Reklama

2015-04-28 12:45:09

Reklama

Duży pożar w Kościelisku. Zobacz film z lotu ptaka

Na os. Rysulówka w Kościelisku palił się dom.

Na miejsce po godz. 12 przyjechały aż 24 strażackie jednostki nie tylko z powiatu tatrzańskiego, ale także nowotarskiego.

Jak mówi Andrzej Król Łęgowski, rzecznik prasowy zakopiańskiej straży spłonęło poddasze i piętro budynku, który teraz nie nadaje się do zamieszkania. Pożar był trudny do gaszenia ze względu na drewnianą konstrukcję, wiatr i problemy z wodą.

Przed godz. 15 trwało dogaszanie pożaru. Jego przyczyną było prawdopodobnie zaprószenie ognia w czasie prac remontowych.

Szczegóły w papierowym wydaniu TP oraz w piątek o godz. 18 w Wiadomościach Telewizyjnych TP.



p

Kup e-wydanie Tygodnika Podhalańskiego.

Komentarze Facebook
Dodaj komentarz
Wysłanie komentarza oznacza akceptację regulaminu komentowania na łamach 24tp.pl
?!?!?! 2015-05-01 23:10:04
zastanawia mnie skąd znacie przyczynę pożaru, skoro oficjalnej dalej nie ma. instalacja w domu zrobiona na skrętkę, Jak mógł robotnik zaprószyć ogień jak w domu nikogo nie było a widać że drewno suche pali sie jak zapałki więc nie zdążył by zejść po schodach i by się paliło. A co dopiero odejść od domu do sklepu.
riko 2015-05-01 00:41:42
DO:Str Madry jesteś bo radia chwile posłuchałeś , a nawet niewiesz z kad byli ci strażacy .Mogę ci podpowiedzieć że z Warszawy , Mamy mało intelektualne społeczeństwo :-(
riko 2015-05-01 00:34:47
DO:Kościelisko :) myślisz matole ze samochody myje sie z wody ktora znajduje sie na samochodzie bojowym? jesteś w błędzie ...i to wielkim
Franek1 2015-04-29 23:50:10
Mam takie pytanie. Dlaczego od początku nie organizowano zasilania w wodę na przykład z Kirowej Wody tak przynajmniej robią inne straże pożarne
osp 2015-04-29 22:21:43
mam taka prosbe do wszystkich co zamieszczaja tutaj komentarze . przed podaniem komentarza popytajcie co naprawde bylo jakim powodem ze niby akcja byla zaniedbana i zle waszym zdaniem wykonana ale co mieli zrobic strazacy przy braku wody mieli sypac piaskiem po dachu czy co bo nie rozumiem tych waszych doczepin skierowanych w ich strone . widzialem ze ktos napisal ze bylo 24 jednostki i ten dalszy ciag durnego komentarza ktorego nawet nie chce mi sie tutaj cytowac i ze co oni robili po braku wody starali sie utrzymac pozar w jednym miejscu zeby nie przeniosl sie przy silnym wietrze w inne miejsca co bylo duzym trudem. nie zwalajcie winy na nich tylko na tych co sa odpowiedzialni za dostep wody w miejsca zamieszkujace przez ludzi bo oni przy braku wody mogli powiedziec pierdzielimy czekamy az sie wszystko spali i by siedzieli sobie w wozie i nic nie robili . strasznie mnie denerwuja takie komentarze bo nie wiecie jak to jest byc przy ackji w ktorej jest ciezko cos zrobic bo mimo sil i srodkow ktore tam byly okkazaly sie nie wystarczajace ale dzialali dalej i nie patrzyli ze brakuje wody tylko starali sie cos robic . jestem strazakiem wiec wiem co to jest za trud. te filmiki tez nia sa nakrecone w ten sposob zeby bylo widac co oni robili naprawde ten moment ktory jest nagrany nie wskazuje na to by oni nic tam nie robili a jesli i nawet wskazuje to pomyslcie ze on czyli strazak ma dbac o swoje bezpieczenstwo osob poszkodowanych osob dzialajacyh razem z nim a tak ze gapiow. nastepnym razem pomyslcie troche zanim dodacie komentarz
strażak 3333 2015-04-29 20:06:55
Po pierwsze primo akcja była dobrze zorganizowana po drugie to głównym problemem jest brak wody w hydrantach po trzecie wszystkie jednostki z gminy kościelisko spisaly się świetnie i jeszcze wszyscy gapowicze powinni iść do domów lub coś pomóc a nie patrzeć na cudze nieszczęście, wody było mało na początku ale to tylko przez to ze były delikatnie później wezwane inne jednostki i pomyślcie Sb ludzie czy jesteście wstanie wstać i leciec do remizy o3 w nocy to akurat nie ten przypadek ale w tym przypadku trzeba opuścić robote żeby komuś pomóc!!!!!
goralka24 2015-04-29 19:40:13
Z tego co wiadomo to tylko koscielisko głosowało za pitoniem. Witów z Dzianiszem był za Stoselem!
FanclubBeaty 2015-04-29 16:45:14
Akcja gaśnicza na miarę XIX wieku
WIWO 4X4 2015-04-29 16:26:52
Z tego co pamietam,to nie dawno byly wybory i sami wybraliscie wójta i rade gminy.
W tej radzie zasiadaja tez radni z rejonu Rysulówki i oni powinni zadbac o wodociag i hydranty,a z tego co slyszalem,przy remoncie drogi,Rysulówce potrzebne sa tylko latarnie przy drodze bo goscie nie widza chodnika

PO PRZECZYTANIU WSZYSTKICH KOMENTARZY DOCHODZE DO WNIOSKU,ZE WSZYSCY CI KTÓRZY WYPISUJA GLUPOTY NA TEMAT WÓJTA I STRAZY,NIE WESZLI DO RADY GMINY W OSTATNICH WYBORACH

GR.WOJTEK
StrażakOSP 2015-04-29 15:23:13
Do BART78

Słuchaj jesteś strażakiem bo z twojego komentarza widać że nie. Tak więc strażacy lali wodę po ścianach żeby je ochłodzić co miało zapobiec dalszemu rozwojowi pożaru chyba lepiej bronić pozostałego jak lać wodę w to co się nie uratuje.
Sytuacja można powiedzieć że była opanowana ale pech chciał i zabrakło w tym momencie wody i zaczął wiać wiatr który spowrotem rozniecił płomienie które po chwili opanowały z powrotem górną kondygnację oraz poddasze.

