przede wszystkim odczuwac wstyd?! zreszta mogl gadac od rzeczy w stanie w jakim go znalezli
uorcyk 2012-02-15 22:55:07
wieszs, jesli ktos normalnie jest dumnym czlowiekiem, cale zycie podporzadkowal szkoleniu si ena zolnierza , chcial okazywa ze jest twardy a tu tymczasem armia sie go pozbyła po dwoch wyjazdach an misje bojowe to mozna poczuc sie odrzuconym a przede wszystkim odczuwac wstyd?!
niegazda 2012-02-15 22:50:32
Uorcyk to jest alf i omega i na pewno mloda. Gdybym ja ciebie tutaj mial , to mucha nie siada.
lukas 2012-02-15 22:47:43
Podobno o tym /i o owym/mówił ratownikom,którzy go znalezli..po drodze stracił mowe,czy moze w szpitalu dopiero??
uorcyk 2012-02-15 22:40:29
a ja mam nadzieje ze armia wysle go na fachową terapie !! w Gk napisali ze on wspominal ze nie chce zyc czy jakos tak..
Jurajczyk 2012-02-15 22:38:36
Wracając do tematu artykułu to miał szczęście,że został w porę znaleziony bo mogło się to skończyć tragiczniej.No i miejmy nadzieję,że ta sytuacja scementuje kontakty rodzinne.
niegazda 2012-02-15 22:30:12
Juz wiem, coz mozna oczekiwac. . Bo sie Pani urodzila w Groniu..
Jurajczyk 2012-02-15 22:26:38
A gdybyś @niegazda nie wiedział o jakie plakaty chodzi to np. sowiecki plakat propagandowy: \"Tak było. Tak jest\". Jak widzisz ktoś już długo przed tobą próbował robić czarny PR.
Jurajczyk 2012-02-15 22:07:11
@niegazda, \"kapitalista\" to jakieś słowo-wytrych dla ciebie?Wiesz,tak przedstawiali Polaków bolszewicy właśnie na swoich plakatach agitacyjnych np. w roku 1920.Po II wojnie światowej trochę zmienili ton i komuniści mówili coś częściej o karłach reakcji.Czyżby ci coś z tamtej propagandy zostało?No cóż,chyba trzeba ubolewać nad takim stanem rzeczy.
fjyrcyk 2012-02-15 22:02:00
nej to błohater płoddhala cza pomnik na jego cześć zrobić
uorcyk 2012-02-15 21:50:51
upss. a mnie to nawet kiedys groziło , ale si e udało bo ze mnie jesdnak pacyfista jezd :P
niegazda 2012-02-15 21:49:22
Tak w czasie pokoju..Moja cala analiza prowadzi do tego ze Jurajciyk (czytaj kapitalista) ma inne wcielenie. On jest za gruby. Upasl sie. Ktos musi za niego te robote robic..
Jurajczyk 2012-02-15 21:46:11
Swoją drogą to szkoda,że już do armii nie biorą z poboru bo chyba niektórym by się przydało bo sami raczej się do niej nie zgłoszą ... ;) ;) ;)
Jurajczyk 2012-02-15 21:44:43
Niektórzy jak widzę nie rozumieją działania jednostek wojskowych w jakimkolwiek bloku wojskowym (np.NATO). Macie dostęp do sieci poszukajcie sobie materiałów dotyczących tej sprawy.Nikt wam jeśli tego nie rozumiecie pod nos nie podstawi.Odrobina wysiłku i poszerzycie swoje horyzonty wiedzowe.
Jurajczyk 2012-02-15 21:41:50
@uorcyk nie do ciebie.Chodzi ,że na forach lewicowych te wpisy szkalujące żołnierzy się pojawiały w większości.Masz rację opieka u nas nad osobami zarówno kontuzjowanymi,okaleczonymi fizycznie i psychicznie po misjach jest na bardzo słabym poziomie delikatnie mówiąc.
niegazda 2012-02-15 21:37:19
Tak w czasie pokoju..
