Reklama

2020-10-29 13:02:15

Reklama

Protesty

Jesteś za czy przeciw?

W całym kraju od 7 dni trwają manifestacje przeciwko orzeczeniu Trybunału Konstytucyjnego w sprawie aborcji.

Na ulicę wyszły nie tylko kobiety sprzeciwiające się zaostrzeniu prawa, ale także różni inni przeciwnicy polityki PiS. Robi się coraz bardziej niebezpiecznie, nie tylko ze względu na pandemię. Chcieliśmy zapytać naszych czytelników, czy popierają protesty, czy są przeciwni. Zależy nam na merytorycznych wypowiedziach, nie wzajemnym obrzucaniu się błotem i inwektywach. Najciekawsze wypowiedzi wydrukujemy na łamach papierowego wydania TP.

bz

Kup e-wydanie Tygodnika Podhalańskiego.

Reklama
Komentarze Facebook
Dodaj komentarz
Wysłanie komentarza oznacza akceptację regulaminu komentowania na łamach 24tp.pl
@@ 2020-10-31 22:03:23
dyć to chodzi o to samo co rok,czy dwa lata temu kodowcom z płk.sb w szeregach,czyli o dorwanie się w nie demokratycznie do koryta.Bo wybory były rok temu i jakoś nikt tej "przywódczyni" co chce obalić rząd do Sejmu nie wybrał a teraz jak pandemia ta cwana baba wyciąga ludzi na ulice.Takie szowinistki dopuścić do koryta,to będziemy mieli jak w raju (skrobanki,eutanazja itd.)
konsekwencja 2020-10-30 10:54:21
Bronią życia korników w puszczy a chore i już umierające dzieci chcą zabijać.
Człowiek 2020-10-30 10:43:26
Osobiście uważam że te protesty, a wzasadzie hasła jakie nimi kierują wprowadzają jedynie nienawiść i prowadzą do destrukcji oraz destabilizacji. Moim zdaniem aborcja powinna być dozwoloną jedynie w skrajnych przypadkach tj. zagrożenia życia bądź pewności iż dziecko urodzi się martwe. Rozsądnie byłoby się domagać od władz rzeczowego i konkretnego wsparcia dla rodzin/matek z niepełnosprawnymi dziećmi aby nie musiały odczuwać chociaż w sposób finansowy cierpienia swego dziecka które ma nieoderwalne i przyrodzone prawo do życie jako istota ludzka. Ważnym jest aby takim osobom w trudnej sytuacji zagwarantować wsparcie psychologiczne oparte na merytoryce i stałym dialogu, który będzie budowało poczucie iż nie są się samym z tym problemem. Należy naprawiać a nie niszczyć.
Piotr 2020-10-30 07:35:54
Dla wszystkich, którzy nie rozumieją o co w tych protestach chodzi:
https://www.youtube.com/watch?v=dJen3vZbHbU
Mam nadzieję, że nie złamałem regulaminu i Moderator przepuści ten link ;)
stasek 2020-10-30 06:39:04
Nie bardzo rozumiem pytania Jesteś za czy przeciw?
Tak poczytałem wszystkie wypowiedzi i rozrzut jest ogromny.
Moich kilka uwag:
1. Każdy ma sumienie i nawet jak rządzący uchwalą prawo liberalne czy restrykcyjne to jest tylko prawo.
To prawo nic Ci nie nakazuje masz SUMIENIE.
2. Staram się nie oglądać żadnych wiadomości telewizyjnych ale w ostatnich dniach oglądałem,
W protestach uczestniczą ludzie młodzi a nawet bardzo młodzi.
To jest bunt pokoleniowy, a sprawy aborcji to rzecz wtórna.
Do tego dołączają skrajne grupy robiące zadymy.
3. PiS się zakiwkował w prowadzeniu polityki.
Zaczyna się miotać od ściany do ściany.
A najbardziej mnie śmieszy jak jęczą że są takie protesty.
Jak by to była Partia z j...mi to to by je rozgoniła i rozpędziła jeżeli są nielegalne.