Tak więc może do odpowiedzialności pociągnijcie osoby odpowiedzialne za sieć wodociągową.

PS To że chłopaki dbają o sprzęt myjąc wozy to bardzo dobrze bo jakby znów przyjechali wozem całym w błocie to znów by było gadania że sprzet nowy i taki zaniedbany
mysza4 2015-04-29 13:25:02
no tak, przed komputerem każdy jest znawcą pożarnictwa i może swoje wywody anonimowo wypisywać w komentarzach - żal mi was. Nie życze nikomu źle, ale dopiero jak będziecie w potrzebie to docenicie prace strażaków, a zwłaszcza ochotników. Ja jestem przekonana że podczas akcji robili wszystko co w ich mocy, bo zawsze wkładają w to całe serce. Dobrze że są jeszcze tacy ludzie jak oni którzy bezinteresownie niosą pomoc innym ryzykując własnym zdrowiem i życiem by ratować cudzy dobytek!
goralka24 2015-04-29 11:12:09
Do KOścielisko:) popieram Pitoń MUSI ODEJŚĆ razem ze swoją sitwą!!!!!!!!
??? 2015-04-29 11:05:20
do abcd: no właśnie i zawsze jadą i pomagają a brak wody to nie ich wina. ty też bys zadzwonił po Straz gdyby tobie się coś dzialo. wiec nie pierd... na Strażaków tylko odwal się od nich
megizak 2015-04-29 10:39:33
Patrząc na film to faktycznie jest to porażka. Jak można było dopuścić do spalenia całego domu. ABCD ma rację pisząc prawdę. Niby były 24 jednostki straży pożarnej ale ja się pytam gdzie? Nie obwiniam tu strażaków ale system jaki mamy. Zero kontroli nad takimi sytuacjami.
abcd 2015-04-29 09:05:07
Do ??? .Pożary były i będą,pytasz po co dzwonimy po straż,to tak jakby zapytać po co dzwonisz po pogotowie,a nie prosto do grabarza.Staż utworzona została po to by pomagać ludziom,pierwsza zawodowa w Polsce była powolana w 1752 r,czli nie za Twoich czasów.
??? 2015-04-29 08:33:47
Wszyscy narzekacie na Starażaków a nie wiadomo czy kolejny pożar nie będzie w waszym domu i wtedy od razu dzwonicie na Straż i prosicie o pomoc. Nigdy nie wiadomo co na kogo czeka.

Druga sprawa czemu winicie Strażaków za to że spłonął dom a nikt nie wdzi winy pracowników którzy do pożaru doprowadzili przez swoja głuipotę i nieodpowiedzialnosc.
Kościelisko:) 2015-04-29 08:16:43
Ale jak myją auta co dwa dni i jeszcze prywatne auta to wiadomo, że wody im brakło. Szanowny Panie Prezesie oraz radny Gminy coś z tym trzeba zrobić to wtedy wody będziecie mieć na autach doś. A Wójcie nie ma co tu rozmawiać on myśli jak tu zarobić i dać kolegom prace nie o hydrantach. Bogdan Pitoń musi odejść !!!!!!!!!!
jalu66 2015-04-29 07:40:37
Wójt zamiast zadbać o ochronę p.poż. wybuduje kolejny prywatny folwark typu centrum trdycji itp. czy ktoś go kiedy za to rozliczy?
str 2015-04-29 06:34:29
...co się dziwicie...strażacy pojechali do Nepalu,to się chałupa sfajczyła do fundamentów.My-Polacy musimy przecież ratować cały świat,mimo że nas na to nie stać... .
abcd 2015-04-29 06:30:36
Gmina zobowiązana jest obligatoryjnie do sprawdzania ,przegladu i konserwacji urządzeń przeciwpożarowych -także hydrantow ,jest rozporządzenie Ministra SWiA .Szef uslug komunalnych zaniedbal swoje obowiazki.Dziwi mnie,ze radnym z w Gminie jest Prezes Straży w Koscielisku i nie pilnuje spraw,które sa mu bliskie,mielismy nadzieje,ze nowi ludzie w Radzie zaczną dbac o mieszkańców, a nie tylko głosować jak pasuje wójtowi.
Bart78 2015-04-29 01:46:00
Tak się właśnie składa że byłem na miejscu i uczestniczyłem ile mogłem w gaszeniu więc panie strażaku ludźmi trzeba kierować żeby zamiast przeszkodzić pomogli a to zadanie dowódcy którego zabrakło i zamiast gasić tam gdzie się paliło laliście wodę na oślep po ścianach dopiero kiedy wam wody brakło ktoś wpadł na genialny pomysł żeby nie po ścianach ale po ogniu i wtedy podjechał zaparkowany kilkaset metrów wóz z drabiną i chciał już gasić tam gdzie się pali ale zabrakło wody no cóż lepiej późno niż wcale i dopiero kiedy skierowano wodę z góry na dach i już się pojawiła woda udało wam się ugasić bo już niedużo brakowało żeby wam się auta zajęły na szczęście wiało po drugiej stronie.Finał jest taki że spłoną całkiem ładny domek a straż uratowała swoje samochody przed ogniem niestety dom się nie ocalał...
Kon 2015-04-29 01:33:54
Do g widac ze jestes cymbolem i wiesniakiem a moze zazdrość cie bierze ze dbają o sprzęt a ty pewnie jeździsz zgnitym autem i nogi ci wypaduja na drogę a swoje udokumentowania wsadź se w cztery litery
uorcyk 2015-04-29 01:22:48
cyt: w sumie przez głupotę pracowników którzy remontowali dom.

