Reklama

2015-07-16 09:05:05

Reklama

Morskie Oko

Kolejne badania koni. Zakaz wypowiedzi i obstawa policji

Reklama

Dwa zespoły prowadzą od rana badania koni wożących turystów do Morskiego Oka.

Zobacz więcej zdjęć »»
Jeden zespół wynajęły organizacje broniące praw zwierząt, drugi Tatrzański Park Narodowy i fiakrzy. Dziś lekarze weterynarii zajmują się końmi, które nie zostały poddane poprzedniemu badaniu.

Jak przyznała w rozmowie z dziennikarzami doktor weterynarii Ludmiła Strypikowska, prowadząca badania z ramienia organizacji "prozwierzęcych", dostała ona od nich zakaz wypowiadania się na temat stanu koni. Zakaz ten jednak złamała.

- Konie są w lepszym stanie niż ten przedstawiany przez organizacje broniące praw zwierząt - stwierdziła doktor Strypikowska.

Ze względu na możliwość ekscesów badania są zabezpieczane przez policję. Na razie jest jednak spokojnie.

ag, p
Reklama
Komentarze Facebook
Dodaj komentarz
Wysłanie komentarza oznacza akceptację regulaminu komentowania na łamach 24tp.pl
uorcyk 2015-07-24 08:42:31
a na marginesie- co merytorycznie wnosi powyzszy tekst? niewiele a zdarzyla sie zmiana JAKOSCIOWA podczas badan . No ale kto by sie tam wysilał na dopytanie o meritum ..??
uorcyk 2015-07-24 08:29:55
poczekaj do jutra; w GK bedzie ciuekawy tekst - co wynika z badan koni do MO. Moze to wreszcie uswiadomi ludzi ze w temacie nie chodzi wylacznie o PR a o powazniejszy problem...
o tym UORCYK nie pisze 2015-07-24 06:44:08
gdzie na stronach VIVY mozna znalezc linka dotego filmiku z ta wypowiedzia pani dokor pwolanej przez VIVE?
ciekawe 2015-07-23 10:02:03
ciekawe co pani doktor miala na mysli mowiac,ze po badaniach stwierdza iz stan koni roznisie z tym opisywanym w mediach i podawanym przez VIVE..IN PLUS


UORCYK co to wedlug cieebie jest to /....in plus.?
do uorcyk 2015-07-20 06:56:41
nas to juz nic nie zdziwi po tym jak szukacie rekawiczek iopon na kopytach

a sugerujesz z w oczach twojej siostry Ani i w zdziwieniu ze nie byla na badaniach a viva byla jest cos innego jak zdziwko? to pewnie strach i wscieklosc bo innej opcji nie ma
piewca sieci sklepów Delhaize czyt Delize 2015-07-19 23:24:36
u nas zdziwko u ciebie schiza!
uorcyk 2015-07-19 23:08:35
jak zdziwko to u was
do UORCYK 2015-07-19 08:17:58
sama poczytaj
czy to nie beka?hahahahh
Viva! Interwencje
Powyższe informacje musimy sprostować: prawdą jest, że do CZĘŚCI badań nie zostali dopuszczeni przedstawiciele Fundacji, jednakże przy CAŁOŚCI badań ortopedycznych było i czynnie asystowało czworo przedstawicieli Fundacji Viva!, w tym dwoje naszych inspektorów.
2 · 13 godz. temu
Anna Plaszczyk Anna?



malo ze beka to i zdziwko...prawda?
hahahaha 2015-07-18 23:32:10
czytam dla beki i mam ubaw po pachy,,hahahah
zreszta nie tylko ja hahaha ale o tym ciiiiiii
uorcyk 2015-07-18 23:06:04
a Ty wciaz to czytasz ...
do uorcyk 2015-07-18 14:24:52
nie zauwazylas ze gadasz sama ze soba?
uorcyk 2015-07-18 13:51:44
cyt a wyniki rozmydlono ..- mam na mysli komunikat TPN ktory niczym sie nie rozni od ubieglorocznego , chociaz dwa z koni wycofano z uwagi na zmiany w pecinach wykryte podczas badania RTG
uorcyk 2015-07-18 13:49:56
Skutków przeciezenia należało szukac w aparacie ruchu koni. Sygnalizował to od dawna dr Golonka ( zapalenia zginaczy palca , miesni miedzykostnych jakie obserwował u koni w 2013 i 2014 r ) a te problemy ortopedyczne sa wynikiem zbyt duzych obciazeń. Tegoroczne badania koni w zakresie aparatu ruchu staly sie na tyle duzym problemem dla komisji ze animalsow odsunieto . a wyniki rozmydlono ..
oj beciu beciu dziecinko 2015-07-18 12:31:58
uzty sie nie przjmuj jak nas inni nazywaja ..ty tak samo nas nazywasz a wiesz ze to takie dziecinne...wcale naprawde nie pasuje do takiej persony jak ty..naprawde nie wstyd cie takie bzdury pisac...naprawde nie dabsz o swoj wizerunek ? przeciez jestes i obieta i dorosla a to niestety do czegos zobowiazuje..wez ze sie w koncu zastanow nad tym co piszesz..nudzisz sie to idz i grzadke seobie zaloz bedziesz miala co plewic albo co
uorcyk 2015-07-17 20:16:57
BTW w pełni zasługujecie na miano "mafii" jak was znawcy tematu nazywają
koniec już niedługo 2015-07-17 18:34:14
Nowa trasa też nie pomoże. Konie są wyzyskiwane na tej trasie ostatni sezon. A nawierzchnia nie ma tu nic do rzeczy. Pozdrawiam
piewca sieci sklepów Delhaize czyt Delize 2015-07-17 18:15:31
@ do uorcyk, masz rację, warto się teraz przyjrzeć, czy "Sabałowa Zagroda" nadal oferuje usługi hippiczne.
do uorcyk 2015-07-17 17:59:49
to pewnie twoja skarbniczka ktora prowadzi stadnine zawiesila dzialalnosc z etego powodu ze leczy te chore swoje konisie prawda? bo u niej na pewno takie badania narzadu ruchu byly przeprowadzane na biezaco jak przystalo na milosciczke zwierzat i czlonka twojej organizacji...nie bedzie wymieniac konikow tylko je bedzie leczyc
ostatni raz 2015-07-17 17:46:53
ostatni raz viva i zzieloni zostali dopuszczeni do badan//wiec koniec juz nastapil
konciecdalej nizz myslisz 2015-07-17 17:44:17
koniec juz niedlugo

