Reklama

2020-11-04 13:31:50

Reklama

Zakopane

Cała Polska na Podhale

To może być trudny dzień, nawet jeśli do Zakopanego przyjedzie tylko jedna czwarta protestujących w Krakowie czy Warszawie.

Strajk Kobiet Podhale w porozumieniu ze Strajkiem Kobiet Polska zapowiada kolejną akcję protestacyjną. Tym razem pod hasłem "Cała Polska na Podhale" w piątek o godz. 18 protestujący stawią się przed urzędem miasta. 


Zapowiadają walkę o podjęcie uchwały antyprzemocowej przez zakopiańską radę miasta. Rozmawiają już w tej sprawie z częścią opozycyjną w radzie. Jeśli do protestujących pod Giewontem przyłączy się choć skromna część ludzi z Krakowa czy Warszawy, to Zakopane zostanie kompletnie zablokowane w piątkowy wieczór. 

rav

Kup e-wydanie Tygodnika Podhalańskiego.

1
2
Komentarze Facebook
Dodaj komentarz
Wysłanie komentarza oznacza akceptację regulaminu komentowania na łamach 24tp.pl
czytelnik 2020-11-06 08:08:14
I tygodnik jeśli codziennie daje tyle informacji o covid i na pierwszej stronie opisuje jak jest w szpitalu dzis nie powinien uczestniczyć w nagłaszaniiu tego spotkania - jesli oczywiście naprawdę zależy mu na zdrowiu obywateli....
Ala 2020-11-05 22:22:28
Najbardziej rozśmieszył mnie wpis nijakiej/nijakiego B.B
cyt. "Że tak naprawdę my walczymy również o ich prawa
Z których kogo skorzystać ich corki....
A później ci sami ludzie mowa że są kulturalni bez negatywnych emocji
Ech ten kochany ciemnogród
Pożyteczni idioci pisowscy"
Człowieku przeczytaj siebie jeszcze raz. Ciemnogród...idioci.. jaki wy macie język? Tolerancji? Nie ośmieszajcie się jeszcze bardziej. Jak jest ktoś tolerancyjny to ma tolerancję na inne poglądy, w tym także pisowskie. I nie wydziera się na ulicy WYP... A co do naszych córek to się nie denerwuj, nie wyjdą na ulicę, są wychowane w normalnych domach, gdzie ważne są wartości. Szkoda, że w waszych było tak smutno. Może brakowało Boga??? Zawsze można się nawrócić czego życzę wszystkim.
zenzz 2020-11-05 10:43:12
Zmusiłem się i przeglądnąłem komentarze.
No cóż, to co przeczytałem potwierdza tylko moje wcześniejsze spostrzeżenia.
Braki w edukacji.
Zaściankowość.
Patokatolicyzm.
Tylko góry pięknie wyglądają i mają problemy ludzi w głębokim poważaniu.
dziadeek 2020-11-05 08:21:36
@ Barabasz Agnostowski. Jak udajesz głupa, to Ci to nie wyszło, a jak nie udajesz to współczuję.
Info z ostatnich dwóch dni - szesnastolatek zabija czternastoletnią siostrę (i to kilkoma ciosami nożem), zaś gdzieś indziej syn zabija matkę, rani ojca. Na takie info często można natknąć się w mediach.
No i co ? Pomaga ustawa antyprzemocowa?
Tak,tak! Uchwalimy uchwały o przeciwdziałaniu przemocy, powołamy komisję, w pięciu pokojach będzie siedzieć dwadzieścia inspektorów (nie za darmo) i będzie cacy cacy cacy. Typowe pojęcie problemu przez płaskoziemców!
goralka7 2020-11-05 08:15:32
do Barabasz Agnostowski:
skad pomysl ze to gorale spieprzyli wyglad naszego pieknego niegdys i klimatycznego miasta poprzez deweloperke???
no chyba ze byli takimi durniami ze sprzedali wlasnie deweloperom swoje dzialki...
z gorali ktorych znam to zaden nie ma brzydkuej chalupy, szpecacej Zakopane..
nawet Ci co maja stare chalupy skromniej ale staraja sie
dalej to nie gorale postawuli bloki na Al.3 go Maja i w innych miejscach, ktore faktycznie szpeca krajobraz...
teraz do meritum...
nie jestem przeciwna protestujacym w slusznej sprawie, chociaz jestem z dziada pradziada goralka i katoliczka uwazam ze da rozne trudne sutuacje w zyciu ludzi, kobiet i kazdy powinuen w swoum sumieniu zdecydowac co w takuej czy innej sutuacji zrobuc,
tez wkurza mnie pandemia, cala ta sytatuacja, nowe obostrzenia itd..
ale chce zeby to wygaslo, teraz jest martwy sezon turystyczny wiec nie placze ze nie zarobie...podobnie jak wieksza czesc moich znajomych i rodziny...
nue wiem czy zdajesz sobie sprawe ze tutaj kazdy powtarzam kazdy czy bezposrednio czy posrednio zyje i powinien martwic sie o turystyke...
nawet ci co pasa barany i inni zyja z tego...
wiec skoro zgromadzenia duzej ilosci osob zagrazaja dalej roznoszeniem wirusa to po co jeszcze zapraszac ludzi z Krakowa czy Warszawy...i nie chodzi tylko o dutki...chocuaz Ci ludzue tez musieliby gdzies spac, cos zjesc itd...
nievh przeniosa te protesty do sieci...albo male grupy osob z zachowaniem dystansu, maseczki itd...