czy przyczyna tego pozaru był niewlasciwie prowadzony remont dachu??
uorcyk 2015-04-29 01:21:02
poczatkowo wydawalo sie ze uda sie szybko opanowac ogień a potem , min film na TP ( ostatni) - widac wyraznie ze ewidentnie brakowało wody do gaszenia ... A czy prokuratura w to nie powinna wkroczyc skoro w hydrantach nie było nalezytego ciesnienia a zbiornik ppoz bez wody? w koncu to sa czyjes zaniedbania a w rezultacie zamiast uratowac dom spłonął niczym watra; przykre to bardzo..
dunajcan 2015-04-29 00:43:46
ta akcja gasnicza to jakiś koszmar chodzący strażacy bez wody w węzach
reeee 2015-04-28 22:58:13
do g a ty jak jestes taki madry to zapisz sie do strazy i rob to lepiej noz inni ale nie masz j... zeby to zrobic lepiej krytykowac innych miejsce w osp napewno sis znajdzie dla takiego chojraka jak ty
aaaaaaa 2015-04-28 22:54:02
StrażakOSP
masz racje ..ale oni są cwani komentować umią i oceniac z gory a pierwsi pewnie z komorka nagrywali ..ALE Z WAS BOHATEROWIE ..:) nic nie potraficie docenic..
cebulaki wieśniaki ;]
StrażakOSP 2015-04-28 22:41:34
Wy ludzie którzy tu jedziecie na strażaków to tylko mądrzy jesteście w gębie. Może tak podziękujcie tym którzy są w sejmie i nie zrobią czegoś żeby ludzie mogli bez problemów opuścić miejsce pracy bo pożar wybuchł można powiedzieć że w południe i większość chłopaków ochotników w tym czasie ciężko pracuje na chleb i utrzymanie rodzin i nie każdego strażaka pracodawca puści bo syrena wyje i tu mamy pierwszy problem czyli obsady wozów oraz czas wyjazdu który zwiększa się przez małe obsady. Po drugie wiał dosyć mocny wiatr który wzmagał dość silnie płomienie co było dużym utrudnieniem. Brak hydrantów a jak już są to daleko i przeważnie o słabym ciśnieniu a tankowanie takiego wozu ciężkiego nie trwa 5 minut tylko od 15 nawet do 30 minut i to za pomocą pomp. Dojazd jednostek też trzeba doliczyć i późne ich zadysponowanie bo nikt przecież nie myślał że będą takie problemy z zaopatrzeniem wodnym. Byłem na miejscu i brałem tam czynny udział i powiem że samochody które dowoziły wodę szybko ją przepompowały do wcześniejszych zastępów i szybko udawały się z powrotem do hydrantów oraz cieków wodnych. Tak więc proszę o nie zwalanie winy na strażaków którzy poświęcili swoj wolny czas oraz problemy w pracy żeby ratować czyjś dobytek w sumie przez głupotę pracowników którzy remontowali dom.