A na zakończenie pytanie do władz Zakopanego.
Bedzie ten Sylwester Marzeń z Zenkiem.?????????????????
sprawiedliwa 2020-10-30 02:46:15
Czytam te komentarze i nie wierze własnym oczom . Nie ma ani jednego komentarza - preciw tym dzikim protestom !!!!! Czyzby nasze góralskie kobietki az tak przystaly na te skrobanki ??? Dla mnie to wgląda na podrobe . A jeśli chodzi o rząd , czy nasi gorale tak szybko zmienili zdanie - zapatrywanie polityczne ?????? Hmmm warto się zastanowić .
Kulfon 2020-10-29 23:57:02
Jestem za. A @ dziedeek, na wygnaniu byłeś w '15?Jeśli wydaje Ci się, że ludzie nie pamiętają obietnic parszydło i reszty pisowskiej, to zacznij komentować w gościu niedzielnym. Czy może z nowym min. szkolnictwa już historię na nowo piszecie?
1234 jestem... 2020-10-29 22:13:06
irr... ja nie jestem przeciw protestom tylko ich miejscem odbywania. Bez urazy , ale mieszkasz na wsi lub w małym miasteczku jakie są na Podhalu i tego nie odczuwasz. Zamieszkaj w Warszawie to przekonasz się jakie to są utrudnienia w komunikacji. Albo zapytaj warszawiaków , popierają w większości protesty ale psy wieszają na nich za blokowanie przemarszami ulic. Ja sam mieszkam w takim miejscu, gdzie z jednej i drugiej strony ulicy jestem zablokowany przez protestujących i nie ma możliwości wyjazdu samochodem, a jak wyjdziesz na ulicę to możesz przez przypadek zostać w tłumie zagazowany lub przyduszony do chodnika przez służby. Poznaj też ciemna stronę protestów.
ciekawy 2020-10-29 21:51:04
nie wiem o co tu chodzi, trochę się pogubiłem w jeden tydzień bronią życia norek w zabijaniu na futra a w drugi tydzień chcą zabijać swoje nienarodzone dzieci
yano 2020-10-29 21:21:17
@Młoda Polka
Widać jak kobiety są zmanipulowane:
"Chodzi mi tutaj o wybór tylko i wyłącznie dla kobiet zgwałconych, kobiet w ciąży z wadą płodu oraz takich kobiet które mają zagrożenie życia".
Akurat w tych sytuacjach nic się nie zmieniło, te wyjątki nie zostały zakwestionowane przez TK,
można dokonać aborcji w takich przypadkach.
dziadeek 2020-10-29 20:49:56
@Podszerstek - bo kilka razy pisał pod nickiem "dziadek" ktoś inny, chciałem się odróżnić.
Przy okazji, na RMFFM wywiad Mazurka z Scheuring - Wielgus.
Przecież to obłęd!
Kobiety 2020-10-29 20:48:49
Jestem przeciw pedalom i lesbijkom ????
babcia 2020-10-29 20:35:07
Dziś nieograniczona aborcja ( lub postępująca najpierw takie dzieci potem takie w końcu wszystkie tak czy tak bo o to chodzi ). Pytanie kiedy dojdą do eutanazji bo chciała bym wiedzieć ile mam czasu. Jakie będą pierwsze kryteria wiekowe czy chorobowe i kto o tym będzie decydować ?
małpa 2020-10-29 19:59:54
Ja osobiście nigdy nie dokonałabym aborcji. Uważam jednak, że kobieta, która ma urodzić chore dziecko powinna mieć prawo wyboru. Jeśli kobieta będzie chciała to zrobić spodziewając się nawet zdrowego dziecka, to i tak znajdzie sposób i pieniądze. Popieram strajk i buntuję się, bo nie zgadzam się żeby mnie PIS i kler uczył moralności, gdyż nie dostrzegam jej ani u jednych ani u drugich.
A religia w szkole? Tak ale niech katechetów zatrudnia i opłaca kościół, na przykład proboszcz danej parafii albo kuria.
babcia 2020-10-29 19:35:50
Mam przekonanie, że to obawa kobiet przed eutanazją podyktowana strachem bo jeśli wychowają swoje dzieci w tych wartościach w jakich same zostały wychowane czyli w cywilizacji śmierci ( aborcja bez ograniczeń ) to ich jesień życia będzie krótka i może lepiej usunąć to dziecko niż nagrać się na cierpienie.
irr 2020-10-29 18:57:38
@1234 jestem... za granicą raz w tygodniu zawsze ktoś organizuje strajk i nikomu to nie przeszkadza. Jestem za strajkiem kobiet oraz za wyprowadzenie religii w szkole oraz za zerwaniem konkordatu. Czas na więzienia dla księży pedofilów.
Podszerstek 2020-10-29 18:52:39
Pytanie za 100 pkt do @dziadeeka: dlaczegoś zmienił nick?
Zakopianka 2020-10-29 18:38:33