uorcyk 2012-02-15 21:36:51
Jurajku, to o lewactwie to do mnie? ja go nie obrazam, wrecz przeciwnie, uwazam ze ten przyklad powinien doprowadzic do sytuacji w ktorej Armia zacznie sie opiekowac swoimi zolnierzami, okaleczonymi psychicznie po misjach wojskowych o charakterze bojowym!! nawet powinni icm dawac renty a nie jak Policji, ze młody w kwieci ewieku idzi ena zasluzona emeryture..To jest nienormalne jak dla mniie!
uorcyk 2012-02-15 21:34:12
Gwiazda Iraku – polskie odznaczenie pamiątkowe przyznawane żołnierzom Sił Zbrojnych i osobom cywilnym, uczestnikom Polskiego Kontyngentu Wojskowego w Iraku. Jest jednym z odznaczeń wojskowych, które nadawane są w Polsce w czasie pokoju.
Jurajczyk 2012-02-15 21:32:10
Dla przypomnienia tym wszystkim,którzy chcieli by szkalować dobre imię polskich żołnierzy to ostatnio była dość znana sprawa jednego z sierżantów,który stanął w obronie honoru żołnierzy i zareagował na szkalujące polskich żołnierzy wpisy w internecie.
@adams, żołnierz sobie zadań nie wybiera, dostaje rozkaz i musi go wykonać.A jeśli paru lewakom się to nie podoba to wystarczy przypomnieć choćby kto na misje żołnierzy wysyłał.
uorcyk 2012-02-15 21:31:11
ps, dobrze ze mu te gaziki wyciagneli z nosa ale teraz czas na uszanowanie jego prywatnosci ...kiedy zniknie ta fota ??.
uorcyk 2012-02-15 21:29:47
a ja pragne zwrocic kolezenstwu uwage na fakt, ze zołnierze po doswiadczenaich bojowych, bedac na wojnie przezywają codziennie sytuacje stresujace i traumy ( smierc ludzi, wywalone bebechy etc). W USA po Wietnamie było wielu zolnierzy okaleczonych psychicznie, którymi potem zajmowaly si e organizacje kombatanckie, Z kolei u nas, jak komus siada psycha to od razu ( zamiast leczyc , dawac status kombatanta) zwalniaja i pozbawiaja srodków do utrzymania...I to jest bardzo zle, bo po tych naszych kontyngentach powinno sie zadbac o opiekę nad tymi, którzy przezywaja swoje dramaty..Wstyd dla Polskiego Wojska, ze nie dba o swoich zołniezry nalezycie ..
pewnei sie chcial zaciagnac do legii albo jako najemnik ...skoro ni eszukał pomocy a chcial przetrwac to moze jakis komandos..szkoda ze go tak pozostawiono samemu sobie ( mam na mysli wladze i dowodcow armii...Takich ludzi podejrzewam bedzie przybywac jak zskonczymy misje w Iraku i Afganistanie .. a tymczasem mamy kombatantow ze steropianu ..czy to sprawiedliwe ??.
Jurajczyk 2012-02-15 21:22:23
P.S.A jak ktoś nie wie co to jest \"Snow Recon\" bo mu w Googlach nie napisali to już nie mój problem.
Jurajczyk 2012-02-15 21:20:45
Czytam,czytam i tak sobie myślę o co to mnie jeszcze oskarżać będą \"zaprzyjaźnione\" nicki?Chyba niektórych po prostu złości jedynie to,że postanowiłem co niektórych ignorować we wpisach bo jakiegoś przymusu odpowiedzi nie mam.Zbierało w niektórych,zbierało i wyszło ... Co wyszło nie wnikam ale może to lepiej bo tak trzymać wszystkiego w sobie niepodobna ... ;) ;) ;)
szacunek 2012-02-15 21:09:46
czy panowie fotografowie nie mogli zaczekać z pstrykaniem fot do końca golenia? to poniżające co robią \"redaktorzy\" byle szybciej mieć NEWSa.
hawrański 2012-02-15 21:04:30
To jest skutek polskiej decyzji , aby wysłać nasze wojska na wojnę do Iraku i Afganistanu. Mieliśmy mieć z tego wielkie korzyści- no to mamy!!!! Takich przypadków będzie coraz więcej. Coś o tym mogą powiedzieć rodziny żołnierzy , którzy tam byli....A koszty z budżetu państwa???? Nikt nie poda- bo tajne!!!