PS popatrzcie na filmikach ile gapiów stoi z telefonami i nagrywa i komentuje ale żaden nie ruszył czterech liter żeby zapytać czy coś pomóc przynieść itp.
reeee 2015-04-28 22:30:39
jak czytam te wasze negatywne wpisy to diabli mnie biora bo wiem co to jest pozar bo mi tez spalil sie dom i wiem ze ci chlopcy robia wszystko co moga a jak nie ma wody w hydrantach to wina wladz biora pieniadze z podatkow a tego co trzeba to nie robia i wiem ze strazacy narazaja wlasne zycie zeby ratowac dobytek innych a te osoby ktore pisza takie farmazony niech rusza swoje cztery litery i zrobiom to lepiej a nie komentuja glupio
szkoda gadać 2015-04-28 22:29:22
Niektórzy to chyba myślą że zbiorniki w autach strażackich są wielkie jak ocean.FIBI jeśli nie masz pojęcia na dany temat to lepiej nic nie pisz.Myślisz że jak działa straż pożarna na całym świecie?Też mają zbiorniki bez dna?Woda kiedyś się musi skończyć i wie o tym każdy strażak,że priorytetem na miejscu pożaru jest zasilanie z hydrantu czy zbiornika wodnego a tu jak widać takiej możliwości nie było.Dlaczego tak plujesz jadem na tych strażaków?Nie jeden by naraził życie aby ratować Ciebie,ale du*e mu przecież trzeba obrobić co nie?
ałtsajder 2015-04-28 22:18:54
24 jednostki może i były ale napewno nie od początku... Tyle jednostek było dopiero po tym jak zabrakło wody.
JAKAś 2015-04-28 22:08:41
rycho jakiś TY OGRANICZONY masz skromną wiedzę, ale to wina małego mózgu
g 2015-04-28 21:52:19
gbrrrr i reszta dzielnych strażokow!!
rozumiem Waszą gorycz na słowa krytyki. to narażanie życia to trochę przesada.|Z taką asekuracją ,takim sprzętem i tak świetnie wyposażonym wozem- pożar ugasić można Niee było jakiegoś szczególnego wiatru. Nie było zorganizowanej akcji. Nie było wody. kto ma wiedzieć czy jest woda- czy jej nie ma? turysta ? pani ze sklepu? Widzi porządną straż- jest spokojna. Bo niech każdy dba o swoje obowiązki. A obowiązkiem strażaków jest dbanie o wodę na wypadek pożaru a nie pucowanie autek (również prywatnych na terenie remizy) wiem co mówię i moge udokumentować.
jak nie chcecie narażać życia- nie blokujcie miejsca innym.Może im się będzie chciało?
poobserwujcie sobie zdjęcia -są dostępne- nie tylko tu. Co widzicie? Kilku strażaków ,nędzna sikawka ,którą podtrzymuje jakiś cywil..
Posłuchajcie ,co mówią postronni o tym dzielnym wyczynie dzisiejszym .
Fibi 2015-04-28 21:48:05
Jak apartamantowce funkcjonują bez wody ?.. bali się wypompowania,..
Rozumiem teren górzysty, brak dojazdu nie da się, ale tu.. szok
ps
Jeszcze przed drugą jechały wozy.. chyba ze Zębu wode wieźli..
do rycha 2015-04-28 21:46:10
Idź spać bo majaczysz. Wielką szkodą to jesteś tutaj Ty.
keyti_225 2015-04-28 21:25:53
Jeśil auto ma 2500 litrów wody a jednym wężem podaje się 750 litrów to wody wystarcza na ponad trzy minuty w trakcie pożaru gapowicze którzy się nie znają piszą że strażacy przyjechali bez wody GAPOWICZU JEŚLI NIE MASZ POJĘCIA TO NIE PISZ GŁUPOT .
rycho 2015-04-28 21:14:47
To nie pierwszy raz kiedy strazoki przyjechali kiełbaski se upiec. PORAZKA . Problem jest o wiele szerszy . Ludzki dobytek ginie a służby które maja nieśc pomoc nie zdaja egzaminu . I to nie tylko problem wody . Uczestniczyłem w pożarze gdzie brak było jakiegokolwiek prawdziwego kierownictwa ,synchronizacji działań . Wolna amerykanka . Jedni drugim odłączali dostęp do wody . Zimą zalali całą drogę a drewniana chałupa się spaliła . Strazacy wszelkiej maści ochotnicy piłami motorowymi pocieli części domu gdzie pozaru nie było , a ich koledzy siła podmuchu strumienia wody przegonili ogień na części domu które się nie paliły Zrobili więcej szkody niż pożytku . Najwięcej pomogli sąsiedzi i rodzina /drabiny , itd./ Reasumując działania strażakow dalekie sa od idealnej akcji gaśniczej i problem tkwi nie w zaangażowaniu lecz braku organizacji i odpowiedzialności .
ernest 2015-04-28 21:13:30
Do abcd,fibiego i innych geniuszy,co swój talent marnują siedząc w domach,bo z waszą wiedzą to powinniście być najmniej brygadierami w straży pożarnej co?Zanim odpowiecie na to pytanie zastanówcie sie kilka razy.Kilka razy.W hydrantach nie ma wody,w pobliżu nawet nie ma takiego miejsca z którego można by było czerpać tą wode.Więc skoro nie ma wody to czemu winni są strażacy?To są argumenty żeby wyzywać ich od najgorszych?że wody nie ma?Zapewniam was mądrale że z pustymi zbiornikami w samochodach tam nie przyjechali,bo takie komentarze też były.Pech tak chciał że kiedy zabrakło wody przyszedł wiatr i budynek znów stanął w płomieniach,Więc nie mów że strażacy nic nie robili,bo co innego mogli zrobić niż czekać na samochody z wodą?
reeee 2015-04-28 21:13:27
Do Fibi abcd i innych komentujących negatynie dzisiejsza akcję mieliscie kiedy kolwiek do czynienia z otwartym pożarem? Chyba nie skoro tak sie wypowiadacie. Niestety woda w samochodach strażackich nie jest nieograniczona i winę za brak wody kierujcie do władz a nie do strażaków ponieważ oni nie są odpowiedzialni za czyszczenie zbiorników przeciwpozarowych czy za wode w hydrantach. Ciekawe jak Wy dalibyscie sobie rade?
elll123 2015-04-28 20:58:03
a proszę spytac włodarzy co się stało z basenem przeciwpożarowym na RYSULOWCE o wszystkim mowia a nie o tym co trzeba kolejna tragedia XX lat temu splonela chalpa kolo hydrantu bo nie było wody zamiast zatrudniać sitwe PANA ze STROSTWA TO ZASTANOWIC SIE NAD BIERZACYMI SPRAWAMI JAKIMI JEST HYDRant
Fibi 2015-04-28 20:54:55
W tym domu nie było żadnych sprzętów tylko ten ptak w klatce?
ps
Jakby te 24 jednostki miały wszystkie wodę to chyba by coś uratowali? No chyba, że te jednostki...to osobówki a w nich strasoki ze swoimi sikawkami.
gbrrrr 2015-04-28 20:35:42
wina jest soltysa i wojta ktorzy nic nie robi wody jak nie bylo tak nie ma i to nie tylko tam ale w innych czesciach koscieliska..a to ze palilo sie kolo remizy to nie wybor strazakow... strazacy narazali swoje zycie i zdrowie nie robia etgo dla pieniedzy tylko nosza pomoc... wiec nie czepic sie strazakow... a jak jestescie tacy madrzy to zapiszcie sie do remizy i jedzcie na taki pozar to sie ze strachu posrac..ie!!!!! a sasiedzi zamiast pomagac to stali i zdiecia robili
do abcd 2015-04-28 20:32:55
Można i wiadrami tylko gdzie pójdziesz z tymi pustymi wiadrami? Jak nie jestes do końca w temacie, gdzie tkwi problem to nie obrażaj strażaków bo nie było to od nich zależne. Jakby mieli warunki to z pewnością by sobie poradzili.
gbrrrr 2015-04-28 20:22:26
abc ty madralo za piec zlotych to ze umiesz siedziec na du..ie i komentowac to widac. a zapisz sie do strazy i jedz na taki pozar i ugas go jak zes taki madry..!!!!!! to ze wody nie nie mieli to chyba nie ich wina prawda oni na to juz nie maja wplywu tylko wojt i soltys ktorzy siedza i pierdza w stolek!!!! oni narazaja swoje zycie i zdrowie nie robia tego dla pieniedzy robia to nosza pomc!!!! nawet biedni nie maja ubezpieczen wiec czego ty sie ich czepiasz!!!!! robili co w ich mocy i nikt nie moze miec pretensji do nikogo tym bardziej do strazakow!!!! a sasiedzi co pomagali stali i nakrecali filmiki tez mi pomoc!!!!
gawron znajomy wrony z wroniego wierchu 2015-04-28 20:19:46
Do Abcd : Odezwał sie ten mądry który by ugasił taki pożar sikając










Ps: widać że jesteś dzianisan
GrzegorzP 2015-04-28 20:19:04
wtedy zwrócono im uwagę

Dziś było za późno, facet który szalał z tym palnikiem przy papie dostał pseudonim ogniomistrz !