i jeszcze jedno...
niech ida Ci ktorzy wiedza o co chodzi i o co protestuja...
nie inne towarzystwo ktore przy okazji sue nudzi i chce wykrzyczec i wyzyc...
zadymiarze i inne spod roznych znakow ...szanuje kazdych ale to nie jest czas na rozwiazywanie problemow wszystkich teraz i naraz..
teraz czas na walke z covid, czy ktos wierzy, czy nie...
szpital nasz od 6.11 bedzie tylko covidowy, nie jest z gumy niestety, ludzie tam pracujacy nie sa z zelaza...nie ma ich w zapasie itd...
apeluje wiec dbajmy o nas nawzajem, o nasze zycie i zdrowie...
nie czas na dzuelenie sie jeszcze na gorali, nue gorali, za torami czy innych...malo macie na codzien podzialow nienawisci i zlych informacji...
to trudny czas dla wszystkich i tylko wspolne dzualanie, rozwaga i madre decyzje moga to wszystko uleczyc i naprawic...
potrwa to dlugo ale kazdy musi zaczac od siebie
goralka7 2020-11-05 07:23:02
do Artuu
placzesz ze Ci Dziadek nie dal dzialki...no wlasnie a moim pradziadkom tez nikt nie dal jeszcze im odebrali tereny pod Hala Gasienicowa i w innych terenach dzisiejszego Parku Narodowego...
nie bronie gorali bo nue jedno maja za uszami, jak inni...
ale wkurza wszystkich ze sa robotni, oszczedni tak oszczedni bo moi dziadkowie, rodzice nigdy nie jezdzili po wczasach, wychowali 6 dzieci bez 500+, bez bonow turystycznych itp.
cuezko pracowali zyli z pracy wlasnych rak, nie jezdzili do Hameryki ani nie mieli zadnych dzialalnosci prywatnych bo takie byly czasy...
za to my ich wnuki i dzueci kazdy distal dzialke, kazdy z pracy rak, z kredutami i kosztem roznych wyrzeczen pobudowal piekny dom, pensjonat czy wille, tak zyjemy z turystow, to ciezka i uczciwa praca, placimy podatki, ZuS...
nie mozemy sobie zdalnie tego robic i miec spokoj i czas na pisanie takich bzdur jak Ty...
moze nasze dzieci beda mialy kiedy takie mozliwosci bo sie ksztalca,
ale nigdy i my i one nie zapomna skad wyszly, swoich korzeni i poswiecenia pokolen dzieki ktorym jestesmy dzis w tym miejscu...
dzuwie Ci sie bo za 3 mln to mozna kypic cala nowa chalupe gdzies na dole, nie narzekac na gorali, na turystow, na korki i cale to zamieszanie...
mozna tez kypic chalupe czy apartament w muejscu gdzue masz ten swoj zloty interes i pobawic sie w prezesowanie...nie online...
no chyba ze tam 2x drozsze dzualki, mueszkania i zycie...
wiec siedzi sie pid Giewontem, narzeka na wszystko, zazdrosci ludziom pracy ze dostali jakas dzialke...
a Ty nue miales dziadkow???
pewnie miales tylko u was inaczej to wyglada, bo u nas naszych dziadkow i rodzucow nie oddaje sue do domow opieki na starosc, dozywaja godnie przy Rodzinie...i nie tylko xa te dzialki i inne fanty, bo tak nakazuje serce, sumienie i nasza tradycja...
no niektorzy niestety nie maja o tym pojecia...
Fuku 2020-11-05 06:36:31
Za sprowadzenie niebezpieczeństwa powszechnego grozi kara pozbawienia wolności od kilku miesięcy do kilku lat. Mam na myśli niebezpieczeństwo zarażenia covidem wielu osób na nielegalnej (w świetle obowiązujących przepisów) demonstracji). Przez nieodpowiedzialność organizatorów (demonstracje szerzą covida) zbliża się pełny lockdown w Polsce, a z nim fala bankructw różnych firm. Zapomnijcie o uruchomieniu stacji narciarskich, zapomnijcie o gościach na Święta Bożego Narodzenia, zapomnijcie o Sylwestrze, zapomnijcie o wynajmowaniu kwater. A za tą chwilę zapomnienia podziękujcie serdecznie organizatorom protestów.
Getting 2020-11-05 05:19:07
To teraz beda sie przechadzac szare gesi czy te mokre ? Stawiam na szarogesiarstwo.
Byle tylko posprzatalo po sobie tym razem.
Ps. Ktos zamowi duuuzo czerwonych szminek i pudernic.
sprawiedliwa 2020-11-05 03:28:07
Protesty nie sa mile widziane w Zakopanem i powiem tyle . Barabasz Agnatowski , kościelny , skoro gorale sa taka ciemnota , po co się na chama pchacie i chcecie pomagać im w czyms , czego oni sobie nie zycza !!!! Czy gaździny was prosily o pomoc , ze niby sa maltretowane ??? Wypada uzyc waszego słownictwa , wy...?.c , aby było jasne o co chodzi . Nie martwcie się o gorali , oni sobie zawsze dadza rady bez was , wybawcy .
Za torami 2020-11-05 00:19:37
Może warto żeby tym jedzeniem zajął się amerykański prawnik.
Ja8 2020-11-04 23:58:53
Barabasz Agnostowski