alias 2012-02-15 20:58:20
cyt. :\" Pseudonim: 123 2012-02-15 19:42:53
Nie ,tylko facet jak mu brakuje argumentów to chce nas zdołować jaki to on poliglota.\"

To zupełnie coś jak niejaka uorcyk : \"Pseudonim: uorcyk 2012-02-13 10:22:47
of course :P\", -prawda Ano??? :D

@Rys, analfabeto i nieuku. ty w zmienianiu , a raczej bezustannym okaleczaniu języka ojczystego jesteś N I E D O Ś C I G N I O NY !!! Niestety.
ana 2012-02-15 20:16:54
Albo...no comment....:D
niegazda 2012-02-15 20:15:10
Pan Jurajczyk to jest taki taki sprzawca taniego wina. Wielki patriotyczny, spoleczny bohater. Z jednej strony wielki opozycjonista (czytaj anty Komuna) z drugiej zas strony kapitalista. Nikt nie moze sobie pozwolic na takie zabawy. ..
rys 2012-02-15 20:04:42
czytalem niestety
adams 2012-02-15 19:53:30
Jeśli potwierdzi się jego wojskowa przeszłość to stwierdzam że to zwykły najemnik, który za pieniądze okupował kraje którym Polska nigdy nie wypowiedziała wojny
jontek 2012-02-15 19:49:05
Do niegazdy. Pewnie Jurarczyk przegapił 601 rocznicę Pokuju Toruńskiego, nieuznanego przez Watykan do dziś. Widać Słowianie nie mieli tam swojego. Moze wypowie się Jurajczyk, jak było z tą klątwą 600 lat temu. Wtedy było aż trzech papieży.
123 2012-02-15 19:42:53
Nie ,tylko facet jak mu brakuje argumentów to chce nas zdołować jaki to on poliglota.
Tu też ciekawie się wywinął od odpowiedzi :
Pseudonim: Jurajczyk 2012-02-13 08:31:32
Służę uprzejmie ... \"Interest rei publicae ne maleficia remaneant impunita\"
rys 2012-02-15 19:39:11
powoli zmieniamy jezyk ojczysty
Jurajczyk 2012-02-15 19:27:40
Snow Recon.
Jano sik 2012-02-15 19:01:37
Ten pan na pewno nie życzy sobie pokazywania swojej twarzy,tym bardziej że już wiadomo kto zacz.Rodzina też postąpiła rozsądnie ,to nie Sosnowiec więc wypada już nie epatować tą tragedią chorego człowieka.
niegazda 2012-02-15 18:58:55
Ja chcialbym teraz uslyszec pana Jurajczyka. Kto napadl (po dniu powstania AK) na Polske!!!.
Snikki 2012-02-15 18:54:29
Co do noża to szwedzi robią i tak lepsze.Chociażby ten współczynnik HRC,oni maja HRC 58-60 w zwykłych,budowlanych.
ametystt 2012-02-15 18:48:03
Trzymam kciuki, żeby facet odbudował sie psychicznie. Widać, ze to porządny gość
taki jeden 2012-02-15 18:46:31
Prywatna armia PMC (Private Military Companie\'s).
Trochę danych na temat noża, który pokazał TP.

KA-BAR nóż wojskowy USMC The Legend

Z pewnością najsławniejszy nóż świata.Oryginalny Ka-Bar 1217 powstał na potrzeby armii amerykańskiej ponad 60 lat temu podczas, II Wojny Światowej i do dzisiaj w niewiele zmienionej wersji doskonale sprawuje się zarówno w zastosowaniach cywilnych, jak i militarnych.
Miano noża kultowego zdobył dzięki ogromnej wszechstronności zastosowań oraz doskonale dobranym materiałom.

Nóż wykonany został z jednego kawałka wysokiej jakości stali Cro-Van 1095. Gładkie ostrze o charakterystycznym kształcie clip point, z płytkim zbroczem pokryte zostało czarną anty odblaskową powłoką.

Rękojeść wykonana ze sprasowanych pod ciśnieniem kawałków bawolej skóry. Przed zsunięciem się dłoni na ostrze chroni stalowy jelec.

W komplecie z nożem pochwa wykonana z brązowej bawolej skóry.