to była głupota i wcale mi tych ludzi nie żal, może następnym razem wezmą firmę a nie pana Józia spod sklepu do takich prac
jak można przy drewnianym domu pracować palnikiem i to jeszcze podczas wiatru, mogli od razu ognisko w salonie rozpalić
gbrrrr 2015-04-28 20:19:03
abc ty madralo za piec zlotych to ze umiesz siedziec na du..ie i komentowac to widac. a zapisz sie do strazy i jedz na taki pozar i ugas go jak zes taki madry..!!!!!! to ze wody nie nie mieli to chyba nie ich wina prawda oni na to juz nie maja wplywu tylko wojt i soltys ktorzy siedza i pierdza w stolek!!!! oni narazaja swoje zycie i zdrowie nie robia tego dla pieniedzy!!!! nawet biedni nie maja ubezpieczen wiec czego ty sie ich czepiasz!!!!! robili co w ich mocy i nikt nie moze miec pretensji do nikogo tym bardziej do strazakow!!!! a sasiedzi co pomagali stali i nakrecali filmiki tez mi pomoc!!!!
cobra 2015-04-28 20:09:42
Kapuś @abeto ,musiał zaspokoić ciekawość ..jednak ta ormowska krew mocno płynie w żyłach...tragedia dla tych ludzi,...wyrazy współczucia.
abcd 2015-04-28 20:03:55
No najlepiej się oburzac,a jak czytam,ze 24 straże były i efekt taki,no to lepiej miec jedna izbe to ugasza wiadrami.
do wrony 2015-04-28 20:01:44
Dobrze mówisz, a co do giertka i abc, dobrze ze macie wiedzę jak gasić na sucho.... porażka.... jesteście typowymi wieśniakami... problem tkwi gdzie indziej. Wójt, radni, sołtys?? To do nich powinno się kierować uwagi.... na całe Kościelisko jest kilka hydrantow a w tym jeszcze zdarzają bez wody... A Ty abcd i giertek kupcie se konewki i wykażcie się... bo gadać każdy potrafi...
wrona z wroniego wierchu 2015-04-28 19:55:17
gawron mo racje!!! to ze remiza jest blisko nie znaczy nic To są strażacy ochotnicy nikt nie siedzi na remizie i nie czeka aż będzie pożar dopiero na dźwięk syreny się zjeżdżają rzucają wszystko by ratować ludzki dobytek.
riko 2015-04-28 19:29:51
Zapewniam ze kazdy kto negatywnie komentuje te sprawe nigdy nie mial doczynienia ze strażą wiec spróbujcie ciekawe jak by wam poszło . Każdy głupio gada a nik niema jaj żeby sie zapisac i POMÓC!!! ( bo powie"ja mam prace a na remizie nieda sie zarobić" a ku*wa kazdy strazak ma prace i rodzine !!!
gawron znajomy wrony z wroniego wierchu 2015-04-28 19:28:08
Niektórzy piszą np: już 4 chałpa spalona koło straży brawo strażaki. I co myślisz ty chłopie że wode mają w nieskończoność ? Ja tak myślałem w wieku 5 lat. Oni muszą po wode jechać do chydrantów jeszcze udrudniał im wiatr niektórzy starżacy musieli poświęcić żeby czyiś dobytek uratować lub członka poszkodowanej rodziny widziałem ten pożar ciekawe czy ty widziałeś (na żywo) na filmikach to sie myśli e łatwo taki pożar ugasić nie niełatwo oni muszą taki pożar opanować 3 godziny nawet. Wode pompowali wszędzie gdzie można. 24 straże przyjechały żeby to ugasić i co myślisz że w 2 minutki z tyloma osobami to ugaszą ?
wrona z wroniego wierchu 2015-04-28 19:21:31
do abcd to trzeba było z wiadrami biegać i gasić mądralo. Najlepiej siedzieć i krytykować strażaków. a tego ze wiało to już nie bierzesz pod uwagę trzeba było gasić a nie komentować
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 2015-04-28 19:14:04
Wy to ludzie wstydu nie ma cie :) masakra wstyd !!
Strazacy dawali z siebie co tylko mogli ,jechali na pomoc ryzykujac wlasne zycie robili co mogli ..a wy takie proste cebulaki potraficie powiedziec ze ta cala akcja to porazka...ja bardzo ciekawa jestem jak wy byscie sie zachowali w takiej sytuacji gdyby dali wam wąż z wodą i powiedzieli że macie to gasić .. czy umielibyscie sobie dac rade,tam byli tez strazacy ochotnicy wiec kazdy dawal z siebie sto procent ...Plujecie sie ze jatke gasili to chyba proste ze musieli ja tez zgasic jak juz dom nie palil sie tak bardzo ,przeciez wszyscy tej jatki nie gasili tylko moze dwoch strazakow czy nawet jeden..
nic tylko umiecie skrytykowac ...polaki cebulaki zamiast docenic kazda pomoc .
reee 2015-04-28 19:13:12
To ze nie bylo wody w hydrantach to chyba wina władzy a nie strażaków oni robili co mogli zeby opanować pożar.
alicja-olcanka 2015-04-28 18:55:13
co ty pleciesz- każdy robił co mógł
widac na filmach jak się urobiliście
jazda przez miasto na sygnale- bez wody.
po cholere taka straż? i nie pitolcie ze z narażeniem zycia cokolwiek robicie........kota z dachu umiecie ściągnąć tylkoo
przeanalizujcie filmy na YT , w krakowskiej i w prywatnych aparatach
refycul 2015-04-28 18:31:04
każdy jeden ze strażaków który gasił ten pożar robił co mógł byłem tam i wiem jak to wyglądało ze strony gapiów każdy dużo gadał ale nikt nie myślał o tym jak pomóc... szczęście że nikomu nic się nie stało.. a z wodą prawda dali ciała
sdfg 2015-04-28 18:14:43
To powinien być film instruktażowy jak nie prowadzić akcji gaśniczej... porażka!!