jestes w bledzie bo konie nie sa wykorzystywane to raz

aa dwa masz racje ze natej trasie niedlugo bo ma byc generalny remont tej trasy i bedzie nowa
piewca sieci sklepów Delhaize czyt Delize 2015-07-17 17:39:25
czerska, telexpress extra podał , że na ponad 250 koni, tylko dwa zostały wycofane. To niecały procent, pani "ekspert" od wszystkiego. Jeszcze raz powtarzam, bo widać ciężko ci to ogarnąć: wasz ekspert, przez was powołany i przez was opłacony ujawnił prawdę o..... was. Zresztą pani Ludmiła nie musiała niczego ujawniać. Ona tylko potwierdziła to, co my NORMALNI i LOGICZNIE myślący wiedzieliśmy od dawna. Że koniom nic się nie dzieje, te kilka przypadków to norma a ty razem z plaszczyk wyszyńskim i zielińską na niczym się nie znacie, nie jesteście ekspertami od niczego i tylko mącicie, manipulujecie faktami i oszukujecie opinię publiczną w celu wyłudzenia od nas pieniędzy, z którymi potem nie wiadomo co się dzieje. Chociaż w twoim przypadku wiemy. Działalność zawieszona, ostatnie zimy jakieś takie mało śnieżne, co nie pozostaje bez wpływu na obroty twojej wypożyczalni sprzętu narciarskiego, a nogi mięsne w szymonku kosztują.
Vice expert od video 2015-07-17 16:25:56
Pozdrawiam cię czule i mocno całuje ,tak 16 razy.
uorcyk 2015-07-17 16:09:05
milosniku delikatesów, do sadu to ja juz mam przygotowany material, surówke zreszta bez "ekstra" dodatkow. A co do naszej pani doktor to UDOWODNILA w swoim badaniu ze konie choruja na narzad ruchu o czym jakos dziwnie specjalisci wozakow zapominali ( w kontekscie 10% ZACHOROWAN W SZKOLKACH JEZDZIECKICH po sezonie )
piewca sieci sklepów Delhaize czyt Delize 2015-07-17 15:43:17
czerska, prawda jest taka, że;
1) ekpsert wytypowany - opłacony- przez twoje środowisko, obalił twoje i twojego środowiska chore teorie na temat maltretowania, złego traktowania i stanu koni w MO. Czy ci sie to podoba czy nie, takie są FAKTY, więc potwierdziło sie, że razem z plaszczyk i tym wyszyńskim manipulujecie i oszukujecie opinię publiczną w celu wyłudzenia darowizn i na rzecz rzekomej organizacji PP. Ty i plaszczyk nie macie z czego żyć -brak zatrudnienia, ale po co top robi wyszyński?
2) jako ekspert od videofilmowania, oświadczam ci, że każdy materiał video, nawet ten zarejestrowany w najwyższym formacie można w kilkanaście minut przekonwertować do pliku ważącego najwyżej 700mb, wszystko po to, aby film mniej więcej półtoragodzinny zmieścić na na płycie CD. Poza tym nawet materiał jak to nazwałaś "pare GB" w "sadzie" ogląda się w czasie rzeczywistym. Jego rozmiar nie ma tutaj żadnego znaczenia. Jedyna rzecz na czym zyskasz, to tylko na jakości. Obraz będzie krystaliczny , wręcz idealny --czyli wprost odwrotnie proporcjonalny do ciebie!!!
koniec już niedługo 2015-07-17 15:08:53
Konie są wyzyskiwane na tej trasie ostatni sezon. Pozdrawiam
Bloger majtkowy 2015-07-17 12:17:44
Trwa akcja promocyjna komercyjnego przedsięwzięcia o nazwie "Fundacja Viva". Dlaczego koniki? Bo kto nie lubi koników? Chociaż lepsze/bardziej nośne jednak są dzieci. I dlaczego te kilka kilometrów asfaltowej szosy? Bo tym zajmą się media. Na drodze do moka nawet ślimaki są znane.
W 2015-07-17 12:00:55
Zastanawiam się, czy tajemnica lekarska obowiązuje weterynarza też w stosunku do właściciela konia .Koń może sobie nie życzyć ,żaby ktoś wiedział o jego stanie zdrowia , a zwłaszcza właściciel.
Góral z Trójmiasta 2015-07-17 10:09:16
@uorcyk
"nie chodzi o to by złapać króliczka, lecz by gonić go..." - to najwyraźniej twoje motto.
szperacz 2015-07-17 09:55:32
Pani Plaszczyk wyciaga po kolei asy z rekawa oto jej nowy argument uzasadniajacy likwidacje transportu do MOK