Stal: 1095
Długość całkowita: 30,16 cm
Długość ostrza: 17,78 cm
Typ ostrza: Clip Point
Waga: 310 g
Rękojeść: Skóra
Twardość HRC: 56-58
Kąt ostrzenia: 20°

Bardzo porządnie wykonay nóż wojskowy.
Pawelekk 2012-02-15 18:43:25
Do tych co ciągle gadają: Zołnierze mają fajnie, mogłem iść na zawodowego i gadanina po ilu latach to oni mają emeryturki i to jakie. Właśnie macie przykład...
niegazda 2012-02-15 18:32:58
To wyglada na jakies rycerskie sprawy. Ja tez bym sie bal cokolwiek powiedziec.
Niegazda
siano 2012-02-15 18:32:51
35 lat emeryt ,oto Polska wlasnie>

Reklama
  • PRACA | dam
    Restauracja na Krupówkach zatrudni KELNERKĘ/-A oraz PANIĄ NA ZMYWAK - POMOC KUCHENNĄ. 668 404 790
  • PRACA | dam
    Restauracja DOMINOS zatrudni PIZZERA oraz DOSTAWCĘ. 668 404 790
  • PRACA | dam
    Przyjmę pracownika znającego się na pracy do zakładu garbarskiego. 888267329
    Tel.: 888267329
  • PRACA | dam
    Poszukujemy osoby na stanowisko : Recepcjonistki/ Recepcjonisty do niewielkiego nowo powstałego Aparthotelu House Friends & Spa Zakopane. Oferujemy: elastyczny grafik, wysokie wynagrodzenie, pracę w doświadczonym zespole. Zapraszamy do kontaktu. 698108109 www.hardahouse.pl mng.hoteloffice@gmail.com
    Tel.: 698108109
  • PRACA | dam
    Do nowo powstałej restauracji w Aparthotel Harda House Friends & Spa w Zakopanem. Poszukujemy osoby na stanowisko : Kucharz śniadaniowy. Bardzo dobre warunki pracy, wysokie wynagrodzenie, umowa o pracę, elastyczny grafik Zapraszamy do kontaktu ! tel. 608506785 www.hardahouse.pl ewelinabaran1994@gmail.com
    Tel.: 608506785
  • PRACA | dam
    MŁODĄ KOBIETĘ (niepalącą) DO SPRZĄTANIA W DOMU JEDNORODZINNYM obok Zakopanego, 2 razy w tygodniu. Warunki do ustalenia. 698 506 913
  • PRACA | dam
    Zatrudnię STOLARZA Z PRAKTYKĄ - praca w Zakopanem. 607 331 363.
  • PRACA | dam
    Firma w Zakopanem zatrudni KIEROWCĘ. 604 102 804, 602 285 793, 601 512 211
  • USŁUGI | budowlane
    OKUCIA BALKONÓW, RYNNY, OBRÓBKI BLACHARSKIE. 600 998 377.
  • PRACA | dam
    Firma DREWNEX Spytkowice przyjmie pracowników budowlanych do montażu altan i budowy domów drewnianych. 692 193 449.
  • USŁUGI | inne
    SERWIS OGRODOWY, MYCIE TARASÓW I KOSTKI POD CIŚNIENIEM, SPRZĘTANIE BIUR I MIESZKAŃ. 664 603 415.
  • PRACA | dam
    RESTAURACJA W ZAKOPANEM ZATRUDNI OSOBĘ NA STANOWISKO: ZMYWAK/OBIERAK. Praca stała lub sezonowa. Wynagrodzenie 17-18zł netto/godz.. 601 533 566, 18 20 64 305
  • PRACA | dam
    RESTAURACJA W ZAKOPANEM ZATRUDNI POMOC KUCHENNĄ. Praca stała lub sezonowa. Wynagrodzenie od 18zł netto plus premia. 601 533 566, 18 20 64 305
  • PRACA | dam
    OSOBĘ DO POMOCY W GABINECIE KOSMETYCZNYM w Zakopanem (porządki, pakowanie narzędzi, rejestracja ) - na okres wakacji. może być uczennica. Tel. 600801308
  • PRACA | dam
    DO WYNAJĘCIA STANOWISKO MANICURE W DZIAŁAJĄCYM GABINECIE KOSMETYCZNYM w Zakopanem. Tel. 600801308
  • PRACA | dam
    Zatrudnimy KUCHARKĘ ŚNIADANIOWĄ do pensjonatu na co drugi dzień. 666378357.