Jestem przeciwna aborcji ale jestem za tym aby kobieta miała wybór.Na FB p.Ania Stoch uważa że powinno się zapytać o zdanie chore dzieci.Pani Aniu te dzieci o które chodzi nie odpowiedzą pani na to pytanie bo nazywa się je "roślinkami" a rodzice mogą tylko przyglądać się jak one codziennie cierpią i cierpieć razem z nimi.Polecam więc pani aby dowiedziała się więcej o co w tych demonstracjach chodzi bo nie chodzi absolutnie o dzieci komunikatywne które oczywiście powinne żyć.Chodzi też o chociaż minimalną pomoc dla opiekujących się dziećmi niepełnosprawnymi,bo tej pomocy w realu nie ma i rząd w tym temacie po prostu kłamie.
1234 jestem... 2020-10-29 18:36:23
1/ Jestem przeciw wychodzeniu protestujących w jakiejkolwiek sprawie na ulice, drogi i blokowanie ich. Przez takie działania w miastach blokowane są ciągi kominikacyjne dla zwykłych ludzi, różnych firm, pracujących. I tak naprawdę w ten sposób my jesteśmy karani i blokowani zwykli ludzie, a nie rządzący którzy z takiej głupoty się śmieją.
Przecież mogliby protestować na skwerach , w parkach ,przed siedzibami władz a nie blokować ulice i utrudniać życie normalnym ludziom i pracującym.
2/ Jestem przeciw temu, że te protesty wykorzystuje grupa LGBT i temu że uczestniczą w nich młodociane wrzeszczące siksy nie do końca chyba rozumiejące tematu, raczej dla lansu i zrobienia sobie fotki w tłumie( widziałem to w relacjach)
3/ Jestem przeciw orzeczeniu TK
4/ Jestem przeciw wykorzystywaniu przez polityków takiej sytuacji i mieszania w to innych spraw
Bo w końcu nie wiem czy to są teraz protesty przez niektórych nazwane wojną związane z TK, rolnikami, LGBT, przeciw PIS i rządowi, przeciw restrykcjom covidowym.
Pati 2020-10-29 17:49:01
Kiedy opadnie już kurz debaty w sprawie aborcji, zdecydowana większość dostrzeże konieczność zmiany prawa w stosunku do ludzi, którzy chcieliby uzyskać pomoc w śmierci, szczególnie w przypadku nieuleczalnej choroby.
Tak więc osoby : qaz, B.B,cichy , Piotr oraz wszyscy inni ,którzy jesteście za .....współczucie już nie będzie dla was gdy będziecie nieuleczalnie chorzy ,wasi bliscy będą się domagać dla was " godnej śmierci ".
I tak systematycznie przesuwa się granice człowieczeństwa.
Iwona 2020-10-29 17:47:53
Ja też jestem za! To bardzo trudny moralnie temat, ale w tych najtrudniejszych i najboleśniejszych przypadkach powinno to być sprawą sumienia kobiety i jej partnera . I jestem przeciw szczuciu jednych na drugich, Kaczyński przekroczył nieprzekraczalną granice, powinniśmy go powstrzymać.
Fuku 2020-10-29 17:41:38
Czy jutro mam się obawiać pójścia do kościoła? Może nie utną mi głowy, jak we Francji, ale tylko naplują mi w twarz śliną z covidem? A może ukochany wnuczuś poprosi mnie o parę złotych zatajając udział w demonstracjach? Opamiętajcie się! Chyba, że chodzi o to, aby cytuję (mniej więcej) z marszu LGBT:: muszą te stare k.... umrzeć, bo wcześniej nic się nie zmieni. To wszystko jest bardzo smutne, tratwa Polska zbliża się do wodospadu Niagara, a walka trwa! Do samego końca! Lady Pank (cytuję):
"Fabryka małp. Fabryka psów. Rezerwat dzikich stworzeń. Zajadłych tak. Że nawet Bóg. I Bóg im nie pomoże."
Tekst pochodzi z https://www.tekstowo.pl/piosenka,lady_pank,fabryka_malp.html
Marian 2020-10-29 17:35:57
A można prosić o namiary na adwokata który ogłasza się ze jest za i pomoże za darmo
Mam problem w związku z protestami i chciałbym się doradzić
Gogo 2020-10-29 17:06:34
Jestem za, dość dyktatury.
Panna 2020-10-29 16:18:01
Jestem ZA.
Jeśli kobieta pragnie dziecka, to zrobi wszystko ,aby je mieć, włącznie ze złamaniem prawa. Jeśli nie może go urodzić, uczyni podobnie. Polityczna ,cyniczna gra Kaczyńskiego tym tematem w takiej chwili, to kolejny dowód ,że nie liczy się on z nikim ani z niczym. Chcecie, aby Wasz los zależal od jednego człowieka i to w dodatku takiego jak Kaczyński? Serio?!
maktostaki 2020-10-29 15:50:18
#Truteń