Człowieku zamiast pusto gadać podaj statystyki miast które wprowadziły tę ustawę. O ile się sytuacja poprawiła i czy wogole się poprawiła. 173 miasta wprowadziły A jej nie egzekwują więc według Twojego myślenia też są za przemocą. Do tego utworzyła się grupa miast która się chce z tej ustawy wycofać. Podaj statystyki policji w sprawie działań o przemocy. Konkrety proszę A nie bzdury o góralach ! Cepry przecież nie stosują przemocy ! Do tego przemoc tak dla ścisłości to nie tylko bicie kogoś. Przemoc działała w stosunku do kobiet , dzieci , mężczyzn i osób starszych ! I te osoby też stosują przemoc ( czyli mężczyźni, kobiety, dzieci i osoby starsze ). Pytanie gdzie do tej pory były osoby organizujące ten strajk ? Ilu osobom wobec których stosowana była przemoc pomogły? Z kim do tej pory rozmawiały na temat tej ustawy ? Ile razy były na spotkaniach np z komisją rodziny i z radnymi ? Jak jest tak źle czemu nie stworzą stowarzyszenia na rzecz osób po przemocy domowej ? Kasy ponoć kupę uzbierały niech przekażą na ten cel alb dom samotnej matki itd. Na internetach łatwo się pisze obraza i wymyślą ale działać i to konkretnie nie ma komu ( robią to tylko nieliczni ). A te manifestacje przyniosą odwrotny skutek niestety.
Za torami 2020-11-04 23:36:21
Pomimo regułki " komentarz poprawnie dodany" Jacek
Barabasz Agnostowski 2020-11-04 22:42:13
@dziadeek
Ale co zgłaszać i komu? Przecież w Zakopanem nie ma przemocy w rodzinie, wszak to jedyna gmina w Polsce bez uchwały o przeciwdziałaniu przemocy...
zenada 2020-11-04 22:37:28
@kościelny
Oczywiście że wszystkich którzy łamia obostrzenia.Poza tym jakis nic nie wspominasz o pedofilii wśród celebrytów i elit,czyżbyś był jednym z nich bo kościelnymu co najwyżej możesz rzucić na tacę.
Barabasz Agnostowski 2020-11-04 22:37:09
@ Teodorslysz
No ba, a jako! Budżetówka! Tylko spróbuj dostać się do jakiegokolwiek zakopiańskiego urzędu nie mając w nazwisku Gąsienica albo Bachleda... Życzę powodzenia... A ci protestujący żadnej zadymy nie robią, to raczej na tzw. marszu niepodległości się zdarza.
Serek 2020-11-04 21:46:58
DODAM JESZCZE : Polega on na wywieraniu wpływu na sposób głosowania osoby uprawnionej albo zmuszaniu jej do głosowania lub powstrzymywanie od głosowania. Może to nastąpić przez przemoc, groźbę bezprawną lub przez nadużycie stosunku zależności.
Serek 2020-11-04 21:44:50
Wywieranie wpływu na osobę uprawnioną do głosowania ? występek przeciwko wyborom i referendum zagrożony karą pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5 (art. 250 kk).
Proszę bardzo i tyle w temacie :) Niech dziennikarze robią jak najwięcej zdjęć :)
dziadeek 2020-11-04 21:26:47
@Barabasz Agnostowski - "...gdy pijecie, lejecie swoje żony i dzieci..."
Gdzie to widziałeś? Nie reagując, nie zgłaszając tego tam gdzie trzeba masz w tym współudział!
Aaaa - to ta wasza "mowa miłości". ANTYGÓRALIZM!!!
Teodorslysz 2020-11-04 21:26:43
Artue, bolą Ciebie zęby czy głowa bo piszesz bzdury.
Artue 2020-11-04 21:17:44
Do barabasz masz racje w zupełności górale są chciwi i nikt tego nie zmieni a do dziadeek powiem tak bo Turyści przyjeżdzają się nachlać a to ze górale są atrakcja to wiadomo i w zoo są atrakcje ja nie żyje z turystyki ani z was wiec pasożytować to sobie możesz bo ja nie korzystam z górali w żaden sposób prowadzę firmę po za granicami kraju zdalnie i mieszkam w Zakopanem od 20lat. Ja ogólnie nie mam nic do górali tylko meczy mnie to góralskie jesteśmy najlepsi góral by tego nie zrobił. Barabasz ma racje nie macie wyłączności na Tatry chyba ze któryś z was płaci za działki tak jak my obcy po 2-3mln zł ja musiałem za dom do remontu zapłacić 3mln zł mi dziadek nie dał. A cały spór idzie o protest popieram bo każdy ma prawo wyboru i dziewczyny szacun a górale odrazu po co te strajki bo maja prawo i chcą bi PiS to dno szanuje
Teodorslysz 2020-11-04 21:14:02
Barabasz przecież ja ani słowa o kowidzie nie napisałem. Ja tylko twierdzę że połowa tych ludzi nie wie przeciw czemu protestują, liczy się zadyma. Nie pisałem również że nie wolno im protestować. To co,, budżetówka "?
kościelny 2020-11-04 21:10:45
@zenada . Tak wszystkich? może wśród aparatczyków PiS są ludzie w porządku. Na twoim miejscu skupiłbym się na księżach pedofilach bo sie im przedawni.
zenada 2020-11-04 21:04:11