wojtek39ipol 2015-04-28 18:12:06
do.abcd. jak zes taki cwany to sie podpisz. i zacznij sam kopac hydranty
:/ 2015-04-28 18:07:45
Strażacy robili co mogli to nie pierwszy przypadek gdzie nie mają skąd czerpać wody żeby ugasić ogien
do tygodnika 2015-04-28 18:02:57
Tygodnik powinien zablokowac komentowanie artykułów bo obraża się tu ludzi którzy narażają własne zycie nie raz i nie dwa. Pprzypominam to są ochotnic A TY ABCD weź się do roboty,
abcd 2015-04-28 17:32:53
Ogladnijcie filmik,jak wyglądała akcja,to nic nie trzeba dopowiadac.Wszyscy mieli nadzieje ,ze chociaż parter uratują.
do gierek 2015-04-28 17:26:23
Gierek od strażaków to Ty się odwal (delikatnie mówiąc), bo oni narażają własne życie ratując cudzy dobytek. Robili co mogli.
abcd 2015-04-28 17:24:21
Dzisiaj mieszkańcy Kościeliska mieli okazję ,aby uświadomić sobie jak działa gmina i straż. W razie pożaru mogą liczyć sami na siebie lub na sąsiadów, którzy pomogą coś ocalić, bo kto inny pomoże,skoro w hydrantach nie ma wody,zbiorniki przeciwpozarowe nie wyczyszczone ,około 20 wozów stało i nikt nie mógł przywiezc wody nawet z potoka,na oczach strażaków spłonął dom.Ci bezradni czekali godzinę na wode,a jak przywieźli, to lali dopalajaca się wiatę i szczatki spadnietego dachu,bo wg nich było to ważniejsze jak dom.Cala ta akcja to wielka porażka,za to ktoś chyba odpowiada.
:/ 2015-04-28 17:07:48
www.youtube.com/watch?v=vek6Vs0P0Dc
trere 2015-04-28 15:56:29
to jest po prostu smiechu warte zeby w hydrantach wody nie bylo a to wszystko wina wojta dom znajduje sie przy remizie i caly splonol gdyby byla woda to by go uratowali bo wlasciciel od razu zauwazyl ogien szkoda pana teraz gmina powinna beknac za to zenada po prostu
anonim nieznany 2015-04-28 15:19:36
ja to widziałem na własne oczy
Fibi 2015-04-28 15:11:17
Szkoda bo ładny dom.
Który pożar jest łatwy do gaszenia. przy tylu jednostkach był brak wody.
giertek 2015-04-28 15:08:24
czwarto chałpa spalona koło remizy, brawo strazoki
wrona z wroniego wierchu 2015-04-28 14:44:04
Mocno sie paliło a cała akcje utrudniał wiatr
Wally 2015-04-28 14:15:33
Musi być bardzo źle...
Wally 2015-04-28 14:05:22
Chyba Chłopcy nie dają rady bo co raz, koło mojej chałupy, jadą nastepni...
Abeto 2015-04-28 13:47:28
Dzięki za info,jak to pisałem to nie było podane gdzie dopiero pózniej dopisali że to Rysulówka.Teraz widze czarny dym to znaczy że już dogaszają.
ktoś... 2015-04-28 13:28:57
Abeto obok apartamentów Domino zaraz za remizą w KOŚCIELISKU
stachon 2015-04-28 13:10:24
@Abeto no mozna tak powiedziec
Abeto 2015-04-28 13:00:10
Ka to jest, w kierunku Witowa?
  • PRACA | dam
    Autoryzowany Serwis Ford w Nowym Targu poszukuje osoby zainteresowane pracą na stanowisku: MECHANIK SAMOCHODOWY. Zadania: Samodzielna naprawa pojazdów (naprawy mechaniczne, elektryczne i elektromechaniczne). Obsługa urządzeń diagnostycznych i pomiarowych stosowanych w technice motoryzacyjnej, doposażanie samochodów w akcesoria i układy zabezpieczeń przed kradzieżą. Wymagania: Wykształcenie kierunkowe elektryczne, mechanik samochodowy lub pokrewne. Umiejętność obsługi testerów diagnostycznych, Wiedza techniczna na temat budowy pojazdów, Oferujemy: Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, pełny etat, Atrakcyjne wynagrodzenie w systemie premiowym, Pracę jednozmianową. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres e-mail: wikarpodhale@wikar.pl Możliwy bezpośredni kontakt telefoniczny pod nr 691 680 219. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne prosimy o umieszczenie na CV aktualnej zgody na przetwarzanie Państwa danych osobowych.
  • NIERUCHOMOŚCI | sprzedaż
    Sprzedam DWA HEKTARY w jednym kawałku w Maruszynie. 0013122866238, 0017082483838, 736650571.
  • PRACA | dam
    KUCHARZ Hotel Toporów w Białce Tatrzańskiej zatrudni kucharza restauracyjnego i śniadaniowego na cały etat w trybie zmianowym, praca stała. Jesteś zainteresowany pracą w naszym zespole, skontaktuj się z nami telefonicznie 794742843. 794742843 topor@toporow.pl
    Tel.: 794742843
  • PRACA | dam
    Kucharkę /kucharza do obsługi żywienia zbiorowego poszukuje C.W.i R. "Rysy" Bukowina Tatrzańska. Gwarantujemy atrakcyjne warunki pracy, umowę o pracę. System zmianowy 12h. Kuchnia domowa, zbiorowa. Tel. 888 030 002.
  • ANTYKI
    KOLEKCJONERSKIE TARGI STAROCI. PLAC NIEPODLEGŁOŚCI. 1-2 i 4-5 MAJ. 668 58 95 37
  • USŁUGI | budowlane
    FLIZOWANIE, REMONTY, WYKOŃCZENIA. 882080371.
  • USŁUGI | budowlane
    KAMIENIARSTWO. 882080371.
  • BIZNES
    Profesjonalne poprowadzę obiekt noclegowy. Kilkunastoletnie doświadczenie, referencje. 0048 788 633 633
    Tel.: 48
  • NIERUCHOMOŚCI | kupno
    Kupie dom- działkę -pensjonat w Zakopanym. 660797241 b12.pl