Ratujmy konie z Morskiego Oka BTW, badania koni bez rękawiczek?? a co z higieną?
1 · 3 godz.
niestety trzeba przyznac....argumeent nie do obalenia
pytanie 2015-07-17 09:15:14
czy tojest priv UORCYK?
jaka role pelni w VIVIE pani Plaszczyk?Jakie ma kompetencje?
do uorcyk 2015-07-17 08:41:23
juz mielismy jednego takiego WIELKIEGO ktorytez nie chciala musial i jak sie to skonczlo to kazdy wie
..jak sie za cos bierzesz to rob to z sercem a nie na odtrabiono
.ruszylas problem a do zalatwienia go wyreczasz sie innymi
..skoro dla ciebie nakrecenie godzinnego filmu ktory stanowilby niezbity dowod w sprawie to malowazny fakt to o czym ty babo chcesz z kims dyskutowac i wogole zabierac glos....nie chce ci sie?....powoli zaczyna z ciebie uchodzic ta prawdziwa para i zaczynasz udawadniac ze robisz to na pokaz ..a dobro zwierzat wogole wszystkich nie tylko koi zwisa ci ponizej tego czym koncza sie plecy.
uorcyk 2015-07-17 07:01:22
chyba ty masz z tym problemy :) a co do robienia filmow to oczywiscie taki z wozu to ma z pare GB wiec nie chcialoby mi sie go wgrywac do netu ...wiem ze trzeba najpierw wiedziec co sie chce nagrac a potem znalezc sposobnosc; taka jazda gora dol z kamerka na kiju to jest idiotyzm przeciez :P
Góral z Trójmiasta 2015-07-16 23:26:16
@uorcyk

Coś mi się widzi że nie bardzo odróżniasz kłus od stępa.
grit 2015-07-16 21:54:28
Brawo! Faworyt nie zawodzi. Nastepny prosze.
uorcyk 2015-07-16 21:28:56
problemy zdrowotne po pierwszej turze badań miało około 10% koni. To i tak postęp , bo dotąd mówiło sie o idealnej kondycji koni pracujących w Morskim Oku. W wiekszości uajwnione problemy dotyczyły narządu ruchu , którego od 2012 roku nie badano!!
grima 2015-07-16 19:55:51
kretacze na start! sciemo-fundacje sprzedajace paranoje i nienawisc do boju! Jest troche pieniedzy do wygrania i trzeba sie przypodobac centrali i mocodawcom z Angli.
gadal dziad do obrazu 2015-07-16 15:49:06
z uorcykiem taka rozmowa jak dziada z obrazem

lepiej toto olac bo i tak bedzie gadac o wodzie zamiast o miodzie
piewca sieci sklepów Delhaize czyt Delize 2015-07-16 15:31:09
Jakaś osobo nie mająca wiedzy~. Zamilcz!
BTW widziałem na zdjęciach w krakowskiej cień na Włosienicy!
uorcyk 2015-07-16 15:17:48
@majachogori- masz racje, wszyscy mowia przeciez co tam konie, wazniejsze zeby jakos wyzyc ...
piewca sieci sklepów Delhaize czyt Delize 2015-07-16 15:16:39
czerska na swoim blogu oczywiście już manipuluje rzekomą wypowiedzią Ludmiły Strypikowskiej. Tymczasem prawda jest taka:
"...komisja lekarzy wystąpiła do TPN o odsunięcie od badań wolontariuszy Fundacji VIVA. - Chodzi nam o to, żeby badania zostały przeprowadzone spokojnie. Do tej pory było zbyt dużo zamieszania przy tym. Konie muszą badać lekarze i ich pomocnicy przy obecności opiekuna zwierzęcia - mówi Ludmiła Strypikowska, lekarz weterynarii, która bada konie na zlecenie... Fundacji VIVA. Dr Strypikowska powiedziała dziennikarzom, że Fundacja VIVA zakazała jej rozmawiać z mediami o wynikach badań. - Była taka prośba, jednak nie zastosuję się do niej. Nie zgadzam się z tym. Obowiązuje mnie jedynie tajemnica lekarska - odpowiedziała Ludmiła Strypikowska. Nie chciała powiedzieć, z czego miał wynikać zakaz wypowiadania się. Zaznaczyła jednak, że w interpretacji badań koni dokonanej przez Fundację VIVA jest wiele spekulacji. - Mój raport i raport Fundacji różnią się - dodaje. Na pytanie o stan koni z Morskiego Oka lekarska odpowiedziała wyraźnie, że stan koni w Morskim Oku różni się od tego co jest przedstawiane przez organizacje prozwierzęce w mediach. - Konie są w lepszym stanie niż to się mówi. Większość jest w stanie dobrym. Z dotychczas przeprowadzonych badań wynika, że problemy ma 10 proc. koni. To mniej więcej tyle samo jak np. w przeciętnej szkółce rekreacyjnej jazdy konnej - dodała. - Nikomu nie zakazujemy wypowiadać się. To byłą prośba, bo badania nie zostały jeszcze zakończone. Nie zostało przebadanych 30 koni. Naszym zdaniem jest za wcześniej mówić o wynikach - mówi Anna Zielińska z Fundacji VIVA. Na pytanie dlaczego Fundacja przedstawia w mediach stan koni inny niż lekarze weterynarii badający konie, odpowiedziała, że to ich praca, którą realizują od kilku lat, a której celem jest całkowity zakaz pracy koni w Morskim Oku. - To dzięki naszym wysiłkom udało się polepszyć stan tych koni - dodała Zielińska. Zaznaczyła, że powinny być przeprowadzane badania koni nie tylko przed sezonem, ale i po jego zakończeniu."
uorcyk 2015-07-16 15:16:22
góral z trojmiasta: do góry jada ok 1,5 km kłusem a na dól blisko 7 km zatem na jeden kurs góra dól wychodzi 8,5 km kłusem i ok 5,2 km stepa..
uorcyk 2015-07-16 15:14:12
jak podała dzisiaj Gazeta Krakowska cytując pania dr L.Strypikowską, problemy zdrowotne po pierwszej turze badań miało około 10% koni. To i tak postęp , bo dotąd mówiło sie o idealnej kondycji koni pracujących w Morskim Oku. W wiekszości uajwnione problemy dotyczyły narządu ruchu , którego od 2012 roku nie badano!!
majachogori 2015-07-16 14:31:23
Jakby te wojownicze panie ekolożki z zamiłowania a nie z wykształcenia, miały szczęśliwe rodziny, gromadkę urokliwych dzieci, odpowiedzialną i dobrze płatną pracę, zawartą na umowę o pracę, przynoszącą prestiż społeczny, na pewno z punktu psychologicznego, nie walczyłyby z taką zajadłością z transportem konnym do Morskiego Oka. W tym medialnym wyścigu szczurów, chcą za wszelką cenę zaistnieć, dowartościować się, zdobyć sławę - wątpliwą, bo mają dużo wolnego czasu, zatrudnione są na umowy śmieciowe lub prowadzą znikomą działalność gospodarcza, no i brak im, pasji artystycznych, sportowych. Przecież górale dzięki pracy koni mają pracę, mogą utrzymać swoje rodziny, ponad 500 osób, mogą wykształcić swoje dzieci, sumiennie płacą podatki, przyczyniając się do rozwoju regionu tatrzańskiego. A tak, przez tą zajadłą wojnę, polskie piekiełko, ciągle żyją w stresie, niepewności, chorują na serce i umierają na zawały. Czasem żyją krócej, niż nich konie.
majachogori 2015-07-16 13:08:04
O Boże, znowu zaczyna się polskie piekło. Górale i koniki trzymajcie się dzielnie, pracujcie i nie dajcie się ekomaniakom.
Góral z Trójmiasta 2015-07-16 12:58:47
Szkoda że konie nie mogą same się wypowiedzieć czy chcą tam pracować, może to by pogodziło zwaśnione strony. :D
***
@ uorcyk napisała:
"(...) konie wiecej niz połowe trasy biegną kłusem po asfalcie (...)"