Spacyfikowac wszystkich protestujących za łamanie zakazu zgromadzeń.Sanepid niech wystawi kary po 30tys na każdego i bez poblazanie.Skoro są tacy odważni niech się wezmą za pomoc w szpitalach,przecież nic im nie dolega.We łbach się poprzewracało.Az się prosi o stan wyjątkowy lub godzinę policyjną żeby powstrzymać głównych roznosicieli syfa.
dziadeek 2020-11-04 21:03:54
@Artur - prowda, prowda! Ale gdyby nie turyści wielkie G mieli byście i Wy!
Prowdą też jest, że Arturowi w dżinsach czy w krawacie turyści zdjęcia nie zrobią, a Góralowi w bukowych zrobią. W knajpach muzykanty nie grają klasyki jeno ubrani po góralsku i muzykę góralską. (czasem fałszują) Atrakcją dla turystów nie są taxówki tylko fijakry na postoju.
Jak zagadałem do grupki turystów po góralsku to mnie obstąpili, mówię dalej po polsku to z pretensjami że do nich nie godom.
Pewnie ci się zdaje, że przyjeżdżają dla gór. Z moich obserwacji wynika, że 30% tak, ale 70% przyjeżdża do Zakopanego. Do Zakopanego którego w duuużej części kulturę i atmosferę tworzymy my Górale. Wy, coście się tu osiedlili też z tego korzystacie.
Chce się powiedzieć, żerujecie na naszej pracy i jaszcze nas poniewieracie.
Barabasz Agnostowski 2020-11-04 20:34:27
Uderz w honor... a Górale się odezwą...
@Teodoeslysz: nie widzę nic złego w zarabianiu na turystyce, ale biadolenie, że kilkadziesiąt lub maksymalnie kilkaset protestujących osób przywiezie covida, podczas gdy nie przeszkadza Wam w tym samym czasie kilkadziesiąt / kilkaset tysięcy turystów to Himalaje hipokryzji. Nie popierasz protestów, ok, rozumiem, ale nie odmawiaj innym prawa do protestu.
Podobnie rzecz ma się z moralnością i honorem.
@ Za torami; @ Jaśmina / Jaśmin; @ Wiktoria: nie w tym rzecz, że w innych częściach Polski nasi katoliccy rodacy są lepsi niż na Podhalu, nie jestem tak naiwny, brzydzi mnie tylko Wasza hipokryzja, gdy pijecie, lejecie swoje żony i dzieci a jednocześnie usta Wasze są pełne przywiązania do wiary, tradycji, polskości...
I na koniec, @ Za torami: nie, nie macie wyłączności do tego pięknego zakątka Polski, co więcej, w większości na niego nie zasługujecie. Bynajmniej nie mieszkam tu ze względu na piękno Zakopanego, bo go zeszpeciliscie w ostatnich latach deweloperką bezppwrotnie, ani przez miłość do mieszkającego tu ludu, bo... wiadomo... ale dla gór, a Tatr nie da się nigdzie przenieść. I nie jojcę jak większość z tela że halny, że zima długa, że śniega dosypało, generalnie dobrze mi tu, co nie oznacza, że nie mam prawa wypowiadać się na temat przywar Górali / Zakopiańczyków. A już na pewno nie będę odmawiał prawa do protestu innym, choć sam do końca się z nimi nie zgadzam.
Artur 2020-11-04 20:00:57
Dobre hah nagonka na górali nie możliwe ale górale to fałszywe szowinistyczne wredne ludziki metr pięćdziesiąt w kapeluszu zawsze mało zawsze źle a gdyby nie turyści wielkie G by mieli haha czyż nie prawda
kibolu 2020-11-04 19:52:58
@Sandecja
Siedź cicho w tym swoim sądeckim grajdole. Z Sącza miasto zrobili na siłę jak komuna wymyśliła 49 województw .Gdyby nie to po dziś dzień byście byli pipidowka...miasto wojewódzkie ????????????
tadek 2020-11-04 19:52:42
Kaczyńskie ,Bosaki, Jędraszewskie w ciąże nie zachodzą więc nie mają prawa decydować jak kobiety mają żyć.
jaja kobyły 2020-11-04 19:50:31
Ja jako były partyzant powiem, że prezes jest bez honoru. I masz rację @Lechita, że jedną głupią decyzją w nieodpowiednim momencie naraził tysiące obywateli tego kraju na śmierć i cierpienia. Bo wolność nie jest dana raz na zawsze i znają się tacy, którzy dla siebie zostawią władzę a ludowi dają wiarę.
sprzedawca 2020-11-04 19:26:27
Jedyny plus tego, że są godziny dla seniorów. Z moich obserwacji to poza tymi godzinami jest bardzo dużo dzieci kichający i prychający z rodzicami na zakupach.
Jaśmina 2020-11-04 19:19:49
Od dłuższego czasu obserwuję nagonkę na górali i szkalowanie ich jacy to hipokryci i mam dość . W przeciwieństwie do Pana Barabasza z moich obserwacji wynika że są to otwarci , przedsiębiorczy , pracowici i honorowi ludzie. Górale są szczerzy we wszystkim co robią jak się modlą to do przesady , jak pracują to do zajechania a jak piją to do upadłego ale czy jest w tym coś złego? Żyją pełnią życia i tyle. Przemoc , kolejna bzdura żyję z góralem już ćwierć wieku i nie podniósł nigdy na mnie głosu nie mówiąc o dłoni. Żyję w tym środowisku już wiele lat , myślę , że poznałem górali od podszewki i jako ceperka nie zgadzam się na obrażanie górali!