    Tel.: 660797241
  • KUPNO
    SKUP STARYCH SPAWAREK. 536269912.
  • RÓŻNE
    OBWOŹNY SKUP ZŁOMU - dojazd do klienta. 536269912.
  • USŁUGI | budowlane
    BUDOWY DOMÓW OD PODSTAW ORAZ WIĘŹBY DACHOWE WRAZ Z POKRYCIEM. 572624414.
  • USŁUGI | budowlane
    REMONTY I WYKOŃCZENIA od A do Z. 572624414.
  • NIERUCHOMOŚCI | sprzedaż
    POLE - 2 HA i 42 ARY. 505 429 375.
  • NIERUCHOMOŚCI | wynajem
    DO WYNAJĘCIA na rok lub dłużej DWA DOMKI DREWNIANE po 70mkw, Zakopane - Chłabówka. Kontakt na e-mail: podkowa@op.pl
  • USŁUGI | inne
    WYCINKA, PRZYCINKA DRZEW W TRUDNYCH WARUNKACH - 691 317 098.
  • PRACA | dam
    Aparthotel Renesans w Zakopanem poszukuje kandydatów na stanowiska: KIEROWNIK RESTAURACJI, KELNER/BARMAN, POKOJOWA. Stabilna praca w nowo otwieranym Obiekcie. Zgłoszenia prosimy kierować na adres: praca@renesans.pl lub tel. 602444734
  • NIERUCHOMOŚCI | wynajem
    DO WYNAJĘCIA LOKALE HANDLOWO - USŁUGOWO - BIUROWE o powierzchniach ok. 58 i 55 m2, oraz PIWNICA 23 m2. Możliwość połączenia lokali. Zakopane centrum, ul. Kościuszki - 691 124 272.
  • USŁUGI | budowlane
    TYNKI I WYLEWKI MASZYNOWE tanio i solidnie, zacieranie mechaniczne, technika silosowa. Realizujemy małe i duże obiekty 18 26 550 39, 503 532 680.
  • PRACA | szukam
    KUCHARKA, POMOC KUCHENNA, SPRZĄTANIE. 796 358 958.
  • SPRZEDAŻ | zwierzęta
    SZCZENIAKI SHIH TZU. 730 519 594.
  • PRACA | dam
    Przyjmę Cieślę - budowa w Kluszkowcach Stawka do uzgodnienia Proszę dzwonić - 788 624 940. 788 624 940 aleksandra@tatrastyle.pl
    Tel.: 788
  • USŁUGI | budowlane
    USŁUGI MINIKOPARKĄ 2.5 TONY - 722 307 227.
  • SPRZEDAŻ | budowlane
    Sprzedam KANTÓWKĘ, KROKWIE, DESKI, GONTY i OPAŁ - 788 344 233.
  • PRACA | dam
    Kucharz al'a carte- Restauracja Górska w Białce Tatrzańskiej Do uzupełnienia zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: KUCHARZ. Oferta pracy dla kucharza z doświadczeniem zawodowym. Praca na stałe, bardzo dobre warunki pracy. Więcej informacji pod nr. 518 259 536 www.restauracjagorska.pl rest.gorska@gmail.com
    Tel.: 518 259 536
    E-mail: rest.gorska@gmail.com
    WWW: www.restauracjagorska.pl
  • NIERUCHOMOŚCI | sprzedaż
    Las z drzewostanem pow. 41ar w Lipnicy Wielkiej 603071487, 609325040.
  • NIERUCHOMOŚCI | sprzedaż
    APARTAMENT Za Strugiem, Zakopane - 607 506 428.
  • USŁUGI | budowlane
    KAMIENIARSTWO, ELEWACJE, OGRODZENIA - WSZYSTKO Z KAMIENIA. 509 169 590.
  • USŁUGI | budowlane
    OGRODZENIA, www.hajdukowie.pl. 692 069 284.
2024-05-02 23:18 Dziwny obiekt na podhalańskim niebie. Co to było? Rakieta? 2024-05-02 21:32 Majowa seksterapia. Teatr Rozrywki RZT Szymaszkowa zaprasza 2024-05-02 20:30 Zapraszamy na majowy spacer na Krupówki (WIDEO) 2024-05-02 20:05 Znów płonęły połoniny w Bieszczadach 2024-05-02 19:33 Lepiej na ten most nie wchodzić, tym bardziej, że nikt się do niego nie przyznaje 1 2024-05-02 18:34 Pokonałem z rodziną 1700 km, chciałem w Zakopanem odwiedzić grób mojej mamy 10 2024-05-02 18:34 Daj się zaprosić! 2024-05-02 17:34 Ktoś w walce z quadami poszedł zdecydowanie za daleko! 14 2024-05-02 17:01 Wiosenny redyk na Maciejowej 2024-05-02 16:40 Zakopiańscy strażnicy graniczni uratowali życie rowerzysty 1 2024-05-02 15:35 Tak wysoko orawskiego "moja" jeszcze nikt nie postawił 2 2024-05-02 15:32 Klasyczne umywalki nablatowe z nowoczesnym akcentem - harmonia w minimalistycznej łazience 2024-05-02 15:09 Obchody rocznicy uchwalenia Konstytucji 3 Maja w Zakopanem 1 2024-05-02 14:54 Akcja Ratunkowa na Jeziorze Czorsztyńskim 2024-05-02 14:38 Taka dziś kolejka do przeprawy gondolowej na Jeziorze Czorszyńskim (WIDEO) 1 2024-05-02 14:30 Pocieszne grillowanie czyli majówka w Rabce 2024-05-02 14:00 Banaszak na Wiośnie Jazzowej (ZDĘCIA i WIDEO) 2024-05-02 13:08 Zrozumienie okresów wypowiedzenia - klucz do efektywnego zarządzania personelem 2024-05-02 13:00 Czy wiecie, co to są za dziury w śniegu w Tatrach? 2024-05-02 12:31 Gigantyczny korek w Poroninie-Stasikówce (WIDEO) 2024-05-02 12:15 Kiedy można sprzedać samochód? Podstawowe informacje 2024-05-02 12:05 Najpopularniejsze rodzaje miodów w kuchni polskiej 2024-05-02 12:00 Turyści od rana szturmują sklepy 11 2024-05-02 11:37 Korek z Jaszczurówki do centrum Zakopanego 2024-05-02 11:02 Dziś Dzień Flagi Rzeczpospolitej Polskiej (WIDEO) 1 2024-05-02 10:16 Kulturalna majówka z Funduszami Europejskimi 2024-05-02 10:15 Poranne zderzenie w Sieniawie 2024-05-02 09:44 Kolizja auta osobowego z koniem (Aktualizacja) 2 2024-05-02 09:00 Maszyna nie zrobi tego co dłuto i ręka człowieka, czyli snycerz w ogrodzie 2024-05-02 08:30 Na ekrany wchodzi "Challengers", nowy film z Zendayą. Mamy dla Was bilety 2024-05-02 08:00 Smaczne Podhale 1 2024-05-01 22:35 Moje, pszczoły