  • PRACA | dam
    Poszukiwana OSOBA DO PRAC OGÓLNOBUDOLANYCH.I WYKOŃCZENIOWYCH. 789 321 805.
  • PRACA | dam
    Karczma na Krupówkach - zatrudnimy KUCHARZY, BARMANÓW, KELNERÓW. Od już. Zakopane. Kontakt: 533 226 109.
  • PRACA | dam
    Zatrudnimy OSOBY DO PUNKTU GASTRONOMICZNEGO OD JUŻ - PRACA STAŁA LUB SEZONOWA - KRUPÓWKI. Kontakt: 533 226 109.
  • PRACA | dam
    Z. R. GŁOWACCY ZATRUDNI PRACOWNIKÓW BUDOWLANYCH DO ROBÓT WYKOŃCZENIOWYCH W ZAKOPANEM. 608 813 506
  • MATRYMONIALNE
    KOBIETA 60-LETNIA, elegancka, atrakcyjna - POZNA PANA WYŁĄCZNIE NA STAŁE. 0011610432878568 (DARMOWY WHATSUP).
  • PRACA | dam
    Przyjmę DO ZAKŁADU KUSNIERSKIEGO. Praca cały rok. Przyjmę KRAWCOWĄ. Szycie na miejscu lub chałupniczo. 601 789 299.
  • PRACA | dam
    PIZZERIA Da Grasso w Nowym Targu zatrudni od zaraz KELNERA/KĘ. Praca stała, dobre wynagrodzenie. 508256350.
  • USŁUGI | inne
    WYCINKA, PRZYCINKA DRZEW W TRUDNYCH WARUNKACH - 691 317 098.
  • USŁUGI | budowlane
    TYNKI MASZYNOWE tanio i solidnie, zacieranie mechaniczne, technika silosowa. Realizujemy małe i duże obiekty 18 26 550 39, 503 532 680.
  • USŁUGI | budowlane
    WYLEWKI MASZYNOWE tanio i solidnie. 18 26 550 39, 503 532 680.
  • PRACA | dam
    Przyjmę TYNKARZY LUB BRYGADY TYNKARZY. 503 532 680.
  • PRACA | dam
    Pensjonat ADRIA - Zakopane poszukuje RECEPCJONISTKI/STY. Umowa o pracę. Praca zmianowa . Kontakt 795 890 175
  • PRACA | dam
    LAVARD zatrudni na stanowisko PRACOWNIK FINANSOWO-KSIĘGOWY. Miejsce pracy: Stare Bystre, tel.18 26-137-32.
  • USŁUGI | budowlane
    USŁUGI BLACHARSKO-DEKARSKIE, KRYCIE DACHÓW, OBRÓBKI KOMINÓW, ATTYK, GZYMSÓW. PRACE NA RĄBEK STOJĄCY, RĘCZNY I MASZYNOWY. DACHÓWKA. 534 428 571.
  • USŁUGI | budowlane
    USŁUGI BLACHARSKO-DEKARSKIE - Andrzej Kasperek. PRZEKRYCIE I KRYCIE DACHÓW, OBRÓBKI BLACHARSKIE. 889 388 484.
  • PRACA | dam
    Przyjmę PANA DO PRODUKCJI PANTOFLI - LEŚNICA - 797 107 356.
  • PRACA | dam
    Ośrodek konferencyjno-wypoczynkowy w Zakopanem, przechodzący aktualnie proces zmiany, poszukuje DOŚWIADCZONEGO KUCHARZA, który dołączy do nowego zespołu. Kontakt: +48 602 172 921.
  • PRACA | dam
    PIZZERIA Da Grasso w Nowym Targu zatrudni KELNERA/KĘ. Praca zmianowa. Dobre warunki, umowa o pracę. 508256350.