jestem za, a kaczyński - podpalacz wytrwale dzielący nasz naród od lat, powinien skończyć na wygnaniu; trybunał stanu to w tej chwili tak samo utytłana instytucja jak pożalsięboże sądy i inne trybunały
Piotr 2020-10-29 15:09:28
Jestem za!
Wczoraj senator Jackowski z PIS raczył wyrazić opinię, że życie jest ważniejsze od wolności. Pozwolę się nie zgodzić z tym zdaniem. Wolność jest wartością największą i wartą nawet poświęcenia życia!
Jeśli ktoś to kwestionuje, to znaczy, że za nic ma poświęcenie naszych przodków, którzy poświęcali swoje życie w celu odzyskania wolności - wartości nadrzędnej!
A czy wolność jednostki jest tak daleka od wolności narodu? Wszak naród to rodzina jednostek.
Mama 2020-10-29 14:59:09
To wojna polityczna. Ale jakim kosztem. Poleglymi na tej wojnie sa wasze wlasne dzieci. Chcecie sie stawiac rzadowi to ok ale strajkujcie przeciw nim a nie przeciw wlasnym dzieciom. Dokonca zycia bedziecie myslec czy ono naprawde bylo az takie chore. Nie jestescie bogami zeby decydowac za nie.
cichy 2020-10-29 14:54:43
Jestem za strajkami kobiet. Rząd przeznaczał na fanaberie duchowieństwa a teraz nie ma gdzie zrobić badania morfologii odpłatnie.
B.B 2020-10-29 14:52:45
Oczywiście że za...!!!
Narodzie obudź się
Mamy dość
Czas na przyspieszone wybory
qaz 2020-10-29 14:52:18
Jestem ZA, a nawet PRZECIW :)
ZA - protest przeciw robieniu głupot przez rząd w zakresie ruszania ustawy aborcyjnej wypracowanej z takim trudem. PRZECIW - całej reszcie ? Bo już nie wiem czy ten protest jest antyrządowy, antycovidowy, antymaseczkowy, antyklerykalny, anty??? Nie mam pojęcia z czym tu się zgadzać.
Młoda Polka 2020-10-29 14:38:44
Jestem młodą kobietą. Nie mam jeszcze dzieci natomiast jestem pewna, że gdyby przyszło mi stanąć przed wyborem aborcji z powodu uszkodzenia płodu to wybrałabym aborcję. Dlaczego tak wybór? Weźmy pod uwagę mój wiek czyli 22lata powedzmy, że partner ma tyle samo. Zarobki czyli najniższą krajową (zarabia tylko partner bo ktoś musi pełnić opiekę nad dzieckiem) opłaty "za życie", następnie rechabilitacje, lekarzy, badania i mogłabym wymieniać tak bez końca oraz wsparcie rządu. Wszystko to równe 0. Wiem jak ciężko jest utrzymać się finansowo w naszym kraju z niepełnosprawnym dzieckiem ponieważ mam taką sytuację w rodzinie.
Kolejna rzecz: Nie mogłabym patrzeć jak moje dziecko cierpi przez całe swoje życie a z nim cierpią także rodzice i rodzina.
Jestem za aborcją ale nie za tym aby ją zalegalizować. Chodzi mi tutaj o wybór tylko i wyłącznie dla kobiet zgwałconych, kobiet w ciąży z wadą płodu oraz takich kobiet które mają zagrożenie życia.
Ci którzy podjęli tą decyzje powinni dostać na własne ręce dziecko które przed chwilą przyszło na świat a umiera. To jest tragedia i taka tragedia dzieje się w wielu domach więc aby tego uniknąć trzeba dać wybór.
Jeżeli chodzi o protesty jest mój głos, ale nie w taki sposób w jaki są prowadzone. Obrażanie, niszczenie pomników, kościołów to jest absurdalne. Tak nielze być.
Żyjemy w wolnej Polsce i niech tak będzie...
Truteń 2020-10-29 14:37:20
Jestem za i wspomagam jak tylko potrafię.
Pan Kaczyński podpalił Polskę i jak zwykle udaje że to nie on, stosując swoją ulubioną od lat metodę, czyli "łapaj złodzieja".
Dobrze wiedział że taki werdykt Trybunału Pani magister od obiadków wzbudzi protesty, ale kazał teraz sprawę załatwić czym naraził miliony ludzi.
Jego sposób rządzenia od zawsze jest taki sam, czyli wywoływać kolejne spięcia i kryzysy po czym je przykrywać następnymi.
Lecz tym razem panu demiurgowi sytuacja wymknęła się spod kontroli. Mam nadzieję że za to co narobił Trybunał Stanu go nie ominie.
Yajami Omate 2020-10-29 14:33:27
Jestem za ale tylko z tego powodu że orzeczenia TK są nieważne od grudnia 2015r. przez Mariusza Muszyńskiego.
antykancelista 2020-10-29 14:33:17