Za torami 2020-11-04 18:52:44
Jeju ja sobie nie zdawałem sprawy ilu tu komuna przysłała na zsyłkę zamiast do gułagów i jak oni bardzo nie chcieli tu mieszkać ale bloki dostali za darmo i jakie potomstwo po nich tutaj żyje i jaką nienawiścią i zawiścią pałają.
Sandecja 2020-11-04 18:27:43
W końcu miastowi zrobią porządek na tym padole ciemnoty. Koniec słuchania ciemnoty a gwary oszczędźcie bo słuchać nie można.
Za torami 2020-11-04 18:23:36
Tory do Zakopanego prowadzą tu i z powrotem wiesz Barabasz i inni, że bilety teraz tanie, a być może tam skąd przyjechaliście nie ma górali więc wydalić.
wiktoria 2020-11-04 18:20:43
@Barabaszu listopad zawsze był martwym sezonem w turystyce więc daj spokój z dudkami , a co boli cie że górale w niedziele idą do kościoła , przecie wy też macie swój kościół i biskupów z druszlakami na głowie a i myśle że żony też no chyba że wy inaczej kochacie no i po twoim komentarzu okazało się że ty z tego lepszego sortu bo ty taki mądry
Teodorslysz 2020-11-04 17:53:46
Barabasz Agnostowski a Ty z czego żyjesz z Gości czy kilku protestujących ludzi którzy nawet nie wiedzą o co walczą, byle się pokazać przed kamerami.. No chyba że Barabasz jest z budżetówki, wojsko, milicja i jeszcze górnik no i parę innych
brońcie krzyża 2020-11-04 17:35:26
Gdzie Szwadrony Maryji i Rycerze Chrystusa, sie pytam.
Barabasz Agnostowski 2020-11-04 17:34:13
Niezrównana jest zakopiańsko-góralska hipokryzja. Mający przyjechać na protest są be, bo przywiozą covida, ale w tym samym czasie zapraszamy turystów, bo oni przywiozą dudki... covida już nie. A już pisanie przez niektórych komentujących, że górale są przywiązani do wiary i tradycji przyprawia mnie o mdłości. Owszem, są przywiązani do tradycji, że w niedzielę idzie się do kościoła, żeby się sąsiadom pokazać, a później się napije, wypraska się własną babę, babę sąsiada wydupcy i jest w pytę: po polsku i tradycyjne. Najbardziej załgana, bez honoru i pełna hipokryzji część polskiego społeczeństwa, jaką było dane mi poznać.
psychol 2020-11-04 17:30:28
Niemcy chcą pomóc Polsce w walce z koronawirusem. Polska nie jest zainteresowana
Od kilku tygodni Niemcy oferują pomoc w walce z COVID-19 swym partnerom w Unii Europejskiej. Do polskiego rządu zwracają się z tą ofertą najważniejsi niemieccy politycy. Mimo dramatycznej sytuacji Polska nie wyraziła zainteresowania pomocą. Prezydent Duda zdecydował się na odpowiedź na list niemieckiego prezydenta dopiero po pytaniach Onetu.
babcia 2020-11-04 17:10:46
@B.B powtarzasz "córeczko k." przekaz dnia tylko nie wiem czy lewicy czy kogoś innego rusz swoją główką i nie powtarzaj bredni za niezbyt rozgarniętym i koleżankami.
Macica 2020-11-04 16:59:53
Znajoma z fejsa zaprasza na protest. Ich organizacja daje do ręki 100 zeta. Pewnie pójdę.
Yajami Omate 2020-11-04 16:57:29
Dziwny zbieg okoliczności? Mobilizacja harcerzy z WOTu, protesty niedogodzonych narządów rodnych, wybory demokraty u nich. Protesty dziur intymnych mogą być pretekstem do manipulowania statystykami na przyszłość a co za tym idzie i NAMI.
Marucha 2020-11-04 16:48:34
Od kilku tygodni zaczęło się w powiecie Tatrzańskim poprawiać, a teraz grozi powrót falii pandemii.
Lechita 2020-11-04 16:45:53
@wiktoria . Pan prezes chciał wycwanić Lechitów aby podlizać się duchownym i to one wespół są odpowiedzialne za ten stan rzeczy. Tak działać skrycie i podstępnie, wstyd.
B.B 2020-11-04 16:44:55
Całym sercem popieram protesty...
Mam nadzieję że skończy się głupota i propaganda PiSu
Nikt inny nie wprowadził tak wulgarnego języka jak Kaczyński i później wy...
Tak więc miło i kulturalnie już było
Teraz całą Polska krzyczy j... PiS !!!
Ciplingów trzech 2020-11-04 16:41:37
Panie protestujące przedstawiły skład zarząd ważne miejsce zajmą " córy Koryntu" . Śmiem mniemać że bardzo szybko swoją ilością zdobędą większość i będą decydować o rządach i samorządach w Polsce. Życzę wszystkim wspierającym aby skończyło się tylko na covidzie. Jasiu i Krzysiu oraz trzech naszych bohaterów będzie miało branie, że Ho,Ho. Może jakieś zniżki lub promocje
.
Tragifarsa 2020-11-04 16:41:16
@Wiktoria
Trafione w 10!
Ernie 2020-11-04 16:39:49
Zbudził się Święty Gniew Narodu.
Tylko patrzeć, kiedy zbudzi się Giewont i rozgoni wreszcie te nasze "elyty" polityczne.