  • PRACA | dam
    Dom Opieki dla osób starszych w Zakopanem zatrudni pracownika na etacie pokojowej. Umowa o prace, pełen etat. 698673260
    Tel.: 698673260
  • TURYSTYKA I WYPOCZYNEK
    KAMERALNE APARTAMENTY ZE STREFĄ SPA, ul. Królewska 27b Kościelisko, w cenie pobytu parking, grill, bilard, pełna strefa spa, w okresie letnim rowery. Widok na całe Tatry Zachodnie. WWW. APARTAMENTYSPAZAKOPANE.PL, rezerwacja@czteryporyroku.pl, tel. +48 662 658 425, +48 608 401 704
  • TURYSTYKA I WYPOCZYNEK
    APARTAMENTY Z WIDOKIEM NA CAŁE TATRY, ul. Mocarni Boczna 3 Kościelisko, w cenie pobytu wliczony parking, grill, sala bilardowa, w okresie letnim rowery. Widok centralnie na 30km Tatr. WWW. ZAKOPANEAPARTAMENTY.ORG, apartamenty@czteryporyroku.pl, tel. +48 18 20 70 207, +48 608 401 704
  • TURYSTYKA I WYPOCZYNEK
    POKOJE Z WYŻYWIENIEM, KARCZMA, IMPREZY OKOLICZNOŚCIOWE, ul. Królewska 41 Kościelisko, na zielonym szlaku turystycznym z Doliny Kościeliskiej na Gubałówkę, centralny widok na Tatry Zachodnie, w cenie wliczony parking, grill, sala bilardowa, w okresie letnim rowery. WWW. CZTERYPORYROKU.PL [3], willa@czteryporyroku.pl, tel. +48 18 20 70 207 lub +48 608 401 704
  • PRACA | dam
    Dobrze płatna praca dla kierowcy 3,5T Zakopane ID: 753914776 Opis stanowiska spółka transportowa zatrudni 2 kierowców Bus w ruchu międzynarodowym. (pojazdy dostawcze (kat. B ) DMC 3,5 T Oferujemy: terminowe wynagrodzenie - stawka 250 zł dzień. 505994377 biuro@magdevelopment.pl
    Tel.: 505994377
    E-mail: biuro@magdevelopment.pl
  • PRACA | dam
    Piekarnia w Gronkowie przyjmie od zaraz PIEKARZA. Praca stała w dzień. 18 26 560 90.
  • PRACA | dam
    Hotel w Bukowinie Tatrzańskiej zatrudni osobę do przygotowywania śniadań oraz kucharza kuchni polskiej. Hotel kameralny, na 100 osób. Posiłki pracownicze itp.. 507645428
    Tel.: 507645428
  • PRACA | dam
    Przyjme pracownika na dachy. 889002580 Biuro@dachy.podhale.pl
    Tel.: 889002580
  • PRACA | dam
    Delikatesy "Centrum" w Poroninie zatrudni SPRZEDAWCZYNIĘ. 665 00 34 35.
  • PRACA | dam
    Firma w Zakopanem zatrudni PANIĄ DO SPRZĄTANIA. Pełen etat. Bardzo dobre warunki pracy. 604 102 804, 602 285 793, 601 512 211.
  • PRACA | dam
    Piekarnia w Zakopanem zatrudni PIEKARZA. Pełen etat. Bardzo dobre warunki pracy. 604 102 804, 602 285 793, 601 512 211.
  • PRACA | dam
    PIEKARNIA W ZAKOPANEM ZATRUDNI EKSPEDIENTKĘ. Bardzo dobre warunki pracy. 604 102 804, 602 285 793, 601 512 211.
  • PRACA | dam
    Praca na budowie; budowy od podstaw, kamieniarka, docieplenia. Zakopane i okolice. 500160574
    Tel.: 500160574
  • PRACA | dam
    KUCHARZ/KA, PIZZER/KA, KELNER/KA, POMOC KUCHENNA z doświadczeniem, do karczmy w Bukowinie Tatrzańskiej. Możliwość zamieszkania. 602755354,
  • NIERUCHOMOŚCI | wynajem
    NOWY TARG RYNEK - STOISKO do wynajęcia ok. 60 m2, 2.500 zł. 517 600 205.
  • NIERUCHOMOŚCI | sprzedaż
    DZIAŁKI 2 HA - k/Białki. 182856454.