OCZYWIŚCIE ŻE ZA!!!! partia kaczyńskiego razem z kościołem po prostu przegięli!!! to jest prawdziwy zamach pisu i kościoła na elementarną ludzką wolność i godność!!!! dlaczego za kobiety mają decydować sfrustrowany polityk albo ksiądz, którzy nie mają bladego pojęcia o realnym życiu?!!! stary bezdzietny kawaler albo ksiądz obmacujący dzieci mają nam mówić co jest dla nas dobre lub nie?!!!! NIE!!!!! nie mają prawa w żadnym wypadku!!!! Poza tym dlaczego wszyscy sfrustrowani obrońcy życia na czele z klerem robią wszystko, żeby zabronić aborcji ale nie robią nic, żeby pomóc kobietom, których dotknęła tragedia urodzenia dziecka, które wymaga 24 godzinnej opieki nie wspominając o finansach?!!! Po urodzeniu wszyscy najgłośniej krzyczący umywają ręce!!!! Dlaczego kościół interesuje się tylko kobiecymi macicami władzą i kasą zamiast zajmować się swoją religią albo zrobieniem porządku ze swoimi pedofilami?!!!! Dlatego kochane Panie i wszyscy protestujący macie absolutną rację i pełne prawo żeby wykrzyczeć kaczyńskiemu, jego akolitom i kościołowi WY........Ć!!!!! inaczej do tych głów zadżumionych pychą i religią nic nie dotrze!!!!!!
Martino 2020-10-29 14:20:42
Jestem całkowicie za takimi protestami. Jedyne co nie wygląda najlepiej to dewastacja mienia publicznego. Na to się nigdy nie poradzi z takim tłumem ludzi, nie ważne kto by protestował. Co do wulgaryzmów - ciężko jest być grzecznym gdy plują Ci w twarz. Pacyfistyczne protesty kiedyś działały, czy by zadziałały na taką ignorancję i zakłamanie? Ciężko powiedzieć. Jedyne co mogę stwierdzić na ten moment to czołg na ulicy wyrządzi więcej szkód niż tłum.
martunia 2020-10-29 14:19:08
To juz nie jest przeciw aborcji , to sa protesty antyrzadowe, Przeciw rzadowi, który jest nieudolny, kłamliwy, arogancki, butny, okradajacy nas . Mamy dosyc ich rzadów, które doprowadziły ludzi do frustracji i wyjscia na ulice. Wszyscy widza co jest, za dużo by tu pisac o ich grzechach, a jeszcze podburzaja ludzi, szczuja jednych na drugich, dziela naród na lepszych i gorszych . Rok 1980 - tak było, prowokacje milicyjne , teraz bojówki kiboli. Tyle w temacie. Jestem ZA!!!
Mic 2020-10-29 14:19:06
Jestem przeciwny protestom. Są one zupełnie nieadekwatne do sytuacji. Uważam, że młodzi ludzie są cynicznie wykorzystywani do realizowania celów politycznych opozycji. Dodam, że absolutnie nie jestem wyborcą PiS, chcę sobie spokojne żyć (jak dotąd) w tym kraju bez protestów, demonstracji, szczucia jednych na drugich. Za to odpowiedzialny jest nie tylko PiS, ale i opozycja. W obecnej sytuacji jest to zupełnie niepotrzebne.
dziadeek 2020-10-29 14:11:05
Szanowny @Adwokat.
Czy mógłbyś wytłumaczyć mnie prostemu niewykształciuchowi jak to się stało, że jak były wybory w 2015 r. to pisiaki w tym czasie nie dawali 500+ i ......... wybory wygrali???
Motorynka 2020-10-29 14:10:29
Przeciw.
Trzeba bronić ludzkie życie jakie by nie było. W historii już dość było takich co przeprowadzali selekcje. Dziś bardziej dba się o psa niż o człowieka. Za chwile pójdzie to dalej i co będzie?
A co do samej formy protestu to pokazała tylko poziom edukacji....zenada. I jeszcze dzieci zostały zabrane przez niektórych rodziców na te okrzyki wulgaryzmów...
tadek 2020-10-29 14:10:29
Jestem Za protestem a przeciwnikom proponuję odwiedzić szpital gdzie są obłożnie chorzy, a tam popodnosić, poprzewijać pomyć nie małe dzieci ale te starsze to wówczas zmienicie zdanie,
abc 2020-10-29 14:09:55
Aborcję trzeba ograniczać. Ale:
- rodziny dzieci niepełnosprawnych przeżywają gehennę i wsparcie ich ze strony państwa jest niemal zerowe,
- dotychczasowa ustawa antyaborcyjna wymaga dostosowania do współczesnych osiągnięć medycyny i diagnostyki,
- ustawa ta powinna precyzyjnie określać jakie przypadki są letalne.
Ponadto wulgaryzm, bezczeszczenie symboli religijnych i niszczenie mienia powinno być surowo karane.
Jeszcze bardziej surowo powinni być potraktowani przedstawiciele władzy, którzy doprowadzają kraj do anarchii i bankructwa. Sędziowie TK za podjęcie takiego nieodpowiedzialnego wyroku w szczycie zachorowalności na Covid i w okresie kryzysu gospodarczego i społecznego powinni zostać dożywotnio odsunięci od orzekania we wszelakich sądach. A księża powinni się zastanowić nad dalszym kierowaniem kościoła, bo przestali być moralnym przewodnikiem narodu.