Bzdura - zasięgnąłem języka u tych którzy wjeżdżali w charakterze pasażerów (bo sam nie jeżdżę, wolę iść, poza tym o 6 rano i tak wozaków nie ma) - i jedyne co w tym fragmencie jest prawdą to zwrot "po asfalcie"

Dlaczego po prostu nie pojedziesz tam jako pasażerka i nie nakręcisz całej trasy? Zrób tak z 10 razy w różnych warunkach, wrzuć filmiki (ale całe) na yt i wtedy możesz się na coś konkretnego powoływać.

A jeśli sama się boisz to możesz mnie wynająć - opłacisz bilet do Parku, bilet na wóz + 200 zł netto za każdy wjazd lub zjazd,,(bo to nic przyjemnego dla mnie) dostarczysz sprzęt potrzebny do nagrywania (najlepiej coś w stylu GoPro żebym miał ręce wolne) i mogę jeździć ile sobie zażyczysz. Warunek - płatne z góry, żebym potem nie musiał pół roku czekać, albo po sądach się włóczyć.
jak widac 2015-07-16 12:34:31
jak widac stan zdrowotny koni uzywanych w MOrskim Oku ulegl znacznej poprawie
przepisy zostaly w tym zakresie skorygowane i ich przestzreganie jest pod kontrola szkoda ze stan zdrowotny pani Czerskiej i Pani Plaszczyk nie ulegl poprawie..coz do ich zbadania nie mozna ich zmusic wiec musza sobie poradzic z tym same
kulawy marian 2015-07-16 11:19:15
@ do uorcyk.Moze temat ''dopalaczy'' nośny bardzo medialnie wziełabyś na klawiaturę.... konie z MO stają sie nudne a w ''dopalaczach''są duże rezerwy....
co tynie powiesz 2015-07-16 10:50:13
UORCYK
czas przejazdu trwa okolo godziny
ty pokazujesz filmiki paro minutowe.i chcesz zeby to uznac jako dowod?babo opamietaj sie..nakrec folm z calej trasy pokaz ten klus na zakazach .ta wieksza polowe trasy gdzie konie biegna imo zakazu.pokaz to ze nie ma tam deka cienia a potem startuj do dyskusji poki co nie masz zadnych argumentow reku
ale sie narobilo 2015-07-16 10:40:24
a jak dla mnie to to co teraz robi Czerska i Plaszczyk to nic innegojak ratowanie swojego wizerunku...bo prawda i fakty wskazuja ze od poczatku manipulowaly opinia publiczna szkalowaly i przeinaczaly fakty..teraz wstyd przed tymi manipulowanymi zmusdza je do szukania dziury w calym dlagtego poruszaja sprawy nie majace ani znaczenia ani wplywu na likwidacje transportu w MOKU w ogole..co bylo ich zamiarem.
uorcyk 2015-07-16 10:35:46
jak dla mnie to co teraz sie dzieje to ratowanie twarzy komisji ktora od 2012 roku nie widziała potrzeby badania narzadu ruchu pomimo ze tam konie wiecej niz połowe trasy biegną kłusem po asfalcie w podkowach hacelowych
lorcyk ma skleroze 2015-07-16 10:05:55
wiadomo ze obecne badania dopiero trwaja wiec fotyz nich sa robione na biezaco