  • USŁUGI | budowlane
    PROFESJONALNE MALOWANIE DACHÓW. Długoletnia praktyka, niskie ceny. 604 120 874.
  • USŁUGI | budowlane
    KAMIENIARSTWO, ELEWACJE, OGRODZENIA, POSADZKI, KOMINKI, PARAPETY, STOPNIE, BLATY, ŁUPANKA GRANITOWA I PIASKOWA. 18 265 06 58, 607 57 23 12.
  • PRACA | dam
    Przyjmę PIEKARZA. 607 44 55 66.
  • USŁUGI | budowlane
    KAMIENIARSTWO, ELEWACJE, OGRODZENIA - WSZYSTKO Z KAMIENIA. 509 169 590.
  • USŁUGI | budowlane
    MALOWANIE DACHÓW I ELEWACJI. 602 882 325.
  • ANTYKI
    ANTYKI - SKUP, SPRZEDAŻ - Zakopane, Kościuszki 3 (Granit, III p.). Tel. 601 464 133
  • USŁUGI | budowlane
    OGRODZENIA, www.hajdukowie.pl. 692 069 284.
2022-06-25 22:15 Spadające kamienie poraniły polskiego turystę w Tatrach Słowackich 2022-06-25 21:30 PO rządzi w Zakopanem, ale wcale nie chodzi o partię Tuska i sprawy wielkiej polityki 2 2022-06-25 21:00 Ukraińscy muzycy dla ojców 1 2022-06-25 20:15 Dziś pociągi wróciły na kolejową zakopiankę 2022-06-25 19:59 Burza dotarła w Tatry i do Zakopanego 2022-06-25 19:30 Pożary suchych traw, liści i krzaków 2022-06-25 18:45 Dofinansowanie dla baców 1 2022-06-25 18:02 Uwaga na fałszywe SMSY dotyczące dopłaty do PGE 1 2022-06-25 18:00 Proboszcz i wikary do zmiany 1 2022-06-25 17:32 Pociągi już wjeżdżają na tymczasowy dworzec PKP w Zakopanem. Jak to wygląda (WIDEO) 3 2022-06-25 17:19 Samochód wjechał pod pociąg 3 2022-06-25 16:44 Autobus widmo. Co z autobusami transgranicznymi? 2022-06-25 16:00 Duży sukces filatelistów z Bańskiej 2022-06-25 15:21 Adam Małysz prezesem Polskiego Związku Narciarskiego 5 2022-06-25 14:15 Ballady i romanse w "Rabciu" 2022-06-25 13:21 Pociągi do Zakopanego opóźnione już o 80 minut 2022-06-25 12:41 Tajemnice życia i śmierci Wandy Rutkiewicz. Spotkanie autorskie 2022-06-25 12:15 Harda Suka: 5 km pływania, 200 km na rowerze i 55 km biegu po Tatrach 2022-06-25 11:31 I pobiegli! Mordercze biegi na Turbacz - nawet 68 km w upale! 2022-06-25 10:45 Takie widoki z Głodówki 1 2022-06-25 09:17 Puszczanie wianków na Dunajcu w Krościenku 2022-06-25 09:04 Dziś w Tatrach mogą być burze 2022-06-25 09:00 Przyrodnicze gry i zagadki w parku dworskim 2022-06-25 08:00 Jak wyczyścić Tatry i zmienić nawyki turystów? 6 2022-06-25 08:00 Stacja tymczasowa w Zakopanem zapewni podróże koleją do stolicy Tatr w trakcie prac 2022-06-25 07:11 Krystian Ochman jednak nie wystąpi w trakcie Dni Ziemi Suskiej 2022-06-24 22:10 Polska taterniczka ranna w Tatrach Słowackich 2022-06-24 22:07 Dziś święto baców, ale nie świętowali (ZDJĘCIA) 2022-06-24 22:00 W rytmie walca rozpoczęły się wakacje w uzdrowisku 3 2022-06-24 21:20 Morderstwo na Cyrhli 2 2022-06-24 20:32 Zamknięty szlak na Kozi Wierch w Tatrach 2022-06-24 19:45 Zaj... bimber i stara k... Takie nazwy alkoholi w Sromowcach 7 2022-06-24 19:00 Latarnie przesunięte. Koniec nieporozumień na Kasprowicza 5 2022-06-24 18:37 Od poniedziałku laba na całego 1 2022-06-24 18:15 Zatrzymacie się na Zbójeckiej Górze. Za potrzebą i nic ponadto 2 2022-06-24 17:29 Zakopane uruchamia linię autobusową z tymczasowego dworca PKP 2 2022-06-24 16:45 Mężczyzna wyszarpał dziennikarzowi telefon. Nie chodźcie na takie prezentacje. To może być oszustwo! 