-
Nikt 2020-10-29 14:04:35
Jestem całkowicie za aborcją na żądanie do końca ciąży pod warunkiem że lekarze doprowadzą do porodu ,a wyrok śmierci zostawią samym matką. Po wyręczyć się lekarzem dać nóż w łapę przecież "moje ciało moja sprawa" "ręce przez od mojej macicy " itp.
Aga 2020-10-29 14:00:24
Według mnie jeżeli chodzi o aborcję...powinna być możliwa w skrajnych przypadkach...(gwałt,zagrożenie życia oraz gdy dziecko urodzi się martwe albo umrze zaraz po porodzie). W reszcie przypadków słowa typuje "moje ciało moja sprawa" powinny się kończyć na rezygnacji ze stosunku albo dobrej antykoncepcji. Nie ubliżając nikomu pozdrawiam serdecznie.
Jaś Fasola 2020-10-29 13:53:43
Jestem za. Jeżeli komuś nie podoba się słownictwo nie posłuch jak wybrańcy narodu zwracali się do przeciwników. Teraz PiS i duchowieństwo stoi tam gdzie ZOMO. Jak sytuacja potrafi się odwrócić? Tu chodzi o wolność a nie o aborcję.
kapitan morgan 2020-10-29 13:46:27
Jestem ZA. Trzeba być cwaniakiem by w okresie zagrożenia wirusem uchwalać takie zakazy aborcyjne. Albo szaleńcem. To jest podwójny kaganiec na obywateli.
Mama 2020-10-29 13:42:32
Przeciw. Aborcja to zabojstwo (ladnie nazwane wolnoscia kobiet). Wybor...zabic chore dziecko czy nie...nie mymy prawa decydowac o zyciu lub smierci wladnego dziecka... tak samo dziecko moze byc chore w brzuchu jak i poza brzuchem. Jesli noworodek nagle sie rozchoruje lub straci w wypadku rece i nogi to tez go zabic?
Tomek 2020-10-29 13:27:43
Można protestować ale nie w taki sposób takim językiem staje się na równi z innymi
Jak jest taka bohaterką to ten płacz przy przepraszaniu pokazał jej słabość
Większość na Podhalu jest katolikami chyba o tym zapomniała
A czy ona jest góralka to bym dyskutowała
Gusiol 2020-10-29 13:27:08
Moim skromnym zdaniem jest wolność słowa i protestować można jak najbardziej...ale protestujmy w sposób niezagrażający zdrowiu czy życiu innym ludziom i nie narzucajmy im swojego poglądu skoro nie chcemy aby i oni narzucali nam swoje zdanie. W jednym zdaniu traktujmy innych jakbyśmy sami chcieli być traktowani.
Adwokat 2020-10-29 13:18:44
Jestem jak najbardziej za protest słuszny trochę wulgarny ale jaki rząd takie hasła ogromny szacunek my jako kancelaria za darmo pomagamy wszystkim zatrzymanym w protestach oczywiście w granicach rozsądku za normalne podejście do sprawy nie wandalizm. Brawo dziewczyny PiS to partia polityczna która od lat ludzi ma za nic a kwota 500plus miała jedynie obłaskawić ludzi aby na nich głosowali co się udało ale uważamy że pobrać ostatni
  • KOMUNIKATY
    ZGUBIŁAM KOLCZYK - ZAKOPANE, NA KRUPÓWKACH - 692 124 771.
  • NIERUCHOMOŚCI | sprzedaż
    Nowe domy do sprzedania w Nowym Targu,atrakcyjna lokalizacja, Polecam wiecej info tel. 660797241www.nowytarg.b12.pl
    Tel.: 660797241
    WWW: www.nowytarg.b12.pl
  • NIERUCHOMOŚCI | wynajem
    Wynajmę NA DŁUŻEJ MIESZKANIE 2 pok. ul. Kościelna: 1 800 + opłaty, tel. 604 432 303
  • NIERUCHOMOŚCI | sprzedaż
    Działka budowlana w Brzegach -1650m2 sprzedam tel 660797241b12.pl.
  • SPRZEDAŻ | różne
    Sprzedam NOWE KILIMY RĘCZNIE TKANE (z owczej wełny). Wzory: jarzębina i parzenica (60/80), krokusy. GOBELIN - pejzaż zimowy - (145/80). TORBY JUHASKIE. CHODNIKI TKANE NA KROŚNIE. Tel. 793 887 893
  • SPRZEDAŻ | maszyny, narzędzia
    Sprzedam: PŁUG KONNY jednoskibowy, tel. 793 887 893
  • PRACA | dam
    PRACA PRZY WYCIĄGU NARCIARSKIM I SNOWTUBINGU NA GUBAŁÓWCE - 692 624 359.
  • NIERUCHOMOŚCI | sprzedaż
    MIESZKANIE 40 m2 - Kraków, ul. Petrażyckiego. 531034344.
  • MOTORYZACJA | sprzedaż
    MAZDA 5, serwisowane, zadbane, garażowane, r. 2008, diesel, stan bdb, oryginalna nawigacja z dotykowym ekranem, 2 komplety felg aluminiowych z oponami lato/zima, full opcja, 15.000 ZŁ - Tel. 888 223 761.
  • NIERUCHOMOŚCI | kupno
    Kupię DOM DREWNIANY, ew. MIESZKANIE, GOTÓWKA, tel. 793891486