a ty z Plaszczykowa na faceboku nie wklejacie starych?
foty w art sa tylko obrazujace ze takie badania sa i nigdzie nie pisze ze sa to nowe//juz szukasz dziury w calym?
piewca sieci sklepów Delhaize czyt Delize 2015-07-16 09:57:54
" Konie są w lepszym stanie niż ten przedstawiany przez organizacje broniące praw zwierząt" - stwierdziła doktor Strypikowska, prowadząca badania z ramienia organizacji "prozwierzęcych", ktora dostała ona od nich zakaz wypowiadania się na temat stanu koni.
Potwierdzilo się, że czerska plaszczyk i wyszyński to banda chamów, żebraków i pasożytów żerujących na ludzkiej naiwności. Do roboty lenie i nieroby jedne.
BTW> -czerska, kiedyś coś tutaj pie...aś o zamykaniu ust i zakazie wypowiadania się Przypomnieć ci?
uorcyk 2015-07-16 09:38:36
stare foty , z poprzednich dni badań..
konie z MORSKIEGO 2015-07-16 09:21:22
przepraszamy chodzi o pania dr Strypikowska nie Strypinska...za pomylke prepraszamy
konie z MORSKIEGO 2015-07-16 09:19:00
dziekujemy pani doktor Strypinskiej za jej bezstronnosc i podanie faktow do opinii publicznej mimo zakazu/ciekawe czemu ten zakaz?,,DZIEKUJEMY!!!!!!!!
  • PRACA | dam
    Hotel Toporów w Białce Tatrzańskiej zatrudni kucharza lub kucharkę. Praca stała
    Tel.: 601497350
    E-mail: topor@toporow.pl
  • PRACA | dam
    Z. R. GŁOWACCY ZATRUDNI PRACOWNIKÓW BUDOWLANYCH DO ROBÓT WYKOŃCZENIOWYCH W ZAKOPANEM. 608 813 506
  • USŁUGI | inne
    Strony www, Sklepy internetowe, Aplikacje mobilne
    Tel.: +48 790 269 328
  • PRACA | dam
    Willa SILENE w Bukowinie Tatrzańskiej zatrudni KELNERA lub KELNERKĘ. Praca stała lub tylko na weekendy.
    Tel.: 605229259
  • PRACA | dam
    Poszukuję krawca/krawcowej do szycia kurtek skórzanych Nowy Targ ,praca stała .Możliwość szycia w domu Nowy Targ lub okolice.
    Tel.: 601508717
    E-mail: Waciop@interia.pl
    Inne: Piotr
  • PRACA | dam
    Zatrudnię ekspedientkę do sklepu spożywczego w Nowym Targu .Praca stała na pełny etat,umowa o pracę.
    Tel.: 500289160
    E-mail: Waciop@interia.pl
    Inne: Gabriela
  • PRACA | dam
    ZATRUDNIĘ DZIEWCZYNĘ JAKO SPRZEDAWCĘ NA STOISKO REGIONALNE Z ZABAWKAMI, W ZAKOPANEM. Praca na stałe.
    Tel.: 609 097 999.
  • PRACA | dam
    Karczma Rusnakówka w Spytkowicach zatrudni KUCHARZA, KELNERA/KĘ. 692 193 449.
  • PRACA | dam
    Chochołowskie termy sp. z o.o zatrudnią osoby do pracy na stanowiska: barman, kelner, kucharz, pomoc kuchenna, cukiernik Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swoich aplikacji* (CV) z podaniem nazwy stanowiska w tytule maila na adres:rekrutacja@chocholowskietermy.pl lub dostarczenie do siedziby firmy. Skontaktujemy się z wybranymi osobami. * Nie zapominamy o zapisie: ?Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) .?
  • PRACA | dam
    POSZUKUJĘ POMOCY DO DWÓJKI STARSZYCH OSÓB - ZAKOPANE - WARUNKI DO UZGODNIENIA -
    Tel.: 506 214 798.
  • MOTORYZACJA | sprzedaż
    OPEL CORSA 1.2, bezwypadkowy, serwisowany, 41.000 km, 6-letni, szary, 1-właściciel, idealny -
    Tel.: 18 20 614 22.
  • PRACA | dam
    Karczma pod Gontem w Zakopanem zatrudni PIZZERA, KELNERA/-KE I KIEROWCĘ, praca stała. 500 740 479, 506 099 671
  • PRACA | dam
    Firma DREWNEX Spytkowice przyjmie do produkcji oraz montażu altan, domków i domów drewnianych. 692 193 449.
  • MOTORYZACJA | sprzedaż
    CITROEN C3 r.p.2005, AUTOMAT do sprzedania stan bardzo dobry, przebieg tylko 53500km Polecam!
    Tel.: 660797241
  • PRACA | dam
    Potrzebny MŁODY PRACOWNIK BUDOWLANY do przyuczenia, praca dobrze płatna. 791 669 932.
  • PRACA | dam
    Spółka POLSKIE TATRY S.A zatrudni RECEPCJONISTKĘ/-TĘ do Hotelu Tatry na Zgorzelisku. Tel. 1820 63730 lub 506 129 438. Szczegółowe informacje na stronie
    WWW: www.polskietatry.pl
  • PRACA | dam
    Spółka POLSKIE TATRY S.A zatrudni KUCHARZA/POMOC KUCHENNĄ do Zajazdu Górskiego Kuźnice. Tel. 1820 63730 lub 601 268 550. Szczegółowe informacje na stronie
    WWW: www.polskietatry.pl
  • PRACA | dam