Tyle że... protesty na końcu świata, jakim jest Zakopane g...o dadzą.
Skutek zawsze osiągały tylko te protesty, których władza się bała, te na których palono opony, kukły i chodzono z widłami.
Czy Emerytowana Zakała Narodu przejmie się machaniem tekturkami ze strzałką w Zakamyczu Podhalańskim ?... bardzo wątpię.
Kiso 2020-11-04 16:28:24
Jak były wybory i trzeba było ściągnąć ludzi do urn, to premier zapewniał że nie ma czego się bać. Jak sami zaczęli wojnę, robiąc w TK opinie , i zobaczyli ile ludzi jest przeciw, to teraz winią protesty i strasza. Te liczby z raportów MZ to nie skutek protestow - niech premier gdzie indziej poszuka winy.
wiktoria 2020-11-04 16:17:14
przykre jest to że pomimo zakazu zgromadzeń i coraz większej liczby zakażeń to wulgarne zbiegowisko dalej roznosi kovida , a pomału dowiadujemy sie coraz więcej o kierownictwie tego szemranego towarzystwa
Lechita 2020-11-04 16:02:39
Pan prezes chciał wycwanić Lechitów aby podlizać się duchownym i to one wespół są odpowiedzialne za ten stan rzeczy. Tak działać skrycie i podstępnie, wstyd.
Fuku 2020-11-04 15:58:25
Już jest prawie 400 zgonów spowodowanych koronawirusem na dobę. Zachęcanie do masowych demonstracji w tej sytuacji to zbrodnia. Organizatorki powinny być natychmiast pociągnięte do odpowiedzialności karnej za spowodowanie niebezpieczeństwa zbiorowego. Moim zdaniem to już jest terroryzm i próba celowego i świadomego przywleczenia do Zakopanego ogromnych ilości koronawirusa z tych miast, gdzie ten wirus się gwałtownie szerzy (z powodu dotychczasowych demonstracji).
Ja 2020-11-04 15:53:33
@BB piszesz o nienawiści i krytyce, a za chwilę obrażasz ludzi nazywając ich idiotami, masz rozdwojenie jaźni? "Idiotko" pomrygaj sobie latareczką.
babcia 2020-11-04 15:43:25
@ B. B przeczytaj " córeczko k." dwa swojego wpisu pierwsze zdania i dwa ostatnie. To jest stan umysłu nie PiS.
Puk puk w główeczki! 2020-11-04 15:27:26
To bardzo ciekawe. Najpierw mówię komuś "wy...j", "wydu...pcaj" a potem wyjaśniam że bardzo chętnie się spotkam i wyjaśnię swoje propozycje. Przecież te lewackie spędy roznoszące kowida to jakieś zjawisko dla psychiatry.
B.B 2020-11-04 15:19:43
Uwielbiam czytać komentarze
Tyle nienawiści w nich
Tak strasznie krytykują
Wyśmiewają a nawet nie wiedzą
Że tak naprawdę my walczymy również o ich prawa
Z których kogo skorzystać ich corki....
A później ci sami ludzie mowa że są kulturalni bez negatywnych emocji
Ech ten kochany ciemnogród
Pożyteczni idioci pisowscy
lelka 2020-11-04 15:08:14
O jakich prawach one mówią, prawo jest takie że nie można się gromadzić, jak się chce mieć jakieś prawa to trzeba zacząć od przestrzegania prawa. Spisywać je a jak one albo ich bliscy będą chorzy to wystawić je na ulice skoro tak lubią tam stać, żeby nie blokowali miejsc w szpitalach chorym.
Ciplingów trzech 2020-11-04 15:04:36
Czerwona gwiazda zamieniona na czerwony piorun znak śmierci dzieci nie narodzonych. " Czarne szmaty" mają na twarzach być może zamienią na brunatne i ruch swój być może nazwą imieniem Irmy Grese no może Wandy Wasilewskiej. A my na to patrzymy i tolerujemy zgroza.
xyz 2020-11-04 15:03:37
Jak się nazywa wdrażanie swoich poglądów siłą ?
Denisa 2020-11-04 15:02:04
Powinni dla nich zablokować wjazd, te łajzy nawiozą nam jeszcze więcej dziadostwa wirusowego. Normalni ludzi boją się o swoje dzieci rodziców i dziadków a one tylko o własnych dupach myślą, totalna porażka skąd one się biorą, jak na nie patrzę i sucham tych wulgaryzmów wykrzykiwanych przy dzieciach to zaczynam być za aborcją tylko jak przewidzieć w badaniach genetycznych że takie głupie egoistki mogą się urodzić?
pik 2020-11-04 14:55:37
Nie mają większości???
A to smuteczek!
Demokracja? - te "strajkujące kobiety" chyba nie wiedzą co to.
gooooooooooo 2020-11-04 14:52:11
Czemu nie odczepią się od Zakopanego i używają symboliki góralskiej na swoich plakatach !!!! To wszystko odgórnie sterowane. Górale są przywiązani do tradycji i wiary. Prawdziwi górale są z dala od tego wszystkiego!
Nikola 2020-11-04 14:51:49