  • PRACA | dam
    Zatrudnię ASYSTENTKĘ STOMATOLOGICZNĄ/HIGIENISTKĘ - Zakopane - 604 232 488.
  • USŁUGI | inne
    WYCINKA, PRZYCINKA DRZEW W TRUDNYCH WARUNKACH - 691 317 098.
  • USŁUGI | budowlane
    Tynki maszynowe cementowo-wapienne, gipsowe. Atrakcyjna cena. 669790376
    Tel.: 669790376
  • NIERUCHOMOŚCI | pośrednictwo
    Obsługa domków i apartamentów. 788 633 633, www.zarzadzanieapartamentami.info
    WWW: www.zarzadzanieapartamentami.info
  • PRACA | dam
    NORWEGIA - BUDOWLAŃCY. Zatrudnimy: POMOCNIKÓW oraz tynkarzy, stolarzy, malarzy, dekarzy. Języki obce NIE wymagane - w firmie pracują tylko pracownicy z Podhala. Praca całoroczna. Zjazdy do kraju (samolot) wg. własnego uznania ~ co 2-3 tyg. Zarobki od 15 do 25 Euro/godz. Zapewniamy mieszkanie. Zapraszamy! Tel. 667 602 602 Tel.
  • PRACA | dam
    Szukamy pracowników na stanowisko kelnera/kelnerki do restauracji w Zakopanem 512351742 Tel.
  • PRACA | dam
    Szukamy pracowników na stanowisko pomocy kuchennej do restauracji w Zakopanem 512351742 Tel.
  • PRACA | dam
    Szukamy pracownika na stanowisko kucharza do restauracji w Zakopanem 512351742 Tel.
2020-11-27 14:48 Kolejna znaleziona karta 2020-11-27 14:44 Rynek wyludniony 2020-11-27 14:30 Zimą turystów w Tatrach jednak nie zabraknie? 2020-11-27 14:00 Śmieci w górę, czyli rabczańskie deja vu 2020-11-27 13:30 Co oni robią? To może skończyć się bardzo źle! 2020-11-27 13:00 Podhalu grozi głód 3 2020-11-27 12:25 Sołtys za tysiąc 1 2020-11-27 12:05 Zaginęły psy przy Sopie 2020-11-27 11:55 Dymna zasłona na Krupówkach 3 2020-11-27 11:53 Pożar samochodu 2020-11-27 11:40 Świadkowie poszukiwani 2020-11-27 11:30 W Szczawnicy ma pachnieć jodłą 2020-11-27 10:50 Ponad 17 tys. zakażonych osób w Polsce, 31 na Podhalu 2020-11-27 10:45 Francuskie złoto prosto z ogródka 2020-11-27 10:25 Nocne dachowanie w Szaflarach 2020-11-27 10:00 Eden 1 2020-11-27 09:15 Słońce na Stołach (WIDEO) 2020-11-27 08:30 Godne święta 2020-11-27 07:45 Rada powiatu broni kościoła rezolucją 12 2020-11-26 22:00 Zakopiańscy radni z apelem do rządu 23 2020-11-26 21:40 Pandemia gniecie, władza wysysa 2020-11-26 21:15 Protest w Czarnym Dunajcu 20 2020-11-26 20:45 Konopie z automatu (WIDEO) 4 2020-11-26 20:32 Największy w karierze sukces Maryny Gąsienicy Daniel 3 2020-11-26 20:16 Stary Stylchyn umiera, nowy rośnie 1 2020-11-26 19:44 Pierwsze nakrętki powędrowały do Zosi 2020-11-26 19:30 Podhale na biomasę i nie tylko - rusza wielki projekt ekologiczny 2 2020-11-26 19:19 I wszystko jasne. Ferie będą wyglądać właśnie tak (WIDEO) 3 2020-11-26 19:15 Mamy dla Was piękny kalendarz na 2021 rok 1 2020-11-26 19:04 Niezły model 2020-11-26 19:00 Nocne piractwo 10 2020-11-26 18:41 Tak pięknie było dziś w Tatrach, ale weekend zapowiada się pochmurnie (WIDEO) 2020-11-26 18:41 Przygotowania do zimy 2020-11-26 18:15 68 lat temu powstała Grupa Beskidzka GOPR 2020-11-26 17:56 Życie pracownika socjalnego 2 2020-11-26 17:30 Robota pali się w rękach 2020-11-26 16:45 Z jaką prędkością jedziesz? 10 2020-11-26 16:20 Ponad 20 stopni różnicy 2020-11-26 16:01 Jesień w Mieście, czyli liściasty problem 2020-11-26 15:20 Śmieci w kuluarach 1 2020-11-26 14:48 Bardzo śliskie chodniki na Al. Przewodników Tatrzańskich 5 2020-11-26 14:10 Na stokach w Białce już biało 2 2020-11-26 13:28 Policja najpierw stawia zarzuty dziennikarce, teraz się z nich wycofuje 6 2020-11-26 12:39 Więcej nowych zakażeń koronawirusem, ale więcej wykonanych testów 2020-11-26 12:06 Trwa sesja zakopiańskiej rady miasta w formie online (AKTUALIZACJA) 1 2020-11-26 12:02 Wieczorny wypadek w Rdzawce 1 2020-11-26 11:28 Rośnie liczba zakażonych koronawirusem w Polsce. Na Podhalu 34 przypadki 2020-11-26 10:00 Moja Polonia Nova 2020-11-26 09:01 Konkursy na rodzinną kolędę i dekoracje choinkowe 2020-11-26 08:01 Pozbądź się folii 2
NAJPOPULARNIEJSZE ARTYKUŁY
NAJCZĘŚCIEJ KOMENTOWANE
OSTATNIE KOMENTARZE