    Spółka POLSKIE TATRY S.A zatrudni KELNERKĘ/KELNERA do Zespołu Pensjonatów "Dolina Białego". Tel. 1820 63730 lub 603 750 122. Szczegółowe informacje na stronie
    WWW: www.polskietatry.pl
  • PRACA | dam
    Spółka POLSKIE TATRY S.A zatrudni KUCHARZA do Hotelu Tatry na Zgorzelisku. Tel. 1820 63730 lub 506 129 438. Szczegółowe informacje na stronie
    WWW: www.polskietatry.pl
  • NIERUCHOMOŚCI | wynajem
    POKÓJ Z KUCHNIĄ jednoosobowy, 400 + 100 media -
    Tel.: 607 826 896.
  • NIERUCHOMOŚCI | wynajem
    Szukam do wynajęcia MIESZKANIA NA PODHALU. 601 514 787.
  • USŁUGI | inne
    PAN ZŁOTA RĄCZKA, POMOC DOMOWA, ZAKUPY, TRANSPORT itp., 24 h. 666 920 220
  • PRACA | dam
    Zatrudnię krawcową do sklepu regionalnego "Parzynicka" w Nowym Targu. Praca z umową na pełny etat. Tel.721094585.
    Tel.: 535195477
    E-mail: parzynicka@gmail.com
  • SPRZEDAŻ | zwierzęta
    Kupię OWCE z kolczykami.
    Tel.: 888613332
    E-mail: gilkazik@o2.pl
  • PRACA | dam
    ZATRUDNIĘ DZIEWCZYNĘ DO OBSŁUGI ŚNIADAŃ i SPRZĄTANIA POKOI W PENSJONACIE W ZAKOPANEM. Możliwość zakwaterowania. 601 310 387
  • PRACA | dam
    Hotel Kaufmann**** Bawaria, Niemcy zatrudni kobiety i mężczyzn na stanowiska: pokojowa, recepcjonistę, kelnera, pomoc kuchenna, kucharza, pracownika gospodarczego. Wymagane doświadczenie oraz komunikatywna znajomość języka niemieckiego lub angielskiego. Oferujemy Niemiecka umowę o prace i atrakcyjne wynagrodzenie. Zapraszamy do składania CV na adres; hg.kaufmann@hotel-kaufmann.de Wiecej informacji pod nr tel 48517878028
    WWW: Hotel-Kaufmann.de
  • PRACA | dam
    Przyjmę budowlańców na budowę w Rabce i Zakopanym. Umowa o prace, wysokie zarobki.
    Tel.: 609075091
    E-mail: GB.ANDRZEJZAJAC@INTERIA.PL
    Inne: ANDRZEJ
  • PRACA | dam
    RATOWNIK WODNY- Aqua Park poszukiwany więcej informacji pod nr. tel.
    Tel.: 601406956
    Inne: Maciej
  • PRACA | dam
    Hotel Eco Tatry*** poszukuje pracowników na stanowisko Recepcjonistka / Recepcjonista, Kucharka/Kucharz, Portier. CV proszę przesyłać na adres: ksiegowosc@projinwest.pl, tel. 608088017
  • PRACA | dam
    SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Centralny Ośrodek Sportu w Zakopanem zatrudni Specjalistę ds. księgowości na pełen etat. Szczegóły na stronie internetowej. Adres www:
    WWW: http://bip.cos.pl/1364/27-08-2018-ogloszenie-o-naborze-specjalista-dfk
  • PRACA | dam
    Pracownia Dekoracji Okien"ELŻBIETA" w Poroninie zatrudni Panią do pomocy. Zakres obowiązków:sprzątanie szwalni i sklepu,prasowanie. Praca codziennie lub co drugi dzień do uzgodnienia.Mile widziane osoby niepalące.Więcej informacji pod numerem
    Tel.: 698 895 935
  • NIERUCHOMOŚCI | wynajem
    SZUKAM KAWALERKI ZA ROZSĄDNĄ CENĘ. 695 418 268
  • PRACA | dam
    Pomoc Kuchenna (zmywak, obierak)- Bukowina Tatrzańska. Praca stała co 2 dzień.
    Tel.: 510213878
  • NAUKA
    ZAOCZNE LICEUM DLA DOROSŁYCH W ZAKOPANEM, ul. Nowotarska 42. Tel. 182012410, 603890169,
    WWW: www.sei.edu.pl
  • NIERUCHOMOŚCI | kupno
    Witam. Jestem zainteresowany kupnem działki budowlanej w pow tatrzańskim lub nowotarskim. Do kwoty 90 000 zł Kontakt mail
    E-mail: sllavack@gmail.com
  • SPRZEDAŻ | różne
    Sprzedam WYSŁODKI BURACZANE.
    Tel.: 663535221
  • SPRZEDAŻ | maszyny, narzędzia
    Sprzedam agregat chemiczny Multimatic wkład 50kg cena 38tys brutto
    Tel.: 601504522
  • PRACA | dam
    KIEROWCA CE w ruchu międzynarodowym, dwutygodniowe kółka, wysokie wynagrodzenie od 6500zł
    Tel.: 667471998
    E-mail: tadziej@poczta.onet.pl
  • PRACA | dam
    Praca w Norwegii .Firma Norweska zatrudni; tynkarzy,również początkujących,stolarzy,dekarzy,malarzy,blacharzy budowlanych. Języki obce NIE wymagane-pracownicy z Podhala. Zarobki ; 10,000-15,000 zł./miesiąc. Zjazdy do kraju co 2-3 tygodnie. Zapewniamy mieszkanie. Tel;
    Tel.: 667 602 602
  • TURYSTYKA I WYPOCZYNEK