Idioci ludzie umierają, a tym się wydaje ze mogą zagrażać życiu innych bo coś się im nie podoba, won!!!! Nie ma to jak walczyć o niby swoje prawa odbierając innym ich prawa do spokoju, bezpieczeństwa, zdrowia i życia, paranoja żądać szacunku od innych jak samemu nic się nie szanuje i żądać praw jak nie przestrzega się prawa - w głowie się nie mieści co za zakłamanie i głupota.
Teodorslysz 2020-11-04 14:50:54
Mam nadzieję że Policja przypilnuje porządku w mieście jak i na drogach dojazdowych do Zakopanego. I że,, blondyny" pójdą w ruch.
Miejscowy 2020-11-04 14:50:50
Jak można być za przemocą pewno sami robią koszmar współlokatorom i rodzinie boją się że ich wyzsmykaja osoba z przemocy powinno się pomagać i starać się żeby było im prościej prosić o pomoc
Goralka 2020-11-04 14:50:44
Powinni w końcu rozgonić to towarzystwo, postawić zarzuty narażenia życia i zdrowia wielu ludzi i ukarać. Przez wulgarna garstkę kobiet, pseudogoralek, ta zaraza nigdy nie minie. Ta cała Marta trzepie na tym kasę, już ma ponad milion na koncie, a reszta przenosi wirusa. MASAKRA!!!
Ojciec 2020-11-04 14:32:19
Niech ida skoczyć z giewontu
babcia 2020-11-04 14:18:25
"protest ZOMBI" w Zakopanem. Tak pokazują jak im zależy na życiu. Wasze i waszych bliskich to wasza sprawa ale od mojego wara i nic mnie nie obchodzi jaki jest pretekst tej neo rewolucji mnie ma chronić przed grożącym mi niebezpieczeństwem państwo polskie na to też płacę rzetelnie podatki.
Mama gimbazy 2020-11-04 14:02:25
Niech jadą,przynajmniej nie będzie pusto na Krupówkach .
Zaś będą chwalić sie ile to skrobanek ktora miała a Jasiek i Krzysiek bedzie im przygrywał.
kurr 2020-11-04 13:44:29
było trzech radnych na jedną protestującą, teraz będzie odwrotnie. ciekawe kto teraz wyjdzie do gawiedzi. coraz bardziej lubię te igrzyska.
2020-12-04 23:31 WIECZNE ZAGŁADY POLAKÓW W PANDEMII  2020-12-04 22:30 Radny odpowiada wójtowi 2020-12-04 21:58 Zakochany dzik 2020-12-04 21:15 Drogi księże profesorze 1 2020-12-04 20:30 Policyjne kontrole na stokach narciarskich także w powiecie tatrzańskim 3 2020-12-04 20:25 Spory ruch na zakopiance 2 2020-12-04 19:45 Szef Solidarności twierdził, że hotele są zamknięte. Hyrny jednak jest otwarty 7 2020-12-04 19:00 W Czarnym Dunajcu już świątecznie 1 2020-12-04 18:15 Bitwa z wysypiskami śmieci 2 2020-12-04 18:00 Żegnamy Lucjana Starzaka 2020-12-04 17:30 Halny w nocy nieco osłabnie. Na Kasprowym wiało ponad 160 km na godz. 2020-12-04 17:05 Dwa prawka w pół godziny 2020-12-04 16:45 199. Wieczór na Harendzie 2020-12-04 16:36 Policja na deskach 2020-12-04 16:00 Zafajdana droga 2020-12-04 15:51 Choinka czyni złodzieja 2020-12-04 15:47 Kupiła zabawkę za 25 złotych zapłaciła… 10 tysięcy 2020-12-04 15:29 Kierowca „pod wpływem” potrącił kobietę 2020-12-04 15:15 W tym roku kolędy nie będzie 4 2020-12-04 14:46 Pandemia pandemią - do Świąt przygotować się trzeba 2020-12-04 14:20 Prokuratura umorzyła postępowanie w sprawie tęczowej flagi na Giewoncie 8 2020-12-04 14:15 Zobaczył kluczyki w stacyjce to pojechał. Grozi mu 5 lat więzienia 1 2020-12-04 13:45 Jaja górala za 18 złotych 8 2020-12-04 13:23 W Zakopanem dekoracje świąteczne w przyszłym tygodniu 5 2020-12-04 13:00 Namierzyli oszustkę metodą "na policjanta" 2020-12-04 12:50 Wiktorówki pszczelarskie 1 2020-12-04 12:15 Śnieg znika w oczach 1 2020-12-04 12:09 Grudniowe koncerty z nowotarskiego MOK 2020-12-04 12:00 CRISTINA PRZY PLACU NIEDPODLEGŁOŚCI ZAPRASZA 2020-12-04 11:54 Na Mikołaja od MOK Nowy Targ 2020-12-04 11:49 Opel na kolizyjnym kursie 4 2020-12-04 11:30 Hydrant w tarapatach 1 2020-12-04 11:14 Wiatr wyłamał wrota na budowie 1 2020-12-04 10:45 W sobotę ruszają kolejne stacje narciarskie 4 2020-12-04 10:27 30 nowych zakażeń na Podhalu, w Polsce ponad 13 tysięcy 2020-12-04 10:00 Szkoła z wyobraźnią 2020-12-04 09:38 Zapadła decyzja w sprawie handlowej niedzieli 2 2020-12-04 09:15 Trwa komisja urbanistyki 3 2020-12-04 09:00 Halny rozrabia 2020-12-04 08:00 Wylot z wnętrza góry 4 2020-12-03 22:00 Kto był pierwszy: Wiadro... a może drzewo 3 2020-12-03 21:44 Kochany Zdrój 6 2020-12-03 21:20 Podsumowanie Wirtualnego Biegu Sztafet 2020-12-03 21:00 Sale gimnastyczne? Może kiedyś 2020-12-03 20:15 Jeśli nie Tatry to może… Beskidy (ZDJĘCIA) 2020-12-03 19:50 Wilki na Luboniu 2020-12-03 19:30 Podhalańskie Dni Trzeźwości 2020-12-03 18:46 Gdy 100 lat to za mało 2020-12-03 18:00 Będzie park linowy 2020-12-03 17:45 Ekspertyza tragedii