4 2022-06-24 16:45 Strażacy weszli do płonącego domu by ratować właściciela 2022-06-24 15:59 Groźny wypadek w Rogoźniku 2022-06-24 15:15 Czarna Orawa w Jabłonce zanieczyszczona 2 2022-06-24 14:30 Średnia 6.0! Władza uczniów nagradza 2022-06-24 13:44 Susza nam dokucza, a jej skalę widać nad jeziorem (WIDEO) 6 2022-06-24 12:59 Budują apartamenty, a droga osiedlowa pęka 4 2022-06-24 12:55 Reflektory do domu - poznaj trend wnętrzarski 2022 2022-06-24 12:30 Kandydatka na rektora pisze emocjonalny list do studentów i kadry 2 2022-06-24 12:30 TOP 10 komód do przedpokoju - bestsellery 2022 2022-06-24 12:00 Film SAMIEC ALFA od 24 czerwca w KINO MIEJSCE, w Zakopanem! 2022-06-24 11:30 Daniel Urbaniak zdradza patent na najlepsze ujęcia uszatek (WIDEO) 2022-06-24 11:25 Dziś w Białce rozpoczyna się lato z "Kulturą na Bani" 2022-06-24 10:47 Wybielanie zębów - rozprawiamy się z najpopularniejszymi mitami
NAJPOPULARNIEJSZE ARTYKUŁY
NAJCZĘŚCIEJ KOMENTOWANE
OSTATNIE KOMENTARZE
2022-06-25 22:50 1. I znowu moje komentarze macie w de..... A w zasadzie prawdę w nich zawartą! 2022-06-25 22:37 2. Do tego czasu nie było nawet kartek papieru formatu A4 z wydrukowanym napisem "Dworzec PKP", i jakoś trafiali na ten dworzec. Jak się chce, do wszystkiego można się do**********ć. Co poniektórym przydałaby się znowu wojna, wywózki, od razu by się dowiedzieli gdzie jest dworzec, postój taxi.... po ile chleb i paliwo.... 2022-06-25 22:19 3. Serce pęka, zycie w tym miescie to koszmar. Leszek odpowie za to mam nadzieje. Sylwester marzen zbiera swoje żniowo. 2022-06-25 21:39 4. Hipokryzja po polsku. Parada równości z Ukraińcami w Warszawie; - do się. Piszę jako człowiek tolerancyjny, proponuję z Zakopanem lub jako spływ na Dunajcu do Krościenka n/D. 2022-06-25 20:47 5. Taa a miejsce pod Gubałówką za 20 tyś . Ci bacowie to ty by tych rozdających publiczne pieniądze kupili za swoje oscypki ze skarpetkami . Smiech na sali dofinansowanie dla milionerów . 2022-06-25 19:41 6. podobno najdalej skaczącymi stworzeniami są pchły. 2022-06-25 19:33 7. Żona dostała przed chwilą taką wiadomość z numeru +48 451 524 137, można go wpisać u siebie do kontaktów i dodać do zablokowanych, nie będzie nas niepokoił. 2022-06-25 19:32 8. Widać że ekipa sępów z dworca pks jest i na pkp , hieny nękają turystów ! 2022-06-25 18:54 9. No to miłego ok.2km spaceru z bagażami i małymi dziećmi .Całe Zakopane dla turystów i przyjeżdzających do pracy z okolic . 2022-06-25 18:31 10. Świetnie ! tak powinno zostać !
WARUNKI W GÓRACH
POGODA W WYBRANYCH MIASTACH REGIONU
Reklama
Polecamy

Album TP

Bojcorka

FILMY TP

Pożegnania