    GÓRALSKI DOMEK - Zapraszamy do Cichego - spokojnej miejscowości, kilkanaście kilometrów od Zakopanego, gdzie czeka gotowy na Wasz przyjazd góralski domek "z duszą". Do dyspozycji: obszerny salon z tv, w pełni wyposażona kuchnia, 3 sypialnie (jedna 4-osobowa i dwie 2-osobowe, z możliwością dostawki) oraz 2 łazienki. Na miejscu parking.
    Tel.: 507 171188.
    WWW: www.goralskidomek.podhale.pl
2018-09-19 14:04 Małopolskie laury dla dziennikarza TP 2018-09-19 13:34 Grzechotnik to jednak gumowa imitacja 2018-09-19 12:39 Będzie nowa zakopianka do Nowego Targu – mamy to na piśmie 3 2018-09-19 12:30 Bagatela znów w MOK 2018-09-19 12:26 Kotki do adopcji 2018-09-19 12:04 Więcej niż zwykle kontroli na drogach 2 2018-09-19 11:21 Dla Jurka Tawłowicza 2018-09-19 11:19 Policja sprawdzała, czy w Niedzicy rzeczywiście pojawił się grzechotnik. To imitacja 2 2018-09-19 10:01 Duży korek w Białym Dunajcu 1 2018-09-19 09:42 Cudowna pogoda w Tatrach. Uważajcie na niedźwiedzie 2 2018-09-19 08:47 19-letnia dziewczyna, która wypadła z 4 piętra miała wiele szczęścia 1 2018-09-19 08:00 Kolejne prawdziwki giganty 2018-09-18 22:39 Młoda kobieta wypadła z 4 piętra 2018-09-18 20:47 Krościenko przedstawia radnych 37 2018-09-18 20:09 Łanie zupełnie nie boją się ludzi (ZDJĘCIA, WIDEO) 1 2018-09-18 18:07 Kandydaci koalicji Platforma.Nowoczesna do zakopiańskiej Rady Miasta 12 2018-09-18 17:30 Grzechotnik w Niedzicy? 14 2018-09-18 17:16 Powoli zapełniają się listy kandydatów do rady miasta 2018-09-18 17:01 Wyjątkowe lekcje przyrody na Kasprowym Wierchu 2 2018-09-18 16:37 Kandydaci do rady powiatu tatrzańskiego 9 2018-09-18 16:25 Kandydaci PiS do zakopiańskiej Rady Miasta. Burmistrz na pierwszym miejscu. 12 2018-09-18 15:41 Minister w Chabówce. Podpisze umowę dotyczącą kolejnego odcinka zakopianki 4 2018-09-18 15:34 Rozpoczyna się Nowotarski Tydzień Bliskości 2018-09-18 15:30 Red Bull Zjazd bez łańcucha w Zakopanem! 2018-09-18 15:12 Nowe twarze Witkacego 2018-09-18 14:06 Sympatyczna kotka szuka domu 2018-09-18 13:20 Drifterzy na cenzurowanym 2 2018-09-18 11:58 Warto wiedzieć 7 2018-09-18 11:40 Zderzenie w Chochołowie. Jedna osoba ranna (WIDEO) 2 2018-09-18 11:27 Bezdomni mieli uprawiać seks na oczach przechodniów 8 2018-09-18 10:39 W ratuszu - o czorsztyńskim zamku 2018-09-18 10:30 Doczekaliśmy się! Nie ma wahadła w Poroninie 2 2018-09-18 10:24 Ugurpowanie Łukasza Filipowicza razem z Dariuszem Galicą 20 2018-09-18 09:52 Czy to niedźwiedź, czy to pies? (WIDEO) 10 2018-09-18 09:43 Piknik rodzinny odwołany 2018-09-18 09:16 Kandydaci komitetu Zakopane 2030 11 2018-09-18 08:01 Klepie kosę i sama kosi 1 2018-09-17 22:21 Fałszywy alarm pożarowy w Szymonku 1 2018-09-17 20:36 Zdrój Obrońcom Ojczyzny 2018-09-17 20:06 Styl zakopiański to raczej nie jest 17 2018-09-17 18:58 Czas na drugą setkę 2018-09-17 18:32 Artystyczny nieład czyli prosty sposób na bałagan. Dodatek Budowlany 2018-09-17 17:13 Prawdziwków nigdy dość 2018-09-17 14:46 Mogiła Sybiraków tonie w kwiatach 2018-09-17 14:36 Egzaminator pozostanie na wolności 5 2018-09-17 14:27 Miasto przejmuje przystanki 2018-09-17 14:17 W Tatrach słońce i kilka dni z nami zostanie 2018-09-17 13:31 Medyczny zjazd 2018-09-17 13:17 Kradli ubrania w sklepie sportowym 1 2018-09-17 11:48 Obok kosza butelki, na trawniku puszki 3
NAJPOPULARNIEJSZE ARTYKUŁY
NAJCZĘŚCIEJ KOMENTOWANE
OSTATNIE KOMENTARZE
2018-09-19 13:58 1. Swoja, tak godos ze "Redyk Karpacki " z Naczelnym Bacom w natarciu :) ino z "baranami" bedzie gorzyj, przeganiać siy nie dadzom :) Jeche haj Wysoko ... :) 2018-09-19 13:41 2. Trzeba być jeszcze bardziej uważnym, mieć głowę na karku, zwolnić i włączyć yanosika 2018-09-19 13:38 3. Dla mnie wiek nie gra najważniejszej roli - tylko doświadczenie, wiedza i chęć działania! I tej chęci działania w tym Komitecie Młodych się dopatruję. Mają już dość tej stagnacji, zacofania i braku perspektyw. Większość młodych - moje dzieci również -ucieka stąd i wcale im się nie dziwię, bo tu w końcu trzeba coś zmienić. Doskonale wiemy, iż tego nie zrobią emeryci ani Salamon