NAJPOPULARNIEJSZE ARTYKUŁY
NAJCZĘŚCIEJ KOMENTOWANE
OSTATNIE KOMENTARZE
2020-12-04 23:25 1. Obecna władza nie daje rady. Problem pojawił się od ostatnich wyborów! 2020-12-04 22:48 2. jesteście z lekka niedoinformowani, z tego co wiem Arena Narciarska Jaworki też rozpoczyna sezon w sobotę.... 2020-12-04 22:41 3. im więcej słyszę o nowych "rozporządzeniach" dotyczących otwarcia stacji narciarskich, tym bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że rządzą nami debile. Teraz już każą dezynfekować dojścia do bramek (czytaj śnieg). A czemu to nie każecie czarnej mafii dezynfekować ławek, klęczników i ścian co 15 minut? Czyżby u nich nie było wirusa. Przecież nawiedzeni łykają wafelka bez masek i plują na wszystko dookoła. Skoro już dopchaliście się do koryta, to trzeba zacząć trochę myśleć, a nie ślepo wykonywać rozkazy braci starszych w wierze. Skutecznie wywiązujecie się z obowiązku zniszczenia polskiej gospodarki. 2020-12-04 22:05 4. Pięknie i prawdziwie napisane o Księdzu Profesorze przez prawdziwych górali miłujących prawdę i ślebodę. Dziękuję. 2020-12-04 21:53 5. niech se jadą do galeri czy kośocioła a nie na stok gdzie ludzie ubrani i zabezpieczeni przed wirusem jak komandos przed kulą . 2020-12-04 21:49 6. Dla mnie to chora sytuacja, albo walczymy z pandemią albo to olewamy, albo wszystko zamknięte i przestrzegamy to co nam premier narzucił albo się zarażamy 2020-12-04 21:46 7. To będzie sylwester marzeń czy nie? Nie wiem czy się uzbroić czy nie? 2020-12-04 21:34 8. Jadą w delegacje,jedni do kozy inne do capa... 2020-12-04 21:26 9. tow przewodniczący S niech pilnuje swojego kałacha z pod radiokomitetu ze stanu wojennego 2020-12-04 21:25 10. Przecież na bookingu są te które w dalszym ciągu wynajmują i nie ważne dla nich służbowe czy nie Podsuwają oświadczenie żeby podpisać ze przyjazd służbowy. Śmieją się z innych bo teraz mniejsza konkurencja i maja się dobrze.
2020-11-22 13:52 1. Turystka tak jak ty swojej dewocji...? tak pytam.... 2020-11-19 15:00 2. Tygodnik poświęca zbyt wiele uwagi temu tak zwanemu strajkowi. Policja powinna była niezwłocznie odblokować skrzyżowanie, używając w razie potrzeby środków przymusu bezpośredniego. To skrzyżowanie zbyt ważne dla bezpieczeństwa mieszkańców Zakopanego aby pozwalać na lewackie ekscesy. Wszyscy uczestnicy nielegalnego zbiegowiska powinni zostać wylegitymowani, a odpowiednie wnioski należało skierować do sanepidu. 2020-11-17 04:55 3. DEMON stracja 2020-11-15 21:40 4. a moja Zoha jak jej nie grzmotnę z rana,to cały dzień chodzi wściekła.Może to i tym z tymi piorunami na gębach by sie to spodobało? I przestały by latać po ulicach i przeklinać. 2020-11-14 23:03 5. Organizatorka zakopiańskich protestów chwali się w wywiadach, że dokonała aborcji. Ot karierę zrobiła w zepsutej warszawce. Teraz choćby darła się z całych sił, sumienia nie zagłuszy. 2020-11-14 16:09 6. do protestujacych "kobiet"- urodzenie zdrowego dziecka nie gwarantuje jego zdrowia i pełnosprawnosci , nie ma gwarancji ze po dziecko mając pół roku/rok/parę lat nie dowie sie że ma wady gentyczne, nieuleczalna chorobę, etc. Bezlitosne jest więc to strajkowanie a raczej błaznowanie na skrzyzowaniu ulic ze chore dzieci maja isc do piachu .... 2020-11-12 20:02 7. Do Tadeo Tak właśnie jest górale i nie tylko biją swoje kobiety. Żeby nie było, że tylko podhale jest takie. Władza w zakopanem nie chce zaś wprowadzić ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie - czyli władza wybrana przez ten lud jest za przemocą w rodzinie. To takie proste. 2020-11-12 15:24 8. Idom se owiecki, idom se barany, idzie se za nimi juhas porubany. Porubano głowa, porubane plecy.Kaz go porubali? - Przi dziewcynie w nocy! Owiecki, owiecki, nie syćkie som moje, przydzie św. Marcin , kozdy biere swoje. Te moje owiecki pieknie sie mi rojom, z wiyrska ku dolinie, bo sie zimy bojom. Hej! 2020-11-11 02:35 9. Nie do wiary! Jasiek Bułecka tyz zgłupioł, cy jako? 2020-11-10 20:04 10. Wreszcie można oko zatrzymać dłużej, dzięki. A Zespołowi życzymy dalszych sukcesów!
WARUNKI W GÓRACH
POGODA W WYBRANYCH MIASTACH REGIONU
Reklama
Polecamy

Bojcorka

Album TP

Pożegnania

FILMY TP

Dołącz do nas - facebook