2020-11-27 14:29 1. Proszę nie narzekać, przecież to jest podziękowanie pisiorów za poparcie ich w wyborach. Powinno panować ogólne zadowolenie z polityki dojnej zmiany. Wyborcy pisu przecież marzyli by rządzili kaczyści a nie jakaś chołota, która stoi tam gdzie stało zomo. 2020-11-27 14:25 2. Cóż, cywilizacja się w Zakopanem nie przyjęła...;) 2020-11-27 14:15 3. WITAM , MAM TYLKO TAKIE WRAŻENIE, ZE TE OBSZERNE KOMENTARZE PISZE JEDNA OSOBA......PRAWDA???????CHYBA DOKŁADNIE ZNA TEMAT I MA W TYM SWÓJ CEL!!!!!!!!!!!! 2020-11-27 14:06 4. Do mieszkaniec Czarnego Dunajca zapytaj znajomego co to za lokalizacja trzeba to pokazać ludziom niech wiedzą. A jak to nie prawda to po co sciemniasz. 2020-11-27 13:56 5. Tu nie ma co gadać , tu trzeba pognac ten NIEPOLSKI kneset działajacy na szkode POLAKÓW 2020-11-27 13:50 6. Szarawara ?. Oto jest lewackie pytanie 2020-11-27 13:44 7. Niestety PSZOK, który ma zamiar powstać w Czarnym Dunajcu na terenie zamieszkałym przez mieszkańców ma zamiar przyjmować również odpady Bio z 15 miejscowości naszej gminy.... ktoś chce mi wmówić, że to nie będzie siedziało?? Dlaczego tego nie zrobić poza terenem zamieszkałym?? Gdzie nikomu by to nie przeszkadzało!! 2020-11-27 13:39 8. Są dalej nauki przedmałżeńskie? 2020-11-27 13:37 9. A słowo stanie się ciałem. Czyli będziemy zap... za miskę ryżu, albowiem spełni się proroctwo, które Pinokio wydalić z siebie raczył. Walnie przyczynią się do tego absurdalne (zapożyczone z koszmarnych snów ekonomisty w delirce), pomysły sianojadów przy żłobie, zwanych rządem. 2020-11-27 13:26 10. Mam znajomego, mieszka pod Krakowem, gdzie zbudowano im tzw. PSZOK-a, który zniszczył życie całej okolicy. Smród z dużego składowiska czuć na kilkaset metrów, pojawiły się też plagi much. Tutaj problem nie będzie dotyczył tylko cyganów tam mieszkających, ale niestety nas wszystkich!
2020-11-22 13:52 1. Turystka tak jak ty swojej dewocji...? tak pytam.... 2020-11-19 15:00 2. Tygodnik poświęca zbyt wiele uwagi temu tak zwanemu strajkowi. Policja powinna była niezwłocznie odblokować skrzyżowanie, używając w razie potrzeby środków przymusu bezpośredniego. To skrzyżowanie zbyt ważne dla bezpieczeństwa mieszkańców Zakopanego aby pozwalać na lewackie ekscesy. Wszyscy uczestnicy nielegalnego zbiegowiska powinni zostać wylegitymowani, a odpowiednie wnioski należało skierować do sanepidu. 2020-11-17 04:55 3. DEMON stracja 2020-11-15 21:40 4. a moja Zoha jak jej nie grzmotnę z rana,to cały dzień chodzi wściekła.Może to i tym z tymi piorunami na gębach by sie to spodobało? I przestały by latać po ulicach i przeklinać. 2020-11-14 23:03 5. Organizatorka zakopiańskich protestów chwali się w wywiadach, że dokonała aborcji. Ot karierę zrobiła w zepsutej warszawce. Teraz choćby darła się z całych sił, sumienia nie zagłuszy. 2020-11-14 16:09 6. do protestujacych "kobiet"- urodzenie zdrowego dziecka nie gwarantuje jego zdrowia i pełnosprawnosci , nie ma gwarancji ze po dziecko mając pół roku/rok/parę lat nie dowie sie że ma wady gentyczne, nieuleczalna chorobę, etc. Bezlitosne jest więc to strajkowanie a raczej błaznowanie na skrzyzowaniu ulic ze chore dzieci maja isc do piachu .... 2020-11-12 20:02 7. Do Tadeo Tak właśnie jest górale i nie tylko biją swoje kobiety. Żeby nie było, że tylko podhale jest takie. Władza w zakopanem nie chce zaś wprowadzić ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie - czyli władza wybrana przez ten lud jest za przemocą w rodzinie. To takie proste. 2020-11-12 15:24 8. Idom se owiecki, idom se barany, idzie se za nimi juhas porubany. Porubano głowa, porubane plecy.Kaz go porubali? - Przi dziewcynie w nocy! Owiecki, owiecki, nie syćkie som moje, przydzie św. Marcin , kozdy biere swoje. Te moje owiecki pieknie sie mi rojom, z wiyrska ku dolinie, bo sie zimy bojom. Hej! 2020-11-11 02:35 9. Nie do wiary! Jasiek Bułecka tyz zgłupioł, cy jako? 2020-11-10 20:04 10. Wreszcie można oko zatrzymać dłużej, dzięki. A Zespołowi życzymy dalszych sukcesów!
WARUNKI W GÓRACH
POGODA W WYBRANYCH MIASTACH REGIONU
Reklama
Polecamy

Pożegnania

FILMY TP

Bojcorka

Album TP