ani Topolski z hasłem- przecież ja też za darmo mogę brać pieniądze. Może naiwnie, ale myślę, że nie idealnym, ale najlepszym na przewrót jest Kwiatek. Jeszcze nie wszedł w układy, jest młody nieskażony PRL'em I mu się chce, bo jako geodeta to on chyba więcej niż Wójt wyciągnie. A reszta to cienizma z tymi zarobkami.... I radzeniem sobie bez państwowych, budżetowych posadek:) 2018-09-19 13:35 4. Do wPisdu - Na poprawianie błędów POpaprańców nie wiem czy wystarczy 20 lat... 2018-09-19 13:20 5. @wyborca - zdecydowanie popieram Twoją opinię. Pod sztandarem spalonej PO niewiele pomogłoby i znane nazwisko, więc trzeba było wymyślić nową strukturę. 2018-09-19 13:18 6. Jakim to trzeba być d...lem żeby kontestować rządy byłego wójta a jednocześnie wprowadzać na kandydatów do rady ludzi, którzy teraz chodzą po Krościenku i agitują na Gawędę. Co sobie te d.....nie myślały że nagle ludzie którzy szli od Gawędy 4 i 8 lat temu teraz będą przeciwko Niemu? 2018-09-19 13:10 7. Ty, jak można się nazwać komietet młodych i na radnych mieć ludzi po 60 ????? Albo czepiać się Gawędy i wystawiać do Rady ludzi ktorzy dalej za Nim agitują. Przecież to jest cyrk, który musi być skomentowany. 2018-09-19 13:10 8. Dokładnie to samo wrażenie odniosłem. Poza tym młodym (którzy jednak okazali się młodzi) widać, że się chce. Mówią po co startują w tych wyborach, a reszta? ani me, ani be. Prawdopodobnie mają zamiar tylko wypić kawę na sesji i zgarnąć za to parę stówek. 2018-09-19 13:08 9. Ej zaraz zaraz ale gdzie jest Anna Paluch??? Jak mogliście bez czarnej??? Skandal powiadam, skandal, umowa nie ważna. 2018-09-19 13:08 10. I w PiS, i w TJ są sensowni niektórzy ludzie, ale pasowałoby rozsadzić ten układ, bo się podusimy. Ale niestety alternatywy nie ma...
2018-09-14 06:54 1. Ok. Jest popyt jest podaż. Dlaczego jesr zdziwienie. Normalka jak w każdym miejscu gdzie są turyści 2018-09-12 18:01 2. Zebztebie! Dobrze, że piszą o chińskiej tandecie, bo po pierwsze przez nią coraz mniej widać prawdziwą kulturę Podhala, do tego, to bardzo źle dla środowiska jeżeli aż stamtąd przychodzi to wszystko... Z całym tym krupówkowym syfem to miasto straciło swój niepowtarzalny klimat. 2018-09-10 15:34 3. A gdzie jest gwiazdor z pod K2?? 2018-09-06 13:09 4. Pyzdra, jedz lepiej dalej miodek z chin z pestycydami w ogromnych dawkach. Ja chcąc kupić miód jadę do pszczelarza na wieś położoną nieopodal zakopanego i mogę się smakować pysznym, zdrowym i naturalnym miodem z ekologicznego miejsca! Pozdrawiam! 2018-09-05 19:28 5. zawiodłam się na Zakopanem, same chińskie duperele, nic do kupienia typowo z Podhala, zadnych ręcznych wyrobów, nic nie kupiłam, 2018-09-01 13:06 6. Dodam, że miód kupiony pod Gubałówką z pasieki w Bukowinie T. nie dorównuje miodom z poza UE i Chin. Widać, że naród góralski jest wierzący i wszystko chrzci. 2018-08-31 11:38 7. Nie wszystko pochodzi z chin,wyroby drewniane,kapcie i wyroby skórzane pochodzą z Polski od lokalnych wytwórców! ! !Kule itp pochodzą z chin ale kupowane są od hurtownika który zamawia to w chinach i nie da się kupić innych...jest kilka sklepów które oferują hand made,folk & love itd. 2018-08-30 19:55 8. Owszem, jest sporo produktów ''Made in China'' ale jak zwykle rzetelności w sprawdzeniu co z danych zdjęć jest chino-pochodne brak. Może zamiast opisywać ile jest badziewia napiszecie ile jest regionalnych produktów, nawet w Zakopanem są ludzie którzy przykładają się do wykonywania różnego rodzaju pamiątek . No chyba że to idzie metodą ''antyreklama to zawsze jakaś tam reklama .... 2018-08-29 19:41 9. Ja widziałem figurkę świecącą w ciemności (fosforyzującą) Tyrannosaurus Rex stojącą na kawałku skały z napisem "Zakopane". Nie wiem czy była kupiona w Zakopanem ale zrobiło to mi dzień weselszym. 2018-08-22 17:40 10. A kto to jest "człowiek gór",może mi ktoś sensownie wytłumaczy?
WARUNKI W GÓRACH
POGODA W WYBRANYCH MIASTACH REGIONU
Reklama
Polecamy

Pożegnania

FILMY TP

Album TP

Bojcorka