i len 2024-05-01 21:47 Namaluj florę 2024-05-01 21:14 Za nami Małe Bajania 2024-05-01 20:22 Wiemy, kiedy zakończy się sezon narciarski na Kasprowym Wierchu 1 2024-05-01 19:27 Już pół setki przedsiębiorców oferuje zniżki dla mieszkańców Zakopanego 2 2024-05-01 18:29 Przepiękny widok z Głodówki (WIDEO) 1 2024-05-01 17:28 Duży korek na drodze z Poronina do Bukowiny Tatrzańskiej 1 2024-05-01 17:00 Robią sweet focie, karmią, a nawet głaszczą czyli bezmyślność ludzi na dolnej Równi Krupowej 18 2024-05-01 16:30 Muzeum Tatrzańskie zaprasza do Okszy 2024-05-01 16:00 Kolejni turyści przybywają do Zakopanego 6 2024-05-01 15:00 Turyści wychodzą wysoko w Tatry i zaskakuje ich śnieg 2024-05-01 14:00 Wiosna Jazzowa zawitała na Krupówki (ZDJĘCIA, WIDEO) 3 2024-05-01 13:11 Żeby ocalić swe człowieczeństwo, pisały w obozie koncentracyjnym wiersze (WIDEO) 2024-05-01 12:22 Ulica Grel remontowana, ale etapami 2024-05-01 11:39 Pogoda piękna, a w Kuźnicach wielkich tłumów nie ma (WIDEO) 1 2024-05-01 11:30 Projekt "Dziatki/Dziadki" w Muzeum Kornela Makuszyńskiego 2024-05-01 10:56 Upadek rowerzysty na Drodze Oswalda Balzera 6 2024-05-01 10:00 Straszne miejsca na Podhalu i Spiszu 1 2024-05-01 09:59 Takich obrazków nie chcemy oglądać w majówkę 16
NAJPOPULARNIEJSZE ARTYKUŁY
NAJCZĘŚCIEJ KOMENTOWANE
OSTATNIE KOMENTARZE
2024-05-02 22:14 1. Ino patrzą jak stada baranów śpieszą się dać ostrzyc w Zakopanem. 2024-05-02 21:41 2. Na stronie parafii nie ma info jak długo ten remont ma trwać. Ba! Nie potrafią nawet intencji i ogłoszeń wrzucić na stronę w niedzielę, tylko wtorek- środa. Na nowym cmentarzu drzewa wycinane. Nie żal ich? 2024-05-02 21:35 3. Miejsce publiczne gdzie spoczywa bliska osoba. Wchodzę kiedy chce. Nikt nie może zabronić w ciągu dnia. A generalnie to co to za remont i po co. Zabytek remontuje ksiądz? 2024-05-02 20:48 4. ...jarek pisze o BEZHOŁOWIU przez "ch"... ...Gość o PUŁAPCE przez "o z kreską"... Kupcie sobie Panowie słownik ortograficzny jak tyle chcecie pisać... 2024-05-02 20:16 5. Troche logistyki i planowania przed 1700 kilometrowa eskapada wypada odrobic. Zwalanie wlasnej niezaradnosci na proboszcza to tani i niezasluzony strzal. A moze wypada stanac przed lustrem i przed nastepnym czasem cos zmienic ? 2024-05-02 20:11 6. Mostek ma piękną syntetyczną konstrukcję . Klasyczna kratownica wkomponowana w balustradę . Proste i skuteczne . 2024-05-02 20:07 7. Chlajcie. Kupujcie po 5 flaszek. Bo jak zabraknie. Jesteście awangardą. Przyszłoscią tej ziemi. Wy mi pokazujecie jak żyć. Dziekuje 2024-05-02 20:06 8. Jaka przesada? Jakie pułapki? Właściciel zgubił na swoim terenie kilka desek z gwoździami i samych gwoździ. Ma prawo sobie położyć deski na swoim terenie, tyle 2024-05-02 19:34 9. Straszne rzeczy.. jest remont to źle jak nie ma też źle. No nie dogodzisz 2024-05-02 19:29 10. Kolega zdecydował sie i wbił ogłoszenie, że przymie gruz. To mu nawieźli śmieci, starych drzwi i różnego rodzaju sprzętu.
2024-04-22 15:13 1. Tutaj można się wiele dowiedzieć o naszym świecie i przyszłości. Super! 2024-04-21 22:36 2. Dlaczego nie piszecie o hejcie jaki sąsiedzi wyrzygują na organizatorów tej inwestycji? Grupa sąsiadów brnie w zaparte, skargi, blokady, pisma, w żaden sposób nieuzasadnione. Może nagłośnienie ich zachowania przywróci im poczucie przyzwoitości i serdeczności wobec osób którym los nie oszczedził kalectwa? 2024-04-05 23:21 3. O myszka znowu się lansuje, a miała zawiesić kampanię wyborczą. Najlepsze są jej plakaty wyborcze - poza z założonymi rękami obrazuje jej ostanie dwie kadencje na stanowisku zastępcy burmistrza: "siedziałam dwie kadencje z założonymi rękami i nic nie robiłam i staram się teraz o wasz głos drodzy mieszkańcy aby sobie dalej tak posiedzieć tylko za lepszą kasę" 2024-04-05 23:11 4. O myszka znowu się lansuje, a miała zawiesić kampanię wyborczą. Najlepsze są jej plakaty wyborcze - poza z założonymi rękami obrazuje jej ostanie dwie kadencje na stanowisku zastępcy burmistrza: "siedziałam dwie kadencje z założonymi rękami i nic nie robiłam i staram się teraz o wasz głos drodzy mieszkańcy aby sobie dalej tak posiedzieć tylko za lepszą kasę" 2024-04-05 07:05 5. BRAWO WY !!! 2024-03-29 17:19 6. Ja się pytam jaką partię ten pan reprezentuje?Nazwa komitetu nic nie mówi. 2024-03-14 18:58 7. I to jest miś a nie jakosi cepersko podróba! 2024-03-09 17:01 8. Deportowac drugiego na anktartyde. 2024-02-23 16:54 9. patrząc na tą kobitkę z kieleckiego to cuć ze wiosna idzie ... cuć to nawet niedźwiedzie z gawry wychodzą a niedzwiedzice śpią ... po co wszytko im wiedzieć ... po co ... 2024-02-22 20:48 10. Pnioki, sroki w krzoki takie potoki.
WARUNKI W GÓRACH
POGODA W WYBRANYCH MIASTACH REGIONU
Reklama
Polecamy

Pożegnania

FILMY TP


REKLAMA